Jij hebt geduld. Vertrek je morgen ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:38 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik nu als eerst volgende aan de beurt!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zitten die lui nu nog altijd vast of hebben ze alles in voorarrest mogen afwachten?Alleen Sanil zit nog vast, helaas. Erg jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ETHquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij doet ook alleen nog even ethereum shillen, erg jammer
Aanhouder wint Dirkiequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij hebt geduld. Vertrek je morgen ofzo?
Dit is eerder gepost. Wel benieuwd naar de gedachtegang hierover van de Ligt. Ik vind hem eigenlijk niet zo'n type.quote:
Wel grappig dat niemand heeft durven zeggen dat ie op een SS’er lijkt op dat schilderijquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is eerder gepost. Wel benieuwd naar de gedachtegang hierover van de Ligt. Ik vind hem eigenlijk niet zo'n type.
ja je bent echt de eerstequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand heeft durven zeggen dat ie op een SS’er lijkt op dat schilderij
inclusief brussel?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:49 schreef RamboDirk het volgende:
Het is te hopen dat Matthijs nooit de politiek in gaat. Dan moeten we straks Belgie veroveren onder zijn bewind.....
Mijn gifje van Il Duce was niet onbewust.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand heeft durven zeggen dat ie op een SS’er lijkt op dat schilderij
Zijn vriendin is een wappie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is eerder gepost. Wel benieuwd naar de gedachtegang hierover van de Ligt. Ik vind hem eigenlijk niet zo'n type.
Na de genocide en zuivering zal dat een prima bourgondische verblijfplaats worden voor het Arische ras.quote:
Van die moederhart types.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk al die voetbalvrouwen met teveel vrije tijd.
Dan was jij dus de eerste.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn gifje van Il Duce was niet onbewust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wie ook van honden hield?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |