Fijn dat het inmiddels wat beter gaat! Sterkte nogquote:Op woensdag 6 april 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt last mee een beetje een weeiig gevoel
Maar het was erger dan ik verwacht had was ff tandenbijten.
En wat bleek er zat er niet een maar drie, een drieling![]()
Gisteren veel buikpijn gehad, ben gelijk gaan liggen toen ik thuis kwam dat is zo niets voor mij. Maar ik stond een beetje op de kop van de pijn. Maar tegen de avond zakte het naar een weeiige pijn met kramp af en toe.
Over twee weken de uitslag of het goed of kwaadaardig is, maar ik ga van het goede uit
thnx, :8 over tot de orde van de dagquote:Op woensdag 6 april 2022 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het inmiddels wat beter gaat! Sterkte nog
Alvast gefeliciteerdquote:
Hebje schade door de lekkage?quote:Op woensdag 6 april 2022 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
We zijn 5,5 uur verder... De loodgieter heeft het lek provisorisch gerepareerd en is vertrokken.
Hopelijk houdt dit een maand stand.
Nee, ik heb het direct opgedweild.quote:
Ik ga voor je duimen dat er niet nog meer kapot gaatquote:Op woensdag 6 april 2022 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
We zijn 5,5 uur verder... De loodgieter heeft het lek provisorisch gerepareerd en is vertrokken.
Dat is nog een geluk dusquote:Op woensdag 6 april 2022 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb het direct opgedweild.
ZO dan, wat een verschil zegquote:Op woensdag 6 april 2022 13:38 schreef laforest het volgende:
Kreeg net de afrekening voor het stroom: ¤246 euro. Kennis van mij ¤1500 euro.
Ik ga ook een hoge afrekening krijgen in juni. Daar ga ik althans wel vanuit.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:38 schreef laforest het volgende:
Hey Mario, alles goed?quote:
Maandje droog brood eten voor je kennis zeker?quote:Op woensdag 6 april 2022 13:38 schreef laforest het volgende:
Kan ik niet, maar klinkt nu al lekkerquote:
Okayquote:Op woensdag 6 april 2022 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ik niet, maar klinkt nu al lekker
Dat ziet er best gezellie uitquote:Op woensdag 6 april 2022 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier moeten we zijn![]()
https://www.tripadvisor.a(...)a_Austrian_Alps.html
Spannond!quote:Op woensdag 6 april 2022 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
Het is voor sommigen velen echt dramatischquote:Op woensdag 6 april 2022 13:38 schreef laforest het volgende:
Heeft hij een tegeltje verdiend?quote:Op woensdag 6 april 2022 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
Gelukkig niet. Gewoon betalen klaar. Maar gewoon mal die prijzen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandje droog brood eten voor je kennis zeker?
Is vast met Hüttenkäse/cottage cheese, wat op zich dan wel weer lekker isquote:
Misschien omdat ik veel zonnepanelen gebruik. Maar die Jacuzzi van hun zal ook bijgedragen hebben.quote:
Zitten daar ook maden in ?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is vast met Hüttenkäse/cottage cheese, wat op zich dan wel weer lekker is
quote:Op woensdag 6 april 2022 14:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien omdat ik veel zonnepanelen gebruik. Maar die Jacuzzi van hun zal ook bijgedragen hebben.
Als je het wat langer laat staanquote:
Lekker met stukjes maden erinquote:Op woensdag 6 april 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is vast met Hüttenkäse/cottage cheese, wat op zich dan wel weer lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |