abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204432061
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Kom op, zo ingewikkeld is het niet, je bent toch een kerel, of niet?
Shemaille

Nee, ik snap er echt geen reet van, meen ik oprecht. Ik snap de route met die soort pijl wat je op de map ziet. Maar quests? Geen idee waar, of hoe of wat. Alleen mobs grinden voor die runes? Snap het niet.
pi_204432090
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:04 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Shemaille

Nee, ik snap er echt geen reet van, meen ik oprecht. Ik snap de route met die soort pijl wat je op de map ziet. Maar quests? Geen idee waar, of hoe of wat. Alleen mobs grinden voor die runes? Snap het niet.
Het is ook vaak onduidelijk maar je moet die vorm loslaten. Verken, ontdek, en stapje voor stapje worden dingen duidelijk. Mijn cooppartner zegt ook vaak 'ik weet eigenlijk niet wat het doel nu is' maar het doel is om naar plekken te gaan waar je nog niet geweest bent, om te ontdekken, en te kijken waar dat je brengt. Games zijn te lang al vervuild met questlogs en manieren om je handje vast te houden, deze game gaat er van uit dat je jezelf zoet kan houden met de shitload aan content die er is.

Vraag je niet af wat Elden Ring voor jou kan doen en ga zelf wat doen. NPC's hebben vaak quests. Luister naar ze, en luister goed, want de game gaat niet voor je opschrijven hoe die quests verder gaan. Je bent een grote jongen nu, aan de slag.
-nee-
  donderdag 14 april 2022 @ 12:21:19 #153
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204432453
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:04 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Shemaille

Het doel is naar mijn idee, sterk en goed worden en dan de bosses killen en het einde van de wereld halen waar de grote boom is.

Iig in het begin, later krijg je allemaal figuren die dingen van je willen. :+ En als je denkt dit dlaat echt helemaal nergens op gewoon even opzoeken.

[ Bericht 7% gewijzigd door FlippingCoin op 14-04-2022 12:28:23 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 14 april 2022 @ 12:37:20 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204432572
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vond het een leuk gevecht. Niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn z'n moves goed te leren. Ik heb hem 15 keer gedaan met een maatje, dat ging matig. Met een summon erbij (Latenna +10 _O_ ) was het peanuts

Volcano Manor loopt dood voor mij, sta voor een dichte deur :{ Dan maar verder de Altus plateau op. Veel runes te verdienen voor niet al te moeilijke gevechten. Die Twin Tree sentinels effe kapot gemaakt, fijn om eens te kunnen heersen in plaats van dat eeuwige gehannes :)
Voor Volcano Manor heb je een invite nodig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204432687
quote:
19s.gif Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Voor Volcano Manor heb je een invite nodig.
Ja, die heb ik, maar aan het einde van de manor, heb dat stuk dorp doorgelopen, kom ik niet verder. Deur die via de andere kant open moet.

Misschien moet ik even verder uitpluizen :)
-nee-
  donderdag 14 april 2022 @ 13:11:27 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204432839
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 12:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ja, die heb ik, maar aan het einde van de manor, heb dat stuk dorp doorgelopen, kom ik niet verder. Deur die via de andere kant open moet.

Misschien moet ik even verder uitpluizen :)
Try up
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204432856
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Try up
Thanks, vanavond weer aan de bak. :)
-nee-
pi_204435384
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vond het een leuk gevecht. Niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn z'n moves goed te leren. Ik heb hem 15 keer gedaan met een maatje, dat ging matig. Met een summon erbij (Latenna +10 _O_ ) was het peanuts

Volcano Manor loopt dood voor mij, sta voor een dichte deur :{ Dan maar verder de Altus plateau op. Veel runes te verdienen voor niet al te moeilijke gevechten. Die Twin Tree sentinels effe kapot gemaakt, fijn om eens te kunnen heersen in plaats van dat eeuwige gehannes :)
Nadat ik het getypt had ging het vrij vlot en viel het wel mee idd. Later nog een zwakkere variant tegen gekomen.
Mn huidige uitdaging is de story end boss.
pi_204435397
Overigens nog niet bij de haligtree geweest. Daar ga ik hierna naartoe.
  Eindredactie Games donderdag 14 april 2022 @ 20:22:20 #160
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204436774
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 18:51 schreef zforces het volgende:
Overigens nog niet bij de haligtree geweest. Daar ga ik hierna naartoe.
In NG+ dan? Want als je al bij de story-eindbaas bent...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204437443
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:22 schreef 2dope het volgende:

[..]
In NG+ dan? Want als je al bij de story-eindbaas bent...
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?
pi_204437603
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef zforces het volgende:

[..]
Na story boss kun je toch nog steeds free roamen als je ervoor kiest om niet ng+ te doen? Of verdwijnen dan de andere bosses ofzo?
Dit wil ik ook wel weten. Kan je nog weglopen na de laatste eindbaas?
-nee-
pi_204438146
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:06 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Mocht de baas dalijk nog verslaan laat ik het weten. Als ik niks laat weten dan... I died
pi_204438271
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:29 schreef zforces het volgende:

[..]
Mocht de baas dalijk nog verslaan laat ik het weten. Als ik niks laat weten dan... I died
lol

Ik blijf er niet voor op dan :P
-nee-
pi_204439335
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:37 schreef Marsenal het volgende:

[..]
lol

Ik blijf er niet voor op dan :P
Zou ik ook zeker niet doen want ik geef het op voor vandaag. Bah bah, leuk spel
  Eindredactie Games donderdag 14 april 2022 @ 22:33:47 #166
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204439417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef zforces het volgende:

[..]
Ah dat zou kunnen ja, ik heb toen meteen NG+ gekozen maar er waren idd wel twee opties weet ik nog. Anyway, succes :P
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204467739
Vandaag weer Elden Ring opgepakt

Malenia en Hoarah Loux verslagen.

Malenia in 2 keer verslagen, eerste keer dacht ik dat ik gewonnen had maar had ze nog een second phase met rot _O-

Hoarah Loux echt een toffe boss trouwens met z'n WWE shit :D

Beast Clergyman is trouwens ziek irritant. Echt bullshit dat je een item moet vinden om die boss makkelijker te maken.
  zondag 17 april 2022 @ 19:10:30 #168
459912 FlippingCoin
pi_204467901
Ik was bezig met het riool onder de gouden stad man man man kutste gebied van het spel samen met lake rot.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_204468039
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik was bezig met het riool onder de gouden stad man man man kutste gebied van het spel samen met lake rot.
Ja echt een schijt doolhof en alle enemies gewoon zwaar irritant.
  zondag 17 april 2022 @ 19:30:28 #170
459912 FlippingCoin
pi_204468385
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja echt een schijt doolhof en alle enemies gewoon zwaar irritant.
Ja die kleine klootzakken, maar continu over ze heen. :')
pi_204470487
Oh ik was blijkbaar al bij de final boss, niet gemerkt :@

Elden Ring uitgespeeld :) Frenzied Flame ending

Nu een beetje verder exploren en misschien aan NG+ beginnen
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2022 @ 11:25:40 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204480294
Hier ook weinig gespeeld afgelopen anderhalve week, van het weekend nog een paar uurtjes de mage cuck uitgehangen maar is toch niet helemaal mijn geprefereerde benadering.

Heb wel ff een montage gemaakt van m'n BDSM-build 8-) In de tussentijd was ik overgestapt van bleed/frost whips naar 2x fire whips (Giant's Braid & Magma Whip Candlestick). Focus op jump attacks, want bizar groot bereik en brute damage. Filmpje is een beetje eentonig maar laat goed zien met wat voor gemak ik over beefy enemies heen wals.

Dual whips is briljant, sowieso m'n favoriete build tot nu toe qua fun-factor. Boss/pvp-compilatie volgt nog :+

Magma Whip Candlestick +10
Giant's Red Braid +10
Radagon's Soreseal (stats +5)
Raptor's Black Feathers (Strengthens jump attacks)
Claw Talisman (Enhance jump attacks, stacks with Raptor's Feathers)
Flame-Shrouding Tear (20% fire damage increase)
Fire Scorpion Charm (12% fire damage increase, stacks with tear)
Ritual Sword Talisman (10% attack power increase when at max HP)
Flame, Grant Me Strength (20% fire / physical attack power increase)
Golden Vow (15% attack power increase, stacks with FGMS)
pi_204480383
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef 2dope het volgende:
Hier ook weinig gespeeld afgelopen anderhalve week, van het weekend nog een paar uurtjes de mage cuck uitgehangen maar is toch niet helemaal mijn geprefereerde benadering.

Heb wel ff een montage gemaakt van m'n BDSM-build 8-) In de tussentijd was ik overgestapt van bleed/frost whips naar 2x fire whips (Giant's Braid & Magma Whip Candlestick). Focus op jump attacks, want bizar groot bereik en brute damage. Filmpje is een beetje eentonig maar laat goed zien met wat voor gemak ik over beefy enemies heen wals.

Dual whips is briljant, sowieso m'n favoriete build tot nu toe qua fun-factor. Boss/pvp-compilatie volgt nog :+

Giant's Red Braid +10
Dik :)
-nee-
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:56:43 #174
459912 FlippingCoin
pi_204480532
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef 2dope het volgende:

Giant's Red Braid +10
Noice, en die whip die je van de vulcano manor questline krijgt, is dat geen goede? Die invader(slachtoffer) was best kut lol.
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:57:34 #175
459912 FlippingCoin
pi_204480535
Gister weer even gespeeld, moest Rykard killen was zijn eerste form glitched waardoor die niet dood ging... :')

Maar was gelukkig erg makkelijk, en ik heb eindelijk mijn ruins greatsword +10 met dikke S strength scaling nu. :7
pi_204480591
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:

Maar was gelukkig erg makkelijk, en ik heb eindelijk mijn ruins greatsword +10 met dikke S strength scaling nu. :7
Die gebruik ik ook. Heerlijk ding 8-)

+9 alleen. Krijg je die +10 steen van Rykard toevallig? Daar ben ik ook net aanbeland.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2022 @ 12:30:16 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204480857
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Noice, en die whip die je van de vulcano manor questline krijgt, is dat geen goede? Die invader(slachtoffer) was best kut lol.
Jawel, Hoslow's Petal Whip, die doet bleed. Tijdje geprobeerd maar het meeste is al dood voordat de hemorrhage inkickt dus vol ingezet op maximaliseren van base damage en fire damage stacken. Die Sea of Magma weapon art van de candlestick whip is wel nice:

pi_204480978
Heel vet dat filmpje, zou ik ook wel willen die gameplay, maar ik zit nog steeds te kutten in het begin. Heb al paar dagen niet gespeeld weer, heb ik normaal nooit bij nieuwe games.
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:49:21 #179
459912 FlippingCoin
pi_204481050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:01 schreef ems. het volgende:

[..]
Die gebruik ik ook. Heerlijk ding 8-)

+9 alleen. Krijg je die +10 steen van Rykard toevallig? Daar ben ik ook net aanbeland.
Nope.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:52:14 #180
459912 FlippingCoin
pi_204481083
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Heel vet dat filmpje, zou ik ook wel willen die gameplay, maar ik zit nog steeds te kutten in het begin. Heb al paar dagen niet gespeeld weer, heb ik normaal nooit bij nieuwe games.
Mja als je het echt te moeilijk vindt, kan je ook overlevelen. Gewoon grinden tot je 10-20 levels hoger bent of zo.
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2022 @ 13:18:05 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204481295
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Je speelt op Xbox toch? Ik kan wel ff nieuwe char aanmaken, gaan we de eerste 10 ofzo bosses samen doen
pi_204481671
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef 2dope het volgende:

[..]
Jawel, Hoslow's Petal Whip, die doet bleed. Tijdje geprobeerd maar het meeste is al dood voordat de hemorrhage inkickt dus vol ingezet op maximaliseren van base damage en fire damage stacken. Die Sea of Magma weapon art van de candlestick whip is wel nice:

[ afbeelding ]
Die is heel cool ja.

Ik ben erg tevreden met mijn +9 Magma wyrm greatsword en het stacken van fire damage maar nu heb ik een grote rode hamer die een beetje lijkt op die van smough, de tegenstander die hem dropte (ergens bij volcano manor in de buurt geloof ik) had ook zijn moves. Die hamer, die neem ik mee tot het einde.

Er zijn zoveel mooie wapens met dikke movesets, ik weet gewoon niet waar te beginnen :D
-nee-
  dinsdag 19 april 2022 @ 14:37:44 #183
459912 FlippingCoin
pi_204481884
Schijnbaar zijn colossal weapons gebuffed in 1.04, ben benieuwd, zou allemaal wat sneller aanvallen en herstellen.

Eindredactie Games dinsdag 19 april 2022 @ 14:43:20 #184
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204481935
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:06 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die is heel cool ja.

Ik ben erg tevreden met mijn +9 Magma wyrm greatsword en het stacken van fire damage maar nu heb ik een grote rode hamer die een beetje lijkt op die van smough, de tegenstander die hem dropte (ergens bij volcano manor in de buurt geloof ik) had ook zijn moves. Die hamer, die neem ik mee tot het einde.
Ohja, Prelate's Inferno Crozier (Crozier = bisschopsstaf, ik zie het niet maar goed). Dat is toch wel het lelijkste wapen uit het spel. Heb ik nog even gedualwield in NG+ voor de lulz, echt geen gezicht
pi_204481954
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ohja, Prelate's Inferno Crozier (Crozier = bisschopsstaf, ik zie het niet maar goed). Dat is toch wel het lelijkste wapen uit het spel. Heb ik nog even gedualwield in NG+ voor de lulz, echt geen gezicht
Hij is fakking episch, ook al is ie lelijk :7
-nee-
  dinsdag 19 april 2022 @ 14:58:08 #186
459912 FlippingCoin
pi_204482041
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef 2dope het volgende:

[..]
yep daarom ook nooit geupgrade, als is die ash of war wel grappig
pi_204482241
Volgens mij, als je 'm dual wield, clippen ze ook wel door elkaar heen, dat vond ik in DS1 ook al zo kut :')

Hoeveel wapens upgraden jullie door een playthrough heen? Een normale en een special? Ik heb van beide al twee, kom ook af en toe wat midrange smithing stones te kort :{
-nee-
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:36:57 #188
459912 FlippingCoin
pi_204482347
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:25 schreef Marsenal het volgende:
Volgens mij, als je 'm dual wield, clippen ze ook wel door elkaar heen, dat vond ik in DS1 ook al zo kut :')

Hoeveel wapens upgraden jullie door een playthrough heen? Een normale en een special? Ik heb van beide al twee, kom ook af en toe wat midrange smithing stones te kort :{
Twee tot nu toe serieus, greatsword en ruins greatsword. Wel aardig wat stones nu die ik voor beast swords wil gebruiken.
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:53:28 #189
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204482455
Heb er nu 135 uur op zitten en ben na de lift of rold in de sneeuw. Moet nog wel de leyndall sewers doen.
Inmiddels mijn +9 bloodhound fang en +9 magma wyrm sword gedag gezegd en respecced naar INT om de Moonveil te gebruiken. Hij is zeer goed helemaal als je samen met je mimic een boss doet maar vind de weaponart wat saai allemaal.

Ik lees veel goede dingen ook over de great moon sword en de blasphemus sword schijnt een van de beste in de game te zijn. Maar moet ik weer respeccen en wennen aan de gameplay om hiermee goed te worden dus ik twijfel.

Ik gebruik nu wel een talisman die je elke keer healt als je vijanden killed. Dit schijnt de Blasphemus blade ook te kunnen dacht ik.
Iemand ervaring met great moon sword of de blasphemus blade?
Wil misschien weer alles van INT naar STR en of DEX doen want INT is verder niet mijn ding met spells en staffs enzo.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2022 @ 16:02:44 #190
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204482511
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:25 schreef Marsenal het volgende:
Ja je moet eigenlijk zorgen dat je alle smithing stone bell bearings hebt, dan kun je gewoon alle stones op de 'ancients' na (dus resp. t/m +24 en +9) onbeperkt kopen bij de twin maiden husks. Probleem is alleen dat die laatste bell bearings in late-game gebieden liggen.

Maar dan hoef je iig niet meer druk te maken over stones te kort komen. Ieder wapen dat me wel enigszins interessant lijkt upgrade ik gewoon meteen naar +9 of +24 en dan ff uitproberen op wat ongelukkige mobs. Ik oefen meestal op de Omens in Subterranean Shunning Grounds of de Zamor Knights in Mountaintops of Giants. Die hebben dikke health pools dus erg geschikt om damage/DPS/AR uit te proberen
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:11:30 #191
64831 2NutZ
pi_204482576
Patch 1.04 komt uit of is al uit. Schijnt beter te zijn als je collossal wapens gebruikt.
Ik vond de black knife trouwens ook wel een nice wapen als enige dagger.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2022 @ 16:33:43 #192
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204482753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
black knife
Deze toevallig gister nog ff geüpgraded om te kunnen dual wielden samen met Blade of Calling. Met twee van die daggers speelt wel gaaf, lekker ADHD stabby stabby alleen je doet nauwelijks poise damage met die dingen dus enemies staggeren niet en dat maakt het richting end-game heel moeilijk. In combinatie met bijv. Quickstep of Bloodhound's Step wel heel tof als je daar goed in kunt worden, ziet er fucking badass uit
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:37:40 #193
64831 2NutZ
pi_204482785
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:33 schreef 2dope het volgende:

[..]
Deze toevallig gister nog ff geüpgraded om te kunnen dual wielden samen met Blade of Calling. Met twee van die daggers speelt wel gaaf, lekker ADHD stabby stabby alleen je doet nauwelijks poise damage met die dingen dus enemies staggeren niet en dat maakt het richting end-game heel moeilijk. In combinatie met bijv. Quickstep of Bloodhound's Step wel heel tof als je daar goed in kunt worden, ziet er fucking badass uit
Klopt ja je doet volgens mij zelfs helemaal geen poise dmg. Ik gebruik hem bij bosses veel nog.
Eerst paar keer de weapon art gebruiken en daarna vol los op de boss met de moonveil katana.
pi_204486621
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:06 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het heeft me een paar dagen gekost, geleveld naar 161, overgestapt van str naar dex build met rivers of blood en eindelijk na meer pogingen dan ik wil toegeven de story end boss verslagen. En ja je kunt na de end boss nog roamen als je ervoor kiest om niet journey 2 te starten.
  dinsdag 19 april 2022 @ 23:23:12 #195
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204487416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 22:00 schreef zforces het volgende:

[..]
Het heeft me een paar dagen gekost, geleveld naar 161, overgestapt van str naar dex build met rivers of blood en eindelijk na meer pogingen dan ik wil toegeven de story end boss verslagen. En ja je kunt na de end boss nog roamen als je ervoor kiest om niet journey 2 te starten.
Level 161?
Dit, dus.
pi_204487510
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef 2dope het volgende:

[..]
Je speelt op Xbox toch? Ik kan wel ff nieuwe char aanmaken, gaan we de eerste 10 ofzo bosses samen doen
Heel cool, ben wel in voor eens snel!
pi_204487523
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 23:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Level 161?
Ja. Een rune farm in mogwhyn palace en een hoop detours tussen de pogingen in hebben me daaraan geholpen. Radagon en elden beast lagen me gewoon niet. Te ongeduldig denk ik. Milena was na de eindbaas echter een eitje. Even uitvogelen hoe de aanval na de cutscene ontweken moest worden en toen was het gesneden koek. Dat rivers of blood wapen is trouwens wel echt tering sterk.
  woensdag 20 april 2022 @ 00:04:18 #198
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_204487563
je kan al super op worden op level 1 met de juiste weapons, zo grappig,
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 20 april 2022 @ 09:02:27 #199
64831 2NutZ
pi_204488409
Heb gisteren ook de Rivers of Blood gevonden. Is mij alleen nog niet duidelijk wat voor gear daarbij handig is om te gebruiken en welke stats je moet upgraden? moet je nu vooral punten in dex gooien of arc?
pi_204488687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
Heb gisteren ook de Rivers of Blood gevonden. Is mij alleen nog niet duidelijk wat voor gear daarbij handig is om te gebruiken en welke stats je moet upgraden? moet je nu vooral punten in dex gooien of arc?
Ik gebruikte hem met 20 arc en een shitload aan dex.
Helpful gear zijn de talisman die je fp usage van de skills verminderd en er is een talisman die een serie succesfull attacks sterkers (en dat heb je met corpse piler). Die laatste is wel redelijk late game aan het eibde van millicent story quest. Daarnaast is de green turtle talisman die je stamina recovery versneld.

Daarnaast zijn er ook nog allerlei zaken die blood loss verbeteren maar daar heb ik zelf nog niet veel mee geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')