niet in het centrale belastingaangifte over 2021 mag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:23 schreef Slumlord. het volgende:
Laten we hier geen topic van maken in de categorie "Ik krijg x euro terug!!" of "Ik moet x euro betalen,...
" Eveneens geen vragen in de categorie: "Wie heeft er al een aanslag ontvangen?" of "Wie heeft het geld al op zijn rekening?"
Waar ben je nieuwsgierig naar dan? Heb je iets opgegeven waar je aan twijfelt?quote:Op donderdag 7 april 2022 10:59 schreef cmuts het volgende:
Helaas nog geen bericht gehad hier..
Stiekem ben ik er nu toch ook wel heel nieuwsgierig
🤣 Nee daar ben ik te braaf voor.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:01 schreef Pensioengenieter het volgende:
[..]
Waar ben je nieuwsgierig naar dan? Heb je iets opgegeven waar je aan twijfelt?
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:20 schreef cmuts het volgende:
[..]
🤣 Nee daar ben ik te braaf voor.
Ik vind het jaarlijks een dingetje omdat je weet dat de blauwe brief weer op de mat gaan vallen 🥳
Daarbij krijg ik altijd jaarlijks wat terug wat toch een leuke spaarpot is.
Fijn, zo houden we het topic draaiend. Tot morgen!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meld dat ik vandaag nog niets ontvangen heb. Tot morgen
Volgens mij heb je dan je financiën slecht op orde.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:21 schreef paulus1980 het volgende:
Ik heb de brief binnen, dagtekening 20 april. Gelukkig is er nu de optie om aan te geven dat je het geld snel nodig hebt. Kun je aanvinken net na het verzenden.
Hangt ervanaf. Wanneer heb je de aangifte verzonden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:11 schreef paulowna het volgende:
heb de definitieve over 2020 nog niet eens binnen,
is dat normaal?
Heb je uitstel aangevraagd destijds?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:11 schreef paulowna het volgende:
heb de definitieve over 2020 nog niet eens binnen,
is dat normaal?
Ze mogen er dan drie jaar over doen gerekend vanaf het belastingjaar waarover je aangifte deed. Dus voor 2020 mogen ze tot 31 december 2023 over doen. Vaak komt dat omdat ze de aangifte dan nog handmatig na willen kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:01 schreef paulowna het volgende:
@:bloem en zlatan,
er staat " u hebt een voorl. aanslag gekregen op basis van uw aangifte
u krijgt nog een definitieve aanslag,"
gewoon op tijd opgestuurd, ook al geld terug gehad vorig jaar,
Yes, even ingelogd, ook 26-4. Erg snel heb hem 1 maart opgestuurd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:02 schreef silliegirl het volgende:
Edit:
Digitale aanslag binnen via mijnoverheid, dagtekening 26-4! Snel dit jaar!
Dat zegt echt niks, ik heb ‘m 6 maart ingevuld…quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:50 schreef arvensis het volgende:
Lekker, hoor! Volgens mij heb ik hem 3 maart pas ingediend dus nog eventjes wachten.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:02 schreef silliegirl het volgende:
Edit:
Digitale aanslag binnen via mijnoverheid, dagtekening 26-4! Snel dit jaar!
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Yes, even ingelogd, ook 26-4. Erg snel heb hem 1 maart opgestuurd.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:01 schreef Lady-M het volgende:
Hier ook berichtje in berichtenbox van mijnoverheid voor zowel mijzelf als mijn man. Voor beiden een definitieve aanslag over 2021 met dagtekening 26 april. Op 1 maart aangifte gedaan en nog nooit zo snel bericht gehad
Hier 1 maart rond 7/8 uur 's morgens ingediend, nog niks...quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:26 schreef Animalmix2 het volgende:
Check hier ook! Dagtekening 26 april.
2 maart ingediend.
1 maart aangifte gedaan. Dagtekening definitieve aanslag 26 april.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:50 schreef arvensis het volgende:
Wanneer hebben jullie de aangifte ingediend?
Dit heb ik een paar jaar geleden gehad toen ik nog inkomsten uit overige werkzaamheden opgaf.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:01 schreef paulowna het volgende:
@:bloem en zlatan,
er staat " u hebt een voorl. aanslag gekregen op basis van uw aangifte
u krijgt nog een definitieve aanslag,"
gewoon op tijd opgestuurd, ook al geld terug gehad vorig jaar,
Ja of ze doen een controle en je krijgt een naheffingquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Dit heb ik een paar jaar geleden gehad toen ik nog inkomsten uit overige werkzaamheden opgaf.
Uiteindelijk werd die dan definitief net voordat de nieuwe werd opgelegd.
Nu ik die werkzaamheden niet meer heb is het direct weer definitief.
inderdaad, same here. Nog nooit zo snel gekregen, had ook pas eind maart aangifte gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:14 schreef deedeetee het volgende:
Wat zijn ze vroeg dit jaar ! Dagtekening 26 april.
Hier ook nog niks. 11 maart.quote:Op maandag 25 april 2022 08:45 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Niks gekregen nog.
1 maart om 07:30 uur aangifte gedaan.
Ik zal wel uitgeplukt zijn als meerdere die op 1 maart en later aangifte hebben gedaan al bericht hebben.quote:
Uitgeplukt?quote:Op maandag 25 april 2022 08:48 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Ik zal wel uitgeplukt zijn als meerdere die op 1 maart en later aangifte hebben gedaan al bericht hebben.
Wat je bedoelt met ‘ik zal wel uitgeplukt zijn’.quote:
Dat hij denkt dat zn aangifte geselecteerd is voor (extra) controle.quote:Op maandag 25 april 2022 10:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat je bedoelt met ‘ik zal wel uitgeplukt zijn’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |