Bij mij ging hetquote:
ftfy (De Diepte heeft maar 4)quote:
Eens, anders vliegt er over een paar weken een bitterbal door de kamerquote:Op donderdag 7 april 2022 21:57 schreef molloot200 het volgende:
100% kwalificatie dit. Twijfel ik geen seconde over.
Zie in de meeste voorspellingen een Zweden/Polen/Estland top 3, en dat denk ik ookquote:Op donderdag 7 april 2022 21:57 schreef molloot200 het volgende:
Anders is het niet te best!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:57 schreef molloot200 het volgende:
Zou heel logisch, en terecht zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zie in de meeste voorspellingen een Zweden/Polen/Estland top 3, en dat denk ik ook
Neh, als ze zo zingt in Turijn wordt het sowieso een NQ.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Als dit zo gezongen wordt, wordt dit misschien een NQ
2018 voor Polen, maar vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 7 april 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Dit wordt Polen 2017/Finland 2019 ben ik bang
Voor een echte toppositie misschien wel, maar de halve finale moet ie gemakkelijk uit kunnen komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:03 schreef Momo het volgende:
Ochman heeft een geweldige stem, maar veel mensen zeggen wel dat hij charisma mist...
Nummer is sowieso veel beter dan die van Azerbaijan en Austaliequote:Op donderdag 7 april 2022 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor een echte toppositie misschien wel, maar de halve finale moet ie gemakkelijk uit kunnen komen.
Zoiets denk ik ook ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor een echte toppositie misschien wel, maar de halve finale moet ie gemakkelijk uit kunnen komen.
En meneer Azerbeidzjan mist net zo goed charisma, en meneer Australië kan je de hele charisma niet zien door dat masker.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Nummer is sowieso veel beter dan die van Azerbaijan en Austalie
Ja, eigenlijk de NF-winnaars weet je wel van of ze vocaal wel goed zijn. De interne selecties zijn degenen waar de twijfel dan bij is.quote:
Misschien niet genoeg andere voorzieningen beschikbaar?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef molloot200 het volgende:
Deze venue is veel groter dan de venue waar Eurovision 2019 was, waarom hebben ze niet voor deze venue gekozen?
Stream werkte niet mee, wat zei ze voor naars?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef Momo het volgende:
Sheldon heeft stemproblemen en deze opmerking van de host weer
80% van het geld ging naar Madonnaquote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef molloot200 het volgende:
Deze venue is veel groter dan de venue waar Eurovision 2019 was, waarom hebben ze niet voor deze venue gekozen?
Are you wearing this mask because you are ugly?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Stream werkte niet mee, wat zei ze voor naars?
Zal met zoiets te maken hebbenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien niet genoeg andere voorzieningen beschikbaar?
De tering, wat een ongelofelijke trol is die presentatrice.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Are you wearing this mask because you are ugly?
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Are you wearing this mask because you are ugly?
quote:
Ja, heeft meeste nummers geschrevenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Maar zit die Nika er vanaf het begin in?
Ik ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Van de afgelopen 10 jaar vind ik dit nummer sterker dan:
-Only Teardrops
-Rise Like a Phoenix
-Heroes
-Toy
Maar dat ligt denk ik aan mijOf m'n leeftijd of zo, idk, ik vind dit gewoon goed genoeg voor een winnaarsplekje.
Nee joh.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat Litouwen ook een NQ wordt
Daar gaan de bitterballen...quote:Op donderdag 7 april 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
WillSmith.gifquote:Op donderdag 7 april 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |