quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En taarten bakken met een ijzerzaag erin voor neefje Johnny
Ach toch geld zat. Kan ergerquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Hij is fucked, en niet zo'n beetje ook... HL8 komt niet meer terug...
Het gaat blijkbaar door (iig voorlopig), maar met een ander.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Hij is fucked, en niet zo'n beetje ook... HL8 komt niet meer terug...
Die is precies goed voor dat programma. Luchtig type, maar niet achterlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef superniger het volgende:
Nu zitten we opgescheept met Helene Hendriks.
Begin van het einde. Het seizoen wordt nog gewoon afgemaakt en dan is het klaar, definitief. Het scoort ook niet namelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar door (iig voorlopig), maar met een ander.
Zoals wijlen Henny al zong in de 80's: er zit een knop op he tv!quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef superniger het volgende:
Toen al een dooddoener...quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Zoals wijlen Henny al zong in de 80's: er zit een knop op he tv!
Hmm ok. Maar toen minder keuzequote:
Kunnen we tenminste naar die tieten kijken als ze weer onzin uitkraamtquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef superniger het volgende:
Wehehehquote:
Jawel want we hebben nog altijd Frans en zijn Mariskaquote:
Laten we die twee koesterenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jawel want we hebben nog altijd Frans en zijn Mariska
Hoop zo dat het goed gaat met ons Maris na haar herseninfarctquote:
Irritant mensquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef superniger het volgende:
Volgens mij hebben ze ook niks anders voor dat tijdsslot wat wél scoort.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Begin van het einde. Het seizoen wordt nog gewoon afgemaakt en dan is het klaar, definitief. Het scoort ook niet namelijk.
Volgens Johan Derksen is hij vooral op geld (van Talpa) uit. Nou ja, als zijn motieven echt zo obvious zijn weet de tegenpartij (of de rechtbank) daar vast wel doorheen te prikken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:07 schreef Andromache het volgende:
Kan iemand míj uitleggen hoe je in deze situatie in godsnaam bij die charlatan van een Karim Aachboun uitkomt? Weet hij iets over letselschade? Over strafrecht en de rechten van slachtoffers daarin? Nee. In mijn ogen is hij een rancuneuze ex-werknemer van KPMG die heel goed is in fiscaal recht, maar sinds zijn hoogoplopend arbeidsconflict er alles aan doet om zijn gram te halen bij partijen met macht.
BN ers in de gevangenis, real Life soapquote:Op woensdag 27 april 2022 09:05 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij hebben ze ook niks anders voor dat tijdsslot wat wél scoort.
Ik denk eerder dat er niet veel mensen meer wilden aanschuiven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij stopt op tv![]()
Johnny de Mol stopt als presentator na beschuldiging seksueel misbruik
In zijn verklaring dinsdagavond aan het einde van zijn programma, zegt Johnny de Mol onder meer: „Gasten ontvangen om gezamenlijk een vrolijke en boeiende show te maken is voor mij nu even niet meer te doen. Het valt mij zwaar maar ik stap nu opzij om te werken aan mijn verdediging.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |