Waarom dan diequote:Op donderdag 7 april 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
40 kilo geleden had ik vaak last van rugpijn. Valt de laatste jaren gelukkig wel mee
dat had ik ook vakerquote:Op donderdag 7 april 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
40 kilo geleden had ik vaak last van rugpijn. Valt de laatste jaren gelukkig wel mee
Zo kijk ik nou eenmaal vaak. Dat is mijn nadenkende, overwegende blikquote:Op donderdag 7 april 2022 10:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom dan die? Is toch alleen maar goed nieuws
quote:Op donderdag 7 april 2022 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kijk ik nou eenmaal vaak. Dat is mijn nadenkende, overwegende blik
quote:Op donderdag 7 april 2022 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kijk ik nou eenmaal vaak. Dat is mijn nadenkende, overwegende blik
destijds zo'n 30 kilo, maar daar zijn er wel weer een paar bij gekomenquote:
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 7 april 2022 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat laatste had ik meegekregen, maar klonk alsnog niet van toepassing.
laat je hem zaterdag wel thuis?
Mja, blijft altijd een strijd tegen de kilo’squote:Op donderdag 7 april 2022 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
destijds zo'n 30 kilo, maar daar zijn er wel weer een paar bij gekomen
Ik ben ook nog steeds niet helemaal fit. Dit weekend ook maar even wat extra tijd nemen om bij te komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al een poosje niet gespot inderdaad
Verstandig.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds niet helemaal fit. Dit weekend ook maar even wat extra tijd nemen om bij te komen.
Huh je bent toch ambtenaar?quote:Op donderdag 7 april 2022 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh die podcastworkshop krijg ik volgende week toch niet in mijn agenda gepropt.Teveel deadlines.
Ai, dan blijf je bezig ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij moet de communicatie voor Hugo doen.
Na het vallen van het vorige kabinet hebben ze veel geleerd daarquote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ai, dan blijf je bezig ja.
Dat die man nog Indië positie kan blijven.
Het vullen huehue is niet zo'n probleem, het leeghalen en ophangen/opbergen daarentegenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
vaatwasser gevuld,wasmachine gevuld. Nu boodschappen
ja ik pak meestal gewoon uit de vaatwasser als ik het nodig heb.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vullen huehue is niet zo'n probleem, het leeghalen en ophangen/opbergen daarentegen
Er gaat wel ECHT heel erg veel mis in de wereld nu.quote:Vanaf de middag neemt de wind fors toe en is er in het gehele land sprake van zware windstoten van ca. 80-90 km/u, aan zee mogelijk 90-95 km/u, in het oosten ca. 75-85 km/u. De windrichting is dan westelijk.
Van de zware windstoten kunnen verkeer en buitenactiviteiten hinder ondervinden.
Heb je geen droogrekje? Ik heb zo'n ding voor aan de deur.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
En alles wat nu i de wasmachine zit mag niet in de droger dus straks lijkt het hier weer net een kledingmarkt met alle kleding die ligt te drogen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |