Jij weet.quote:
Mooi nummer.quote:
Kom bij mij liggen, sla je arm om mij heen en hou mij stevig vast.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom bij mij liggen, sla je arm om mij heen en hou mij stevig vast.
Zeker, maar niet het beste van hun wmbquote:
Dat niet maar iig wel de betere Nederlandse muziek.quote:Op zondag 3 april 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, maar niet het beste van hun wmb
Ja maar ik moet morgen weer werken dus ik moet relaxed het weekend afsluiten.quote:Op zondag 3 april 2022 21:33 schreef dud0r het volgende:
We kunnen het wel luid maken in je.
* dud0r steekt luidsprekers in mensen waar het stil in is
bossie ook hierquote:Op zondag 3 april 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, maar niet het beste van hun wmb
Heb jij daar ook al last van?quote:
En kunnen vinden?quote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff lekker burgertruttig Boer Zoekt Vrouw gekeken!
Een boer heeft al koeien genoeg.quote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef ToT het volgende:
Niet er naar gezocht, gewoon er naar gekeken!quote:
En dat kijk jij dan vrijwillig.quote:Op zondag 3 april 2022 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet er naar gezocht, gewoon er naar gekeken!Maud!
Volkomen hysterisch figuur waar je binnen de kortste keren ramgek van zou worden!
Kun je daar ook kapsones krijgen?quote:Op zondag 3 april 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is een hamburgerzaak die Burgertrut heet
quote:Op zondag 3 april 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is een hamburgerzaak die Burgertrut heet
ik moest dit 3x lezen voordat mijn brein het aanpaste naar wat er daadwerkelijk staatquote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef ToT het volgende:
Even kleertjes klaar leggen voor morgen en brood smeren.quote:
gewoon patat halen tussen de middagquote:Op zondag 3 april 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even kleertjes klaar leggen voor morgen en brood smeren.
Er zit vlakbij een benzinepomp met een snackbar.quote:Op zondag 3 april 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat halen tussen de middag
gezond bezigquote:Op zondag 3 april 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit vlakbij een benzinepomp met een snackbar.
Daar bakken ze de patat in motorolie.quote:
Als je riem een losse gesp heeft dan werkt dat wel.quote:Op maandag 4 april 2022 00:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://nl.florisvanbomme(...)n/shorten-belts.html
Nooit geweten dat een riem inkorten zo makkelijk wasbinnenkort maar even fixen dan.
Goedemorgen.quote:Op maandag 4 april 2022 06:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je riem een losse gesp heeft dan werkt dat wel.
Morge, jij ook al vroeg wakker.quote:
Check even je DM.quote:Op maandag 4 april 2022 06:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge, jij ook al vroeg wakker.
Booswoest.quote:
quote:
Das niet goed om de morgen te beginnenquote:
Snap het wel.quote:Op maandag 4 april 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet goed om de morgen te beginnen
Ik heb niet terug gelezen, dus had geen idee. Dacht nav wat jij hem DMde dat hij booswoest wasquote:
Is iets anders.quote:Op maandag 4 april 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen, dus had geen idee. Dacht nav wat jij hem DMde dat hij booswoest was
Het is een van bommel riemquote:Op maandag 4 april 2022 06:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je riem een losse gesp heeft dan werkt dat wel.
Morguhquote:
Pasta`s?quote:Op maandag 4 april 2022 07:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is een van bommel riemvoor bij mn van bommel pasta's voor bij 't trouwpak
Heertje dud0r.quote:
Show dan.quote:
quote:
Meneer fruitquote:
Krijg je niet uit mijn koppie.quote:
quote:
Jullie zijn knetter als een doppie.quote:
zo gaat dat liedje nietquote:Op maandag 4 april 2022 11:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn knetter als een doppie.
Oh, uh bemoei je er niet mee.quote:
is dat een liedje?quote:
Oh ik ken wel een andere versiequote:
vroegaaaaaah was het nog wel leuk. zeker met de huntquote:Op maandag 4 april 2022 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
ibood is al lang niet meer wat het ooit was.. en voordelig zijn ze ook al lang niet meer
Mwah op zich zijn ze regelmatig nog wel voordelig, maar andere bedrijven hebben vaak ook best leuke aanbiedingen, of alternatieven die kwalitatief redelijk overeen komen voor minder geld.quote:Op maandag 4 april 2022 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
ibood is al lang niet meer wat het ooit was.. en voordelig zijn ze ook al lang niet meer
Klinkt als typisch beunhaas gedoequote:Op maandag 4 april 2022 13:11 schreef ToT het volgende:
iBood: bestelling geplaatst, zou 5 dagen geleden afgeleverd worden, maar het is niet eens bij DHL binnen gekomen.
Ik krijg 1000x excuses, maar binnen 10 dagen ZOU er meer duidelijkheid over moeten zijn, en of ik geen contact meer met hen hier over wil opnemen, want dat zou het proces alleen maar vertragen!
Ik heb best vaak wat besteld daar, maar ik denk niet dat ik dat weer ga doen.
Echt wel!quote:
Ik heb een paar maanden voor de klantenservice van een grotere webwinkel gewerkt. (begin corona, had bijbaantje in de horeca op half jaar contract en verlenging daarvan werd niet vergoed door de staat want nieuw contract). Daar hoorde je dit soort verhalen alleen van eenmans zaakjes en louche winkels van dit soort excusesquote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ja in de loop der jaren heb ik behoorlijk wat soortgelijke klachten gelezen over hen.
Ik had een stoomgenerator (strijkijzer) besteld omdat het de volgende dag al geleverd zou worden en dit ook een erg goed model voor relatief weinig geld was. Het oude strijkijzer is kapot en het wasgoed stapelt zich intussen behoorlijk op.
quote:Op maandag 4 april 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden voor de klantenservice van een grotere webwinkel gewerkt. (begin corona, had bijbaantje in de horeca op half jaar contract en verlenging daarvan werd niet vergoed door de staat want nieuw contract). Daar hoorde je dit soort verhalen alleen van eenmans zaakjes en louche winkels van dit soort excuses
Ik heb een keer meegemaakt daar dat iemand klaagde over een bestelling die al 3 dagen te laat was en nog altijd geen beweging in de T&T zat (was niet bij PostNL binnen gebracht). Heb ik even later die verkopen in de interne systemen zitten nazoeken in een pauze, bleek dat die voor een kleine 40k aan bestellingen had binnen gekregen maar niks verstuurd had. Wel verzendlabels gekregen via 'onze' webshop en ik heb later van iemand die hogerop zat gehoord dat ze achter die gozer aan zijn gegaan voor goede 4000 euro aan verzend kostenquote:
De vervoerder is niet verantwoordelijk of aansprakelijk. Dus bij iBood moeten ze het regelen. Die zijn de opdrachtgever. Die moeten het regelenquote:Op maandag 4 april 2022 13:37 schreef ToT het volgende:
Ow nu krijg ik te horen dat het al wel verstuurd is, maar dat het probleem dus bij DHL zou liggen.
Dan zou iBood onschuldig zijn in deze.
Toch wel een knullige reactie, dat als ik contact zou blijven opnemen, dat dat het proces alleen maar zou vertragen.
En dit dus, zolang het niet bij de vervoerder binnen is zijn zij helemaal niet verantwoordelijk en als er iets gebeurd tijdens het vervoer is de opdrachtgever (ibood in deze) degene die de vervoerder ervoor op het matje moet roepen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
De vervoerder is niet verantwoordelijk of aansprakelijk. Dus bij iBood moeten ze het regelen. Die zijn de opdrachtgever. Die moeten het regelen
quote:Op maandag 4 april 2022 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt daar dat iemand klaagde over een bestelling die al 3 dagen te laat was en nog altijd geen beweging in de T&T zat (was niet bij PostNL binnen gebracht). Heb ik even later die verkopen in de interne systemen zitten nazoeken in een pauze, bleek dat die voor een kleine 40k aan bestellingen had binnen gekregen maar niks verstuurd had. Wel verzendlabels gekregen via 'onze' webshop en ik heb later van iemand die hogerop zat gehoord dat ze achter die gozer aan zijn gegaan voor goede 4000 euro aan verzend kosten
Bedrijven proberen daar nogal makkelijk mee weg te komen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit dus, zolang het niet bij de vervoerder binnen is zijn zij helemaal niet verantwoordelijk en als er iets gebeurd tijdens het vervoer is de opdrachtgever (ibood in deze) degene die de vervoerder ervoor op het matje moet roepen.
quote:
Lekker makkelijk excuus, maar zij moeten het regelen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedrijven proberen daar nogal makkelijk mee weg te komen.
Dien maar een klacht in bij de vervoerder. Nee lamlul ik heb met jullie een overeenkomst, jullie komen die niet na, jullie moeten het oplossen. Niet de tussenpersoon
HerRabbit.quote:
yup.quote:Op maandag 4 april 2022 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker makkelijk excuus, maar zij moeten het regelen.
Young urban professional.quote:
quote:
Hoe is het ermee op deze miserabele maandag?quote:
Met mij wel prima.En met u?quote:Op maandag 4 april 2022 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het ermee op deze miserabele maandag?
Goooodd with youquote:Op maandag 4 april 2022 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het ermee op deze miserabele maandag?
nou alleen al een blik naar buiten geeft je een offdayquote:Op maandag 4 april 2022 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
Veel mensen hebben een beetje een offday lijkt.
Greeeeysquote:Op maandag 4 april 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou alleen al een blik naar buiten geeft je een offday
Ik begin het door te krijgen.quote:Op maandag 4 april 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou alleen al een blik naar buiten geeft je een offday
ik mag vanavond nog 2 uur langs de lijn staan in dit bagger weerquote:
nu nog goedquote:
Regenpak maar aan en rubberlaarzenquote:Op maandag 4 april 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag vanavond nog 2 uur langs de lijn staan in dit bagger weer
Aawh bahquote:Op maandag 4 april 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog goed
vanavond om half elf denk ik verkleumd en te koud
denk dat het een thermolegging onder de broek wordt en een dikke winterjasquote:Op maandag 4 april 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Regenpak maar aan en rubberlaarzen
En een paraplu..quote:Op maandag 4 april 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat het een thermolegging onder de broek wordt en een dikke winterjas
Onder de broek?quote:
Hmmmm.quote:
Koop een drone.quote:
Je bent er maar druk mee.quote:
dat maak ik zelf wel uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2022 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit
Ik vind jou ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is dat?quote:Op maandag 4 april 2022 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Soulraven vindt je schoenen mooi.
Het eerste wat ze zei: " Hee,die heb jij ook."
Mijn liefste.quote:
Ik kan nu zo`n foute post zetten.quote:
Zegt ook nus.quote:
Ik heb vandaag echt een bleh dagquote:Op maandag 4 april 2022 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
Veel mensen hebben een beetje een offday lijkt.
Deel het,dat lucht op.quote:
sharp as a knifequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn je weer te zien.quote:
Zekers, vierde week alweer.quote:
Bijna eerste salaris strookjequote:
Mijn eerste loon kan al binnen zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna eerste salaris strookje![]()
Bevalt het nog steeds goed daar?
Mooi! En ik neem aan dat jij ze ook nog goed bevaltquote:Op maandag 4 april 2022 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn eerste loon kan al binnen zijn.Het bevalt er nog erg goed.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat dat niet zo is.quote:Op maandag 4 april 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi! En ik neem aan dat jij ze ook nog goed bevalt
Al 1,5 uur.quote:
Waarom weet ik dat niet?quote:
quote:
quote:
quote:
Wel een goed plan.quote:
Ben je lekker afgewerkt?quote:
Neeh, de dochter vd baas was er vandaag niet.quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, de dochter vd baas was er vandaag niet.
Ze is ook nog een beetje jong en speelt met vuurwapens.quote:
Dat is een mooi gevoel.Ik gun het je zo.quote:Op maandag 4 april 2022 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn eerste loonstrookje komt net binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je, laten we het gaan vieren.quote:Op maandag 4 april 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een mooi gevoel.Ik gun het je zo.
Ik had ooit bij een nieuwe baan 3 maanden geen betaling.Toen die kwam was het even kortsluiting.quote:Op maandag 4 april 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, laten we het gaan vieren.
Ja doe maar een glaasje Juglar Cuvee!quote:Op maandag 4 april 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, laten we het gaan vieren.
Dank je, kan ik eindelijk een ring kopen en MrsL om haar hand te vragen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja doe maar een glaasje Juglar Cuvee!
Maar tof man!
Oew, hebben jullie wel matchende bloedgroepen en rhesusfactoren enzo voor zo'n transplantatie?quote:Op maandag 4 april 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, kan ik eindelijk een ring kopen en MrsL om haar hand te vragen.
Sommigen kunnen mijn bloed wel drinken maar niemand kan het verdragen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew, hebben jullie wel matchende bloedgroepen en rhesusfactoren enzo voor zo'n transplantatie?
quote:Op maandag 4 april 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen kunnen mijn bloed wel drinken maar niemand kan het verdragen.
De tering, drie maanden ook echtquote:Op maandag 4 april 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit bij een nieuwe baan 3 maanden geen betaling.Toen die kwam was het even kortsluiting.
Watquote:Op maandag 4 april 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit bij een nieuwe baan 3 maanden geen betaling.Toen die kwam was het even kortsluiting.
Als je het maar krijgt.quote:Op maandag 4 april 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De tering, drie maanden ook echt![]()
Ik heb wel een tijd in een branche gewerkt waar regelmatig zwart werd bijgeklust. Ik heb toen een half jaar vrijwel al mijn uitgave buiten vaste lasten contant betaald. Dat was toen wel even een feestje toen ik aan het einde van het jaar naar mijn bankrekening keek
Tering!quote:Op maandag 4 april 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegeltje incoming.quote:Op maandag 4 april 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen kunnen mijn bloed wel drinken maar niemand kan het verdragen.
Dat is ook een kut regeling.quote:Op maandag 4 april 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tering!
Bij mij was het 2 maand, maar na afloop werd ik wel 2 maand doorbetaald.....wat doodleuk door het UWV werd ingehouden toen ik werkeloos was!"Ja u krijgt betaald, dus geen recht op uitkering!"
Maar die eerste 2 maand heb ik zelf moeten zien te overleven.
Ik kreeg het geld wel,maar het was een administratief dingetje.quote:Op maandag 4 april 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tering!
Bij mij was het 2 maand, maar na afloop werd ik wel 2 maand doorbetaald.....wat doodleuk door het UWV werd ingehouden toen ik werkeloos was!"Ja u krijgt betaald, dus geen recht op uitkering!"
Maar die eerste 2 maand heb ik zelf moeten zien te overleven.
Ja ook met keuring is het verschrikkelijk daar.quote:Op maandag 4 april 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook een kut regeling.
Maar het uwv is sowieso kloten. Toen ik een half jaar in Indonesie heb gezeten kwam ik niet in aanmerking voor een uitkering omdat ik blijkbaar te lang niet in NL had gewoond.
Zo dan!quote:Op maandag 4 april 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
ik kreeg bij zowat al m'n werkgevers pas op basis van 'nacalculatie' een maand later mn salaris.. maar dat heeft met instanties verder nooit geruzie opgeleverd. Stond letterlijk op de loonstroken dat het 't salaris van die en die maand was en pas een maand later werd overgeboekt.
Mja ik ben vanaf de dag dat ik ging werken op m'n 12e tot op heden niet werkloos geweest.. Dus met UWV enzo nooit van doen gehad.quote:Op maandag 4 april 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!Dan vraag ik me af waarom het bij mij verkeerd is gegaan. Ik zat echt diep in de shit toen!
Ik weet wat je doet. En dat vind ik mooi.quote:Op maandag 4 april 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens was het in mijn vakgebied vrij normaal dat je pas na x maanden je salaris (contant) op ging halen bij de baas.
ohja?quote:Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet wat je doet. En dat vind ik mooi.
quote:
Als je weer pang pang met je pipa had gedaan naar een tatta die je mattie gedjoekt had?quote:Op maandag 4 april 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens was het in mijn vakgebied vrij normaal dat je pas na x maanden je salaris (contant) op ging halen bij de baas.
jij snapt umquote:Op maandag 4 april 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je weer pang pang met je pipa had gedaan naar een tatta die je mattie gedjoekt had?
Mag het niet hier?quote:
Je weet zelf wel wat je doet.En daarbij ook een leuke side.quote:Op maandag 4 april 2022 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. eens een enigma altijd een enigma
@:greysbones
quote:Op maandag 4 april 2022 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. eens een enigma altijd een enigma
@:greysbones
Zit nog een leuk verhaal bij dit nummer.quote:
Iets met plaatjes draaien?quote:Op maandag 4 april 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik zelf wel eerder benieuwd ben wat jullie denken dat ik doe
Vertel?quote:Op maandag 4 april 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit nog een leuk verhaal bij dit nummer.
quote:Op maandag 4 april 2022 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet zelf wel wat je doet.En daarbij ook een leuke side.
quote:Op maandag 4 april 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik zelf wel eerder benieuwd ben wat jullie denken dat ik doe
Dan maar in DM.quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
Doet me denken aan een kereltje van 10 die ooit een plaatje van MacHammer aan kwam vragen
Duurde even voor die viel..
Haar man, Lennaert Nijgh,quote:
Testament.quote:Op maandag 4 april 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar man, Lennaert Nijgh,had de tekst geschreven maar niemand bleek het durfen te zingen. Zijn vrouw zei dat zij het wel wou zingen en het werd ook nog een behoorlijke hit.
Ohw en Lennaert Nijgh.![]()
![]()
![]()
Beetje bootjes varenquote:Op maandag 4 april 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
quote:
Ik word altijd een beetje emotionaal van dezequote:
dat heb ik met the show must go on..quote:Op maandag 4 april 2022 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emotionaal van deze
De grootste successen behaalde Boudewijn de Groot met zijn teksten. Maar hij is wel verantwoordelijk voor meer Nederlandse successen.quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat heb ik met the show must go on..
Het heeft wel wat!quote:Op maandag 4 april 2022 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emotionaal van deze
Ik kom er op wachten.quote:
Waarschijnlijk ermee te maken dat het op de begrafenis van m'n oma gedraaid werdquote:
quote:Op maandag 4 april 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aan m'n maat die te vroeg het leven liet
quote:Op maandag 4 april 2022 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ermee te maken dat het op de begrafenis van m'n oma gedraaid werd
Dat is minder.quote:Op maandag 4 april 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aan m'n maat die te vroeg het leven liet
Herkenbaar, dat heeft iedereen wel naar mijn idee.quote:Op maandag 4 april 2022 20:20 schreef ToT het volgende:
Mja bij mij is het "...een pakketje schroot met een dun laagje chroom..."
Niet om de redenen die jullie hier noemen, maar uiteraard om de betekenis van dat lied over vriendschap.
ditquote:Op maandag 4 april 2022 20:21 schreef ToT het volgende:
Maar ik krijg wel emoties bij diverse nummers.
Soms melancholische gevoelens, slechte herinneringen, of juist passie enz.
tja dat zie je niet aan de buitenkant..quote:Op maandag 4 april 2022 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
Fuck.
Ik ben ooit met iemand op stap geweest die de volgende dag gevonden werd door zijn broertje in het trapgat.
Kant noch wal, voor mij.quote:Op maandag 4 april 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
17 miljoen mensen van snelle en Davina-de-dochter-van-kim-holland-met-dr-pornohoofd raakte ook wel wat..
Oef ja, dat had je volgens mij al eens verteld idd...quote:Op maandag 4 april 2022 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
Fuck.
Ik ben ooit met iemand op stap geweest die de volgende dag gevonden werd door zijn broertje in het trapgat.
Davina bekt wel goed volgens mijquote:Op maandag 4 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Kant noch wal, voor mij.
Beetje net als dat nummer wat ik net postte: potentie, maar het mist het doel net.
: Ze-ven-tien bekt gewoon lang niet zo goed als vijf-tien.
quote:
Dan wil je schreeuwen HAD ME WAT GEZEGD .quote:Op maandag 4 april 2022 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja dat zie je niet aan de buitenkant..
Kreeg vrij recent ook het bericht dat iemand van wie ik 't niet verwacht had en dit jaar best veel aan te danken heb ook uit het leven gestapt was..
Ik heb er regelmatig mee te maken.En kan niks doen.quote:Op maandag 4 april 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
Toen ik veel naar gothic concerten ging had ik 30 - 35 mensen in mijn vriendenkring die aan automutilatie deden.
Een aantal van hen schreeuwde ook continu dat ze uit het leven wilden stappen, maar de hardste schreeuwers staan vaak het verste van de daadwerkelijke daad af, gelukkig.
En gelukkig heeft niemand die ik direct ken het ook echt gedaan.
quote:Op maandag 4 april 2022 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er regelmatig mee te maken.En kan niks doen.
Heel pijnlijk om dat dan te moeten horen.quote:Op maandag 4 april 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
Ook regelmatig meegemaakt dat je dag en nacht voor iemand klaar staat, dat diegene bijvoorbeeld om 3 uur 's nachts jankend aan de telefoon hangt, dat je diegene er helemaal doorheen sleept en dat je vervolgens een trap na krijgt van dat je nooit een luisterend oor hebt gehad / hebt klaargestaan enz.
Of als iemand smoorverliefd was maar een enorm laag zelfbeeld had, dat je diegene helemaal moed zit in te praten en de stap uiteindelijk succesvol gezet wordt, dat je dan te horen krijgt dat je echt NOOIT het gevoel hebt gegeven dat het ooit zou lukken enz.
Welcome to the club.quote:Op maandag 4 april 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
Ook regelmatig meegemaakt dat je dag en nacht voor iemand klaar staat, dat diegene bijvoorbeeld om 3 uur 's nachts jankend aan de telefoon hangt, dat je diegene er helemaal doorheen sleept en dat je vervolgens een trap na krijgt van dat je nooit een luisterend oor hebt gehad / hebt klaargestaan enz.
Of als iemand smoorverliefd was maar een enorm laag zelfbeeld had, dat je diegene helemaal moed zit in te praten en de stap uiteindelijk succesvol gezet wordt, dat je dan te horen krijgt dat je echt NOOIT het gevoel hebt gegeven dat het ooit zou lukken enz.
yup maar zo werkt het nietquote:Op maandag 4 april 2022 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan wil je schreeuwen HAD ME WAT GEZEGD .
Echt hoor,niemand helpt in deze.quote:
wanneer was je laatste zaadlozing?quote:Op maandag 4 april 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Kunnen we het weer hebben over vrolijkere onderwerpen?
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 4 april 2022 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel pijnlijk om dat dan te moeten horen.
Ik zit aan een tripel!quote:Op maandag 4 april 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat kan zeker.quote:Op maandag 4 april 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit aan speciaal biertje uit limbabwequote:
Da's weer goed.quote:Op maandag 4 april 2022 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
Uiteindelijk helemaal gestopt met een schouder / luisterend oor / rots in de branding te zijn voor die vrienden. 1 van die ondankbaren behandelde me ook echt waardeloos toen ze eenmaal d'r vriendje had.
Ik merkte ook meer en meer dat dat wereldje en die muziek me vanaf een bepaald moment alleen maar naar beneden trok i.p.v. me troost bood en ik heb toen ook een aantal jaren helemaal niet eens meer naar die muziek geluisterd.
Nu kan ik er wel weer naar luisteren, maar zonder die emoties.
Dat vindt SBE ook geen goed nieuws.quote:Op maandag 4 april 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan zeker.
Ferrari gaat komend weekend weer het hele F1 veld vernederen
Ik heb op FOK! de leukste mensen om me heen.quote:Op maandag 4 april 2022 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's weer goed.
Je merkt hoe egocentrisch de meeste mensen kunnen zijn. Elke keer denk je van nou het zal wel meevallen, en hup, als ze je niet meer nodig hebben zijn ze weer uit het zicht.
Yup, vaak zat meegemaakt idd.quote:Op maandag 4 april 2022 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's weer goed.
Je merkt hoe egocentrisch de meeste mensen kunnen zijn. Elke keer denk je van nou het zal wel meevallen, en hup, als ze je niet meer nodig hebben zijn ze weer uit het zicht.
Wij hadden best een gemeerlde vriendengroep.Dat waren ook leuke feestjes.quote:
Ik zat op een gegeven moment in een après skihut te praten met een hersendode beveiligingsbeambte die het eerste vriendje van de verbitterde zure beste vriendin van mijn vriendin was.quote:Op maandag 4 april 2022 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden best een gemeerlde vriendengroep.Dat waren ook leuke feestjes.
Op het verstandelijk deel na waren ze 100% elkaars tegenovergestelde!quote:Op maandag 4 april 2022 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar die beambte en die zure vriendin pasten dus wel bij elkaar.
Ik ga je overtreffen: Met een Moslim ,een Jood,en en Boedhist in gesprek gaan.quote:Op maandag 4 april 2022 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat op een gegeven moment in een après skihut te praten met een hersendode beveiligingsbeambte die het eerste vriendje van de verbitterde zure beste vriendin van mijn vriendin was.
Ieder antwoord van hem bestond uit 6 à 7 woorden, waarvan de laatste 4 woorden "Ja...ja...ja...ja..." waren!
Als het over het weer gaat, of over auto's, dan lukt dat wel...quote:Op maandag 4 april 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga je overtreffen: Met een Moslim ,een Jood,en en Boedhist in gesprek gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |