Aan haar stories te zien heeft ze wel elke nacht tot 4 snachts in een lokale dansclubs gestaan, plezier heeft ze dus wel gehad....quote:
Ze houden wel van reeks lijstjes in Ierland...quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de derde keer op rij voor Ierland
Ze zit wel in de ‘cool kids club’ met Ronela en WRS ja, party hard en we zien wel hoe we ons de volgende dag voelen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan haar stories te zien heeft ze wel elke nacht tot 4 snachts in een lokale dansclubs gestaan, plezier heeft ze dus wel gehad....
Ze doet wel echt denken aan die Ierse meiden toen ik in Ierland was, dames van net een jaar of 18 die laveloos op de stoep liggen te kotsen voor de club in hun kleine glitterjurk midden in de winterquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zit wel in de ‘cool kids club’ met Ronela en WRS ja, party hard en we zien wel hoe we ons de volgende dag voelen.
Duitsland?quote:
Ja. Zo ongeveer als enige in heel Europaquote:
Mijn top 3quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
En deze staat ook gewoon in mijn top 10
Bij mij tot op een paar dagen geleden ook, maar het moest uitwijken voor Konstraktaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Momo het volgende:
Ik moet jullie ook nog die foto sturen, ik dm die zo wel even
Ik was al bang dat die mislukt wasquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Momo het volgende:
Altijd loop je die arme kerel te taggen, behalve als het er echt om gaat!quote:
Ik sta er weer charmant opquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef Momo het volgende:
Ja, maar dat moet toch? Anders is het de moeite niet waardquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd loop je die arme kerel te taggen, behalve als het er echt om gaat!
Nee, daar wacht ik ook op.quote:
Ja, die rechtse hè?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Iemand had het ooit over Ilse Warringa, can't unsee.
Oh verrek die ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Iemand had het ooit over Ilse Warringa, can't unsee.
In de zaal was iedereen toen afgeleid door iets anders, mensen aan het praten, op hun telefoon, net als bij Slovenië en Montenegroquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Waarom klinkt dit mooier dan in Amsterdam?
Ze zijn wel de gezelligste deelnemersquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet dit nummer vaker onvrijwillig aanzien dan ik wil.
Nou, dit.quote:
Heeft de kapper van Sjennel ze geknipt in Madrid?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Wat heeft de zanger hier nou weer met z'n haar gedaan?
Allemaal slechte kappersafspraken geweest afgelopen week
Die waren als eerstequote:Op zaterdag 16 april 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Is Tsjechië er ook, of hebben die preparty's opgegeven?
Die waren de openerquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Is Tsjechië er ook, of hebben die preparty's opgegeven?
quote:
Ah jammer dat ik ze heb gemist. Ging het dit keer wel goed met het geluid en de zang?quote:
Beste van alle preparties vond ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ah jammer dat ik ze heb gemist. Ging het dit keer wel goed met het geluid en de zang?
Was wel beter maar ze was nogal emo, had ook eerder vandaag een beetje een metldown op instaquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ah jammer dat ik ze heb gemist. Ging het dit keer wel goed met het geluid en de zang?
Ojee, dat klinkt als Montaigne.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Was wel beter maar ze was nogal emo, had ook eerder vandaag een beetje een metldown op insta
Ja, eentje is echt nooit mee naar pre-partiesquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef Cee het volgende:
Ze zijn toch officieel met z’n vieren, maar ze zijn er meestal maar met drie?
Misschien zoiets als werk/school een probleem? Daarom was 1 van de ahezen ook niet in Tel Avivquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, eentje is echt nooit mee naar pre-parties
Aan de ene kant gaat dit het goed doen bij de juries, maar ik verwacht wel een flop bij de televotequote:Op zaterdag 16 april 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Dit doet me op het moment nog steeds niks
Of als we echt torenhoog favoriet zijn dus zoals in 2019, en dan ook alleen maar Londen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Toch jammer dat Nederland nooit aan deze parties meedoet behalve EiC hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |