Jammer, wil wel zien dat Michiel moven gaat.quote:
Yep. Gewoon een kille gozer.quote:
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2022 21:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer, wil wel zien dat Michiel moven gaat.
Psychopatennummerquote:Op zondag 3 april 2022 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Gelukkig wel gevoelige muziek bij Jouke in de stal. Maar hij is het alweer vergeten, want er zijn er nog 2.
En als zijn vriendin het niet goed doet dan krijgt die een thee du poloniumquote:Op zondag 3 april 2022 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Jouke is de opperbevelvoerder in de relatie
Die opmerkingen kunnen nog wel eens vervelend doorwerken voor Jouke.quote:Op zondag 3 april 2022 21:13 schreef xzaz het volgende:
Mijn vrouw zegt: bang bang? Ik had gelijk opgestaan en weggegaan of is dat ook te pittig
Bang bang, he shot me downquote:Op zondag 3 april 2022 21:13 schreef xzaz het volgende:
Mijn vrouw zegt: bang bang? Ik had gelijk opgestaan en weggegaan of is dat ook te pittig
Oh, mooi, dus nog een weekquote:Op zondag 3 april 2022 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom zou Hans volgens jullie nu alweer gaan kiezen terwijl Janine en Evert nog niet gekozen hebben voor de laatste 2?
Niet iedereen is van het flirten.quote:Op zondag 3 april 2022 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Jouke jongen. Flirt eens. Doe eens wat liefs. Lamlul.
Ik zou Maud in zo'n Iglo stoppen.quote:Op zondag 3 april 2022 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijken of ze ook zo praat als die kalf word weggestopt.
Wat voor tekens ze in de gehaktmolen zietquote:Op zondag 3 april 2022 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijken of ze ook zo praat als die kalf word weggestopt.
Benne gij ook labiel?quote:
Is niet erg hoorquote:
Pratende hoofden genotquote:Op zondag 3 april 2022 21:19 schreef matthijst het volgende:
Psycho killer.
Papapppaaapppapappapappaaaa
Run run run run away.
Gehaktballenquote:Op zondag 3 april 2022 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor tekens ze in de gehaktmolen ziet
Yvonneke ook nietquote:
Meets Martijn Koningquote:Op zondag 3 april 2022 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, is dat nu niet gewoon klaas jan huntelaar?
Ja dat is waarquote:
CORRED.quote:Op zondag 3 april 2022 21:22 schreef Fosive het volgende:
Ik snap niet waarom niemand (boer/bezoeker) om 1 op 1 tijd lijkt te vragen
Maud wel, die doet niet anders.quote:Op zondag 3 april 2022 21:22 schreef Fosive het volgende:
Ik snap niet waarom niemand (boer/bezoeker) om 1 op 1 tijd lijkt te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |