Dus ligt het nu gewoon her en der over meubels heen?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet ik nog kopenElke keer vergeet ik het weer
ik heb net die toblerone cheesecake toetjes gekochtquote:Op donderdag 7 april 2022 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er gaat wel ECHT heel erg veel mis in de wereld nu.
als het zo klaar is wel jaquote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ligt het nu gewoon her en der over meubels heen?
quote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het zo klaar is wel jaelke plekje wat ik kan vinden moet ik nu gebruiken want het is nu veel
jawel. Alleen echt jeans moet je omdraaienquote:Op donderdag 7 april 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dat droogt toch ook voor geen meter?
Deze heb ik volgens mij, ben je van dat geëmmer af.
https://www.hema.nl/wonen(...)oogrek-20500114.html
Klopt maar zijn best wel cheap dus met verzenden erbij is het nog goedkoop haha.quote:
komt goed uit, bestel er 2 en dan nog zonnebrand creme en zit ik op die 25 euro voor gratis bezorgingquote:
Alles was vroeger goedkoper.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Heb het idee dat de zonnebrand bij de hema vroeger stukken goedkoper was
Op de scooter naar de HEMA en Kruidvat.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
bij de kruidvat goedkoper en 2e helft van de prijs
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait-spf50-sunspray/p/4330117
ja weet niet of ik die rekjes op de scooter meekrijgquote:Op donderdag 7 april 2022 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Op de scooter naar de HEMA en Kruidvat.
Ah vast wel toch. Zijn niet enorm als ze ingeklapt zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet of ik die rekjes op de scooter meekrijg
Het is morgen vrijdagquote:
oh was even in de warquote:Op donderdag 7 april 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is morgen vrijdag
Maar goed, het kan wel. Mijn broer gaat met mijn vader naar het ziekenhuis.
Bij de Aldi valt het wel mee. En die is supergoedquote:Op donderdag 7 april 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Waarom is zonnebrand eigenlijk zo duur
ja zag i ook een keer langskomen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Aldi valt het wel mee. En die is supergoed
Is dat in Thailand eigenlijk niet goedkoper?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag i ook een keer langskomen.
Heb nu 2 keer zonnebrand 200 ml factor 50 en 2 keer aftersun 200 ml voor 18 euro
Oh dat is wel positief jaquote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net die toblerone cheesecake toetjes gekocht
nee veel duurder, hebben ze alleen dure merken. Geloof dat de thai die zonnebrandcreme niet gebruiken of wat ze hebben zit bleachingspul inquote:Op donderdag 7 april 2022 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat in Thailand eigenlijk niet goedkoper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |