Kan me indenken dat als het extra controle behoeft, dat het dan op een stapel komt te liggen.quote:Op maandag 25 april 2022 13:42 schreef Mitcheldegroot89 het volgende:
Nee, volgens mij heeft dat er niets mee te maken. Volgens mij behandelen ze het gewoon willekeurig
Je aangifte is niet sequentieel. Het is compleet ad random wat als eerste toegekend gaat worden.quote:Op maandag 25 april 2022 18:26 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Kan me indenken dat als het extra controle behoeft, dat het dan op een stapel komt te liggen.
Idem, hier ales als in het ander deel is toch 0 euro dus de hele som. Exact op de dagtekening. Mooi op tijd voor koningsnacht dus!quote:
Volgens de beschikking storten ze het geld binnen een week na dagtekening. Het zou ook kunnen dat nu de mensen met ING het geld al hebben omdat dit de huisbank van de Belastingdienst is, en dat de gelden op andere banken later deze dag volgen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:09 schreef lily het volgende:
Ik heb wel de beschikking met dagtekening 26-4 maar nog geen geld op de rekening.
Hier ookquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:14 schreef deedeetee het volgende:
Wat zijn ze vroeg dit jaar ! Dagtekening 26 april.
En het geld staat nu ook op de rekeningquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:50 schreef DuW2 het volgende:
Afgelopen vrijdag bericht over de definitieve aanslag gehad met dagtekening 26 april. Aangifte gedaan op 1 maart. Nooit eerder zo vroeg bericht gehad, meestal ergens in mei pas.
LEes even twee reacties boven die van jouquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:01 schreef Deyaa92 het volgende:
Iemand al geld binnen op de ABN? Hier nog niks..
Oh ja, goeiemorgen 🥲quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
LEes even twee reacties boven die van jou
Maar verder nada.quote:Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd.
Ja , ik , mijne 17 maart verders niets nogquote:Op donderdag 28 april 2022 14:46 schreef Evelien2006 het volgende:
Bij mij staat er alleen dat mijn inkomen is vastgesteld op 18 Maart maar verder nog helemaal niets.
Hebben meer mensen dat?
Ja, ik ook zie ik nu. 17 maart.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:46 schreef Evelien2006 het volgende:
Bij mij staat er alleen dat mijn inkomen is vastgesteld op 18 Maart maar verder nog helemaal niets.
Hebben meer mensen dat?
Kan je het inmiddels al inzien? Mijn dagtekening staat op 10 mei maar digitaal niks in te zien. Alleen per post verstuurd als ik via mijn Belastingdienst inlog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:38 schreef duo-penotti het volgende:
definitieve aanslag inkomstenbelasting 2021 .....Belastingdienst (per post)
Per post... het is geen 2002 ofzo![]()
Verzenddatum: 25‑04‑2022
Dagtekening: 07‑05‑2022
Wanneer kan ik hem online zien ? Geen zin om tot donderdag of vrijdag te wachten.
Dat is dus een beetje raar want mijn man en ik doen gezamenlijk aangifte de hypotheekrente wordt van zijn inkomen afgetrokken, hij had zij definitieve aanslag al vrij snel, en ook de storting van de teruggaaf, maar vervolgens gingen ze bij mij een steekproef controle doen, die natuurlijk weer raar was want huis in aanbouw, dit, dat.quote:Op maandag 25 april 2022 18:26 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Kan me indenken dat als het extra controle behoeft, dat het dan op een stapel komt te liggen.
Waar kun je die datum zien? Ik zag wel dat het bij ons allebei al was vastgesteld op basis van de definitieve aanslag.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:38 schreef freak1 het volgende:
sow das een wereld van verschil met vorig jaar..
over 2020, vaststelling inkomen 16-7
over 2021, vaststelling inkomen 21-3
scheelt een kleine 4 maanden..
maarrr...
over 2020 had ik wel op vrijdag 23 juli de definitieve aanslag binnen.. dus een week later.. nu nog niks.. maargoed, wellicht deze week dan al.
BD inloggen > Mijn gegevens bekijken > Inkomensverklaring en geregistreerd inkomen bekijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar kun je die datum zien? Ik zag wel dat het bij ons allebei al was vastgesteld op basis van de definitieve aanslag.
Zelfs daar is bij mij nog niets in veranderd 17-3 bij mijn vriendin precies het zelfde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, niet op mijn overheid dus... thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |