SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Hoop dat mijn lunch lekker is.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
HALLO ALLEMAAL
Gaat er hier nog wel iets goed??
ja snel is het nietquote:Op donderdag 7 april 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze doet er op die manier wel lang over om een drankje te serveren
Voor heel veel activiteiten wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat was het vanochtend een allejezus hoerig tyfusweer om te rijden zeg
Was gewoon gevaarlijk op de snelweg, kon op sommige momenten haast niks zien door al het opspattende water van vrachtwagensquote:
das snelquote:Op donderdag 7 april 2022 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Het dreigen met politie en advocaat heeft geholpen, zit nu bij de garage met m'n auto.
Toch nog steeds een beetje die burgervaderquote:Op donderdag 7 april 2022 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden onze schapen fruitjes hier goed in de gaten.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog steeds een beetje die burgervader
quote:
Kom er nu aanquote:
Nee, straks zegt ze toch.quote:
Oke mooi dan kan ik eerst m'n meetings doenquote:
*eet ze snel op*quote:Op donderdag 7 april 2022 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke mooi dan kan ik eerst m'n meetings doen
https://www.timeanddate.c(...)n+&ud=1&font=cursivequote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien verdwijnt het als sneeuw voor de Thaise zon straks
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens moe. [ afbeelding ] Ik sleep me naar het einde van de werkdag.
Met de tv ernaast aan en veel meetings tussendoorquote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallen
Schiet al opquote:Op donderdag 7 april 2022 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.timeanddate.c(...)n+&ud=1&font=cursive
Jij zit met een schuin oog naar de Kardasians te kijken?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de tv ernaast aan en veel meetings tussendoor
Ik heb een tamelijk rustig weekje. Dan gaat de tijd niet erg snel.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallen
Werkweekquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens moe. [ afbeelding ] Ik sleep me naar het einde van de werkdag.
Soort van, naar I am Caitquote:Op donderdag 7 april 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zit met een schuin oog naar de Kardasians te kijken?
#ambtenarenleefquote:Op donderdag 7 april 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een tamelijk rustig weekje. Dan gaat de tijd niet erg snel.
Laatste dag moet je sowieso al serieus afremmen en werk laten liggen voor de komende week.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#ambtenarenleef
Je moet nog wennen aan het tempo denk ik, je werkt te snel.
quote:Op donderdag 7 april 2022 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste dag moet je sowieso al serieus afremmen en werk laten liggen voor de komende week.
Waarom niet alledrie?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Autisme of gewoon poepvervelend en verwend?
https://www.ad.nl/gezin/s(...)naar-boven~adb0d51f/
Mja, op zich wordt er best wel flink gewerkt. Al is het niet altijd erg effectief. Ik ben gewend om hinkstapspringend snel dingen op poten te zetten en hier wordt elk stapje zorgvuldig beschreven.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#ambtenarenleef
Je moet nog wennen aan het tempo denk ik, je werkt te snel.
Dat was bij mijn vorige werkgever ook. Aan het begin van het jaar kon niks en aan het einde van het jaar wisten we van gekkigheid niet waar we het aan uit moesten geven om het budget op te krijgenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Kijk deze slimmerd. Of slimmert?
Maar niet met budgetten Buda, die moet je aan het einde van het jaar nog snel uitgeven anders word je het jaar daarna gekort.
Maar fulltime achter je pc FOK!ken kan wel?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |