Je zou eerder een paar 100 verwachten.quote:
Ze hadden nooit Arib moeten willen vervangen; Bergkamp laat een kerkmis nog uit de hand lopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:10 schreef Mondkapje het volgende:
Deze voorzitter is echt helemaal niet op haar taak berekend.
Elke mail is een documentquote:Op donderdag 7 april 2022 16:12 schreef Drekkoning het volgende:
Geloof er geen reet van, 5 miljoen documenten.
Dat is zo een getal dat mijn zoontje zou gokken als hij een paar honderd knikkers ziet liggen.
Waarom stelt niemand daar een vraag over?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:12 schreef Drekkoning het volgende:
Geloof er geen reet van, 5 miljoen documenten.
Dat is zo een getal dat mijn zoontje zou gokken als hij een paar honderd knikkers ziet liggen.
Precies. Als je kamerleden hun gang laat gaan, ben je over vijf uur nog bezig met dit onderwerp.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ze hadden nooit Arib moeten willen vervangen; Bergkamp laat een kerkmis nog uit de hand lopen.
Is niet sterk ditquote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze maakt zich zorgen, maar vond het geen probleem om de appjes te delen. Het antwoord is nog net zo slecht als voor de pauze.
Ze hadden Bosma moeten installeren.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ze hadden nooit Arib moeten willen vervangen; Bergkamp laat een kerkmis nog uit de hand lopen.
Dit is de eerste keer dat ik het met iets van jou eens benquote:Op donderdag 7 april 2022 16:10 schreef Mondkapje het volgende:
Deze voorzitter is echt helemaal niet op haar taak berekend.
Of ze dwingt ministers gewoon de vragen te beantwoorden natuurlijk. Dat zou wat logischer zijn m.i.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:14 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Precies. Als je kamerleden hun gang laat gaan, ben je over vijf uur nog bezig met dit onderwerp.
Het is een ontzettende strontpot. Net 20 minuten pauze geweest omdat Klaver bang was voor het politieke einde van Helder.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik was even ergens anders, maar ik begrijp dat het weer volkomen chaos is?
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ze hadden Bosma moeten installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |