SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Hoop dat mijn lunch lekker is.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
HALLO ALLEMAAL
Gaat er hier nog wel iets goed??
ja snel is het nietquote:Op donderdag 7 april 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze doet er op die manier wel lang over om een drankje te serveren
Voor heel veel activiteiten wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat was het vanochtend een allejezus hoerig tyfusweer om te rijden zeg
Was gewoon gevaarlijk op de snelweg, kon op sommige momenten haast niks zien door al het opspattende water van vrachtwagensquote:
das snelquote:Op donderdag 7 april 2022 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Het dreigen met politie en advocaat heeft geholpen, zit nu bij de garage met m'n auto.
Toch nog steeds een beetje die burgervaderquote:Op donderdag 7 april 2022 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We houden onze schapen fruitjes hier goed in de gaten.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog steeds een beetje die burgervader
quote:
Kom er nu aanquote:
Nee, straks zegt ze toch.quote:
Oke mooi dan kan ik eerst m'n meetings doenquote:
*eet ze snel op*quote:Op donderdag 7 april 2022 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke mooi dan kan ik eerst m'n meetings doen
https://www.timeanddate.c(...)n+&ud=1&font=cursivequote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien verdwijnt het als sneeuw voor de Thaise zon straks
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens moe. [ afbeelding ] Ik sleep me naar het einde van de werkdag.
Met de tv ernaast aan en veel meetings tussendoorquote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallen
Schiet al opquote:Op donderdag 7 april 2022 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.timeanddate.c(...)n+&ud=1&font=cursive
Jij zit met een schuin oog naar de Kardasians te kijken?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de tv ernaast aan en veel meetings tussendoor
Ik heb een tamelijk rustig weekje. Dan gaat de tijd niet erg snel.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp niet hoe je fulltime achter een pc kan werken zonder in slaap te vallen
Werkweekquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens moe. [ afbeelding ] Ik sleep me naar het einde van de werkdag.
Soort van, naar I am Caitquote:Op donderdag 7 april 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zit met een schuin oog naar de Kardasians te kijken?
#ambtenarenleefquote:Op donderdag 7 april 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een tamelijk rustig weekje. Dan gaat de tijd niet erg snel.
Laatste dag moet je sowieso al serieus afremmen en werk laten liggen voor de komende week.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#ambtenarenleef
Je moet nog wennen aan het tempo denk ik, je werkt te snel.
quote:Op donderdag 7 april 2022 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste dag moet je sowieso al serieus afremmen en werk laten liggen voor de komende week.
Waarom niet alledrie?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Autisme of gewoon poepvervelend en verwend?
https://www.ad.nl/gezin/s(...)naar-boven~adb0d51f/
Mja, op zich wordt er best wel flink gewerkt. Al is het niet altijd erg effectief. Ik ben gewend om hinkstapspringend snel dingen op poten te zetten en hier wordt elk stapje zorgvuldig beschreven.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#ambtenarenleef
Je moet nog wennen aan het tempo denk ik, je werkt te snel.
Dat was bij mijn vorige werkgever ook. Aan het begin van het jaar kon niks en aan het einde van het jaar wisten we van gekkigheid niet waar we het aan uit moesten geven om het budget op te krijgenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Kijk deze slimmerd. Of slimmert?
Maar niet met budgetten Buda, die moet je aan het einde van het jaar nog snel uitgeven anders word je het jaar daarna gekort.
Maar fulltime achter je pc FOK!ken kan wel?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaaaaah die arme Russen toch. ON acceptabel allemaal hoorquote:Rusland: Oekraīne stelt onacceptabel vredesakkoord voor
"Ga ons land uit"quote:Op donderdag 7 april 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaaaah die arme Russen toch. ON acceptabel allemaal hoor![]()
nou val ik ook regelmatig half in slaapquote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar fulltime achter je pc FOK!ken kan wel?
ja dit zijn denk ik wel de grootste huilies die de mensheid heeft gekendquote:Op donderdag 7 april 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaaaah die arme Russen toch. ON acceptabel allemaal hoor![]()
gaat lang duren voordat die weer als normaal onderdeel van de wereldorde gezien gaan wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn denk ik wel de grootste huilies die de mensheid heeft gekend
Je mag je ook alvast zorgen gaan maken wat het volgende poppetje in Rusland gaat worden. Een Medvedev die weer de baas is ga je ook niet blijk van worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat lang duren voordat die weer als normaal onderdeel van de wereldorde gezien gaan worden
Dat is lastig in te schatten. Medvedev nu is gewoon een stroman van Putin. Als Putin wegvalt, kan hij wel een heel andere agenda blijken te hebben. Al is het een illusie om te denken dat het een keurige democratie wordt.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag je ook alvast zorgen gaan maken wat het volgende poppetje in Rusland gaat worden. Een Medvedev die weer de baas is ga je ook niet blijk van worden.
Dat was sowieso maar een trekpop van Putin.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag je ook alvast zorgen gaan maken wat het volgende poppetje in Rusland gaat worden. Een Medvedev die weer de baas is ga je ook niet blijk van worden.
Ja ik hoorde dat ook van een collega die deeltijd voor de zwitserse radio- en tv-omroep werkt. Zij verbetert graag dingen en dan hoort ze "ho ho ho je wil 2 dingen veranderen?? Laten we eerst een één ding beschrijven en uitpluizen, en dan later kijken we wel eens naar het 2e".quote:Op donderdag 7 april 2022 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, op zich wordt er best wel flink gewerkt. Al is het niet altijd erg effectief. Ik ben gewend om hinkstapspringend snel dingen op poten te zetten en hier wordt elk stapje zorgvuldig beschreven.
Daar kunnen we software voor installeren op je pc. Hoeveel volt vind je prettig om weer wakker gemaakt te worden?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou val ik ook regelmatig half in slaap
ja hehe.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat ook van een collega die deeltijd voor de zwitserse radio- en tv-omroep werkt. Zij verbetert graag dingen en dan hoort ze "ho ho ho je wil 2 dingen veranderen?? Laten we eerst een éém ding beschrijven en uitpluizen, en dan later kijken we wel eens naar het 2e".
Ja, dat klopt. Ik heb verbetervoorstellen gedaan voor de website. Collega wil dat liever niet, dus dan moeten we dat eerst gaan ‘onderzoeken’.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat ook van een collega die deeltijd voor de zwitserse radio- en tv-omroep werkt. Zij verbetert graag dingen en dan hoort ze "ho ho ho je wil 2 dingen veranderen?? Laten we eerst een één ding beschrijven en uitpluizen, en dan later kijken we wel eens naar het 2e".
nou nietquote:Op donderdag 7 april 2022 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kunnen we software voor installeren op je pc. Hoeveel volt vind je prettig om weer wakker gemaakt te worden?
Ja maar, de auto is niet stuk. Je maakt 'm mooier én snellerquote:Op donderdag 7 april 2022 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe.
Stel jouw auto ligt helemaal in de puinprakpoeier.
En jij gaat EN een wiel EN het stuur vervangen.
Stel dat ie het daarna weer doet. Dan weet je toch nooit waar het aan lag?
SPEEEEEEEEEDD!!!!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar, de auto is niet stuk. Je maakt 'm mooier én sneller
Holy shit ik zou dat echt slecht trekkenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb verbetervoorstellen gedaan voor de website. Collega wil dat liever niet, dus dan moeten we dat eerst gaan ‘onderzoeken’.
Ja, ik ook. Maar ik blijf mijn ideeën wel pushen hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shit ik zou dat echt slecht trekken
Zijn wel belastingcenten die uitgegeven wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als die neukende neuk NS die altijd eerst honderd jaar een "proef" moet doen met iets wat overal allang werktquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja je moet de uurtjes wel een beetje vullen zodat het nog ergens op lijkt natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb verbetervoorstellen gedaan voor de website. Collega wil dat liever niet, dus dan moeten we dat eerst gaan ‘onderzoeken’.
Ambtenaren hčquote:Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dank voor deze tipquote:Op donderdag 7 april 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags LTVDK in CUL / Dolce Gusto van Nestlé #4
Ja wat voor werk moeten ze anders doen, lifestylecoach, influencer of uitkeringtrekker lijken me de enige optiesquote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren hč![]()
Echt onze overheid zou zo drie keer kleiner kunnen zijn als ze al die vergadertijgers en protocolfetisjisten eruit zouden zetten.
En dan de halve zooi liever onder de trein hangt in plaats van op het dak, tegen het advies van de treinbouwer in, maar we weten het allemaal zo goed hierquote:Op donderdag 7 april 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als die neukende neuk NS die altijd eerst honderd jaar een "proef" moet doen met iets wat overal allang werkt
Eensquote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren hč![]()
Echt onze overheid zou zo drie keer kleiner kunnen zijn als ze al die vergadertijgers en protocolfetisjisten eruit zouden zetten.
Dan ben je het belastinggeld ook kwijt.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren hč![]()
zodat de hele boel tenminste gelijk op z'n reet ligt bij drie vlokken sneeuw. Of nul.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan de halve zooi liever onder de trein hangt in plaats van op het dak, tegen het advies van de treinbouwer in, maar we weten het allemaal zo goed hier
Watervogels turven ofzoquote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat voor werk moeten ze anders doen, lifestylecoach, influencer of uitkeringtrekker lijken me de enige opties
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zodat de hele boel tenminste gelijk op z'n reet ligt bij drie vlokken sneeuw. Of nul.
Belasting is diefstalquote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je het belastinggeld ook kwijt.
Ik kan best dingen hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat voor werk moeten ze anders doen, lifestylecoach, influencer of uitkeringtrekker lijken me de enige opties
Zoals nieuwslezerquote:
mijn stem heeft zequote:Op donderdag 7 april 2022 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je je hiermee kandidaat voor het burgemeesterschap van Foqueville?
Ben ik dat niet al?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je je hiermee kandidaat voor het burgemeesterschap van Foqueville?
Een soort Schrödingers katquote:Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef dud0r het volgende:
Als iedereen rijk is is iedereen ook arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |