Shemaillequote:Op donderdag 14 april 2022 11:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kom op, zo ingewikkeld is het niet, je bent toch een kerel, of niet?
Het is ook vaak onduidelijk maar je moet die vorm loslaten. Verken, ontdek, en stapje voor stapje worden dingen duidelijk. Mijn cooppartner zegt ook vaak 'ik weet eigenlijk niet wat het doel nu is' maar het doel is om naar plekken te gaan waar je nog niet geweest bent, om te ontdekken, en te kijken waar dat je brengt. Games zijn te lang al vervuild met questlogs en manieren om je handje vast te houden, deze game gaat er van uit dat je jezelf zoet kan houden met de shitload aan content die er is.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Shemaille
Nee, ik snap er echt geen reet van, meen ik oprecht. Ik snap de route met die soort pijl wat je op de map ziet. Maar quests? Geen idee waar, of hoe of wat. Alleen mobs grinden voor die runes? Snap het niet.
Het doel is naar mijn idee, sterk en goed worden en dan de bosses killen en het einde van de wereld halen waar de grote boom is.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Shemaille
Nee, ik snap er echt geen reet van, meen ik oprecht. Ik snap de route met die soort pijl wat je op de map ziet. Maar quests? Geen idee waar, of hoe of wat. Alleen mobs grinden voor die runes? Snap het niet.
Voor Volcano Manor heb je een invite nodig.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk gevecht. Niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn z'n moves goed te leren. Ik heb hem 15 keer gedaan met een maatje, dat ging matig. Met een summon erbij (Latenna +10) was het peanuts
Volcano Manor loopt dood voor mij, sta voor een dichte deurDan maar verder de Altus plateau op. Veel runes te verdienen voor niet al te moeilijke gevechten. Die Twin Tree sentinels effe kapot gemaakt, fijn om eens te kunnen heersen in plaats van dat eeuwige gehannes
![]()
Ja, die heb ik, maar aan het einde van de manor, heb dat stuk dorp doorgelopen, kom ik niet verder. Deur die via de andere kant open moet.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor Volcano Manor heb je een invite nodig.
Try upquote:Op donderdag 14 april 2022 12:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, maar aan het einde van de manor, heb dat stuk dorp doorgelopen, kom ik niet verder. Deur die via de andere kant open moet.
Misschien moet ik even verder uitpluizen
Nadat ik het getypt had ging het vrij vlot en viel het wel mee idd. Later nog een zwakkere variant tegen gekomen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk gevecht. Niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn z'n moves goed te leren. Ik heb hem 15 keer gedaan met een maatje, dat ging matig. Met een summon erbij (Latenna +10) was het peanuts
Volcano Manor loopt dood voor mij, sta voor een dichte deurDan maar verder de Altus plateau op. Veel runes te verdienen voor niet al te moeilijke gevechten. Die Twin Tree sentinels effe kapot gemaakt, fijn om eens te kunnen heersen in plaats van dat eeuwige gehannes
![]()
In NG+ dan? Want als je al bij de story-eindbaas bent...quote:Op donderdag 14 april 2022 18:51 schreef zforces het volgende:
Overigens nog niet bij de haligtree geweest. Daar ga ik hierna naartoe.
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
In NG+ dan? Want als je al bij de story-eindbaas bent...
Dit wil ik ook wel weten. Kan je nog weglopen na de laatste eindbaas?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef zforces het volgende:
[..]
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?
Mocht de baas dalijk nog verslaan laat ik het weten. Als ik niks laat weten dan... I diedquote:Op donderdag 14 april 2022 21:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten. Kan je nog weglopen na de laatste eindbaas?
lolquote:Op donderdag 14 april 2022 21:29 schreef zforces het volgende:
[..]
Mocht de baas dalijk nog verslaan laat ik het weten. Als ik niks laat weten dan... I died
Ah dat zou kunnen ja, ik heb toen meteen NG+ gekozen maar er waren idd wel twee opties weet ik nog. Anyway, succesquote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef zforces het volgende:
[..]
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?
Ja echt een schijt doolhof en alle enemies gewoon zwaar irritant.quote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik was bezig met het riool onder de gouden stad man man man kutste gebied van het spel samen met lake rot.
Ja die kleine klootzakken, maar continu over ze heen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja echt een schijt doolhof en alle enemies gewoon zwaar irritant.
Dikquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef 2dope het volgende:
Hier ook weinig gespeeld afgelopen anderhalve week, van het weekend nog een paar uurtjes de mage cuck uitgehangen maar is toch niet helemaal mijn geprefereerde benadering.
Heb wel ff een montage gemaakt van m'n BDSM-buildIn de tussentijd was ik overgestapt van bleed/frost whips naar 2x fire whips (Giant's Braid & Magma Whip Candlestick). Focus op jump attacks, want bizar groot bereik en brute damage. Filmpje is een beetje eentonig maar laat goed zien met wat voor gemak ik over beefy enemies heen wals.
Dual whips is briljant, sowieso m'n favoriete build tot nu toe qua fun-factor. Boss/pvp-compilatie volgt nog
Magma Whip Candlestick +10
Giant's Red Braid +10
Radagon's Soreseal (stats +5)
Raptor's Black Feathers (Strengthens jump attacks)
Claw Talisman (Enhance jump attacks, stacks with Raptor's Feathers)
Flame-Shrouding Tear (20% fire damage increase)
Fire Scorpion Charm (12% fire damage increase, stacks with tear)
Ritual Sword Talisman (10% attack power increase when at max HP)
Flame, Grant Me Strength (20% fire / physical attack power increase)
Golden Vow (15% attack power increase, stacks with FGMS)
Noice, en die whip die je van de vulcano manor questline krijgt, is dat geen goede? Die invader(slachtoffer) was best kut lol.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef 2dope het volgende:
Hier ook weinig gespeeld afgelopen anderhalve week, van het weekend nog een paar uurtjes de mage cuck uitgehangen maar is toch niet helemaal mijn geprefereerde benadering.
Heb wel ff een montage gemaakt van m'n BDSM-buildIn de tussentijd was ik overgestapt van bleed/frost whips naar 2x fire whips (Giant's Braid & Magma Whip Candlestick). Focus op jump attacks, want bizar groot bereik en brute damage. Filmpje is een beetje eentonig maar laat goed zien met wat voor gemak ik over beefy enemies heen wals.
Dual whips is briljant, sowieso m'n favoriete build tot nu toe qua fun-factor. Boss/pvp-compilatie volgt nog
Magma Whip Candlestick +10
Giant's Red Braid +10
Radagon's Soreseal (stats +5)
Raptor's Black Feathers (Strengthens jump attacks)
Claw Talisman (Enhance jump attacks, stacks with Raptor's Feathers)
Flame-Shrouding Tear (20% fire damage increase)
Fire Scorpion Charm (12% fire damage increase, stacks with tear)
Ritual Sword Talisman (10% attack power increase when at max HP)
Flame, Grant Me Strength (20% fire / physical attack power increase)
Golden Vow (15% attack power increase, stacks with FGMS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |