Shemaillequote:Op donderdag 14 april 2022 11:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kom op, zo ingewikkeld is het niet, je bent toch een kerel, of niet?
Het is ook vaak onduidelijk maar je moet die vorm loslaten. Verken, ontdek, en stapje voor stapje worden dingen duidelijk. Mijn cooppartner zegt ook vaak 'ik weet eigenlijk niet wat het doel nu is' maar het doel is om naar plekken te gaan waar je nog niet geweest bent, om te ontdekken, en te kijken waar dat je brengt. Games zijn te lang al vervuild met questlogs en manieren om je handje vast te houden, deze game gaat er van uit dat je jezelf zoet kan houden met de shitload aan content die er is.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Shemaille
Nee, ik snap er echt geen reet van, meen ik oprecht. Ik snap de route met die soort pijl wat je op de map ziet. Maar quests? Geen idee waar, of hoe of wat. Alleen mobs grinden voor die runes? Snap het niet.
Het doel is naar mijn idee, sterk en goed worden en dan de bosses killen en het einde van de wereld halen waar de grote boom is.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Shemaille
Nee, ik snap er echt geen reet van, meen ik oprecht. Ik snap de route met die soort pijl wat je op de map ziet. Maar quests? Geen idee waar, of hoe of wat. Alleen mobs grinden voor die runes? Snap het niet.
Voor Volcano Manor heb je een invite nodig.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk gevecht. Niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn z'n moves goed te leren. Ik heb hem 15 keer gedaan met een maatje, dat ging matig. Met een summon erbij (Latenna +10) was het peanuts
Volcano Manor loopt dood voor mij, sta voor een dichte deurDan maar verder de Altus plateau op. Veel runes te verdienen voor niet al te moeilijke gevechten. Die Twin Tree sentinels effe kapot gemaakt, fijn om eens te kunnen heersen in plaats van dat eeuwige gehannes
![]()
Ja, die heb ik, maar aan het einde van de manor, heb dat stuk dorp doorgelopen, kom ik niet verder. Deur die via de andere kant open moet.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor Volcano Manor heb je een invite nodig.
Try upquote:Op donderdag 14 april 2022 12:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, maar aan het einde van de manor, heb dat stuk dorp doorgelopen, kom ik niet verder. Deur die via de andere kant open moet.
Misschien moet ik even verder uitpluizen
Nadat ik het getypt had ging het vrij vlot en viel het wel mee idd. Later nog een zwakkere variant tegen gekomen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk gevecht. Niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn z'n moves goed te leren. Ik heb hem 15 keer gedaan met een maatje, dat ging matig. Met een summon erbij (Latenna +10) was het peanuts
Volcano Manor loopt dood voor mij, sta voor een dichte deurDan maar verder de Altus plateau op. Veel runes te verdienen voor niet al te moeilijke gevechten. Die Twin Tree sentinels effe kapot gemaakt, fijn om eens te kunnen heersen in plaats van dat eeuwige gehannes
![]()
In NG+ dan? Want als je al bij de story-eindbaas bent...quote:Op donderdag 14 april 2022 18:51 schreef zforces het volgende:
Overigens nog niet bij de haligtree geweest. Daar ga ik hierna naartoe.
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
In NG+ dan? Want als je al bij de story-eindbaas bent...
Dit wil ik ook wel weten. Kan je nog weglopen na de laatste eindbaas?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef zforces het volgende:
[..]
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?
Mocht de baas dalijk nog verslaan laat ik het weten. Als ik niks laat weten dan... I diedquote:Op donderdag 14 april 2022 21:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten. Kan je nog weglopen na de laatste eindbaas?
lolquote:Op donderdag 14 april 2022 21:29 schreef zforces het volgende:
[..]
Mocht de baas dalijk nog verslaan laat ik het weten. Als ik niks laat weten dan... I died
Ah dat zou kunnen ja, ik heb toen meteen NG+ gekozen maar er waren idd wel twee opties weet ik nog. Anyway, succesquote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef zforces het volgende:
[..]
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?
Ja echt een schijt doolhof en alle enemies gewoon zwaar irritant.quote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik was bezig met het riool onder de gouden stad man man man kutste gebied van het spel samen met lake rot.
Ja die kleine klootzakken, maar continu over ze heen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja echt een schijt doolhof en alle enemies gewoon zwaar irritant.
Dikquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef 2dope het volgende:
Hier ook weinig gespeeld afgelopen anderhalve week, van het weekend nog een paar uurtjes de mage cuck uitgehangen maar is toch niet helemaal mijn geprefereerde benadering.
Heb wel ff een montage gemaakt van m'n BDSM-buildIn de tussentijd was ik overgestapt van bleed/frost whips naar 2x fire whips (Giant's Braid & Magma Whip Candlestick). Focus op jump attacks, want bizar groot bereik en brute damage. Filmpje is een beetje eentonig maar laat goed zien met wat voor gemak ik over beefy enemies heen wals.
Dual whips is briljant, sowieso m'n favoriete build tot nu toe qua fun-factor. Boss/pvp-compilatie volgt nog
Magma Whip Candlestick +10
Giant's Red Braid +10
Radagon's Soreseal (stats +5)
Raptor's Black Feathers (Strengthens jump attacks)
Claw Talisman (Enhance jump attacks, stacks with Raptor's Feathers)
Flame-Shrouding Tear (20% fire damage increase)
Fire Scorpion Charm (12% fire damage increase, stacks with tear)
Ritual Sword Talisman (10% attack power increase when at max HP)
Flame, Grant Me Strength (20% fire / physical attack power increase)
Golden Vow (15% attack power increase, stacks with FGMS)
Noice, en die whip die je van de vulcano manor questline krijgt, is dat geen goede? Die invader(slachtoffer) was best kut lol.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef 2dope het volgende:
Hier ook weinig gespeeld afgelopen anderhalve week, van het weekend nog een paar uurtjes de mage cuck uitgehangen maar is toch niet helemaal mijn geprefereerde benadering.
Heb wel ff een montage gemaakt van m'n BDSM-buildIn de tussentijd was ik overgestapt van bleed/frost whips naar 2x fire whips (Giant's Braid & Magma Whip Candlestick). Focus op jump attacks, want bizar groot bereik en brute damage. Filmpje is een beetje eentonig maar laat goed zien met wat voor gemak ik over beefy enemies heen wals.
Dual whips is briljant, sowieso m'n favoriete build tot nu toe qua fun-factor. Boss/pvp-compilatie volgt nog
Magma Whip Candlestick +10
Giant's Red Braid +10
Radagon's Soreseal (stats +5)
Raptor's Black Feathers (Strengthens jump attacks)
Claw Talisman (Enhance jump attacks, stacks with Raptor's Feathers)
Flame-Shrouding Tear (20% fire damage increase)
Fire Scorpion Charm (12% fire damage increase, stacks with tear)
Ritual Sword Talisman (10% attack power increase when at max HP)
Flame, Grant Me Strength (20% fire / physical attack power increase)
Golden Vow (15% attack power increase, stacks with FGMS)
Die gebruik ik ook. Heerlijk dingquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar was gelukkig erg makkelijk, en ik heb eindelijk mijn ruins greatsword +10 met dikke S strength scaling nu.
Jawel, Hoslow's Petal Whip, die doet bleed. Tijdje geprobeerd maar het meeste is al dood voordat de hemorrhage inkickt dus vol ingezet op maximaliseren van base damage en fire damage stacken. Die Sea of Magma weapon art van de candlestick whip is wel nice:quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Noice, en die whip die je van de vulcano manor questline krijgt, is dat geen goede? Die invader(slachtoffer) was best kut lol.
Nope.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Heerlijk ding
+9 alleen. Krijg je die +10 steen van Rykard toevallig? Daar ben ik ook net aanbeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Mja als je het echt te moeilijk vindt, kan je ook overlevelen. Gewoon grinden tot je 10-20 levels hoger bent of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Heel vet dat filmpje, zou ik ook wel willen die gameplay, maar ik zit nog steeds te kutten in het begin. Heb al paar dagen niet gespeeld weer, heb ik normaal nooit bij nieuwe games.
Je speelt op Xbox toch? Ik kan wel ff nieuwe char aanmaken, gaan we de eerste 10 ofzo bosses samen doenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Heel vet dat filmpje, zou ik ook wel willen die gameplay, maar ik zit nog steeds te kutten in het begin. Heb al paar dagen niet gespeeld weer, heb ik normaal nooit bij nieuwe games.
Die is heel cool ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, Hoslow's Petal Whip, die doet bleed. Tijdje geprobeerd maar het meeste is al dood voordat de hemorrhage inkickt dus vol ingezet op maximaliseren van base damage en fire damage stacken. Die Sea of Magma weapon art van de candlestick whip is wel nice:
[ afbeelding ]
Ohja, Prelate's Inferno Crozier (Crozier = bisschopsstaf, ik zie het niet maar goed). Dat is toch wel het lelijkste wapen uit het spel. Heb ik nog even gedualwield in NG+ voor de lulz, echt geen gezichtquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die is heel cool ja.
Ik ben erg tevreden met mijn +9 Magma wyrm greatsword en het stacken van fire damage maar nu heb ik een grote rode hamer die een beetje lijkt op die van smough, de tegenstander die hem dropte (ergens bij volcano manor in de buurt geloof ik) had ook zijn moves. Die hamer, die neem ik mee tot het einde.
Hij is fakking episch, ook al is ie lelijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, Prelate's Inferno Crozier (Crozier = bisschopsstaf, ik zie het niet maar goed). Dat is toch wel het lelijkste wapen uit het spel. Heb ik nog even gedualwield in NG+ voor de lulz, echt geen gezicht
yep daarom ook nooit geupgrade, als is die ash of war wel grappigquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, Prelate's Inferno Crozier (Crozier = bisschopsstaf, ik zie het niet maar goed). Dat is toch wel het lelijkste wapen uit het spel. Heb ik nog even gedualwield in NG+ voor de lulz, echt geen gezicht
Twee tot nu toe serieus, greatsword en ruins greatsword. Wel aardig wat stones nu die ik voor beast swords wil gebruiken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:25 schreef Marsenal het volgende:
Volgens mij, als je 'm dual wield, clippen ze ook wel door elkaar heen, dat vond ik in DS1 ook al zo kut
Hoeveel wapens upgraden jullie door een playthrough heen? Een normale en een special? Ik heb van beide al twee, kom ook af en toe wat midrange smithing stones te kort![]()
Ja je moet eigenlijk zorgen dat je alle smithing stone bell bearings hebt, dan kun je gewoon alle stones op de 'ancients' na (dus resp. t/m +24 en +9) onbeperkt kopen bij de twin maiden husks. Probleem is alleen dat die laatste bell bearings in late-game gebieden liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:25 schreef Marsenal het volgende:
Hoeveel wapens upgraden jullie door een playthrough heen? Een normale en een special? Ik heb van beide al twee, kom ook af en toe wat midrange smithing stones te kort![]()
Deze toevallig gister nog ff geüpgraded om te kunnen dual wielden samen met Blade of Calling. Met twee van die daggers speelt wel gaaf, lekker ADHD stabby stabby alleen je doet nauwelijks poise damage met die dingen dus enemies staggeren niet en dat maakt het richting end-game heel moeilijk. In combinatie met bijv. Quickstep of Bloodhound's Step wel heel tof als je daar goed in kunt worden, ziet er fucking badass uitquote:
Klopt ja je doet volgens mij zelfs helemaal geen poise dmg. Ik gebruik hem bij bosses veel nog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Deze toevallig gister nog ff geüpgraded om te kunnen dual wielden samen met Blade of Calling. Met twee van die daggers speelt wel gaaf, lekker ADHD stabby stabby alleen je doet nauwelijks poise damage met die dingen dus enemies staggeren niet en dat maakt het richting end-game heel moeilijk. In combinatie met bijv. Quickstep of Bloodhound's Step wel heel tof als je daar goed in kunt worden, ziet er fucking badass uit
Het heeft me een paar dagen gekost, geleveld naar 161, overgestapt van str naar dex build met rivers of blood en eindelijk na meer pogingen dan ik wil toegeven de story end boss verslagen. En ja je kunt na de end boss nog roamen als je ervoor kiest om niet journey 2 te starten.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten. Kan je nog weglopen na de laatste eindbaas?
Level 161?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:00 schreef zforces het volgende:
[..]
Het heeft me een paar dagen gekost, geleveld naar 161, overgestapt van str naar dex build met rivers of blood en eindelijk na meer pogingen dan ik wil toegeven de story end boss verslagen. En ja je kunt na de end boss nog roamen als je ervoor kiest om niet journey 2 te starten.
Heel cool, ben wel in voor eens snel!quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je speelt op Xbox toch? Ik kan wel ff nieuwe char aanmaken, gaan we de eerste 10 ofzo bosses samen doen
Ja. Een rune farm in mogwhyn palace en een hoop detours tussen de pogingen in hebben me daaraan geholpen. Radagon en elden beast lagen me gewoon niet. Te ongeduldig denk ik. Milena was na de eindbaas echter een eitje. Even uitvogelen hoe de aanval na de cutscene ontweken moest worden en toen was het gesneden koek. Dat rivers of blood wapen is trouwens wel echt tering sterk.quote:
Ik gebruikte hem met 20 arc en een shitload aan dex.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
Heb gisteren ook de Rivers of Blood gevonden. Is mij alleen nog niet duidelijk wat voor gear daarbij handig is om te gebruiken en welke stats je moet upgraden? moet je nu vooral punten in dex gooien of arc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |