Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verkeerde tijd van het jaar dan geweest waarschijnlijk
[..]
Honing is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Dave het volgende:
- "Yaaaaay, Kinder Surprise! Wat heb jij!? Wat heb jij!?"
- "Salmonella"
Ik vroeg me terloops nog wel af hoe je die specifieke honing moet gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Honing is ook niet meer wat het geweest is
Wij gaan deze zomer weer naar Tenerifequote:Op woensdag 6 april 2022 16:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit heb je op de Canarische Eilanden ook wel een beetje. Weet in ieder geval nog dat de kabelbaan naar El Teide op Tenerife onze hele vakantie gesloten was.
Oh wat heerlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan deze zomer weer naar Tenerife
Oh wat lijkt me dat heerlijk, zo zonder kerstgedoe. Zou ik stiekem ook wel willen.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Wij gaan misschien naar Madeira in december omdat we geen zin hebben in kerstgedoe (nu al aan kerst denken)
Maar goed, ons kennende is er ook een grote kans dat het niet doorgaat.Maar we hebben behoorlijk lang om erover na te denken en het te plannen.
Leuk! Heb je al een beetje een idee wat je wil gaan doen als je daar bent?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Eerst nog naar Parijs, over 3 weken al. Ben best zenuwachtig, totaal niet meer gewend om verder van huis te gaan.
Ja we hebben al een paar dingen bedacht. Het hotel zit heel vlakbij Jardin du Luxembourg, nooit eerder geweest dus daar gaan we sowieso naartoe natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Heb je al een beetje een idee wat je wil gaan doen als je daar bent?
Goed idee, ik hou normaal gesproken ook expres ruimte over in mijn schemaquote:Op woensdag 6 april 2022 16:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik ga wel minder van tevoren plannen dan voorgaande vakanties, want ik wil het iets chiller houden. Anders krijg ik teveel stress als we van hot naar her moeten
Denk gewoon eerder wat rondlopen en kijken.
Ja dat stond ook nog op onze shortlist. Kans bestaat dat we het alsnog doen, maar weet nog niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
In Parijs zou ik de catacomben nog wel eens willen bekijken. Dat was ooit de bedoeling om met school te gaan doen, maar dat werd op het laatste moment (en met een goede reden) omgegooid. Daardoor ben ik er nog niet geweest en het lijkt me wel bijzonder
Lekker vooruitzicht hoor!quote:Op woensdag 6 april 2022 16:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja we hebben al een paar dingen bedacht. Het hotel zit heel vlakbij Jardin du Luxembourg, nooit eerder geweest dus daar gaan we sowieso naartoe natuurlijk.
Waarschijnlijk wandelen over de De Promenade Planté (was vroeger spoorwegviaduct maar nu groen wandelpad)
[ afbeelding ]
En misschien op de Tour Montparnasse voor het uitzicht.
Maar ik ga wel minder van tevoren plannen dan voorgaande vakanties, want ik wil het iets chiller houden. Anders krijg ik teveel stress als we van hot naar her moeten
Denk gewoon eerder wat rondlopen en kijken.
Tanken in Duitsland is wel goedkoper hequote:Op woensdag 6 april 2022 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de zomer wilden we naar de Moezel, maar vanwege de hoge benzineprijzen waarschijnlijk iets dichter bij huis.
Maar voordat we daar zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tanken in Duitsland is wel goedkoper he
Altijd weer die Zeeuwen die massaal naar West-Duitsland trekkenquote:Op woensdag 6 april 2022 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de zomer wilden we naar de Moezel, maar vanwege de hoge benzineprijzen waarschijnlijk iets dichter bij huis.
...kan je mooi een stuk door België rijden, waar tanken ook goedkoper is dan in Nederlandquote:
Dan rij je door België en daar kun je óók goedkoop tankenquote:
GMTAquote:Op woensdag 6 april 2022 16:49 schreef H_T het volgende:
[..]
...kan je mooi een stuk door België rijden, waar tanken ook goedkoper is dan in Nederland
Precies wat ik dachtquote:
Beetje kuilen graven langs de Moezelquote:Op woensdag 6 april 2022 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Altijd weer die Zeeuwen die massaal naar West-Duitsland trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |