Je kende die user, je WEET om zijn struggels. EN DAN TOCH vraag je nog door als hij eerst niet wou antwoorden.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga jij me nou ook in de schoenen schuiven dat ik persoonlijke trauma’s probeerde te triggeren?
Mijn hemel.
zie post hierboven. Ze had prima de zinnen over traumatisch verleden kunnen negeren.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
LOL topic gaat over thee en zij vraagt hoe dronk je thee vroeger in Zeeland. Het normale antwoord is. We dronken zelden thee en als we thee dronken was het met creamer.
Doe nou even normaal. Hij praat gewoonlijk graag over Zeeuwse eet- en drinkgewoontes. Ik zag echt niet aankomen dat hij zijn traumatische jeugd erbij zou gaan slepen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je kende die user, je WEET om zijn struggels. EN DAN TOCH vraag je nog door als hij eerst niet wou antwoorden.
Dan geeft hij antwoord en inplaats de laatste zin te negeren, triggert het jou om een post erover te maken.
Dus ja, jij hebt er ook aandeel in.
Jij trapt trouwens ook met open ogen in zijn act.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zie post hierboven. Ze had prima de zinnen over traumatisch verleden kunnen negeren.
Ik doe zeker normaal. Jij had het prima kunnen negeren, maar nee, je gaat meteen erom huilen dat hij dat doet en drama alom!quote:Op donderdag 7 april 2022 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe nou even normaal. Hij praat gewoonlijk graag over Zeeuwse eet- en drinkgewoontes. Ik zag echt niet aankomen dat hij zijn traumatische jeugd erbij zou gaan slepen.
Vind je het erg als ik niet op deze onzin ga reageren?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij trapt trouwens ook met open ogen in zijn act.
Ja. Boe fucking hoe.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik doe zeker normaal. Jij had het prima kunnen negeren, maar nee, je gaat meteen erom huilen dat hij dat doet en drama alom!
Nu zitten we dus met een topic die wel potentie had maar nu op slot is
Dus ik heb ik beginsel gelijk, fijn, dankje. Dus in het vervolg niet meer zeuren over zijn verleden omdat je zelf goed weet dat het dan drama wordt. Dan kan het topic weer open.quote:
Ja, baas.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dus ik heb ik beginsel gelijk, fijn, dankje. Dus in het vervolg niet meer zeuren over zijn verleden omdat je zelf goed weet dat het dan drama wordt. Dan kan het topic weer open.
Top, dan is iedereen weer vrolijk en kunnen we weer verder babbelen over melk met thee drinkenquote:
Ik ben poetin nietquote:Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vond de aanval op de Nederlandse cultuur in de OP al genoeg grond om heel dat topic dicht te smijten.
Of je gaat niet als een sneeuwvlokje reageren en gaat ermee in gesprek op een volwassen manier.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vond de aanval op de Nederlandse cultuur in de OP al genoeg grond om heel dat topic dicht te smijten.
Ga die onzin maar op een Iers forum posten.
Dat had ik ook niet verwacht hoor ouwe pikkebaas.quote:
Ordnung muss seinquote:Op donderdag 7 april 2022 12:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Of je gaat niet als een sneeuwvlokje reageren en gaat ermee in gesprek op een volwassen manier.
Als je het misschien niet mee hebt gekregen,quote:
Ik snap ook niet waarom het meteen dicht moet. Verwijder gedoe over zeeland van Lienekien en desnoods mijn post of doe een mod warning. Net zo snel gepiept als topic dichtknallenquote:Op donderdag 7 april 2022 12:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik doe zeker normaal. Jij had het prima kunnen negeren, maar nee, je gaat meteen erom huilen dat hij dat doet en drama alom!
Nu zitten we dus met een topic die wel potentie had maar nu op slot is
Die mod weet niet eens waar het over gaat joh, geen verstand van thee maar wel stoer doenquote:Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het meteen dicht moet. Verwijder gedoe over zeeland van Lienekien en desnoods mijn post of doe een mod warning. Net zo snel gepiept als topic dichtknallen
Wat een mooie boodschap, was het niet dat je mij hier een post eerder framed als sneeuwvlok.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als je het misschien niet mee hebt gekregen,
vorig jaar (of het jaar ervoor, kan het niet zo goed heugen) heeft danny duidelijk gemaakt dat we echt op een positieve manier moeten communiceren op fok. Die reden heeft dat we dan hopelijk meer nieuwe users kunnen aantrekken.
En jammer dat je een typische Duitse zin schrijft. Ik ga maar verder niet op in.
Maar waarom moest hij dat erbij zeggen?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zie post hierboven. Ze had prima de zinnen over traumatisch verleden kunnen negeren.
Ik snap soms echt niet waarom bepaalde users mod zijn geworden. Dit is een klassiek schoolvoorbeeld van niet correct maar overdreven ingrijpen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die mod weet niet eens waar het over gaat joh, geen verstand van thee maar wel stoer doen
Daar blijf ik je mee framen, om jou hopelijk in inzicht te laten komen dat een volwassen instelling een positievere bijdrage levert op FoK. Het negatieve gevoel omdraaien in iets wat een mooie bijdrage kan leveren in een topic.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat een mooie boodschap, was het niet dat je mij hier een post eerder framed als sneeuwvlok.
Lol. (lol)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |