Daar is nootjequote:Op donderdag 7 april 2022 16:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
een verassende tt
had niet gehoeven maar wel lief @:dotteke
Lang geleden, hoe is het met jequote:
Mooi zo, houden zo. Hier gaat het ook goedquote:Op donderdag 7 april 2022 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja wel goed.. rustig. Met jou?
Jammer van het weer. Wel dekentjesweer.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, houden zo. Hier gaat het ook goed
Eerst keihard sporten hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jammer van het weer. Wel dekentjesweer.
ben je nog niet zomerready qua lichaam?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst keihard sporten hoor.
Vanavond onder het dekentje
Neequote:Op donderdag 7 april 2022 17:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben je nog niet zomerready qua lichaam?
Is ook nog niet nodig nu heb je de extra reserves nodigquote:
Ja het is niet echt een lekkere lente helaas. Het lijkt wel herfst, de wind giert om het huis en de regen klettert tegen de ramen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jammer van het weer. Wel dekentjesweer.
Behoorlijke woei idd vandaag en veel veel regen. We wachten op de betere tijden wat kunnen we anders doenquote:Op donderdag 7 april 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet echt een lekkere lente helaas. Het lijkt wel herfst, de wind giert om het huis en de regen klettert tegen de ramen.
Volgende week weer 18 graden. Het gaat er aan komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is ook nog niet nodig nu heb je de extra reserves nodig
JUIIIIIICHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2022 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende week weer 18 graden. Het gaat er aan komen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
JUIIIIIICHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
JUIIIIIICHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan is het in ieder geval niet koudquote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Als het regent heb je nog niks aan dat het 19 graden is
Jawel.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Jungleklimaatquote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
True truequote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval niet koud
Blehquote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jungleklimaatlekker broeierig
jaaaquote:Op donderdag 7 april 2022 17:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
the lion sleeps tonight
dat was het toch?
Als we nooit meer regen krijgen hebben we ook een probleemquote:
Duh dat snap ik ook welquote:Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als we nooit meer regen krijgen hebben we ook een probleem
Ja het waait behoorlijk momenteel,quote:Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben vooral klaar met die harde wind hier....
Ja dat weet ik toch niet of jij dat snaptquote:
Wel wat buien gehad, maar meer in de ochtend dan in de middag, toen scheen zelfs de zon en nog wat onweer gehadquote:
Ja de zon scheen gelukkig nog ff vandaag, ik met zonnebril op pad dacht kan weer gewoonquote:Op donderdag 7 april 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel wat buien gehad, maar meer in de ochtend dan in de middag, toen scheen zelfs de zon en nog wat onweer gehad
Voor even kon dat idd, nu schijnt de zon ook weer..quote:Op donderdag 7 april 2022 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja de zon scheen gelukkig nog ff vandaag, ik met zonnebril op pad dacht kan weer gewoon
momentopname
wisselvallig is iig beter dat continue een regenfrontquote:Op donderdag 7 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor even kon dat idd, nu schijnt de zon ook weer..
Dat sowieso inddquote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wisselvallig is iig beter dat continue een regenfront
Ach even een dagje alleen maar regen kan ook gezellig zijn. Kaarsjes aan, dekentje, snacks, serie of filmsquote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wisselvallig is iig beter dat continue een regenfront
ik heb de regenbluesquote:Op donderdag 7 april 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach even een dagje alleen maar regen kan ook gezellig zijn. Kaarsjes aan, dekentje, snacks, serie of films
Kan wel zo'n setting maken voor je hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb de regenblues
maar idd dagje is niet perse zo erg als het dan zo'n setting is
haha ik wist ik wist dat jij zoiets ging zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan wel zo'n setting maken voor je hoor
Smooth mode staat altijd aan bij mij als jij er bentquote:Op donderdag 7 april 2022 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha ik wist ik wist dat jij zoiets ging zeggen.
smooth mode activated
hoeft niet hoor
i knowquote:Op donderdag 7 april 2022 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Smooth mode staat altijd aan bij mij als jij er bent![]()
Weet je toch
Rustig aanquote:Op donderdag 7 april 2022 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know
ik kan het niet aannee grapje maar ik ga wel ff. liggen
heb ik nodigrustig aan allen
Fijne avond Nootjequote:Op donderdag 7 april 2022 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know
ik kan het niet aannee grapje maar ik ga wel ff. liggen
heb ik nodigrustig aan allen
Neequote:Op donderdag 7 april 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
voor het geval dat
als ik op vakantie ga
denken jullie aan mijn plantjes
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ik een banaan die niet aan is?
Ben je wel eens geweest?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Reed er net langs, gezellige drukte
Hey Ply 😘quote:
quote:
quote:
Ik hou het in de gaten 😉quote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorzichtig zwaaien he, anders valt je hand er van af!![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de hand van MevrouwToT?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig steeds beter. Het doet vooral pijn bij kou.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de hand van MevrouwToT?
Dat wilde ik ook net vragen en de vraag moet ze nog lang in het gips?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig steeds beter. Het doet vooral pijn bij kou.
Lief dat je dat vraagt!
Dat zal ook nog wel even zo blijvenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Volgende week vrijdag mag het er af.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen en de vraag moet ze nog lang in het gips?
Nog een weekje. Hopelijk is het dan ook minder koud 😉quote:
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Volgende week 18 gradenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Hopelijk klaart het weer snel op zodat ze minder last heeft van de kou.
Dat zegt mijn weersvoorspelling in m'n telefoon. Volgende week donderdag. Wel met regenquote:
Dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Franticquote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
Wel grappig om te zien dat mn calathea z'n balderen omhoog haalt en uitstrekt naar gelang de hoeveelheid zonlicht die e ris
Ik heb die jarenlang gekweekt als teeltmanagerquote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
Wel grappig om te zien dat mn calathea z'n balderen omhoog haalt en uitstrekt naar gelang de hoeveelheid zonlicht die e ris
grappig dat je daar over verteldquote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
met kouder weer doen ze het beter dan warmer weer?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik heb die jarenlang gekweekt als teeltmanager![]()
Ze doen hetzelfde als het wat langer boven de 27 graden is.
of dat uitstrekken gaat trager :pquote:Op donderdag 7 april 2022 20:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik heb die jarenlang gekweekt als teeltmanager![]()
Ze doen hetzelfde als het wat langer boven de 27 graden is.
graadje of 21 is perfectquote:Op donderdag 7 april 2022 20:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met kouder weer doen ze het beter dan warmer weer?
OK NICE bedankt voor de tip hier kan ik wat meequote:
Ik ben 37 graden en perfectquote:
Ik heb zo'n unit sinds een week of 3quote:Op donderdag 7 april 2022 20:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
grappig dat je daar over verteldwist ik helemaal niet
ik heb ook een calathea pas 2 of 3 jaar in die tijd is die nog niet zo veel gegroeid, had een baby calathea stekje gekocht toen.
Ik moest even kijken welke dat wasquote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
Het is een schaduwplant dus opzich is dat niet heel goedquote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
OK NICE bedankt voor de tip hier kan ik wat mee
en qua plek nu krijgt die best veel zon is dat slecht? Of goed.
Heel leuk plantje, vooral omdat die echt lijkt te leven zegmaarquote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n unit sinds een week of 3
halfschaduwquote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
OK NICE bedankt voor de tip hier kan ik wat mee
en qua plek nu krijgt die best veel zon is dat slecht? Of goed.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heel leuk plantje, vooral omdat die echt lijkt te leven zegmaar
Ow. niet best dus haha.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:23 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Het is een schaduwplant dus opzich is dat niet heel goed
Ja preciesquote:Op donderdag 7 april 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en ook gewoon kleur zeg maar.. heb je niet echt met schaduw/halfschaduw plantjens
🤣🤣quote:Op donderdag 7 april 2022 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kalanchoe blossfeldiana
nee die zijn het denk ik
* Borrelnootje00 stopt tegen zichzelf te praten![]()
![]()
mjaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
planten![]()
ik heb ook 3 grote vetplanten met bloemetjes (weet de naam niet) maar een met gele bloemetjes en een roze fuchsia kleur (die bloeien nu) en een met rode bloemetjes die niet bloeit.
Maar staan ook niet op dezelfde plek. Die vind ik leukst. Planten met bloemetjes
ja is dat met alle bloemetjes dat je er last van krijgt? Dat valt wel tegen danquote:Op donderdag 7 april 2022 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
hooikoorts dingen
ik heb wel veel van die luchtzuiverende dingen in huis. dat werkt wel met astma dingen
Snap het wel. Je zit hier om te kletsen niet om te wachtenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sorry ongeduldig![]()
slechte eigenschap
niet met alles maar wel met veelquote:Op donderdag 7 april 2022 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja is dat met alle bloemetjes dat je er last van krijgt? Dat valt wel tegen dan
ja precies hahaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het wel. Je zit hier om te kletsen niet om te wachten
zwaarquote:
permanent antihistamines slikkenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zwaar
vooral in de zomer dan als het niet geregend heeft een tijdje
snel inkopen morgenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een goeie.. bedenk me net dat ik niks meer heb en ga komend weekend naar m'n ouders en beaglemans
Een cactus. Kunnen heel groot en oud worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm even planteninspiratie opdoen hier. Ik heb nog geen planten thuis
Sommige planten hebben een luchtzuiverende werking. Hebben cactus die ook? Die calathea waar je over had wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een cactus. Kunnen heel groot en oud worden.
ff kijkenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige planten hebben een luchtzuiverende werking. Hebben cactus die ook? Die calathea waar je over had wel.
https://inspiratie.groenrijk.nl/top-10-luchtzuiverende-planten/ calethea staat hier ook tussen. Die cactus weet ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige planten hebben een luchtzuiverende werking. Hebben cactus die ook? Die calathea waar je over had wel.
Ja die had ik net gezien iddquote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
https://inspiratie.groenrijk.nl/top-10-luchtzuiverende-planten/ calethea staat hier ook tussen. Die cactus weet ik niet.
en een tuinhuisje?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb geen planten maar wel een parkiet en een treintje.
3 zelfs.quote:
En in elk tuinhuisje word er gezwaaidquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:10 schreef ToT het volgende:
"He`? Chocola WITTE? Nee: CHOCOLAAAAA!!!!" terwijl hij naar de keuken wees!
Da's helder; meneertje houdt niet van witte chocoladepasta.
Nieuwe boterham gemaakt en bij de vorige het witte chocola er deels van af geschraapt waarna ik er een laagje gewone chocoladepasta op heb gesmeerd.
Mini-ToT nam er een hap van. Schudde z'n hoofdje: "Mmm-hmm!"en gaf de boterham terug; de smaak van de witte chocola was nog te nadrukkelijk aanwezig!
Je houdt hem niet voor de gek ToTquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:10 schreef ToT het volgende:
"He`? Chocola WITTE? Nee: CHOCOLAAAAA!!!!" terwijl hij naar de keuken wees!
Da's helder; meneertje houdt niet van witte chocoladepasta.
Nieuwe boterham gemaakt en bij de vorige het witte chocola er deels van af geschraapt waarna ik er een laagje gewone chocoladepasta op heb gesmeerd.
Mini-ToT nam er een hap van. Schudde z'n hoofdje: "Mmm-hmm!"en gaf de boterham terug; de smaak van de witte chocola was nog te nadrukkelijk aanwezig!
Hij begint steeds meer kleuren te noemen!quote:
Dan weet hij de kleuren van de trein heel goed. Mooi he als je vooruitgangen in de ontwikkeling zietquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer kleuren te noemen!
Hij heeft het steeds over "blauwe auto" als hij ergens naar toe wil, "ORANJEEEEE!!!" als hij de auto van een buurman ziet ens.
En hierbij zegt Mini-ToT: "Kijk, trein! Blauw!" terwijl hij naar het binnenste deel wijst:
[ afbeelding ]
En vervolgens is het "Tjoeketjoeke TUUT TUUT!!!" als hij die waterpas over de tafel heen schuift!
Zeker!quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet hij de kleuren van de trein heel goed. Mooi he als je vooruitgangen in de ontwikkeling ziet
Hoe is het met jou? Wat beter nu er hulp is voor Mini?quote:
Ach ups en downs, maar ik ben heel blij dat er veel ontwikkeling te zien is bij dat kleine mannetje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Wat beter nu er hulp is voor Mini?
Hey totterquote:
Snap ik dat je daar blij mee bentquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ups en downs, maar ik ben heel blij dat er veel ontwikkeling te zien is bij dat kleine mannetje.
Eind van de zomer gaat hij naar een andere instantie ter voorbereiding om naar de basisschool te kunnen gaan.
In september wordt hij 4, maar dat is nog wat te vroeg voor de basisschool bij hem. Hij is nog veel te speels en begint pas wat met andere kinderen samen te spelen enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik dat je daar blij mee bent
Basisschool al weer, wat gaat dat toch snel he.
Wanneer wordt hij 4?
Ach het gaat he.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja zeker opweg naar werk
Met jou ook alles goed ?
Altijd overlevenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat he.Kan altijd beter, kan altijd slechter.
Oke, dan een jaartje later is ook niet zo erg, ze zijn pas leerplichtig met 5 jaar dacht ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
In september wordt hij 4, maar dat is nog wat te vroeg voor de basisschool bij hem. Hij is nog veel te speels en begint pas wat met andere kinderen samen te spelen enzo.
Klopt, we hoopten op een goede start met hem, maar een rustige start voor een stabiele basis is in dit geval veel verstandiger.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dan een jaartje later is ook niet zo erg, ze zijn pas leerplichtig met 5 jaar dacht ik
ALs je corona gehad hebt blijft je test heel lang positief hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Quarantaine weer een dag langer
Stomme positieve zelftest
Correctie lees dat dat niet voor de thuistesten teltquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je corona gehad hebt blijft je test heel lang positief hoor
Niet met zo'n thuistest. Als die zo overduidelijk positief is, dan is het niet erg slim om de mensen weer op te zoeken in de 5 dagen dat het RIVM aanraadt om nog voorzichtig te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je corona gehad hebt blijft je test heel lang positief hoor
Beter voorzichtig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet met zo'n thuistest. Als die zo overduidelijk positief is, dan is het niet erg slim om de mensen weer op te zoeken in de 5 dagen dat het RIVM aanraadt om nog voorzichtig te zijn.
Dan is een mobiel met internet wel weer een voordeelquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Ah, schijnbaar heeft het halve dorp geen stroom, dus geen internet neem ik dan maar voor lief...
Maar je hebt net dts al om zeep geholpen?quote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om nog een reeks om zeep te helpen denk ik.
Laat ze maar in ONZ.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan.
Formule 1
Kan fresh daar gaan posten?
wil ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je de Formule 1 reeks naar ONZ willen verplaatsen
Dat klinkt als een goede toevoeging aan ONZ!quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zou het niveau in ONZ wel naar beneden brengen
Na het zien van die foto hoef ik niet meer naar de koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
https://zorgnatuur.nl/vlees/testikels-of-stierenballen/
nice, hoef ik niet meer naar de slager
#zwakgestelquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Na het zien van die foto hoef ik niet meer naar de koelkast
Met jou kan ik praten.quote:
Iemand heeft de deur open laten staan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes. Gedraagt iedereen zich een beetje hier
Beetje, niet helemaal.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
Waar is de portierquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand heeft de deur open laten staan.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje, niet helemaal.
Het is ten slotte weekend
quote:
Gelukkig wel.quote:
dat had ik metquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Deze ooit op een feestje gedraaid voordat-ie bekend was.
Dansvloer gelijk helemaal leeg!
Maand of 2 later, feestje met dezelfde mensen elders: iedereen ging helemaal los op het nummer!
"Waarom danste de vorige keer er niemand op dan?"
- "Ja toen kenden we het nummer nog niet, nu wel!"
Oeh had je een datequote:
Je had ook bij mij mogen komen hoor.quote:
Zal t onthouden voor de volgende keerquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had ook bij mij mogen komen hoor.
Kan je haar wel laten komen danquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had ook bij mij mogen komen hoor.
Als ik het treinkaartje betaal wel.quote:
''vakantie''quote:
Bans worden niet besproken..quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
''vakantie''
Dacht dat jullie mij wel door hadden met hotelletje geboekt
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken..
hotelovernachtingen wel. dus volledige review graag
Ik zeg toch ook niks over een banquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken..
hotelovernachtingen wel. dus volledige review graag
Duudjequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
Jij bent wel de allerlaatste wat ik van verwachtquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
''vakantie''
Dacht dat jullie mij wel door hadden met hotelletje geboekt
Lekker hè dat je nu weer echt het weekend gevoel hebt.quote:
oh sorry ik trok de verkeerde conclusiequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks over een ban
Ah ok, dat kan haha..quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent wel de allerlaatste wat ik van verwachtDus vandaar dat ik het letterlijk nam
Hey Paulquote:
Nou bed lag heerlijk, heb lekker gedroomd ook en in de avond in een bad gezeten met bubbels..quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh sorry ik trok de verkeerde conclusie
alsnog volledige review graag
Dat doe jij altijd, daar kunnen sommigen nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, dat kan haha..
Maar goed ik ga mij maar weer gedragen
Niet in bad met een badeendje?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou bed lag heerlijk, heb lekker gedroomd ook en in de avond in een bad gezeten met bubbels..
Had wel stomme buren, die maakte nog lawaai in de avond/nacht..maar toen het ontbijt kwam was ik weer helemaal happy
Ah liefquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe jij altijd, daar kunnen sommigen nog een voorbeeld aan nemen.
Hadden geen eens stom tochquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet in bad met een badeendje?
Daarom, de volgende keer maar naar mij komen.quote:
Boekje al vol met nootjes?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Verwonderlijk dat ik geen kreeg. Maar zal vast wel nootjes opleveren
Douche testen, bed testenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom, de volgende keer maar naar mij komen.
Hoi mailyquote:
Als je van het testen bent, de stofzuiger, wasmachine etc moeten ook getest worden.quote:
Had al ff niet gehad. Maar regelmatig een handvol noten is gezond hequote:
Dat mag je lekker zelf doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je van het testen bent, de stofzuiger, wasmachine etc moeten ook getest worden.
Zeggen ze wel jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had al ff niet gehad. Maar regelmatig een handvol noten is gezond he
Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor nu ik weer werk heb.quote:
waren ze meubels aan het verplaatsen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou bed lag heerlijk, heb lekker gedroomd ook en in de avond in een bad gezeten met bubbels..
Had wel stomme buren, die maakte nog lawaai in de avond/nacht..maar toen het ontbijt kwam was ik weer helemaal happy
In t weekend wel toch of als je klaar bent met werken..quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor nu ik weer werk heb.
Bed volgens mijquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waren ze meubels aan het verplaatsen?
Mijn parkiet wil ook aandacht.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In t weekend wel toch of als je klaar bent met werken..
Wel wennen voor het beestje dat hij/zij ineens de hele dag alleeen is of niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil ook aandacht.
Maar het huishouden gaat wel voorquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil ook aandacht.
Heyquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar het huishouden gaat wel voor
ik zoek nog een interieurmanagerquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar het huishouden gaat wel voor
I wanna be with you everywere.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zou dit wel aan de muur willen hangen [ afbeelding ]
Die staat op die lp middenonderin.quote:
Had ik geen eens gezienquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die staat op die lp middenonderin.
Dat vind ik echt een mooi en relaxed nummer.
Heer Rabbit.quote:
Geen badeendje aan de muur willen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik geen eens gezien
Maar zoiets wil ik aan de muur hebben dus..
Laatste stukje van the chain is jarenlang gebruikt door de BBC als intro voor hun F1 uitzendingen, maar fleetwood mac heeft meerdere mooie nummers gemaakt.quote:
Een mooie poster met een badeendje er opquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen badeendje aan de muur willen hebben.
Ik zou geen eens een slecht nummer van Fleetwood Mac kunnen opnoemen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste stukje van the chain is jarenlang gebruikt door de BBC als intro voor hun F1 uitzendingen, maar fleetwood mac heeft meerdere mooie nummers gemaakt.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou geen eens een slecht nummer van Fleetwood Mac kunnen opnoemen.
Ik kan er op mijn werk één van glimmend RVS laten lasersnijden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een mooie poster met een badeendje er op
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste stukje van the chain is jarenlang gebruikt door de BBC als intro voor hun F1 uitzendingen, maar fleetwood mac heeft meerdere mooie nummers gemaakt.
Sta ik op negeer?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen badeendje aan de muur willen hebben.
Ik heb liever een rubberen eendje in het zwart of goudquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er op mijn werk één van glimmend RVS laten lasersnijden.
Ga even luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |