Alles was vroeger goedkoper.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Heb het idee dat de zonnebrand bij de hema vroeger stukken goedkoper was
Op de scooter naar de HEMA en Kruidvat.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
bij de kruidvat goedkoper en 2e helft van de prijs
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait-spf50-sunspray/p/4330117
ja weet niet of ik die rekjes op de scooter meekrijgquote:Op donderdag 7 april 2022 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Op de scooter naar de HEMA en Kruidvat.
Ah vast wel toch. Zijn niet enorm als ze ingeklapt zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet of ik die rekjes op de scooter meekrijg
Het is morgen vrijdagquote:
oh was even in de warquote:Op donderdag 7 april 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is morgen vrijdag
Maar goed, het kan wel. Mijn broer gaat met mijn vader naar het ziekenhuis.
Bij de Aldi valt het wel mee. En die is supergoedquote:Op donderdag 7 april 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Waarom is zonnebrand eigenlijk zo duur
ja zag i ook een keer langskomen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Aldi valt het wel mee. En die is supergoed
Is dat in Thailand eigenlijk niet goedkoper?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag i ook een keer langskomen.
Heb nu 2 keer zonnebrand 200 ml factor 50 en 2 keer aftersun 200 ml voor 18 euro
Oh dat is wel positief jaquote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net die toblerone cheesecake toetjes gekocht
nee veel duurder, hebben ze alleen dure merken. Geloof dat de thai die zonnebrandcreme niet gebruiken of wat ze hebben zit bleachingspul inquote:Op donderdag 7 april 2022 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat in Thailand eigenlijk niet goedkoper?
O, dan ben je ineens een witte snackquote:Op donderdag 7 april 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee veel duurder, hebben ze alleen dure merken. Geloof dat de thai die zonnebrandcreme niet gebruiken of wat ze hebben zit bleachingspul in
ja zo een die net uit de vriezer komt.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan ben je ineens een witte snack
wat?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou sunblock gebruiken. Australische meuk.
Ja, dat heb je in Amerika ook. Wasmiddel met bleach.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo een die net uit de vriezer komt.![]()
heb een keer de fout gemaakt door wasmiddel te kopen omdat ik wat truitjes wilde wassen. Zat er ook bleek ofzo in. die truitjes helemaal naar de tyfus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |