Ik had 1 droogrek.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geen droogrekje? Ik heb zo'n ding voor aan de deur.
Dat lijkt mij ook nog wel handig voor erbij.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd plek genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had 1 droogrek.
Blijkbaar hadden mijn ouders er 3.
dus nu heb ik er 4
Ik heb 2 vaatwassers, die zijn ook meteen de kast waarin ik het opberg.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vullen huehue is niet zo'n probleem, het leeghalen en ophangen/opbergen daarentegen
Om Cali nou je vaatwasser te noemenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb 2 vaatwassers, die zijn ook meteen de kast waarin ik het opberg.
Laatst nog een serie gekeken over oxycodon. Was geen gezellige serie.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, mijn pa krijgt die oxycodon-troep voorgeschreven. En moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo.![]()
Denk dat zwemmen er niet in zit morgen.
nee moet ik nog kopenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan je vrijdag niet zwemmen?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, mijn pa krijgt die oxycodon-troep voorgeschreven. En moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo.![]()
Denk dat zwemmen er niet in zit morgen.
In dat geval zou ik de vaatwasser zijn in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om Cali nou je vaatwasser te noemen
Dus ligt het nu gewoon her en der over meubels heen?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet ik nog kopenElke keer vergeet ik het weer
ik heb net die toblerone cheesecake toetjes gekochtquote:Op donderdag 7 april 2022 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er gaat wel ECHT heel erg veel mis in de wereld nu.
als het zo klaar is wel jaquote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ligt het nu gewoon her en der over meubels heen?
quote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het zo klaar is wel jaelke plekje wat ik kan vinden moet ik nu gebruiken want het is nu veel
jawel. Alleen echt jeans moet je omdraaienquote:Op donderdag 7 april 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dat droogt toch ook voor geen meter?
Deze heb ik volgens mij, ben je van dat geëmmer af.
https://www.hema.nl/wonen(...)oogrek-20500114.html
Klopt maar zijn best wel cheap dus met verzenden erbij is het nog goedkoop haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |