Plus haar poes bleef kurkdroog.quote:Op zondag 3 april 2022 21:24 schreef OProg het volgende:
Te lief, dat zijn van die kulredenen.
Het klikt gewoon niet van haar kant.
quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Lekker weer in je ouwe sok rukken vuige autist.
’Je ziet er uit als een psychopatische seriemoordenaar. Bedankt voor je komst.’quote:Op zondag 3 april 2022 21:28 schreef Pap89 het volgende:
Als afwijzing “te opdringerige paga-autist” is ook weer zo lullig
Wil te graagquote:Op zondag 3 april 2022 21:34 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat heeft die Michiel dan zo verkeerd gedaan?
Filmpje van haar staat op de site. Ze lijkt nog steeds best van slag. Zonde. Ze is echt super leukquote:Op zondag 3 april 2022 21:46 schreef Phoebster het volgende:
Ik hoop dat Marion snel begrijpt dat het niet aan haar ligt. Jouke vond haar te pittig voor hem. Dat betekent niet dat jij te pittig bent, maar dat hij jou niet aan kan. His loss meid!
Ja echt hèquote:Op zondag 3 april 2022 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Biest opvangen?
Alsof dat er ineens uit klotst.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor tekens ze in de gehaktmolen ziet
Het wordt wat opgeblazen, maar te bezitterig voornamelijk denk ik.quote:Op zondag 3 april 2022 21:34 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat heeft die Michiel dan zo verkeerd gedaan?
Hij zat haar echt de hele tijd te claimen en als iemand anders met haar zat te praten: "Hee, dat klinkt romantisch, daar kan ik beter even op af gaan!"quote:Op zondag 3 april 2022 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het wordt wat opgeblazen, maar te bezitterig voornamelijk denk ik.
Ja preciesquote:Op zondag 3 april 2022 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zat haar echt de hele tijd te claimen en als iemand anders met haar zat te praten: "Hee, dat klinkt romantisch, daar kan ik beter even op af gaan!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |