Ja ik ben woest hieromquote:Op woensdag 6 april 2022 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom werken op je personeelsuitje?
Wie bedenkt dat?
Bij ons doen afdelingen ook vrijwilligerswerk als teamuitje. Ik werk bij een bank,hypocrietenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Cynisch richting het uitje, oprecht richting Feyenoord
![]()
Dat is precies wat ik deed vanavondquote:Op woensdag 6 april 2022 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan en kalm in je zetel met een HJ GP om 21:00.
Ik krijg 5 extra vrije dagen als ik het besteed aan vrijwilligerswerk. Dus ik zeg elk jaar vlak voor het aflopen van de zomer dat ik meehelp op de voetbalclub en ga dan in de zon liggen.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij ons doen afdelingen ook vrijwilligerswerk als teamuitje. Ik werk bij een bank,hypocrieten
Wat een kutcompromis.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik ben woest hierom
Oorspronkelijk was het personeelsuitje gecanceld wegens de Ramadan maar ze hebben dit als compromis bedacht
Moet je ook Ziggo aanzetten voor de andere pot.quote:
Op Turf Moor was de tweede helft een groot feest.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet je ook Ziggo aanzetten voor de andere pot.
Nou, neequote:Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet je ook Ziggo aanzetten voor de andere pot.
Gatoradequote:Op woensdag 6 april 2022 22:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zeer knap hoe de spelers van Chelsea dit uit kunnen spelen zonder kramp. Petje af.
Bayern mokerslecht.quote:
Het moet wel deze week helaas, qua werkdruk en lessen is dit een enorm rustige periode.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kutcompromis.
Stel het dan een maandje uit en doe wat leuks.
Mee-vasten met collega's: 'Past bij het idee van de ramadan'quote:Op woensdag 6 april 2022 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het moet wel deze week helaas, qua werkdruk en lessen is dit een enorm rustige periode.
Ze moeten gewoon geen rekening houden met die kutramadan. Hun probleem dat ze niet willen eten.
Ja die flauwekul slaat sowieso nergens op.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het moet wel deze week helaas, qua werkdruk en lessen is dit een enorm rustige periode.
Ze moeten gewoon geen rekening houden met die kutramadan. Hun probleem dat ze niet willen eten.
Het is gewoon ontzettend ongezond en nutteloos om te gaan vasten. Weg ermee.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mee-vasten met collega's: 'Past bij het idee van de ramadan'
https://nos.nl/artikel/24(...)-idee-van-de-ramadan
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend ongezond en nutteloos om te gaan vasten. Weg ermee.
Excursie waarheen?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week dus Bayern v Villarreal kijken.
Alhoewel, 'excursie' volgende week.
Oh, Woerden. Waar we het hele jaar eigenlijk al komen.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend ongezond en nutteloos om te gaan vasten. Weg ermee.
Is er wel bier?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, Woerden. Waar we het hele jaar eigenlijk al komen.
Zagen maanden terug 'excursie' in het rooster staan, hoge verwachtingen en dan word je op zo'n manier in de bek gepist.
Ja wel de mijnequote:
Mensen hebben het volste recht om te vasten en dat gun ik ze van harte.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]Niks mis mee man.
Beetje vasten is goed voor je.
Dat komt wel goed.quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, Woerden. Waar we het hele jaar eigenlijk al komen.
Zagen maanden terug 'excursie' in het rooster staan, hoge verwachtingen en dan word je op zo'n manier in de bek gepist.
Vrij lame is het. We hebben de afgelopen periode verschillende maatschappelijke thema's geanalyseerd, moesten lokale artikelen aandragen en op basis daarvan gaan we dingen bezoeken.quote:
Ja man op een dag 13 uur geen water drinken is ontzettend gezond voor je.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]Niks mis mee man.
Beetje vasten is goed voor je.
Bij intermittent vasten mag dat welquote:Op woensdag 6 april 2022 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja man op een dag 13 uur geen water drinken is ontzettend gezond voor je.
Idioot.
Denk dat het beter is dan jezelf een punthoofd zuipen. Of whatever je gebruikt om techno leuk te vinden.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja man op een dag 13 uur geen water drinken is ontzettend gezond voor je.
Idioot.
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zowaar weer eens in Nederland uitgeweest. Nu wel een punthoofd. @:neef_wuppie techno bij Perron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |