De 2 hebben deze ook gedraaid op Transmission, wat een heerlijke track is datquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van Luminosity, een-na-laatste nr van hun set:
Dat was een mashup met Oceanlab - Miraclequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van Luminosity, een-na-laatste nr van hun set:
dit ziet er heel interessant uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Line-up van Transmission Netherlands begint a vorm te krijgen:
Marlo
XiJaro & Pitch
Markus Schulz
Above & Beyond
Giuseppe Ottaviani
Vandaag hebben ze al 3 DJ's bekend gemaakt, gaat lekker rap zo
Ik juichte wel een beetje toen ik hem voor het eerst hoorde. Trance!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Wel verrast van deze remix van Hardwell. Ook het origineel heeft me verrast dat het een lekkere trance vibe heeft
Dat is het zeker, inmiddels is ook Christina Novelli eraan toegevoegd en moet zeggen dat ze zeker niet verkeerd is!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit ziet er heel interessant uit
quote:We will announce one more headliner! But due to contractual reasons, it cannot be announced prior to AMF.
Armin of Veni Vici, die staan op AMFquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op 1 DJ na is de line-up online gezet:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie dat zal zijn.
Klopt, de rest van de line-up van AMF past niet in het rijtje thuis bij transmission, dus zal het 1 van deze 2 wordenquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Armin of Veni Vici, die staan op AMF
Het is Vini Vici geworden, normaal sta ik wel te springen maar afgelopen tijd is het wel wat minder geworden. Hopelijk herpakt hij zich met deze nieuwe show van transmissionquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Armin of Veni Vici, die staan op AMF
Ik heb een kaartje gekocht dus het moet wel goed zijn nou.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is Vini Vici geworden, normaal sta ik wel te springen maar afgelopen tijd is het wel wat minder geworden. Hopelijk herpakt hij zich met deze nieuwe show van transmission![]()
Ik wilde volgend jaar met mijn vriendin naar praag toe om dit mee te maken, maar toen ik zag dat het hier in Nederland kwam was ik snel klaar met mijn beslissingquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje gekocht dus het moet wel goed zijn nou.
Mijn laatste feesten waren Drum 'n Bass feesten, maar over het algemeen is het alleen maar beter geworden, geloof ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wilde volgend jaar met mijn vriendin naar praag toe om dit mee te maken, maar toen ik zag dat het hier in Nederland kwam was ik snel klaar met mijn beslissingben heel benieuwd gezien dit mijn eerste feest in jaren is
Mijn laatste was trance energy 16-2-2002 in Thialfquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn laatste feesten waren Drum 'n Bass feesten, maar over het algemeen is het alleen maar beter geworden, geloof ik.
Ik heb juist gehoord dat die ouwe rave-trance weer terug komt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn laatste was trance energy 16-2-2002 in Thialfdus dat is dik 21.5 jaar geleden
![]()
Qua verlichting zal die trance energy van die tijd niks meer voorstellenqua muziek zal dat nooit kunnen overtreffen, die echte trance van toen
Oooh die laat ik zeker thuis en me lekker inleven in het echte werk van nu natuurlijk, tegenwoordig kan heel veel, maar ben vooral benieuwd hoe ze de show gaan aanpakkenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat die ouwe rave-trance weer terug komt.
Maar het helpt vast als je nostalgische gevoelens thuis laat en met frisse blik en open mind lekker gaat dansen. Dancing is healing, love is the answer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |