abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204393683
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit topic is dood.

Erg mooi.
Weer een slachtoffer door corona. Houdt het dan nooit op? RIP Corona COVID-19 SARS-CoV-2 -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204393704
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit topic is dood.

Erg mooi.
Dalende cijfers.
  zondag 10 april 2022 @ 15:00:46 #178
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204393875
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_204400383
Ondertussen in China, waar ze Shanghai in lockdown hebben :{

twitter
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 11 april 2022 @ 04:34:57 #180
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204400624
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 23:52 schreef Knipoogje het volgende:

[ twitter ]
twitter

:r :r :r

Godverdomme gewoon levend op elkaar gedrukt in netten.

Dit doet me meer dan al die videos uit Rusland :{

[ Bericht 4% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 11-04-2022 07:40:03 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 11 april 2022 @ 07:04:50 #181
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_204400725
quote:
Docenten maken zich grote zorgen om studenten die na de opgeheven coronaregels niet meer bij hun studie verschijnen. De drempel om weer fysiek de les bij te wonen op het mbo of hbo blijkt hoog. ‘Hoe langer ze wegblijven hoe lastiger het wordt om zich te herpakken.’

(..)
“Ik maak me grote zorgen om de studenten die wegblijven,” zegt Christien van Dinten, directeur van ROC TOP Amsterdam, een van de instellingen waar blijkt dat minder studenten na corona de weg terug hebben gevonden naar de schoolbanken. “Studenten vinden het moeilijk om naar school te gaan, ze zijn minder geïnteresseerd, minder enthousiast en als ze komen reageren sommigen lauw.”
https://www.parool.nl/ams(...)e-verloren~b5c2f04d/

Oeps.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_204400784
quote:
Kosten waren altijd hoger dan de baten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204400791
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 23:52 schreef Knipoogje het volgende:

[ twitter ]
Voor oprrssie of om mensen eten te geven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204400801
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 17:40 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat kwam doordat de modellen uitgingen van maatregelen per de kerstvakantie en dat werd een week eerder.

Dat de modellen niet lijken te kloppen, komt doordat de maatregelen hebben gewerkt.

Er stond onzekerheid boven de dia. Dat is een andere, veel grotere, onzekerheid dan de onzekerheid óp de dia.

De modellen van het RIVM worden wereldwijd als summa cum laude Ivy League beschouwd.
Huh wat.
pi_204400811
quote:
Ja ga er maar weer eens wat strenger achteraan en verbind er consequenties aan als mensen niet komen opdagen. Dan zitten ze zo weer in de schoolbanken hoor.
pi_204400823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:46 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Hij is gewoon minister toch.
pi_204400871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:26 schreef Questular het volgende:
Beste wappie is dat dan de wappie die het beste zijn/haar visie wist te verkopen of gewoon de grootste wappie?

Als het laatste het geval is dan:
ludovico

Braafste schaap is ook een mooie categorie.
Grootste Wappie ben je al als je de maatregelen ineffectief vindt en duur en de baten nihil.

Maar hey met ditzelfde waarde spectrum en staat van de zorgcapaciteit niet verbaast zijn dat we in november de Influenza lock down krijgen.
pi_204400947
Hoe gaat het met de long covid van jongeren trouwens, is er al onderzoek? Zou allemaal zo erg zijn volgens Koopmans.
pi_204400954
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja ga er maar weer eens wat strenger achteraan en verbind er consequenties aan als mensen niet komen opdagen. Dan zitten ze zo weer in de schoolbanken hoor.
Het gros is 18 geweest, wat wil je doen? Ze van school trappen? Nee dan bereik je het doel hoor.
zie email 27 oktober
pi_204400960
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als hun cijfers kut zijn en ze vertraging oplopen, leren ze het wel.
Tap tap tap
  maandag 11 april 2022 @ 08:03:39 #191
346939 Janneke141
pi_204400974
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 08:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Voor een aardig deel zal dat al het geval zijn, vermoed ik.
pi_204400978
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het gros is 18 geweest, wat wil je doen? Ze van school trappen? Nee dan bereik je het doel hoor.
Presentielijst tekenen.
pi_204400979
quote:

[..]
Je wordt gelijk van de uni geknikkerd want je haalt die 45 punten eis dan niet.

60(?) erasmus wilde dat je 100% haalde.
pi_204400999
quote:

[..]
Dat is waar. Maar dat hoort er ook gewoon bij.

Ben in de moderne maatschappij eerder bang dat ze de norm gewoon weer omlaag trekken en een groot aantal studenten weer makkelijk aan z'n diploma komt.
pi_204401001
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Gewoon presentielijst en een bepaald aantal keer aanwezigheid per vak eisen.
pi_204401084
Follow the money die achter de modelleurs aangingen, de TU Delft die met een rapport kwamen dat het hele 2G beleid vrijwel niks doet, de minister die vals probeert te Cherry picken zodat het lijkt alsof het wel wat doet... Statistici binnen universiteiten die het broddelwerk noemen, onterechte lock downs..

Ik word een Wappie genoemd en dat is dan makkelijk, hoef je geen discussie mee te voeren, maar ik mis simpelweg bewijs dat we met iets super ernstigs te maken hebben waar we maakbaar significante invloed op kunnen uitoefenen die meer opleveren dan schaden.

Mijn instelling is altijd geweest zoals +- Maurice de Hond, blokkeer de superspread events en wees extra voorzichtig met ouderen en let op ventilatie.

Al het overig komt op mij over als Onwetenschappelijk en derhalve als propaganda. Het is maar een select groepje mensen die hun veelal slecht onderbouwde mening (OMT) (maar we kunnen de stukken niet inzien) die het beleid praktisch hebben bepaalt.

Onderzoek zien we weinig van, was de over sterfte in dit land ook niet hoger in het vaccinatiejaar dan in jaar 2020?

Als de media en meningen bleven bij "zorg ontlasten" had je mij ook minder gehoord maar er wordt net gedaan alsof er qua verloren levensjaren iets significant aan de hand was terwijl het nog geen standaarddeviatie buiten het normale ligt.
pi_204401101
Maar dit komt toch niet door, men denkt hoe meer ik schrijf en probeer te onderbouwen hoe gekker ik ben.

Veel cijfers zijn er ook niet om te onderbouwen maar dat is nooit een argument geweest om maatregelen in te voeren en met angstbeelden te komen. De modelleurs konden matig onderzoek wel gewoon inzetten.

In Duitsland was dat overigens gewoon verwerkt in het beleid. Angst zaaien mbt covid onder de bevolking zou mensen meer complicit maken. Waarom dan niet elders?

Groetjes.
pi_204401184
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is hetzelfde. Gaan we echt het doel mee bereiken.

Ik ben van nature ook meer van de harde aanpak hoor. Zeker in gevallen waarin niet willen een rol speelt, maar ik ben van mening in dit geval bijzondere omstandigheden een rol spelen.
zie email 27 oktober
  maandag 11 april 2022 @ 08:46:58 #199
346939 Janneke141
pi_204401244
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En dan zijn ze er niet, en dan?
pi_204401397
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 07:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Voor oprrssie of om mensen eten te geven?
Dat eerste lijkt me, van dat voedsel wordt aardig wat weggegooid.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')