Jij weet.quote:
Mooi nummer.quote:
Kom bij mij liggen, sla je arm om mij heen en hou mij stevig vast.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom bij mij liggen, sla je arm om mij heen en hou mij stevig vast.
Zeker, maar niet het beste van hun wmbquote:
Dat niet maar iig wel de betere Nederlandse muziek.quote:Op zondag 3 april 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, maar niet het beste van hun wmb
Ja maar ik moet morgen weer werken dus ik moet relaxed het weekend afsluiten.quote:Op zondag 3 april 2022 21:33 schreef dud0r het volgende:
We kunnen het wel luid maken in je.
* dud0r steekt luidsprekers in mensen waar het stil in is
bossie ook hierquote:Op zondag 3 april 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, maar niet het beste van hun wmb
Heb jij daar ook al last van?quote:
En kunnen vinden?quote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff lekker burgertruttig Boer Zoekt Vrouw gekeken!
Een boer heeft al koeien genoeg.quote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef ToT het volgende:
Niet er naar gezocht, gewoon er naar gekeken!quote:
En dat kijk jij dan vrijwillig.quote:Op zondag 3 april 2022 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet er naar gezocht, gewoon er naar gekeken!Maud!
Volkomen hysterisch figuur waar je binnen de kortste keren ramgek van zou worden!
Kun je daar ook kapsones krijgen?quote:Op zondag 3 april 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is een hamburgerzaak die Burgertrut heet
quote:Op zondag 3 april 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is een hamburgerzaak die Burgertrut heet
ik moest dit 3x lezen voordat mijn brein het aanpaste naar wat er daadwerkelijk staatquote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef ToT het volgende:
Even kleertjes klaar leggen voor morgen en brood smeren.quote:
gewoon patat halen tussen de middagquote:Op zondag 3 april 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even kleertjes klaar leggen voor morgen en brood smeren.
Er zit vlakbij een benzinepomp met een snackbar.quote:Op zondag 3 april 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat halen tussen de middag
gezond bezigquote:Op zondag 3 april 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit vlakbij een benzinepomp met een snackbar.
Daar bakken ze de patat in motorolie.quote:
Als je riem een losse gesp heeft dan werkt dat wel.quote:Op maandag 4 april 2022 00:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://nl.florisvanbomme(...)n/shorten-belts.html
Nooit geweten dat een riem inkorten zo makkelijk wasbinnenkort maar even fixen dan.
Goedemorgen.quote:Op maandag 4 april 2022 06:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je riem een losse gesp heeft dan werkt dat wel.
Morge, jij ook al vroeg wakker.quote:
Check even je DM.quote:Op maandag 4 april 2022 06:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge, jij ook al vroeg wakker.
Booswoest.quote:
quote:
Das niet goed om de morgen te beginnenquote:
Snap het wel.quote:Op maandag 4 april 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet goed om de morgen te beginnen
Ik heb niet terug gelezen, dus had geen idee. Dacht nav wat jij hem DMde dat hij booswoest wasquote:
Is iets anders.quote:Op maandag 4 april 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen, dus had geen idee. Dacht nav wat jij hem DMde dat hij booswoest was
Het is een van bommel riemquote:Op maandag 4 april 2022 06:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je riem een losse gesp heeft dan werkt dat wel.
Morguhquote:
Pasta`s?quote:Op maandag 4 april 2022 07:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is een van bommel riemvoor bij mn van bommel pasta's voor bij 't trouwpak
Heertje dud0r.quote:
Show dan.quote:
quote:
Meneer fruitquote:
Krijg je niet uit mijn koppie.quote:
quote:
Jullie zijn knetter als een doppie.quote:
zo gaat dat liedje nietquote:Op maandag 4 april 2022 11:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn knetter als een doppie.
Oh, uh bemoei je er niet mee.quote:
is dat een liedje?quote:
Oh ik ken wel een andere versiequote:
vroegaaaaaah was het nog wel leuk. zeker met de huntquote:Op maandag 4 april 2022 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
ibood is al lang niet meer wat het ooit was.. en voordelig zijn ze ook al lang niet meer
Mwah op zich zijn ze regelmatig nog wel voordelig, maar andere bedrijven hebben vaak ook best leuke aanbiedingen, of alternatieven die kwalitatief redelijk overeen komen voor minder geld.quote:Op maandag 4 april 2022 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
ibood is al lang niet meer wat het ooit was.. en voordelig zijn ze ook al lang niet meer
Klinkt als typisch beunhaas gedoequote:Op maandag 4 april 2022 13:11 schreef ToT het volgende:
iBood: bestelling geplaatst, zou 5 dagen geleden afgeleverd worden, maar het is niet eens bij DHL binnen gekomen.
Ik krijg 1000x excuses, maar binnen 10 dagen ZOU er meer duidelijkheid over moeten zijn, en of ik geen contact meer met hen hier over wil opnemen, want dat zou het proces alleen maar vertragen!
Ik heb best vaak wat besteld daar, maar ik denk niet dat ik dat weer ga doen.
Echt wel!quote:
Ik heb een paar maanden voor de klantenservice van een grotere webwinkel gewerkt. (begin corona, had bijbaantje in de horeca op half jaar contract en verlenging daarvan werd niet vergoed door de staat want nieuw contract). Daar hoorde je dit soort verhalen alleen van eenmans zaakjes en louche winkels van dit soort excusesquote:Op maandag 4 april 2022 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ja in de loop der jaren heb ik behoorlijk wat soortgelijke klachten gelezen over hen.
Ik had een stoomgenerator (strijkijzer) besteld omdat het de volgende dag al geleverd zou worden en dit ook een erg goed model voor relatief weinig geld was. Het oude strijkijzer is kapot en het wasgoed stapelt zich intussen behoorlijk op.
quote:Op maandag 4 april 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden voor de klantenservice van een grotere webwinkel gewerkt. (begin corona, had bijbaantje in de horeca op half jaar contract en verlenging daarvan werd niet vergoed door de staat want nieuw contract). Daar hoorde je dit soort verhalen alleen van eenmans zaakjes en louche winkels van dit soort excuses
Ik heb een keer meegemaakt daar dat iemand klaagde over een bestelling die al 3 dagen te laat was en nog altijd geen beweging in de T&T zat (was niet bij PostNL binnen gebracht). Heb ik even later die verkopen in de interne systemen zitten nazoeken in een pauze, bleek dat die voor een kleine 40k aan bestellingen had binnen gekregen maar niks verstuurd had. Wel verzendlabels gekregen via 'onze' webshop en ik heb later van iemand die hogerop zat gehoord dat ze achter die gozer aan zijn gegaan voor goede 4000 euro aan verzend kostenquote:
De vervoerder is niet verantwoordelijk of aansprakelijk. Dus bij iBood moeten ze het regelen. Die zijn de opdrachtgever. Die moeten het regelenquote:Op maandag 4 april 2022 13:37 schreef ToT het volgende:
Ow nu krijg ik te horen dat het al wel verstuurd is, maar dat het probleem dus bij DHL zou liggen.
Dan zou iBood onschuldig zijn in deze.
Toch wel een knullige reactie, dat als ik contact zou blijven opnemen, dat dat het proces alleen maar zou vertragen.
En dit dus, zolang het niet bij de vervoerder binnen is zijn zij helemaal niet verantwoordelijk en als er iets gebeurd tijdens het vervoer is de opdrachtgever (ibood in deze) degene die de vervoerder ervoor op het matje moet roepen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
De vervoerder is niet verantwoordelijk of aansprakelijk. Dus bij iBood moeten ze het regelen. Die zijn de opdrachtgever. Die moeten het regelen
quote:Op maandag 4 april 2022 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt daar dat iemand klaagde over een bestelling die al 3 dagen te laat was en nog altijd geen beweging in de T&T zat (was niet bij PostNL binnen gebracht). Heb ik even later die verkopen in de interne systemen zitten nazoeken in een pauze, bleek dat die voor een kleine 40k aan bestellingen had binnen gekregen maar niks verstuurd had. Wel verzendlabels gekregen via 'onze' webshop en ik heb later van iemand die hogerop zat gehoord dat ze achter die gozer aan zijn gegaan voor goede 4000 euro aan verzend kosten
Bedrijven proberen daar nogal makkelijk mee weg te komen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit dus, zolang het niet bij de vervoerder binnen is zijn zij helemaal niet verantwoordelijk en als er iets gebeurd tijdens het vervoer is de opdrachtgever (ibood in deze) degene die de vervoerder ervoor op het matje moet roepen.
quote:
Lekker makkelijk excuus, maar zij moeten het regelen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedrijven proberen daar nogal makkelijk mee weg te komen.
Dien maar een klacht in bij de vervoerder. Nee lamlul ik heb met jullie een overeenkomst, jullie komen die niet na, jullie moeten het oplossen. Niet de tussenpersoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |