SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Hoop dat mijn lunch lekker is.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
HALLO ALLEMAAL
Gaat er hier nog wel iets goed??
ja snel is het nietquote:Op donderdag 7 april 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze doet er op die manier wel lang over om een drankje te serveren
Voor heel veel activiteiten wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat was het vanochtend een allejezus hoerig tyfusweer om te rijden zeg
Was gewoon gevaarlijk op de snelweg, kon op sommige momenten haast niks zien door al het opspattende water van vrachtwagensquote:
das snelquote:Op donderdag 7 april 2022 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Het dreigen met politie en advocaat heeft geholpen, zit nu bij de garage met m'n auto.
Toch nog steeds een beetje die burgervaderquote:Op donderdag 7 april 2022 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden onze schapen fruitjes hier goed in de gaten.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog steeds een beetje die burgervader
quote:
Kom er nu aanquote:
Nee, straks zegt ze toch.quote:
Oke mooi dan kan ik eerst m'n meetings doenquote:
*eet ze snel op*quote:Op donderdag 7 april 2022 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke mooi dan kan ik eerst m'n meetings doen
https://www.timeanddate.c(...)n+&ud=1&font=cursivequote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien verdwijnt het als sneeuw voor de Thaise zon straks
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens moe. [ afbeelding ] Ik sleep me naar het einde van de werkdag.
Met de tv ernaast aan en veel meetings tussendoorquote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallen
Schiet al opquote:Op donderdag 7 april 2022 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.timeanddate.c(...)n+&ud=1&font=cursive
Jij zit met een schuin oog naar de Kardasians te kijken?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de tv ernaast aan en veel meetings tussendoor
Ik heb een tamelijk rustig weekje. Dan gaat de tijd niet erg snel.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallen
Werkweekquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens moe. [ afbeelding ] Ik sleep me naar het einde van de werkdag.
Soort van, naar I am Caitquote:Op donderdag 7 april 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zit met een schuin oog naar de Kardasians te kijken?
#ambtenarenleefquote:Op donderdag 7 april 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een tamelijk rustig weekje. Dan gaat de tijd niet erg snel.
Laatste dag moet je sowieso al serieus afremmen en werk laten liggen voor de komende week.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#ambtenarenleef
Je moet nog wennen aan het tempo denk ik, je werkt te snel.
quote:Op donderdag 7 april 2022 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste dag moet je sowieso al serieus afremmen en werk laten liggen voor de komende week.
Waarom niet alledrie?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Autisme of gewoon poepvervelend en verwend?
https://www.ad.nl/gezin/s(...)naar-boven~adb0d51f/
Mja, op zich wordt er best wel flink gewerkt. Al is het niet altijd erg effectief. Ik ben gewend om hinkstapspringend snel dingen op poten te zetten en hier wordt elk stapje zorgvuldig beschreven.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#ambtenarenleef
Je moet nog wennen aan het tempo denk ik, je werkt te snel.
Dat was bij mijn vorige werkgever ook. Aan het begin van het jaar kon niks en aan het einde van het jaar wisten we van gekkigheid niet waar we het aan uit moesten geven om het budget op te krijgenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Kijk deze slimmerd. Of slimmert?
Maar niet met budgetten Buda, die moet je aan het einde van het jaar nog snel uitgeven anders word je het jaar daarna gekort.
Maar fulltime achter je pc FOK!ken kan wel?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaaaaah die arme Russen toch. ON acceptabel allemaal hoorquote:Rusland: Oekraīne stelt onacceptabel vredesakkoord voor
"Ga ons land uit"quote:Op donderdag 7 april 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaaaah die arme Russen toch. ON acceptabel allemaal hoor![]()
nou val ik ook regelmatig half in slaapquote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar fulltime achter je pc FOK!ken kan wel?
ja dit zijn denk ik wel de grootste huilies die de mensheid heeft gekendquote:Op donderdag 7 april 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaaaah die arme Russen toch. ON acceptabel allemaal hoor![]()
gaat lang duren voordat die weer als normaal onderdeel van de wereldorde gezien gaan wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn denk ik wel de grootste huilies die de mensheid heeft gekend
Je mag je ook alvast zorgen gaan maken wat het volgende poppetje in Rusland gaat worden. Een Medvedev die weer de baas is ga je ook niet blijk van worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat lang duren voordat die weer als normaal onderdeel van de wereldorde gezien gaan worden
Dat is lastig in te schatten. Medvedev nu is gewoon een stroman van Putin. Als Putin wegvalt, kan hij wel een heel andere agenda blijken te hebben. Al is het een illusie om te denken dat het een keurige democratie wordt.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag je ook alvast zorgen gaan maken wat het volgende poppetje in Rusland gaat worden. Een Medvedev die weer de baas is ga je ook niet blijk van worden.
Dat was sowieso maar een trekpop van Putin.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag je ook alvast zorgen gaan maken wat het volgende poppetje in Rusland gaat worden. Een Medvedev die weer de baas is ga je ook niet blijk van worden.
Ja ik hoorde dat ook van een collega die deeltijd voor de zwitserse radio- en tv-omroep werkt. Zij verbetert graag dingen en dan hoort ze "ho ho ho je wil 2 dingen veranderen?? Laten we eerst een één ding beschrijven en uitpluizen, en dan later kijken we wel eens naar het 2e".quote:Op donderdag 7 april 2022 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, op zich wordt er best wel flink gewerkt. Al is het niet altijd erg effectief. Ik ben gewend om hinkstapspringend snel dingen op poten te zetten en hier wordt elk stapje zorgvuldig beschreven.
Daar kunnen we software voor installeren op je pc. Hoeveel volt vind je prettig om weer wakker gemaakt te worden?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou val ik ook regelmatig half in slaap
ja hehe.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat ook van een collega die deeltijd voor de zwitserse radio- en tv-omroep werkt. Zij verbetert graag dingen en dan hoort ze "ho ho ho je wil 2 dingen veranderen?? Laten we eerst een éém ding beschrijven en uitpluizen, en dan later kijken we wel eens naar het 2e".
Ja, dat klopt. Ik heb verbetervoorstellen gedaan voor de website. Collega wil dat liever niet, dus dan moeten we dat eerst gaan ‘onderzoeken’.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat ook van een collega die deeltijd voor de zwitserse radio- en tv-omroep werkt. Zij verbetert graag dingen en dan hoort ze "ho ho ho je wil 2 dingen veranderen?? Laten we eerst een één ding beschrijven en uitpluizen, en dan later kijken we wel eens naar het 2e".
nou nietquote:Op donderdag 7 april 2022 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kunnen we software voor installeren op je pc. Hoeveel volt vind je prettig om weer wakker gemaakt te worden?
Ja maar, de auto is niet stuk. Je maakt 'm mooier én snellerquote:Op donderdag 7 april 2022 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe.
Stel jouw auto ligt helemaal in de puinprakpoeier.
En jij gaat EN een wiel EN het stuur vervangen.
Stel dat ie het daarna weer doet. Dan weet je toch nooit waar het aan lag?
SPEEEEEEEEEDD!!!!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar, de auto is niet stuk. Je maakt 'm mooier én sneller
Holy shit ik zou dat echt slecht trekkenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb verbetervoorstellen gedaan voor de website. Collega wil dat liever niet, dus dan moeten we dat eerst gaan ‘onderzoeken’.
Ja, ik ook. Maar ik blijf mijn ideeën wel pushen hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shit ik zou dat echt slecht trekken
Zijn wel belastingcenten die uitgegeven wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als die neukende neuk NS die altijd eerst honderd jaar een "proef" moet doen met iets wat overal allang werktquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja je moet de uurtjes wel een beetje vullen zodat het nog ergens op lijkt natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb verbetervoorstellen gedaan voor de website. Collega wil dat liever niet, dus dan moeten we dat eerst gaan ‘onderzoeken’.
Ambtenaren hčquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dank voor deze tipquote:Op donderdag 7 april 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags LTVDK in CUL / Dolce Gusto van Nestlé #4
Ja wat voor werk moeten ze anders doen, lifestylecoach, influencer of uitkeringtrekker lijken me de enige optiesquote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren hč![]()
Echt onze overheid zou zo drie keer kleiner kunnen zijn als ze al die vergadertijgers en protocolfetisjisten eruit zouden zetten.
En dan de halve zooi liever onder de trein hangt in plaats van op het dak, tegen het advies van de treinbouwer in, maar we weten het allemaal zo goed hierquote:Op donderdag 7 april 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als die neukende neuk NS die altijd eerst honderd jaar een "proef" moet doen met iets wat overal allang werkt
Eensquote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren hč![]()
Echt onze overheid zou zo drie keer kleiner kunnen zijn als ze al die vergadertijgers en protocolfetisjisten eruit zouden zetten.
Dan ben je het belastinggeld ook kwijt.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren hč![]()
zodat de hele boel tenminste gelijk op z'n reet ligt bij drie vlokken sneeuw. Of nul.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan de halve zooi liever onder de trein hangt in plaats van op het dak, tegen het advies van de treinbouwer in, maar we weten het allemaal zo goed hier
Watervogels turven ofzoquote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat voor werk moeten ze anders doen, lifestylecoach, influencer of uitkeringtrekker lijken me de enige opties
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zodat de hele boel tenminste gelijk op z'n reet ligt bij drie vlokken sneeuw. Of nul.
Belasting is diefstalquote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je het belastinggeld ook kwijt.
Ik kan best dingen hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat voor werk moeten ze anders doen, lifestylecoach, influencer of uitkeringtrekker lijken me de enige opties
Zoals nieuwslezerquote:
mijn stem heeft zequote:Op donderdag 7 april 2022 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je je hiermee kandidaat voor het burgemeesterschap van Foqueville?
Ben ik dat niet al?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je je hiermee kandidaat voor het burgemeesterschap van Foqueville?
Een soort Schrödingers katquote:Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef dud0r het volgende:
Als iedereen rijk is is iedereen ook arm.
Arme mensen zet ik het land uit.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef dud0r het volgende:
Als iedereen rijk is is iedereen ook arm.
Warm gemaakt?quote:
Waar moeten die naartoe?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Arme mensen zet ik het land uit.
Is wel extra lekkerquote:
Dat heb ik ook niet in huisquote:Op donderdag 7 april 2022 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is wel extra lekker
Beetje warme vanillesaus erbij
Ga maken danquote:
Ken eigenlijk alleen de Butterfly VIP van hemquote:Op donderdag 7 april 2022 16:12 schreef dud0r het volgende:
Dit blijft ook een godsgruwelijk lekker nummer![]()
Zo baas dat het compleet gemaakt is van ingezonden videoclips![]()
![]()
quote:
Jaquote:Op donderdag 7 april 2022 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen de Butterfly VIP van hem
En geloof dat die ook nog wel eens schranz heeft gemaakt, maar weet daar zijn alias niet vanquote:
Ophidian as raziel? Op z'n meander maakt hij meer crossbreed achtige dingenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En geloof dat die ook nog wel eens schranz heeft gemaakt, maar weet daar zijn alias niet van
I know some of these wordsquote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ophidian as raziel? Op z'n meander maakt hij meer crossbreed achtige dingen
Hmm, zou het niet meer weten, te lang geledenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ophidian as raziel? Op z'n meander maakt hij meer crossbreed achtige dingen
Je kan het opzoekenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zou het niet meer weten, te lang geleden
Zal het eens opzetten.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:25 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r, dit vond ik trouwens best een leuk album als het om teringherrie gaat https://www.discogs.com/r(...)Not-Buying-My-Album-
De microgolf zullen ze wel bedoelen.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
“België adviseert langzamer te rijden en vaker magnetron te gebruiken voor Oekraīne”
Morgen met de magnetron naar het zwembad dan.
Het is de micro waveeee @UitStralingquote:Op donderdag 7 april 2022 16:28 schreef Karzai het volgende:
Euro op leicester gezet @:bomenverzameling
Vind je denk ik wel leukquote:
Microgolf maaltjes ipv kokenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
“België adviseert langzamer te rijden en vaker magnetron te gebruiken voor Oekraīne”
Morgen met de magnetron naar het zwembad dan.
Elektrisch of inductie?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kook al elektrisch gelukkig
Ik heb wel eerder wat gehoord daarvan maar dat is meer hard techno toch?quote:
Rude Awakening is meer industrial, dat album is vrij experimenteel en gaat alle kanten op. Staat wel een toffe hardtechno track op met Amokquote:Op donderdag 7 april 2022 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder wat gehoord daarvan maar dat is meer hard techno toch?
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:34 schreef Karzai het volgende:
Friet uit de micro wordt net zo slap als @:uitstraling zijn pikkie
daarom friet uit de frituurquote:Op donderdag 7 april 2022 16:34 schreef Karzai het volgende:
Zo maken ze hier op Kreta ook friet dus?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:34 schreef Karzai het volgende:
Dan is het goed, elektrisch is echt gewoon kutquote:
Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het goed, elektrisch is echt gewoon kutKan hier helaas geen inductie dus zit wel aan het gas vast
Moet ik extra groepen aanleggen en die ruimte heb ik niet in de meterkastquote:
ben je in chorosisos?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo maken ze hier op Kreta ook friet dus?
Hmm, dat is lastig ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik extra groepen aanleggen en die ruimte heb ik niet in de meterkast
Amok, dat is echt een eeuwigheid geleden dat ik dat voorbij zag komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rude Awakening is meer industrial, dat album is vrij experimenteel en gaat alle kanten op. Staat wel een toffe hardtechno track op met Amok
Blasfemiequote:Op donderdag 7 april 2022 16:40 schreef Karzai het volgende:
Zin in pizza, spareribs en sushi met pindasaus
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk toch. ¤ 7,50 inclusief shipping
LEKKE SUIPPUUUUHHHquote:Op donderdag 7 april 2022 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nog een overleg hebben met een collega, maar volgens mij is ze naar een borrel op kantoor.
Domibo omdat iedereen op vrijdag vrij isquote:Op donderdag 7 april 2022 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nog een overleg hebben met een collega, maar volgens mij is ze naar een borrel op kantoor.
Morgen bij de GGD voor een SOA-test.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Domibo omdat iedereen op vrijdag vrij is
Veel plezier, lekker aan de schranzquote:Op donderdag 7 april 2022 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK nu zit ik ineens weer techno uit 2002 te luisteren.
Collega die met pensioen gaatquote:Op donderdag 7 april 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Domibo omdat iedereen op vrijdag vrij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even lekker bij de dochter van Kronos op bezoekquote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega die met pensioen gaat
JaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega die met pensioen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan je mij een sollicitatie formulier dm-enquote:Op donderdag 7 april 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan zou ik volgend jaar kunnen aftaaien. Zou wel lekker zijn.
Ik zoek iets voor je bij de Havendienstquote:Op donderdag 7 april 2022 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je mij een sollicitatie formulier dm-en
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:08 schreef bitterbal het volgende:
ik ga werkend niet eens mijn pensioen halen denk ik
oeh mag ik op die gele port of rotterdam boten varen?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zoek iets voor je bij de Havendienst
Nou je zou ook een andere baan kunnen hebben tegen die tijdquote:Op donderdag 7 april 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zie je het voor je? Zit je ergens, kom ik met de rollator aangescharreld
ja wat dan?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je zou ook een andere baan kunnen hebben tegen die tijd
Ja nou, eehm, gewoon, ietsquote:
Ambtenaar?quote:
Gewoon je eigen boot. En als je aan de toeter trekt, hoor je ‘Jongens, JONGENS!’quote:Op donderdag 7 april 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh mag ik op die gele port of rotterdam boten varen?
"Hallo dit is bal.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ReceptionisteZou echt goed bij je passen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je eigen boot. En als je aan de toeter trekt, hoor je ‘Jongens, JONGENS!’
Nou, nou, dat is wel overdreven hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo groot als een cruiseschip dan?
Windstil hier binnenquote:
Oeh ja das wel vetquote:Op donderdag 7 april 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, nou, dat is wel overdreven hoor![]()
Wel wat ledlampjes her en der.
Ga je alles kijkenquote:
Oh dat valt meequote:Op donderdag 7 april 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Halve finales en de finale dus drie avonden.
En wat had dat met de post van Karzai te makenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is de micro waveeee @:uitstraling
hmm weet niet meer wie ik had gequotequote:Op donderdag 7 april 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat had dat met de post van Karzai te maken
Ah dacht ik dat buda quotequote:Op donderdag 7 april 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat had dat met de post van Karzai te maken
Hoeveel daagjes werken nog voor je op vakantie gaat ?quote:
4 daagjes werkenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveel daagjes werken nog voor je op vakantie gaat ?
Kan nog wel een dag of 2 bijquote:
Nog even werken voor je het vliegtuig in gaatquote:
ja dat doe ik in die 4 dagenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog even werken voor je het vliegtuig in gaat
Nee dezelfde dag nog evenquote:
Doe maar luxequote:
Als je dat nou hier ook eens regelt voor de restquote:
ja dat kan niet hequote:Op donderdag 7 april 2022 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je dat nou hier ook eens regelt voor de rest
Haha heeft er een duif in je buik geschetenquote:
ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha heeft er een duif in je buik gescheten
rip gerriequote:Op donderdag 7 april 2022 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij m'n ouders geschuild voor de hagel dus zal nu wel Corona hebben opgelopen in dat covidhol.
Je was okay.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij m'n ouders geschuild voor de hagel dus zal nu wel Corona hebben opgelopen in dat covidhol.
Vast ook zwanger want die griffo's nojken als de konijnenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Welke heb je gekekenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Zat in m'n eentje in de bioscoopzaal. Niet zo vreemd, want Jezus wat een slechte film.
Eau, die leek me juist wel amusant.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moonfall.
Ik had geen Godfather verwacht, maar de tandjes zeg.
Typische Hollywood natuurrampen film lijkt mequote:Op donderdag 7 april 2022 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moonfall.
Ik had geen Godfather verwacht, maar de tandjes zeg.
quote:
Hij was nog slechter dan die andere films van die regisseur.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Typische Hollywood natuurrampen film lijkt me
[..]
Ja, gaat wel. Erg moe nog.quote:
Jepquote:Op donderdag 7 april 2022 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je de hele week ziek geweest?
Hoe duur dan?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik schrok toen ik dinsdag in de bioscoop was, best wel van de prijs van een flesje cola en zak chips. Ja ik wist dat het prijzig was, maar niet net zo duur als een film zowat...
Van zondag tot zaterdag koortsig, tot gister knallende koppijn. Aangevuld met heel snel moe, matige concentratie, een irritant kuchje en een paar dagen met heel veel snot.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van zondag tot zaterdag koortsig, tot gister knallende koppijn. Aangevuld met heel snel moe, matige concentratie, een irritant kuchje en een paar dagen met heel veel snot.
Mehquote:Op donderdag 7 april 2022 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van zondag tot zaterdag koortsig, tot gister knallende koppijn. Aangevuld met heel snel moe, matige concentratie, een irritant kuchje en een paar dagen met heel veel snot.
Ja echt hč. Ik neem ook meestal m'n eigen drinken mee, krent als ik benquote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 7 april 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hč. Ik neem ook meestal m'n eigen drinken mee, krent als ik benmaak soms uitzondering voor popcorn met chocola. Krijg wel tien procent korting met m'n abonnement.
Die had hetzelfde, maar dan een week eerder.quote:
Mag dat dan? word je niet gecontroleerd? want meestal mag je toch geen eigen drinken meenemen.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hč. Ik neem ook meestal m'n eigen drinken mee, krent als ik benmaak soms uitzondering voor popcorn met chocola. Krijg wel tien procent korting met m'n abonnement.
Nee hier wordt niet gecontroleerd. Krijg ook wel vaak gratis bonnen met All-Stars, maar die app had het afgelopen half jaar kuren.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag dat dan? word je niet gecontroleerd? want meestal mag je toch geen eigen drinken meenemen.
En in dit geval vond ik het niet zo heel erg, want de film was een voucher die ik had besteld via het ASR Vitality programma, dus indirect gratis..
Ja hier ook. En net was er ook zo'n bui en daar liep ik inquote:Op donderdag 7 april 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
Komt nogal wat stevige hagel naar beneden
Sekslijn beginnen.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en ik klink als die Lingo rookmevrouw.
OJSDREULKJEquote:Op donderdag 7 april 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen komt toch op Netflix de eerste aflevering online van die serie over Sekslijnen? Had daar iets over gehoord iigquote:
Topidee, kan ik m'n onzinspelletje betalen.quote:
Ik gok die tweede.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder heeft het of van de action of van m'n tante die net een dag uit isolatie was en waar ze toen naast heeft gezeten in de auto.
Dat is langs me heengegaan. Als het geen true crime is haak ik af.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen komt toch op Netflix de eerste aflevering online van die serie over Sekslijnen? Had daar iets over gehoord iig
Klinkt hier alsof er stenen tegen de ruiten worden gegooidquote:Op donderdag 7 april 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier ook. En net was er ook zo'n bui en daar liep ik inwas in 100 meter helemaal doorweekt.
Ja maar m'n oom en m'n vader en m'n andere tante zaten ook in die auto en die hebben (nog) niks.quote:
Zo voelde het gelukkig niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt hier alsof er stenen tegen de ruiten worden gegooid
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt hier alsof er stenen tegen de ruiten worden gegooid
Ik was net op tijd binnen, alleen wat dikke druppels toen nog maar, en onweerquote:
Het duurde ruim een week voordat ik het oppikte van kerel, dus ehh.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar m'n oom en m'n vader en m'n andere tante zaten ook in die auto en die hebben (nog) niks.
Nee geen true crimequote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is langs me heengegaan. Als het geen true crime is haak ik af.
Jij weer he ...quote:
Dan zou m'n moeder met een dag ziek zijn geworden. Vind ik ook raar.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het duurde ruim een week voordat ik het oppikte van kerel, dus ehh.
Kindermenutjequote:
zo klonk ik ook met coronaquote:Op donderdag 7 april 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
KindermenutjeZit toch helemaal geen kindervlees in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit toch helemaal geen kindervlees in.
In kinder zit salmonellaquote:Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit toch helemaal geen kindervlees in.
Oh ja, da's wel erg snel. Maar in de 5-10 dagen daarvoor alleen in de action geweest dan?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou m'n moeder met een dag ziek zijn geworden. Vind ik ook raar.
Heuj daar issie weerquote:
Liever dat dan dat doodmoeie.quote:
Nou nee, ze heeft ook met m'n zus en een andere tante in de auto gezeten en ze is bij mij geweest donderdag. Toen ik voorstelde dat ze het misschien van m'n tante heeft, want dat was vier dagen eerder, kon dat echt niet. Ze leek wel een beetje beledigd toen ik dat suggereerdequote:Op donderdag 7 april 2022 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's wel erg snel. Maar in de 5-10 dagen daarvoor alleen in de action geweest dan?
Mwehehehequote:Op donderdag 7 april 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee, ze heeft ook met m'n zus en een andere tante in de auto gezeten en ze is bij mij geweest donderdag. Toen ik voorstelde dat ze het misschien van m'n tante heeft, want dat was vier dagen eerder, kon dat echt niet. Ze leek wel een beetje beledigd toen ik dat suggereerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |