Dan eerst nog even doorlevelen dus, thanks!quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je een stat requirement niet haalt krijgt je een damage penalty in plaats van een bonus (bijv. ipv + 70 extra damage door INT scaling krijg je - 70) en moves kosten meer stamina. Sterk af te raden dus.
GREEDquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb nu de volledige groep erbij betrokken en nu was ie bijna dood. 1 klap nog en hij was neer geweest.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tot op 4 keer aan toe. Nu ligt ie plat, met z’n dikke kop.
Die heb ik nog niet kunnen ontdekken. Zelfs gebied?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lekker hoor
Die dungeon er achter is ook niet mals
Daar aan de kust. Die radahnse kust. Noordzijde geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet kunnen ontdekken. Zelfs gebied?
Die boss is nog kutter dan radahnquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lekker hoor
Die dungeon er achter is ook niet mals
Helemaal rechtsachterin (noordoost) van de boss arena jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet kunnen ontdekken. Zelfs gebied?
Absoluut. Nog niet af ook hierquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die boss is nog kutter dan radahn
Heb er ook een icon neergezet om later terug te komenquote:
Met mn spirits, met npc summons, en met cheese. Geen idee welke boss je bedoelt. Er zijn nogal wat wolven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef Sfancta het volgende:
Ben level 46 warrior en wordt nog genakt door die boss in het begingebied die achter die wolven komtHoe de fack pakken jullie die bazen allemaal aan?
Tip: Er is een beast torch te koop in caelid. Kost 1200 runes. Die wolven vallen je dan niet aan; de baas wel helaas. Is op veel plekken erg handig. Stopt ook aanvallen van ratten en vleermuizen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef Sfancta het volgende:
Ben level 46 warrior en wordt nog genakt door die boss in het begingebied die achter die wolven komtHoe de fack pakken jullie die bazen allemaal aan?
Hij bedoelt denk ik Stormfoot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met mn spirits, met npc summons, en met cheese. Geen idee welke boss je bedoelt. Er zijn nogal wat wolven.
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tot op 4 keer aan toe. Nu ligt ie plat, met z’n dikke kop.
git gutquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef Sfancta het volgende:
Vraagje die ik zo snel niet het antwoord op kon vinden:quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je een stat requirement niet haalt krijgt je een damage penalty in plaats van een bonus (bijv. ipv + 70 extra damage door INT scaling krijg je - 70) en moves kosten meer stamina. Sterk af te raden dus.
Niet vergeten te committen en pushenquote:
Geen idee eigenlijk, maar zou het altijd afraden tenzij je gaat 2H'en. Anders dikke damage penalty en geen weapon art, reden genoeg om het niet te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Vraagje die ik zo snel niet het antwoord op kon vinden:
Meteoric Ore Blade met bleed. 15 str. 14 dex, Stel ik heb 14 dex en 10/11 of 12 str.
Doet bleed het dan niet? Of doet bleed het dan minder vaak de meer een stat niet gehaald wordt?
Mijn ervaring: Bleed werkt totaal niet met te lage stats voor het wapen.quote:Op zondag 10 april 2022 02:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar zou het altijd afraden tenzij je gaat 2H'en. Anders dikke damage penalty en geen weapon art, reden genoeg om het niet te doen.
Oei dat gaat nog wat worden.quote:Op zondag 10 april 2022 20:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Giants Mountaintop is echt bullshit qua difficulty.
Zelfs een kut vogel die daar rondvliegt 2-shot mij terwijl area daarvoor er niks aan de hands was.
Oh dat gaat nog leuk worden voor me danquote:Op zondag 10 april 2022 20:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zelfs een kut vogel die daar rondvliegt 2-shot mij terwijl area daarvoor er niks aan de hands was.
Eens. Ik ben vooral overal voorbij gesprint en her ennder wat item opgepajt en rechtstreeks door naar de forge (nog wel even een rode reus verslagen)quote:Op zondag 10 april 2022 20:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
arme wolfquote:Op maandag 11 april 2022 09:53 schreef jogy het volgende:
Eindelijk die red wolf in de academy kunnen verslaan met casting. Tering pleuris beest die mijn Flint pebbles (ofzo) ontweek alsof ie ze aan zag komen
.
(Deed ie ook en het was stiekem ook wel logisch, maar toch! )
Ja ik ga ook gewoon door het gebied rennen denk ik.quote:Op maandag 11 april 2022 09:47 schreef zforces het volgende:
[..]
Eens. Ik ben vooral overal voorbij gesprint en her ennder wat item opgepajt en rechtstreeks door naar de forge (nog wel even een rode reus verslagen)
Then again. Misschien waren we verwend door hoe de areas daavoor voelden of paste dat beter bij mn build.
Is een van de gemakkelijkste boss. Het wordt alleen maar erger.quote:Op maandag 11 april 2022 09:53 schreef jogy het volgende:
Eindelijk die red wolf in de academy kunnen verslaan met casting. Tering pleuris beest die mijn Flint pebbles (ofzo) ontweek alsof ie ze aan zag komen
.
(Deed ie ook en het was stiekem ook wel logisch, maar toch! )
Als je Fire Giant 'even' verslaat dan kan ik me moeilijk voorstellen dat je wel moeite hebt met de gewone enemies daar?quote:Op maandag 11 april 2022 09:47 schreef zforces het volgende:
[..]
Eens. Ik ben vooral overal voorbij gesprint en her ennder wat item opgepajt en rechtstreeks door naar de forge (nog wel even een rode reus verslagen)
Then again. Misschien waren we verwend door hoe de areas daavoor voelden of paste dat beter bij mn build.
SPOILER: goeie oefenplek in Mountaintops of GiantsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op maandag 11 april 2022 13:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je Fire Giant 'even' verslaat dan kan ik me moeilijk voorstellen dat je wel moeite hebt met de gewone enemies daar?
En ja het blijft toch een Souls-game, de moeilijkheidsgraad van mobs zegt niet altijd alles over de moeilijkheid van het gebied an sich. Zie bijv. Caelid waar mensen vaak al vroeg aankomen, de 'wildlife' daar is behoorlijk hels voor beginners.Er zijn 2 grote verschillen met de fire giant en de andere enemies die de fire giant voor mij makkelijker maakt.SPOILER: goeie oefenplek in Mountaintops of GiantsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1: maar 1 vijand op te focussen die ik niet onderschat.
2: de mimic die de aggro trekt en damage doet scheelt zo mega veel.
+ het gevoel is ook wel anders natuurlijk. Als je die giant dood hebt is die klaar. Bij de andere dudes moet je steeds weer overnieuw. Je kunt ze wel hebben maar de reward is minimaal op dat punt
[ Bericht 3% gewijzigd door zforces op 11-04-2022 18:27:43 ]
Als ik na tien keer nog steeds niet door een baas heen kom kijk ik ff een Elden Ring guru filmpje en komt het meestal wel in orde. Meestal dan. En die hond is zoals ik het lees één van de niet heel veel anti caster bazen.quote:Op maandag 11 april 2022 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is een van de gemakkelijkste boss. Het wordt alleen maar erger.
Hmm oké, ik ervaar het toch wat anders. Maar vijanden onderschatten moet je inderdaad nooit doenquote:Op maandag 11 april 2022 17:52 schreef zforces het volgende:
[..]
Er zijn 2 grote verschillen met de fire giant en de andere enemies die de fire giant voor mij makkelijker maakt.
1: maar 1 vijand op te focussen die ik niet onderschat.
2: de mimic die de aggro trekt en damage doet scheelt zo mega veel.
+ het gevoel is ook wel anders natuurlijk. Als je die giant dood hebt is die klaar. Bij de andere dudes moet je steeds weer overnieuw. Je kunt ze wel hebben maar de reward is minimaal op dat punt
Oef dat is zeker nice. Dat is zo'n 500k runes per uur.quote:Op maandag 11 april 2022 19:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm oké, ik ervaar het toch wat anders. Maar vijanden onderschatten moet je inderdaad nooit doen
Wat je eerder zei dat je build misschien minder geschikt is voor bepaalde typen vijanden kan ook meespelen idd.
Overigens kunnen de rewards van mobs in dat gebied zeker wel helpen (zie vorige post - ik heb gister nog ff met de stopwatch ernaast getest en ik kan daar 35000 runes pakken in 4 minuten, structureel)
Dit 100%. Een astrologer zal het altijd moeilijk hebben tegen snelle vijanden. Snelle vijanden met magic is helemaal erg.quote:Op maandag 11 april 2022 19:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat je eerder zei dat je build misschien minder geschikt is voor bepaalde typen vijanden kan ook meespelen idd.
Je kan items filteren op wanneer je ze ontvangen hebt. Dus de allernieuwste onderaan.quote:Op maandag 11 april 2022 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar ik gister pas achter kwam.![]()
Als je een item krijgt, staat er linksboven welk soort het is, ik had vaak dat ik een uur aan het zoeken was wat ik nou weer had opgepakt.
Ohquote:Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan items filteren op wanneer je ze ontvangen hebt. Dus de allernieuwste onderaan.
Daar hebben ze het wel over in de comments, lijkt me een prima idee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Een vraagje waar jullie mogelijk antwoord op weten. Als je op een wapen bleed affiniteit zet dan zou de arcane scaling omhoog gaan en de andere scalings omlaag, maar als ik naar de tabel voor de beastmans curved sword kijk dan blijft de str scaling gelijk. Aangezien dit een snel strength wapen is die meerdere hits doet bij een jump attack, zou het een goed idee zijn daar bleed affiniteit op te zetten?
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Beastman's+Curved+Sword
Misschien eens mee spelen, alleen wil ik er dan misschien 4 farmen en dat duurt wel even, ben daar sowieso nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar hebben ze het wel over in de comments, lijkt me een prima idee.
Klinkt wel als werkquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien eens mee spelen, alleen wil ik er dan misschien 4 farmen en dat duurt wel even, ben daar sowieso nog niet.
Maar gezien ze licht zijn zou je er twee met frost en twee met bleed kunnen dragen, en eerst frost damage doen om de defense omlaag te gooien en dan switchen naar bleed om het af te maken, misschien.
Haha ja we zien wel hoe vlot het gaat.quote:
Ja had net ook even het is wel even genoeg na 80 uur...quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ben nu in die zone na de Fire Giant.
Heb nu iets van 60-70 uur in Elden Ring zitten maar ben er een beetje klaar mee en ik moet die 4 demigods nog tegenkomen
Misschien dat ik er ff een weekje mee stop.
Nou, jij hebt tenminste een concreet plan voor een eigen originele buildquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien eens mee spelen, alleen wil ik er dan misschien 4 farmen en dat duurt wel even, ben daar sowieso nog niet.
Maar gezien ze licht zijn zou je er twee met frost en twee met bleed kunnen dragen, en eerst frost damage doen om de defense omlaag te gooien en dan switchen naar bleed om het af te maken, misschien.
Ja dat heb ik nu ook. Beetje Kirby spelen en Ryan Reynolds films kijken deze week.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ben nu in die zone na de Fire Giant.
Heb nu iets van 60-70 uur in Elden Ring zitten maar ben er een beetje klaar mee en ik moet die 4 demigods nog tegenkomen
Misschien dat ik er ff een weekje mee stop.
Ik vond het een leuk gevecht. Niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn z'n moves goed te leren. Ik heb hem 15 keer gedaan met een maatje, dat ging matig. Met een summon erbij (Latenna +10quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:53 schreef zforces het volgende:
Nu tegen astel stars of darkness aan het vechten... damn...
Kom op, zo ingewikkeld is het niet, je bent toch een kerel, of niet?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:49 schreef Sfancta het volgende:
Heb al bijna een week niet gespeeld, hoe langer ik dat uitstel, hoe minder zin ik heb om de game op te starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |