Spanje (hopelijk, lol)quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg vervelend. Waar gaat de reis heen?
Dat verbaast mij niets. Proleet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel Llorret. Dat was genieten
@jancees @doublepainquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Ik vond er niks aan begin jaren 80quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel Llorret. Dat was genieten
@Karinaquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Dit verbaast mij niets.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb daar een keer flinke klappen gehad
(lol)
Goh.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Erg mooiquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Dat zal je wel verdiend hebben danquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Welverdiende like gezet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Zal hem vanavond even kijkenquote:
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
ik kwam er gelukkig vanaf met wat hechtingen en een nachtje ijs op mijn gezichtquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.
RamboDirk in NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #13 rip Carlo
Zitten die lui nu nog altijd vast of hebben ze alles in voorarrest mogen afwachten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.
RamboDirk in NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #13 rip Carlo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |