Lekker zweverig, tegen je zelf pratenquote:Op maandag 11 april 2022 20:59 schreef potjecreme het volgende:
Oh ik krijg nu ook kromme tenen van hem
Nou, inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2022 20:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Neuh, maar na De Mol van gister is alles een beetje saai.
Ik ookquote:Op maandag 11 april 2022 21:11 schreef Wantie het volgende:
Dacht dat Hunters niet bij safecamps mochten komen?
@Selmar zei dat ze niet binnen 500 m. van een safe camp mogen komen...quote:Op maandag 11 april 2022 21:11 schreef svann het volgende:
De hunters mogen toch niet in de buurt van een 'hot' safe camp komen?
Jawel, dat heeft die fijne Ran ze verklapt.quote:Op maandag 11 april 2022 21:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Maar ze wisten ook niet dat die dingen bestonden toch?
Je maakt een slaapverhalen boek?quote:Op maandag 11 april 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik word doodmoe van die Marcel met z'n clichés…
Dat wel, maar hoe weten ze dan dat ze daar niet in mogen?quote:Op maandag 11 april 2022 21:13 schreef svann het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft die fijne Ran ze verklapt.
Er was eens een grote kale leider…quote:Op maandag 11 april 2022 21:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je maakt een slaapverhalen boek?
Volgens @Selmar zouden ze een seintje vanuit de productie krijgen als ze te dichtbij komen.quote:Op maandag 11 april 2022 21:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoe weten ze dan dat ze daar niet in mogen?
Dat zou de regie ze moeten vertellen, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2022 21:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat wel, maar hoe weten ze dan dat ze daar niet in mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |