Dat zou kunnen, misschien was het wel zijn 2e klus. Wie weet. Daar zou je best iets omheen kunnen bouwen als je dat wil.quote:Op maandag 4 april 2022 13:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Bob heeft wss al tientallen undercoveropdrachten verricht in de onderwereld. Desalniettemin blijft dit volstrekt onbekende informatie in dat wereldje
Een S4 hoeft Danielle helemaal niet in te zitten, er zijn genoeg opties te bedenken waarbij Ferry opnieuw begint.quote:Op maandag 4 april 2022 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Danielle was al behoorlijk klaar met Ferry. En dan is Lars 'n oog kwijt en zit 'ie jarenlang in de gevangenis voor iets wat vooral Ferry heeft gedaan.
Moet wel raar lopen als ze dan na haar lesbische avontuurtje weer terugkeert bij Ferry. Misschien als vijand van Ferry of zo.
[..]
Wie zegt dat ze elkaar moeten kennen? Ik zeg enkel dat Bob en Kim er best een verhaallijn kunnen hebben naast Ferry en Danielle. Ze hoeven elkaar niet tegen te komen, maar er kan wel toegewerkt worden naar het moment dat ze elkaar in S01 ontmoeten.quote:In S01 was Bob al bij een vorige undercover actie betrokken. Daar was hij mee bezig voordat hij en Kim op de camping terecht kwamen.
Dat is een ander verhaal, maar ik word ook niet opgewonden van Ferry.quote:Het zou ook niet heel logisch zijn als Ferry 'm al kende voor S01, want in S01 blijkt duidelijk dat dat niet zo is. Anna Drijver hoeft van mij ook niet zo nodig terug. Hele matige actrice en vind het ook geen mooie vrouw.
Danielle hoeft er ook niet in te zitten, maar denk dat ze liever iets maken met 'n behoorlijk deel van de cast van de succesvolle S01. Bij een S04 met Ferry zijn die bijna allemaal weg. Ferry kan wel opnieuw beginnen. S03 eindigt ermee dat hij in z'n pillenlab zit. Daar kun je alle kanten mee uit.quote:Op maandag 4 april 2022 13:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een S4 hoeft Danielle helemaal niet in te zitten, er zijn genoeg opties te bedenken waarbij Ferry opnieuw begint.
[..]
Twee losstaande verhalen. Dat zou kunnen, ja. Drie eigenlijk dan, want Bob en Kim kenden elkaar voor deze opdracht ook niet. Kim was volgens Nick "'n niev", dus die had nog geen undercoveropdrachten gedaan.quote:Wie zegt dat ze elkaar moeten kennen? Ik zeg enkel dat Bob en Kim er best een verhaallijn kunnen hebben naast Ferry en Danielle. Ze hoeven elkaar niet tegen te komen, maar er kan wel toegewerkt worden naar het moment dat ze elkaar in S01 ontmoeten.
Zo werkt Better Call Saul ook. Daarin zitten personages die in Breaking Bad niet aan bod komen en personages die in BB een rol hebben en wat uitgediept wordt in BCS. De personages kennen elkaar soms wel en soms niet in beide series.
[..]
Dat is een ander verhaal, maar ik word ook niet opgewonden van Ferry.
Mee eens, dat zal ook de reden zijn dat Ferry de Film er is gekomen en nu Ferry de Serie komt.quote:Op maandag 4 april 2022 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danielle hoeft er ook niet in te zitten, maar denk dat ze liever iets maken met 'n behoorlijk deel van de cast van de succesvolle S01. Bij een S04 met Ferry zijn die bijna allemaal weg. Ferry kan wel opnieuw beginnen. S03 eindigt ermee dat hij in z'n pillenlab zit. Daar kun je alle kanten mee uit.
[..]
Er kan gekozen worden om enkel Bob te belichten of nog een verhaallijn (eventueel kort) toe te voegen met Kim. Je kan alle kanten op, dat is het leuke van een prequel.quote:Twee losstaande verhalen. Dat zou kunnen, ja. Drie eigenlijk dan, want Bob en Kim kenden elkaar voor deze opdracht ook niet. Kim was volgens Nick "'n niev", dus die had nog geen undercoveropdrachten gedaan.
Wel meer dan 2, maar je ziet het in wel meer series. In Flikken Maastricht hebben ze ook zo'n opzet.quote:Voor de Belgische kijkers zou het wel leuk zijn als Bob terug zou komen. Better Call Saul zegt me niks, dus geen idee wat ik me voor moet stellen bij twee compleet losstaande verhaallijnen in één serie.
Ik vond het wel iets hebben in S03, maar ik ben ook wel blij dat het afgelopen is. Als je naar een S04 gaat dan moet je een andere richting inslaan. Maar voor nu is daar verder geen sprake van, we gaan de goede kant in de tijd opquote:Ik ook niet, maar vind Frank Lammers voor deze rol wel een redelijke acteur. In S01 en de film dan. In S03 wordt het allemaal iets teveel een karikatuur.
Ja, prequel kun je meer mee dan met S04. In Nederland draait die serie toch een beetje op Ferry & co. S02 scheen het minder goed te doen in Nederland, ondanks dat dat toch best een aardig verhaal was. Naar mijn mening dan.quote:Op maandag 4 april 2022 13:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mee eens, dat zal ook de reden zijn dat Ferry de Film er is gekomen en nu Ferry de Serie komt.
[..]
Er kan gekozen worden om enkel Bob te belichten of nog een verhaallijn (eventueel kort) toe te voegen met Kim. Je kan alle kanten op, dat is het leuke van een prequel.
[..]
Wel meer dan 2, maar je ziet het in wel meer series. In Flikken Maastricht hebben ze ook zo'n opzet.
[..]
Ik vond het wel iets hebben in S03, maar ik ben ook wel blij dat het afgelopen is. Als je naar een S04 gaat dan moet je een andere richting inslaan. Maar voor nu is daar verder geen sprake van, we gaan de goede kant in de tijd op
Ik heb geen tijd om iets anders te maken. Maar maak gerust iets anders, plak ik of een mod het er inquote:Op maandag 4 april 2022 15:07 schreef golfer het volgende:
Waarom een OP van de vorige al afgelopen serie???
Ik heb het in de TS gezetquote:Op maandag 4 april 2022 16:12 schreef Halcon het volgende:
De reeks, met een Vlaams-Nederlandse cast, speelt zich af tussen de gebeurtenissen uit de film Ferry en de reeks Undercover. Nadat Danielle Ferry voor het eerst ontmoette in de film, leert ze nu de ware Ferry kennen in de reeks.
Ferry Bouman probeert als beginnende xtc-producent voet aan grond te krijgen in de Brabantse onderwereld. Samen met John, schoonbroer Lars, Remco en Dennis gaat hij de strijd aan met drugsbaron Arie Tack en een beruchte motorclub om zijn plaats aan de top te veroveren. Maar pas wanneer zijn geliefde Danielle de donkere kant van Ferry en zijn business leert kennen, wordt duidelijk welke prijs hij moet betalen om de allergrootste te worden.
Eshref Reybrouck en Nico Moolenaar nemen de regie voor hun rekening. Die laatste schreef samen met Piet Matthys, Tibbe van Hoof en Bart Uytdenhouwen het scenario. Momenteel worden de opnames voorbereid.
https://www.gva.be/cnt/dmf20220404_92374302
Ja, dit. Was geheel gekopieerd. Ook die onverwachte klap vanaf de zijkant bij dat hesje figuur. Beetje stom wel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:19 schreef ISVV het volgende:
Tygo Gernandt die bijna letterijk zinnetjes uit die docu's over Satudarah (m.b.t. koekwaus op het jasje) en Captain Henk (je vliegt er met bad standing uit) opdreunt vond ik een beetje matig. Verder eerste aflevering meer dan prima
Aanrader imo, .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |