Daar is nootjequote:Op donderdag 7 april 2022 16:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
een verassende tt
had niet gehoeven maar wel lief @:dotteke
Lang geleden, hoe is het met jequote:
Mooi zo, houden zo. Hier gaat het ook goedquote:Op donderdag 7 april 2022 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja wel goed.. rustig. Met jou?
Jammer van het weer. Wel dekentjesweer.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, houden zo. Hier gaat het ook goed
Eerst keihard sporten hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jammer van het weer. Wel dekentjesweer.
ben je nog niet zomerready qua lichaam?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst keihard sporten hoor.
Vanavond onder het dekentje
Neequote:Op donderdag 7 april 2022 17:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben je nog niet zomerready qua lichaam?
Is ook nog niet nodig nu heb je de extra reserves nodigquote:
Ja het is niet echt een lekkere lente helaas. Het lijkt wel herfst, de wind giert om het huis en de regen klettert tegen de ramen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jammer van het weer. Wel dekentjesweer.
Behoorlijke woei idd vandaag en veel veel regen. We wachten op de betere tijden wat kunnen we anders doenquote:Op donderdag 7 april 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet echt een lekkere lente helaas. Het lijkt wel herfst, de wind giert om het huis en de regen klettert tegen de ramen.
Volgende week weer 18 graden. Het gaat er aan komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is ook nog niet nodig nu heb je de extra reserves nodig
JUIIIIIICHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2022 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende week weer 18 graden. Het gaat er aan komen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
JUIIIIIICHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
JUIIIIIICHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan is het in ieder geval niet koudquote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Als het regent heb je nog niks aan dat het 19 graden is
Jawel.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Jungleklimaatquote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
True truequote:Op donderdag 7 april 2022 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval niet koud
Blehquote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jungleklimaatlekker broeierig
jaaaquote:Op donderdag 7 april 2022 17:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
the lion sleeps tonight
dat was het toch?
Als we nooit meer regen krijgen hebben we ook een probleemquote:
Duh dat snap ik ook welquote:Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als we nooit meer regen krijgen hebben we ook een probleem
Ja het waait behoorlijk momenteel,quote:Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben vooral klaar met die harde wind hier....
Ja dat weet ik toch niet of jij dat snaptquote:
Wel wat buien gehad, maar meer in de ochtend dan in de middag, toen scheen zelfs de zon en nog wat onweer gehadquote:
Ja de zon scheen gelukkig nog ff vandaag, ik met zonnebril op pad dacht kan weer gewoonquote:Op donderdag 7 april 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel wat buien gehad, maar meer in de ochtend dan in de middag, toen scheen zelfs de zon en nog wat onweer gehad
Voor even kon dat idd, nu schijnt de zon ook weer..quote:Op donderdag 7 april 2022 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja de zon scheen gelukkig nog ff vandaag, ik met zonnebril op pad dacht kan weer gewoon
momentopname
wisselvallig is iig beter dat continue een regenfrontquote:Op donderdag 7 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor even kon dat idd, nu schijnt de zon ook weer..
Dat sowieso inddquote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wisselvallig is iig beter dat continue een regenfront
Ach even een dagje alleen maar regen kan ook gezellig zijn. Kaarsjes aan, dekentje, snacks, serie of filmsquote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wisselvallig is iig beter dat continue een regenfront
ik heb de regenbluesquote:Op donderdag 7 april 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach even een dagje alleen maar regen kan ook gezellig zijn. Kaarsjes aan, dekentje, snacks, serie of films
Kan wel zo'n setting maken voor je hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb de regenblues
maar idd dagje is niet perse zo erg als het dan zo'n setting is
haha ik wist ik wist dat jij zoiets ging zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan wel zo'n setting maken voor je hoor
Smooth mode staat altijd aan bij mij als jij er bentquote:Op donderdag 7 april 2022 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha ik wist ik wist dat jij zoiets ging zeggen.
smooth mode activated
hoeft niet hoor
i knowquote:Op donderdag 7 april 2022 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Smooth mode staat altijd aan bij mij als jij er bent![]()
Weet je toch
Rustig aanquote:Op donderdag 7 april 2022 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know
ik kan het niet aannee grapje maar ik ga wel ff. liggen
heb ik nodigrustig aan allen
Fijne avond Nootjequote:Op donderdag 7 april 2022 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know
ik kan het niet aannee grapje maar ik ga wel ff. liggen
heb ik nodigrustig aan allen
Neequote:Op donderdag 7 april 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
voor het geval dat
als ik op vakantie ga
denken jullie aan mijn plantjes
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ik een banaan die niet aan is?
Ben je wel eens geweest?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Reed er net langs, gezellige drukte
Hey Ply 😘quote:
quote:
quote:
Ik hou het in de gaten 😉quote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorzichtig zwaaien he, anders valt je hand er van af!![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de hand van MevrouwToT?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig steeds beter. Het doet vooral pijn bij kou.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de hand van MevrouwToT?
Dat wilde ik ook net vragen en de vraag moet ze nog lang in het gips?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig steeds beter. Het doet vooral pijn bij kou.
Lief dat je dat vraagt!
Dat zal ook nog wel even zo blijvenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Volgende week vrijdag mag het er af.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen en de vraag moet ze nog lang in het gips?
Nog een weekje. Hopelijk is het dan ook minder koud 😉quote:
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Volgende week 18 gradenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Hopelijk klaart het weer snel op zodat ze minder last heeft van de kou.
Dat zegt mijn weersvoorspelling in m'n telefoon. Volgende week donderdag. Wel met regenquote:
Dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Franticquote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
Wel grappig om te zien dat mn calathea z'n balderen omhoog haalt en uitstrekt naar gelang de hoeveelheid zonlicht die e ris
Ik heb die jarenlang gekweekt als teeltmanagerquote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
Wel grappig om te zien dat mn calathea z'n balderen omhoog haalt en uitstrekt naar gelang de hoeveelheid zonlicht die e ris
grappig dat je daar over verteldquote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
met kouder weer doen ze het beter dan warmer weer?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik heb die jarenlang gekweekt als teeltmanager![]()
Ze doen hetzelfde als het wat langer boven de 27 graden is.
of dat uitstrekken gaat trager :pquote:Op donderdag 7 april 2022 20:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik heb die jarenlang gekweekt als teeltmanager![]()
Ze doen hetzelfde als het wat langer boven de 27 graden is.
graadje of 21 is perfectquote:Op donderdag 7 april 2022 20:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met kouder weer doen ze het beter dan warmer weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |