Ja, een notenbar hebben ze hier in de XL ook. Stond er gisteren bij en zag dat bijna alle noten op waren.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:44 schreef Red_85 het volgende:
Hadden ze al met jellybeans, koffie en nootjes een tijdje terug bij XL Purmerend. Dit is niet nieuw.
Tot iedereen de nootjes meenam en er nauwelijks afgerekend werd.
Jamin heeft het al jaren. Maar ja om nou elke maaltijd snoep te eten...quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:42 schreef EinarBoe het volgende:
De betere toko heeft dit al lang. Maar ook prima als de appie het gaat invoeren.
precies, en ook met hagelslag en ontbijtgranen in de AH waar ik komquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:44 schreef Red_85 het volgende:
Hadden ze al met jellybeans, koffie en nootjes een tijdje terug bij XL Purmerend. Dit is niet nieuw.
Tot iedereen de nootjes meenam en er nauwelijks afgerekend werd.
Binnenkort klaar staan met je bakjes bij de deurquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bestel toch online, dus moeten zij weten.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, een notenbar hebben ze hier in de XL ook. Stond er gisteren bij en zag dat bijna alle noten op waren.
Denk wel dat dit systeem diefstal gevoelig is.
Daarbij, rijst en pasta's, hagelslag e.d. zit al in kartonnen verpakking, die gewoon bij het oud papier kan. Weinig overbodige verpakking.
Gewoon een leuk berichtje van de marketing afdeling. Rinse and repeat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:52 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
precies, en ook met hagelslag en ontbijtgranen in de AH waar ik kom
pathe had het geloof ik ook met M&Ms
In de OP staat van wel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:46 schreef June. het volgende:
Zou mooi zijn als het dan ook goedkoper wordt, maar dat zal wel niet.
Veel van dergelijke verpakkingen mogen niet bij het oud papier, omdat ze van binnen een laagje kunststof hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, een notenbar hebben ze hier in de XL ook. Stond er gisteren bij en zag dat bijna alle noten op waren.
Denk wel dat dit systeem diefstal gevoelig is.
Daarbij, rijst en pasta's, hagelslag e.d. zit al in kartonnen verpakking, die gewoon bij het oud papier kan. Weinig overbodige verpakking.
Natuurlijk is dit niet goedquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:05 schreef marc0871 het volgende:
Ik vind dit goed.
Al dat papier en plasticafval, als het ook gewoon in een pot of zak kan.
Vroeger deden ze niet anders, voordat alles netjes voorverpakt moest zijn.
Een soda stream achtige constructie zie ik ook wel.
De dranken worden in de fabriek toch vaak al in siropen aangeleverd, om daar aangelengd en gecarboniseerd te worden.
Bij de mac, de BK en de horeca doen ze ook niet anders.
Waarom zou dat niet in de winkel kunnen?
Bier in een growler. Waarom niet?
Nieuwerwets
[ afbeelding ]
Ouderwets
[ afbeelding ]
AH kennende wordt het verpakte product duurder en betaal je voor onverpakt de huidige prijs.quote:
De appie heeft ook al lang van die dispensers/taps met allerlei soorten hagelslag en notenquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:42 schreef EinarBoe het volgende:
De betere toko heeft dit al lang. Maar ook prima als de appie het gaat invoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |