abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203193493
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Op basis van de laatste aflevering is dat ook niet echt geloofwaardig.
Het was wat ironisch bedoeld.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_203193686
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Op basis van de laatste aflevering is dat ook niet echt geloofwaardig.
Geldnood kan gekke dingen met een mens doen.
pi_203221035
Tsja, een nipte voldoende dit seizoen. Buiten Ferry is het acteerwerk echt wel ondermaats eigenlijk. Terwijl dat juist nodig is om die flinterdunne verhaallijn te redden. Nipt aan een 6+...
  roze zondag 16 januari 2022 @ 15:12:47 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203221450
Ik vond het best een prima seizoen maar na het volgende seizoen mag het ook wel klaar zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_203222202
Vind die Ferry wel een karikatuur worden. Maar goed, da's misschien ook lastig te voorkomen.
  maandag 17 januari 2022 @ 07:23:31 #281
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203231505
Was niet hyped voor Undercover.
Vorige week alles gekeken, heerlijk seizoen, jammer dat laatste aflevering niet zo spannend was.

Tussendoor de vierkante ogen podcast geluisterd, na iedere aflevering een leuke podcast over de aflevering, was een aanrader.
pi_203231872
Die podcast nu maar eens aan geslingerd.

Geboortekaartjes bestel je ruim vooraf. Na de geboorte bel je even de het geboortegewicht en de lengte door als je dat erop wil hebben.

En die suikertjes zijn in België normaal bij een geboorte om aan bezoek mee te geven, niet om op school mee te geven.

Gaat dat elke aflevering van die podcast zo?
  maandag 17 januari 2022 @ 11:45:37 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203234184
Man, man, man...je zal er maar een dagtaak aan hebben om alle onregelmatigheden en niet echt helemaal kloppende dingen uit een fantasieTV-serie te blijven opzoeken.
Zelfs als die serie al is afgelopen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203236932
Het format van de podcast lijkt op die van andere tv-series, een samenvatting en zeggen wat er goed en slecht was. Maar ik zou ook niet zover gaan om de hele reeks te beluisteren (die soms langer duurt dan de tv aflevering zelf), het seizoen is daarvoor te zwak. Het opsommen van al die excuses is idd hilarisch.
pi_203237052
quote:
81s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
Man, man, man...je zal er maar een dagtaak aan hebben om alle onregelmatigheden en niet echt helemaal kloppende dingen uit een fantasieTV-serie te blijven opzoeken.
Zelfs als die serie al is afgelopen. ;)
Dit was uit de podcast :')
  maandag 17 januari 2022 @ 14:50:34 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203237073
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:49 schreef Halcon het volgende:

Dit was uit de podcast :')
Nog erger. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 januari 2022 @ 15:16:24 #287
139407 jorienvdherik
pi_203237522
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:40 schreef zipcon het volgende:
Het format van de podcast lijkt op die van andere tv-series, een samenvatting en zeggen wat er goed en slecht was. Maar ik zou ook niet zover gaan om de hele reeks te beluisteren (die soms langer duurt dan de tv aflevering zelf), het seizoen is daarvoor te zwak. Het opsommen van al die excuses is idd hilarisch.
Vond het wel grappig voor een keer.
Alleen af en toe blije personen.

Wat boeit mij het dat een host van die podcast zwanger is
pi_203238063
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Vond het wel grappig voor een keer.
Alleen af en toe blije personen.

Wat boeit mij het dat een host van die podcast zwanger is
Ja, die gespeelde gezelligheid. Is in veel podcasts zo.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:54:08 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203269938
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 januari 2022 @ 08:26:09 #291
139407 jorienvdherik
pi_203341164
Van de week ook nog Ferry gekeken, leuke film!
pi_204326974
quote:
Da's tussen de film Ferry en de eerste serie dan.
pi_204327081
quote:
Lekker. Ferry: de Serie.

Niet onverwacht, er zit een groot gat tussen de film en seizoen 1, een gat wat ze bewust hebben opengelaten zodat ze dit middels een serie of film konden gaan opvullen. En dat gaan ze nu dus doen. Undercover S2 en S3 zijn duidelijk minder populair, dus logisch dat dit gebeurd.

Ik zie er in ieder geval naar uit!
pi_204327107
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Lekker. Ferry: de Serie.

Niet onverwacht, er zit een groot gat tussen de film en seizoen 1, een gat wat ze bewust hebben opengelaten zodat ze dit middels een serie of film konden gaan opvullen. En dat gaan ze nu dus doen. Undercover S2 en S3 zijn duidelijk minder populair, dus logisch dat dit gebeurd.

Ik zie er in ieder geval naar uit!
:Y

Voor een vervolg op S3 zit je ook weer met het probleem dat alle handlangers van Ferry uitgeschakeld zijn. Hij zelf zal wel weer opnieuw kunnen beginnen, maar Daniëlle kun je er dan niet echt realistisch meer infietsen en je zult nieuwe handlangers moeten vinden.

Nu kan de vertrouwde cast gewoon weer ingehuurd worden. Alleen Bob blijft achterwege, dus in België zullen ze het minder vinden. Maar die zou er in S4 ook niet meer realistisch ingefrot kunnen worden.
pi_204327163
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
:Y

Voor een vervolg op S3 zit je ook weer met het probleem dat alle handlangers van Ferry uitgeschakeld zijn. Hij zelf zal wel weer opnieuw kunnen beginnen, maar Daniëlle kun je er dan niet echt realistisch meer infietsen en je zult nieuwe handlangers moeten vinden.
Daar is wel iets van te maken denk ik, maar ik weet niet of ze dat willen.

quote:
Nu kan de vertrouwde cast gewoon weer ingehuurd worden. Alleen Bob blijft achterwege, dus in België zullen ze het minder vinden. Maar die zou er in S4 ook niet meer realistisch ingefrot kunnen worden.
Zelfs Bob kan je gebruiken als je dat zou willen, ook Bob is niet van de een of andere dag undercover agent geworden. Ook Kim zou je terug kunnen zien. Samen met de andere mensen van de politie. Dat zou best nog eens een leuke verhaallijn kunnen zijn naast die van Ferry. Dat je dan toewerkt naar het moment supreme dat Bob en Kim op de camping gestationeerd worden.
pi_204327204
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:17 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Dat weet ik niet. Danielle was al behoorlijk klaar met Ferry. En dan is Lars 'n oog kwijt en zit 'ie jarenlang in de gevangenis voor iets wat vooral Ferry heeft gedaan.

Moet wel raar lopen als ze dan na haar lesbische avontuurtje weer terugkeert bij Ferry. Misschien als vijand van Ferry of zo.

quote:
Zelfs Bob kan je gebruiken als je dat zou willen, ook Bob is niet van de een of andere dag undercover agent geworden. Ook Kim zou je terug kunnen zien. Samen met de andere mensen van de politie. Dat zou best nog eens een leuke verhaallijn kunnen zijn naast die van Ferry. Dat je dan toewerkt naar het moment supreme dat Bob en Kim op de camping gestationeerd worden.
In S01 was Bob al bij een vorige undercover actie betrokken. Daar was hij mee bezig voordat hij en Kim op de camping terecht kwamen.

Het zou ook niet heel logisch zijn als Ferry 'm al kende voor S01, want in S01 blijkt duidelijk dat dat niet zo is. Anna Drijver hoeft van mij ook niet zo nodig terug. Hele matige actrice en vind het ook geen mooie vrouw.
  maandag 4 april 2022 @ 12:33:09 #298
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204327344
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Danielle was al behoorlijk klaar met Ferry. En dan is Lars 'n oog kwijt en zit 'ie jarenlang in de gevangenis voor iets wat vooral Ferry heeft gedaan.

Moet wel raar lopen als ze dan na haar lesbische avontuurtje weer terugkeert bij Ferry. Misschien als vijand van Ferry of zo.
[..]
In S01 was Bob al bij een vorige undercover actie betrokken. Daar was hij mee bezig voordat hij en Kim op de camping terecht kwamen.

Het zou ook niet heel logisch zijn als Ferry 'm al kende voor S01, want in S01 blijkt duidelijk dat dat niet zo is. Anna Drijver hoeft van mij ook niet zo nodig terug. Hele matige actrice en vind het ook geen mooie vrouw.
Inderdaad.ook een smet je laatste opmerking aangaande Drijver. Waardeloos!
pi_204327792
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:17 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Bob heeft wss al tientallen undercoveropdrachten verricht in de onderwereld. Desalniettemin blijft dit volstrekt onbekende informatie in dat wereldje :D
pi_204327880
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

[..]
Een S4 hoeft Danielle helemaal niet in te zitten, er zijn genoeg opties te bedenken waarbij Ferry opnieuw begint.

quote:

Het zou ook niet heel logisch zijn als Ferry 'm al kende voor S01, want in S01 blijkt duidelijk dat dat niet zo is.
Wie zegt dat ze elkaar moeten kennen? Ik zeg enkel dat Bob en Kim er best een verhaallijn kunnen hebben naast Ferry en Danielle. Ze hoeven elkaar niet tegen te komen, maar er kan wel toegewerkt worden naar het moment dat ze elkaar in S01 ontmoeten.

Zo werkt Better Call Saul ook. Daarin zitten personages die in Breaking Bad niet aan bod komen en personages die in BB een rol hebben en wat uitgediept wordt in BCS. De personages kennen elkaar soms wel en soms niet in beide series.

quote:
Anna Drijver hoeft van mij ook niet zo nodig terug. Hele matige actrice en vind het ook geen mooie vrouw.
Dat is een ander verhaal, maar ik word ook niet opgewonden van Ferry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')