Koffie? Nachtje doorhalen en f1 kijken.quote:Op maandag 4 april 2022 14:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vroegah, was Melbourne om 5:00 in de ochtend. Koffie zetten en F1 kijken.
Maar je hoeft in 2022 toch niet meer live te kijken? Of je nou Viaplay of F1 TV hebt, je kunt toch altijd later kijken? Gewoon uitslapen tot 10:00, dan brunchen en na de brunch lekker uitbuiken op de bank met de F1.quote:Op maandag 4 april 2022 20:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu zaterdag een vrijgezellenfeest en ik weet nu al dat dit veel, heel veel pijn gaat doen op zondag om 07.00u. Maar ouder worden is leuk!
Het is imho het ultieme verpesten van een GPquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vier DRS-zones dus in Melbourne? Is dat niet wat veel van het goede?
Goh, een commercieel bedrijf wil commercieel succes, what's new?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het is imho het ultieme verpesten van een GP![]()
Alles draait tegenwoordig om de show, en niet meer om de race.
Het liefst zien ze hierdoor LEC en VER de hele race stuivertje wisselen op de baan, waarbij eentje uiteindelijk wellicht de baan af knalt. Maar hé: alles voor de KIJKCIJFERS.
En dan hebben de media én de zure fans ook gelijk weer twee weken om te zeuren over deze race, nóg meer aandacht = WIN-WIN
Echt waanzin die 4 DRS zones...
Ook goedemorgen. Als je het niet leuk vindt, kijk je toch niet?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het is imho het ultieme verpesten van een GP![]()
Alles draait tegenwoordig om de show, en niet meer om de race.
Het liefst zien ze hierdoor LEC en VER de hele race stuivertje wisselen op de baan, waarbij eentje uiteindelijk wellicht de baan af knalt. Maar hé: alles voor de KIJKCIJFERS.
En dan hebben de media én de zure fans ook gelijk weer twee weken om te zeuren over deze race, nóg meer aandacht = WIN-WIN
Echt waanzin die 4 DRS zones...
Als de race komende zondag zo gaat als ik nu vermoed, dan schakel ik mogelijk wel uit ja.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. Als je het niet leuk vindt, kijk je toch niet?
er zijn 2 detectiepunten dus als je bij het detectie punt drs hebt, op het eerste stuk je voorganger inhaalt, heb je het 2e gedeelte het voordeel om van hem weg te rijdenquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:11 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als de race komende zondag zo gaat als ik nu vermoed, dan schakel ik mogelijk wel uit ja.
Maar fijn dat je met me meedenkt, had ik anders nooit zelf op gekomen, toppie joh!![]()
Nah, kijk wel vanuit huis. Lekker droog.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:59 schreef Zipportal het volgende:
ANNOUNCE EEN TOPIC. @:3rr0r
Je hebt al een week extra gehad.
Max Verstappen-fans moeten snel zijn: GP van België al nagenoeg uitverkocht
https://www.ad.nl/formule(...)itverkocht~a35def78/
Die 20 beste rijders van de wereld hebben wel een héleboel hulp nodig om in te kunnen halen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn 2 detectiepunten dus als je bij het detectie punt drs hebt, op het eerste stuk je voorganger inhaalt, heb je het 2e gedeelte het voordeel om van hem weg te rijden
20 beste rijders ? niet helemaal waar......quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die 20 beste rijders van de wereld hebben wel een héleboel hulp nodig om in te kunnen halen.
het is dan ook een truckrace, blijf het lompe gevaartes vinden de huidige auto's al zien ze er beter uit dan de vorige generatiequote:Op dinsdag 5 april 2022 12:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die 20 beste rijders van de wereld hebben wel een héleboel hulp nodig om in te kunnen halen.
De wagens van eerste helft jaren 90 blijf ik toch wel de mooiste vinden, met de Jordan van 1991 als hoogtepunt, boh. Jammer genoeg heb ik die nooit live zien rijden omdat ik toen nog geen F1 volgde.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is dan ook een truckrace, blijf het lompe gevaartes vinden de huidige auto's al zien ze er beter uit dan de vorige generatie
afgelopen 2 jaar al:quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef fathank het volgende:
De afgelopen jaren hebben we wel een paar klappers gezien die met de auto's van 30 jaar geleden op z'n minst op het randje van overleven waren. Tegenwoordig lopen ze op eigen benen naar de medical car
dat is wel zo, aan de andere kant zouden ze net zoveel risico nemen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef fathank het volgende:
De afgelopen jaren hebben we wel een paar klappers gezien die met de auto's van 30 jaar geleden op z'n minst op het randje van overleven waren. Tegenwoordig lopen ze op eigen benen naar de medical car
Welnee. Er zijn ook voor de halo zat enorme crashes geweest het voorbije decennium waar de coureur gewoon van weg liep met wat kneuzingen en verder niks.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
afgelopen 2 jaar al:
max has zeker niet meer kunnen racen de races na silverstone en waarschijnlijk dood,
grosjean was dood geweest.
hamilton een gebroken nek etc
etc etc
is z'n 3e al hè? gaat lekker, volgende race een gridstrafquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)heur-jeddah/9628342/
Het Alpine Formule 1-team heeft achterhaald dat een waterpomp tot de uitvalbeurt van Fernando Alonso leidde tijdens de Grand Prix van Saudi-Arabië. Het slechte nieuws is dat de krachtbron hierdoor onbruikbaar is geworden, waardoor de Spanjaard in Australië opnieuw van verbrandingsmotor moet wisselen.
Renooitquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
is z'n 3e al hè? gaat lekker, volgende race een gridstraf
52G side impact 30 jaar geleden dan was je gewoon wel ff klaar hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn ook voor de halo zat enorme crashes geweest het voorbije decennium waar de coureur gewoon van weg liep met wat kneuzingen en verder niks.
Bianchi was echt een freak incident met die kraan en de vuurbal van Grosjean in principe ook. Het is niet alsof F1-auto's zonder halo niet extreem veilig waren. Zelfs de klap van Kubica in 2007 in Canada kostte hem maar 1 race. Alonso had in 2016 ook geen halo toen hij in Melbourne door de lucht vloog, en Mark Webber in Valencia in 2010 ook niet om maar een paar voorbeelden te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |