quote:Op maandag 20 juni 2022 21:25 schreef semmiewit het volgende:
Hier ook 8-6 registratie inkomen., en dat ik voor 1 juli bericht ontvang, of een voorlopige- of een definitieve aanslag
dan moet je als het goed is nu een bericht hebben op www.mijnoverheid.nlquote:Op maandag 20 juni 2022 19:19 schreef Mitcheldegroot89 het volgende:
Hier 8/6 vaststelling inkomen. Helaas nog niets gehoord of gezien. Het zal komende dagen neem ik aan wel te zien zijn
ja gaat nog wel een paar keer geupdate worden..quote:Op dinsdag 21 juni 2022 04:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Is niet raar. Zijn op grond van de wet namelijk gewoon twee aangiften. Het is gemak om ze samen te kunnen invullen in 1 handeling.
Iets met leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Hier hetzelfde. Kan niets inzien , misschien komt dat nog .. weet iemand dat ?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:56 schreef paulowna het volgende:
vanochtend:
"U hebt een voorlopige aanslag gekregen op basis van uw aangifte. U krijgt nog een definitieve aanslag."
irri dat je digitaal niet kunt zien hoe of wat,
komt per brief, staat erbij,
hmm, van vorig jaar 2020 staat ook nog op voorlopig.
Per post, staat er... Hier hetzelfde opeens... Raar gedoequote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:03 schreef Mitcheldegroot89 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Kan niets inzien , misschien komt dat nog .. weet iemand dat ?
tja, dan rest je niets anders dan heel de dag als een dwangarbeider je bank te f5-en,quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:17 schreef Guppy het volgende:
[..]
Per post, staat er... Hier hetzelfde opeens... Raar gedoe
Ik snap je, maar je kunt beter onder de brievenbus gaan liggen... Het komt per post, dus ik gok dat je berichtenbox ook leeg blijft...quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:39 schreef paulowna het volgende:
[..]
tja, dan rest je niets anders dan heel de dag als een dwangarbeider je bank te f5-en,
(doe ik namelijk)
gisteren was ik aan de beurt, 2 maanden later dan mijn fiscaal partner.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:54 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
KLopt, mijn fiscaal partner heeft t al 30 dagen, en ik nog niks gehoord.
Prima, wel zonde van alle papier en verzendkosten.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 04:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Is niet raar. Zijn op grond van de wet namelijk gewoon twee aangiften. Het is gemak om ze samen te kunnen invullen in 1 handeling.
Iets met leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Ik zou toch gelijk even de belastingdienst bellen, misschien gaat het wel om een storing of iets andersquote:Op woensdag 22 juni 2022 07:52 schreef Serbatof het volgende:
Hier zie ik ook opeens u krijgt geen voorlopige aanslag heel vreemd
Hier precies dezelfde data, vandaag hier geen brief (post nl app)quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:02 schreef paulowna het volgende:
hmm, hoop vandaag brief te krijgen,
"verzending 20/6, dagtekening 29/6"
benieuwd!
aaah, kan ik weer geen rijst en smac kopen voor mijn hongerige gezin,quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hier precies dezelfde data, vandaag hier geen brief (post nl app)
zelf aangifte gedaan?quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:01 schreef semmiewit het volgende:
Hier ook registratie inkomen nog steeds 8-6, aangifte 1 maart, daarna niets veranderd
geen brief maar wel digitale voorl. aanslag vandaag,quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:02 schreef paulowna het volgende:
hmm, hoop vandaag brief te krijgen,
"verzending 20/6, dagtekening 29/6"
benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |