quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Arm ding.quote:
Ik hoop dat ik donderdag geen klachten meer heb inderdaad. Ben gelukkig geen boomerquote:
Daar zit die egomaniak naast je.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is er mis met Hongarije? Of ligt zij liever 8 uur per dag in de zon te bakken.
Was ff gamenquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:49 schreef Fosive het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo laat
Het programma begint om 19:25
Armoequote:Op dinsdag 5 april 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is er mis met Hongarije? Of ligt zij liever 8 uur per dag in de zon te bakken.
Dan is het niet een dagtaak inderdaad.quote:
Nee de nieuwe. En Zwart. Antraciet. Donker.quote:
Zijn ook 'nais' jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nee de nieuwe. En Zwart. Antraciet. Donker.
Cayenne is ook lekker voor de boodschappen.
Ja het is geen Dubai of Malediven, ook zeker niet mijn favoriete vakantieland. Maar genoeg te zien en te doen om een paar keer naartoe te gaan. Goed eten, goedkoop, mooie dames.quote:
Moet je nagaan hoe verknipt die jeugd eruitkomtquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
De helft in dit programma is docent of jeugdzorgmedewerker
Dubai. Ook weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het is geen Dubai of Malediven, ook zeker niet mijn favoriete vakantieland. Maar genoeg te zien en te doen om een paar keer naartoe te gaan. Goed eten, goedkoop, mooie dames.
De pinnige blikken van mannen als een mooie vrouw gaat tanken en uit een Porsche stapt. Heerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Boxter is echt de instap Porsche voor kappers en vrouwen. Zou er niet in rijden persoonlijk.
Qua rijgedrag is ie beter dan de 911...quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Boxter is echt de instap Porsche voor kappers en vrouwen. Zou er niet in rijden persoonlijk.
Ook in het bezit van een Disney abonnement?quote:
quote:
Heb ik geen ervaring mee persoonlijk, maar zal ook vast een prima auto zijn. Heeft voor mij alleen een beetje dat "net niet" gevoel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Qua rijgedrag is ie beter dan de 911...
Zoete witte wijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen, wat is erger. Zoete witte wijn of wijn zonder alcohol?
Vera heeft waarschijnlijk haar baby dood gezopen en heeft zich daarna tot God gerichtquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:59 schreef NoCigar het volgende:
In Zuid Europa drinken ze een stuk minder dan hier.
Dat zijn mensen die je er niet bij wil hebben als je eens een avondje met z'n allen aan het tanken bentquote:
Jij toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet zeker dat die man zonder alcohol niet gezellig is.
Darkquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vera heeft waarschijnlijk haar baby dood gezopen en heeft zich daarna tot God gericht
Ik vermoed een flinke rugzak
Wijn zonder alcohol, is echt pure bocht.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen, wat is erger. Zoete witte wijn of wijn zonder alcohol?
Salsa en een neus. Denk niet dat hij veel zal missen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:04 schreef Haags het volgende:
Deze jongen gaat huilen als ze straks nee zegt.
Bekeerling, die zijn het ergst.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Zou ze een geboren Christen zijn of zo'n born again Christian.
Gaarne duiding van de hobby op dinsdagquote:
Net terug van werk. Geen geldig excuus en ook geen afmelding doorgegeven. Dit kan niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaarne duiding van de hobby op dinsdag
Ik kende er ook zo één. Neuken en blowen bij de vleet. Toen werd ze Jehovaquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die zijn idd het ergste. Dat bekeerling gevoel kreeg ik ook al een beetje bij haar.
Je bent maar gewoon op tijd voortaanquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meneer heeft een paar keer meegekeken en denkt meteen een kenner te zijn?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:14 schreef Rickocum het volgende:
Die gast kan ook ZO een priester pak aantrekken en dingetjes in kleine misdienaartjes hun oortjes fluisteren.
Gelderland Overijsselquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft wel echt een gereformeerd gezicht.
Wat vind je van de auto in de TT?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Over kapper praten is altijd een leuke rubriek.
[ afbeelding ]
Omgquote:Op woensdag 6 april 2022 19:29 schreef Poefbank het volgende:
We trappen af met kryptoniet van de Marokkanen
In het weekend lekker een pruik op in de kroeg in de Jordaanquote:
Huilen als Marc-Marie en huilen over 10 eisenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:30 schreef Nine. het volgende:
Is dit piepkuiken toevallig familie van Marc-Marie?
Tevens diarreebruine coltrui gespotquote:Op woensdag 6 april 2022 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Marvel
Puzzels
Ook hij in het bezit van een Disney abonnement
Stukje afstandquote:
Irl zie ik nooit dit soort types met een col. Ik ben in ontkenningquote:
Het is toch geen afstandquote:
Stukje uniekquote:Op woensdag 6 april 2022 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heet hij gewoon Finidi George
Heel raar dit
Dan heet je Finidi en dan weet je na 25 jaar nog niet de juiste komaf van je naam. Raar.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel raar dit
2x nee zo meteenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:36 schreef GGMM het volgende:
Aan zijn blik te zien vindt hij dit absoluut geen aantrekkelijke vrouw
Klopt wel hoor, in Afrika is het dan vaak omgekeerd. Maar toen waren we nog niet woke genoeg dus bleven we die Afrikaantjes bij hun achternaam noemen. Zo werd het nieuwe supertalent van Feyenoord de eerste maanden ook Karim Dermane genoemd maar inmiddels heet hij gewoon Dermane Karim!quote:Op woensdag 6 april 2022 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel raar dit
@Scrummie heeft mij geblokkeerd helaas (althans dat zegt ie).quote:Op woensdag 6 april 2022 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, in Afrika is het dan vaak omgekeerd. Maar toen waren we nog niet woke genoeg dus bleven we die Afrikaantjes bij hun achternaam noemen. Zo werd het nieuwe supertalent van Feyenoord de eerste maanden ook Karim Dermane genoemd maar inmiddels heet hij gewoon Dermane Karim!
Dit even ter info, voor meer leuke feitjes mag je altijd @:scrummie een DM sturen!
Die stem dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon homo's
Een totaal ongerelateerde vraag, waar is @:fosive eigenlijk?
Daarna twee weken van etenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:40 schreef Nine. het volgende:
M.a.w. hij kookt z'n groenten lekker ouderwetsch tot moes
Auti genotquote:
Het is Margo.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
Margot ziet eruit als een typische Nederlandse boomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |