Gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.
Hoe kan je nou gewoon burgers op een treinstation bestoken. begrijp het nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
De steden in dat gebied bij de Donbas in de buurt gaan helemaal in puin de komende tijd.
Met de hele KSC. Heb jij de uitnodiging niet gehadquote:
Het lijkt me niet heel raar als dat treinstation ook werd gebruikt voor de aanvoer van materieel en soldaten door Oekraïne.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gewoon burgers op een treinstation bestoken. begrijp het niet
nee?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de hele KSC. Heb jij de uitnodiging niet gehad
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan doe je een stukje spoor ofzo verder opquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel raar als dat treinstation ook werd gebruikt voor de aanvoer van materieel en soldaten door Oekraïne.
oh dat is gek. nu is de reservering al gemaakt. denk niet dat je nog mee kanquote:
al bij de tandarts geweest|?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de leukste mensen vergeten, geloof je't zelf
Er kan vast nog wel een stoeltje bij?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is gek. nu is de reservering al gemaakt. denk niet dat je nog mee kan
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij het sushirestaurant vroeger ze of ik op de hoogte was van de zwarte lijst. Uiteraard stond bitterbal erop.
Leugens!!!quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij het sushirestaurant vroeger ze of ik op de hoogte was van de zwarte lijst. Uiteraard stond bitterbal erop.
Dan wordt het een groep en krijg je een speciaal menu. Of een half tafeltje vol.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er kan vast nog wel een stoeltje bij?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou niet van sushi dus ik kom niet. BB mag mijn plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |