abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2022 @ 11:50:07 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204489391
Mijn zwager heeft al vroeg aangeboden dat we de babyfoon mogen kiezen welke we willen en dat hij betaald. Hadden we het daarover met vrienden, kreeg mijn man later een appje "eh ja, dat cadeautje waar het over ging... dat was dus een babycam :@". Gezegd dat we dus sowieso al voorzien zijn maar eigenlijk ook meteen allebei wel de twijfel of we überhaupt iets met camera zouden willen. Zoals ik het hier lees heeft die camera dus (zeker de eerste maanden) weinig toegevoegde waarde!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_204489545
Nooit een babyfoon gehad, altijd gebruik gemaakt van de babyfoon app. Ook handig voor op vakantie want hij werkt gewoon op mobiele data of WiFi.
Zit ook een camera functie op dus als je een oude telefoon goed neerzet kun je kijken, helaas heeft de app geen nacht functie maar die mis ik niet.
  woensdag 20 april 2022 @ 13:27:21 #203
403520 Sway-
La vie est belle
pi_204490197
Ik vond en vind de camera wel fijn. Nu is het zo dat als ik hem hoor en als ik zie dat hij nog ligt dan laat ik hem liggen, als hij het hele bed door loopt te sjouwen dan weet ik dat ik hem eruit kan halen.

En toen die voor t eerst op z’n eigen kamer sliep vond ik het ook wel fijn ff die snoet te checken zo nu en dan, maar echt nodig zal het niet zijn.
  woensdag 20 april 2022 @ 13:52:29 #204
208890 June.
Seriously?
pi_204490407
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
Vraag, heeft een babyfoon meerwaarde als je op één verdieping woont? Ik twijfel nog of het nuttig is om er een te kopen.
Qua geluid misschien niet nodig, maar wel qua zicht? Ik vond en vind het wel handig als ik even kan spieken waarom ze huilen. Maar goed, ik liet draak soms ook even huilen dus dan vond ik die visuele check wel fijn om te weten dat er niets anders aan de hand was (speen/knuffel kwijt, op buik gedraaid terwijl hij weet naar rugligging wilde etc).

Eerst hadden we een relatief dure Luvion essential, maar bereik viel flink tegen. Nu gewoon een beveiligingscamera met huildetectie (eufy, deze: https://www.coolblue.nl/p(...)cam-2k-pan-tilt.html ). Ideaal en en dat voor maar een paar tientjes. Niks in de cloud, alleen lokale opslag. Dus qua beveiliging zit het ook goed, dat vond ik met andere camera ook een ding.

[ Bericht 6% gewijzigd door June. op 20-04-2022 13:57:41 ]
Shine bright like a diamond.
pi_204490509
Ik vond en vind de camera juist wel toegevoegde waarde hebben. Ik kijk er nog elke dag op. Voor ons de investering dubbel en dwars waard.
  woensdag 20 april 2022 @ 16:54:02 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_204491560
quote:
17s.gif Op woensdag 20 april 2022 11:50 schreef Debsterr het volgende:
Mijn zwager heeft al vroeg aangeboden dat we de babyfoon mogen kiezen welke we willen en dat hij betaald. Hadden we het daarover met vrienden, kreeg mijn man later een appje "eh ja, dat cadeautje waar het over ging... dat was dus een babycam :@". Gezegd dat we dus sowieso al voorzien zijn maar eigenlijk ook meteen allebei wel de twijfel of we überhaupt iets met camera zouden willen. Zoals ik het hier lees heeft die camera dus (zeker de eerste maanden) weinig toegevoegde waarde!
Ik heb nooit een camera gehad en heb het werkelijk nooit gemist. Babyfoon is hier wel noodzakelijk want ik hoor beneden geen huiltjes, maar ik heb nooit de behoefte gevoeld om constant mijn kind te moeten bekijken. Maar goed, ik heb hier op fok ook geleerd dat ik daar weer vrij alleen in sta, en als je het toch niet zelf betaalt maakt het misschien helemaal niet uit, maar het risico met zo'n camera is wel een beetje dat je echt te pas en te onpas op dat ding gaat zitten loeren en dat het je in plaats van geruster ook juist ongeruster kan maken daardoor.
disclaimer
  woensdag 20 april 2022 @ 17:22:24 #207
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204491702
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 10:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Jaren 30 bovenwoning, dus van isolatie is weinig sprake _O-
Maar ik vind het zo lastig in te schatten hoeveel geluid er gaat zijn en of ik daar als vrij vaste slaper wakker van ga worden. Kan er altijd nog een kopen wanneer we het toch missen natuurlijk.
De tijd van vast slapen is straks waarschijnlijk voorbij. Ik slaap sinds ik moeder ben echt nooit meer zoals vroeger. En zeker in de babytijd werd ik wakker van elk zuchtje. Dat is denk ik vooral vanwege borstvoedingshormonen.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_204491798
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 16:54 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb nooit een camera gehad en heb het werkelijk nooit gemist. Babyfoon is hier wel noodzakelijk want ik hoor beneden geen huiltjes, maar ik heb nooit de behoefte gevoeld om constant mijn kind te moeten bekijken. Maar goed, ik heb hier op fok ook geleerd dat ik daar weer vrij alleen in sta, en als je het toch niet zelf betaalt maakt het misschien helemaal niet uit, maar het risico met zo'n camera is wel een beetje dat je echt te pas en te onpas op dat ding gaat zitten loeren en dat het je in plaats van geruster ook juist ongeruster kan maken daardoor.
Niet helemaal alleen ;) Wij hebben ook echt bewust één zonder camera aangeschaft.
Dat kwam vooral na twee keer een avondje bij vrienden waarbij vriendin echt de hele freaking avond op dat ding heeft gekeken. Heb ik me zo aan geïrriteerd :X
Niet iedereen is zo en gaat er zo mee om. Maar dat is wel de hoofdreden dat wij een gewone hebben aangeschaft. En na 2/3 maanden kenden wij de huiltjes van M voldoende om in te schatten wat er aan de hand was. Ook een stukje proberen te vertrouwen in ons eigen gezonde verstand en ouderschap. We zitten als ouders al zo bovenop onze kinderen soms.
  woensdag 20 april 2022 @ 18:24:12 #209
208890 June.
Seriously?
pi_204492141
Ja, je moet het ding niet gebruiken om er continue naar te staren..
  woensdag 20 april 2022 @ 18:43:01 #210
403520 Sway-
La vie est belle
pi_204492349
Nee idd, als je jezelf niet kan beheersen en je daarom niet meer kan genieten van je “vrije tijd” dan zou ik ook voor eentje met alleen geluid gaan. Maar als jij de hele tijd naar je baby wil kijken, ook goed, moet iedereen zelf weten uiteindelijk. :)
  woensdag 20 april 2022 @ 20:01:37 #211
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_204493284
Team geen camera. Wil ik niet en nooit gemist ook.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_204493982
Team geen babyfoon :P Maar we kunnen boven echt heel goed horen dus dat is ook niet nodig. Als we ergens zijn waarbij een babyfoon wel handig is gebruiken we de babyfoon 3G app.
pi_204494981
Wel een babyfoon, maar geen camera aangeschaft.

Ik vind een camera juist eng ivm hackgevaar. Straks kijkt er een engerd met je mee brrr.

Babyfoon gebruikte ik de eerste paar maanden, daarna die ook niet meer gebruikt. Ze produceerde toen al voldoende geluid om me op de hoogte te stellen :P
pi_204494992
Ik wens ook alle zwangere vrouwen een fijne avond en voor straks welterusten :)
Hallo
pi_204495327
Ah, dat is lief :) O+. Ik geniet nog van de goede nachten nu mijn buik nog niet zo enorm in de weg zit.
  Moderator donderdag 21 april 2022 @ 00:16:39 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204495507
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 10:11 schreef Bami het volgende:
Ik zit me vooral af te vragen of een babyfoon met camera meerwaarde heeft. Mensen op het internet zeggen van wel, maar qua veiligheid van data voelt het ook wel chill om niet een camera erop te hebben staan.

Oh ja @:MaJo, er mag ook wel meisje achter mijn naam in de OP. :D
Ik zet het erin!

Wij hebben geen babyfoon, ons huis is zo gehorig dat we regelmatig denken dat Aapie huilt en dan blijkt het de baby van de onderburen _O-
5 - 28 februari Thailand O+
pi_204495580
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 16:54 schreef SQ het volgende:

[..]
Wij hebben er 1 waarbij de camera aanspringt op het moment dat J huilt/geluid maakt
Geen beeld als hij stil is
Ik kijk ertussendoor niet op
  donderdag 21 april 2022 @ 01:47:39 #218
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204495611
Een minder leuk bericht vanuit mijn kant..

Vandaag in de middag kreeg ik lichte buikpijn en in de avond sloeg het om naar ongesteldheidspijn met bloedverlies inclusief weefsel. Ik heb de verloskundige gebeld en zij gaf aan dat dit erop wijst dat het een miskraam is. Vrijdagmiddag een afspraak bij de verloskundige om het met zekerheid vast te stellen.

Ergens denk ik: dit is natuurlijke selectie dus is er iets niet goed geweest met het kind. Van de andere kant voel ik me best klote nu.. Ik hoop dat er vrijdag een wonder gebeurd en dat we horen dat er een kind met hartslag is maar ik ben er bang voor.

Update 03:25: heel raar, nu is het bloedverlies gestopt en heb ik ook geen buikpijn meer? Nu ben ik een beetje in de war eigenlijk..

[ Bericht 5% gewijzigd door girlnextdoor. op 21-04-2022 03:26:35 ]
With love :*
  donderdag 21 april 2022 @ 08:34:05 #219
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204496084
Ah nee, wat spannend en vervelend @girlnextdoor. ;(. Het kan natuurlijk van alles zijn, ik duim met je mee voor een wonder maar snap ook dat je er niet meer echt op durft te rekenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Debsterr op 21-04-2022 11:34:30 ]
  donderdag 21 april 2022 @ 08:48:19 #220
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204496162
Ah, wat spannend girlnextdoor ;( Ik duim ook mee voor een wonder!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 21 april 2022 @ 10:56:47 #221
403520 Sway-
La vie est belle
pi_204496843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 01:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een minder leuk bericht vanuit mijn kant..

Vandaag in de middag kreeg ik lichte buikpijn en in de avond sloeg het om naar ongesteldheidspijn met bloedverlies inclusief weefsel. Ik heb de verloskundige gebeld en zij gaf aan dat dit erop wijst dat het een miskraam is. Vrijdagmiddag een afspraak bij de verloskundige om het met zekerheid vast te stellen.

Ergens denk ik: dit is natuurlijke selectie dus is er iets niet goed geweest met het kind. Van de andere kant voel ik me best klote nu.. Ik hoop dat er vrijdag een wonder gebeurd en dat we horen dat er een kind met hartslag is maar ik ben er bang voor.

Update 03:25: heel raar, nu is het bloedverlies gestopt en heb ik ook geen buikpijn meer? Nu ben ik een beetje in de war eigenlijk..
Wat eng ja, ik ga ook voor je duimen :*
  donderdag 21 april 2022 @ 11:34:50 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204497065
Hoe is het nu @girlnextdoor.?
  donderdag 21 april 2022 @ 12:29:12 #223
431496 girlnextdoor.
pi_204497474
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2022 11:34 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het nu @:girlnextdoor.?
Bloeden is nog steeds gestopt maar wel nog buikpijn/kramp. Mentaal voel ik me verdoofd en leeg.

Mijn schoonbroer was hier net, zijn inmiddels ex vriendin had in december een miskraam gehad. Hij zei dat zij vijf weken lang bloedde en dat het wellicht een goed teken is dat het bloedverlies 'maar' anderhalf uur heeft geduurd. Het blijft afwachten, was het maar morgenmiddag 14:45.
  donderdag 21 april 2022 @ 12:31:46 #224
208890 June.
Seriously?
pi_204497492
Wat spannend @girlnextdoor. Ik duim ook mee dat het toch goed is!
  donderdag 21 april 2022 @ 12:55:22 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204497628
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 12:29 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Bloeden is nog steeds gestopt maar wel nog buikpijn/kramp. Mentaal voel ik me verdoofd en leeg.

Mijn schoonbroer was hier net, zijn inmiddels ex vriendin had in december een miskraam gehad. Hij zei dat zij vijf weken lang bloedde en dat het wellicht een goed teken is dat het bloedverlies 'maar' anderhalf uur heeft geduurd. Het blijft afwachten, was het maar morgenmiddag 14:45.
Helaas kun je nu inderdaad niet meer dan afwachten :*. Dikke knuffel voor jou!
pi_204497905
He bah, wat spannend. ;(
Dat het bloedverlies gestopt is kan inderdaad een goed teken zijn, heb je iets gedaan wat het bloedverlies veroorzaakt zou kunnen hebben? Zoals sporten, zwaar tillen of seks in de 24u voordat de bloeding begon?

Ik duim met je mee dat het morgen allemaal goed blijkt te zijn, maar snap dat het nu niet voelt alsof dat het geval is. :*
  donderdag 21 april 2022 @ 14:34:44 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204498286
Straks bloedprikken voor de NIPT.
pi_204498463
Ach wat akelig girlnextdoor.. hopelijk morgen toch nog goed nieuws, mijn duimen draaien!
  donderdag 21 april 2022 @ 15:21:33 #229
431496 girlnextdoor.
pi_204498629
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 13:46 schreef Bami het volgende:
He bah, wat spannend. ;(
Dat het bloedverlies gestopt is kan inderdaad een goed teken zijn, heb je iets gedaan wat het bloedverlies veroorzaakt zou kunnen hebben? Zoals sporten, zwaar tillen of seks in de 24u voordat de bloeding begon?

Ik duim met je mee dat het morgen allemaal goed blijkt te zijn, maar snap dat het nu niet voelt alsof dat het geval is. :*
Ik heb wel een wat langere wandeling gemaakt met de hond gisteren maar het lijkt me niet dat dat bloedverlies veroorzaakt.

Had vanmiddag ineens bruin bloed- of slijmverlies en heb eens opgezocht hoe zo'n vruchtzak eruit ziet als dat loslaat, maar ik heb dat niet gezien gisteren of vandaag. Ik durf nog niet echt te hopen maar dat geeft toch een heel klein beetje hoop, ondanks de kramp nog steeds erg aanwezig is.

Over 24 uur weet ik het zeker.. die uren worden heel erg lang..
pi_204498698
Bruin bloed is oud bloed, oud bloed is iig geen slecht nieuws.
Ik heb zelf vroeg in de zwangerschap een lichte bloeding gehad na seks, daarna letterlijk nog wekenlang bruinverlies gehad en nu bijna 18 weken zwanger. ;)

Maar weefsel klinkt dan wel weer nadelig, alleen weet je dan weer niet zeker of het weefsel of een propje was. Vervelend dat je pas vrijdag terecht kan. ;( Sterkte met het wachten!

quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2022 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Straks bloedprikken voor de NIPT.
En meteen alle 88 andere dingen die de verloskundige wil meten zeker? :D Ik moest echt iets van 7 buisjes inleveren ofzo.
  donderdag 21 april 2022 @ 15:41:37 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204498727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:35 schreef Bami het volgende:
Bruin bloed is oud bloed, oud bloed is iig geen slecht nieuws.
Ik heb zelf vroeg in de zwangerschap een lichte bloeding gehad na seks, daarna letterlijk nog wekenlang bruinverlies gehad en nu bijna 18 weken zwanger. ;)

Maar weefsel klinkt dan wel weer nadelig, alleen weet je dan weer niet zeker of het weefsel of een propje was. Vervelend dat je pas vrijdag terecht kan. ;( Sterkte met het wachten!
[..]
En meteen alle 88 andere dingen die de verloskundige wil meten zeker? :D Ik moest echt iets van 7 buisjes inleveren ofzo.
Yup, dus mijn man komt me ophalen zodat ik zelf niet terug hoef te rijden. Ik ben niet zo'n held met bloed :X
pi_204498775
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Yup, dus mijn man komt me ophalen zodat ik zelf niet terug hoef te rijden. Ik ben niet zo'n held met bloed :X
Ahh. Lief dat hij je komt halen!

Man dacht hier 'een afspraak voor de zwangerschap, ik zal wel mee moeten'. Maar toen zei ik dus juist dat ik wel zou fietsen, ziekenhuis is zo dichtbij en na bloed doneren kan ik dat ook nog, dus die paar buisjes kan ik wel missen. :P
  donderdag 21 april 2022 @ 15:52:31 #233
208890 June.
Seriously?
pi_204498783
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik heb wel een wat langere wandeling gemaakt met de hond gisteren maar het lijkt me niet dat dat bloedverlies veroorzaakt.

Had vanmiddag ineens bruin bloed- of slijmverlies en heb eens opgezocht hoe zo'n vruchtzak eruit ziet als dat loslaat, maar ik heb dat niet gezien gisteren of vandaag. Ik durf nog niet echt te hopen maar dat geeft toch een heel klein beetje hoop, ondanks de kramp nog steeds erg aanwezig is.

Over 24 uur weet ik het zeker.. die uren worden heel erg lang..
Het is ook lastig en het kan je helemaal gek maken. Bij beide zwangerschappen heb ik veel bloedverlies gehad. Bij deze heb ik menstruatiehoeveelheden verloren in de eerste paar weken, met stolsels en al. Daarna was het bruin verlies nog. Maar het blijft super onzeker en kans is dat toch misgaat.. Ik duim voor je!
  donderdag 21 april 2022 @ 16:34:40 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204499119
Ik kreeg een dapperheidsdiploma mee :D O+
  donderdag 21 april 2022 @ 19:08:13 #235
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204500681
Wat ontzettend klote girlnextdoor! Echt tergend dat je moet wachten ook. Hoeveel weken ben je?

Ik heb een miskraam gehad met 8 weken en daarbij heb ik wel een aantal weken gebloed (vanaf week 6 tm week 11 ofzo). De vrucht die eruitkwam was ook echt niet te missen, en dat was een vrucht van 6 weken oud. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook even gebloed, maar dat stopte vrij snel en toen was er dus niks aan de hand.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 21 april 2022 @ 19:26:05 #236
431496 girlnextdoor.
pi_204500961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef -Mellow- het volgende:
Wat ontzettend klote girlnextdoor! Echt tergend dat je moet wachten ook. Hoeveel weken ben je?

Ik heb een miskraam gehad met 8 weken en daarbij heb ik wel een aantal weken gebloed (vanaf week 6 tm week 11 ofzo). De vrucht die eruitkwam was ook echt niet te missen, en dat was een vrucht van 6 weken oud. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook even gebloed, maar dat stopte vrij snel en toen was er dus niks aan de hand.
Gisteren toen het gebeurde was ik 6 weken en 6 dagen.

Ik ben echt heel benieuwd morgen.. kramp is aan het afnemen en ook bloed ik nog steeds niet, waarbij het bij een miskraam juist blijft bloeden als ik informatie moet geloven. Het blijft gissen tot het definitieve antwoord en sorry alsmik wat labiel overkom, maar het is allemaal nogal wat.
pi_204502660
Wat vervelend girlnextdoor. Hopelijk krijg je morgen toch goed nieuws te horen en is er niets aan de hand.

Bij mijn tweede zwangerschap had ik ook 2 dagen bloedverlies (was wel bruin bloed), maar bij de controle was er niets aan de hand, dus het hoeft niet perse slecht nieuws te zijn..
  vrijdag 22 april 2022 @ 09:15:05 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204504585
Sterkte vandaag met afwachten @girlnextdoor. :*

Meh, ik had vannacht ook weer wat spontaan bloedverlies, word er toch wel verdrietig van elke keer.
pi_204505149
Hoe laat heb je de afspraak @girlnextdoor. ?

@Debsterr Ja het is ook lastig. ;( Ik had van de week opeens ook weer een paar druppels, maar dat was na seks dus verklaarbaar. Ik probeer het maar als een goed teken te zien dat de hormonen doen wat ze moeten doen en je daardoor makkelijker bloedingen hebt. Maar leuk is anders.
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:45:28 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204505245
Ja, seks, daar doen we al niet meer aan want dat staat garant voor enorm bloedbad. Leuk is anders.
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:45:06 #241
431496 girlnextdoor.
pi_204505709
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:31 schreef Bami het volgende:
Hoe laat heb je de afspraak @:girlnextdoor. ?

@:Debsterr Ja het is ook lastig. ;( Ik had van de week opeens ook weer een paar druppels, maar dat was na seks dus verklaarbaar. Ik probeer het maar als een goed teken te zien dat de hormonen doen wat ze moeten doen en je daardoor makkelijker bloedingen hebt. Maar leuk is anders.
Vamiddag kwart voor 3.

Er is inmiddels wel iets in mijn maandverband beland wat op een vruchtzak lijkt, dus lijkt me vrij definitief dat het een miskraam is.
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:48:42 #242
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204505733
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:45 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Vamiddag kwart voor 3.

Er is inmiddels wel iets in mijn maandverband beland wat op een vruchtzak lijkt, dus lijkt me vrij definitief dat het een miskraam is.
Wat naar ;( Succes nog vanmiddag en neem even tijd voor jezelf :* Sterkte :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:17:55 #243
431496 girlnextdoor.
pi_204507630
Helaas was het inderdaad een miskraam. Gek genoeg ben ik nu ook wel opgelucht dat ik het definitief weet.
Ben er nuchter onder. Ik weet in ieder geval dat ik vruchtbaar ben en hoop me snel weer te kunnen melden hier.
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:20:19 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204507640
Balen @girlnextdoor., ook al zag je het aankomen is het toch een vervelende bevestiging. Al snap ik ook dat je zegt dat het je opluchting geeft. Neem vooral je tijd dit een plekje te geven en hopelijk mogen we je binnenkort weer verwelkomen! :*
pi_204507931
Sterkte @girlnextdoor. :*
pi_204507958
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
Helaas was het inderdaad een miskraam. Gek genoeg ben ik nu ook wel opgelucht dat ik het definitief weet.
Ben er nuchter onder. Ik weet in ieder geval dat ik vruchtbaar ben en hoop me snel weer te kunnen melden hier.
He bah, wat verdrietig. ;( Fijn dat het ook een stukje rust geeft. Sterkte, en hopelijk tot snel. :*
pi_204507999
Veel sterkte @girlnextdoor. :* , hopelijk zien we je hier binnenkort weer terug.
  vrijdag 22 april 2022 @ 17:45:01 #248
403520 Sway-
La vie est belle
pi_204508504
Ah verdrietig! Sterkte en hopelijk tot snel :*
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:32:07 #249
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204518118
@girlnextdoor, sterkte! Ik vind het knap dat je zo sterk bent (klinkt?)
Een miskraam is niet niks, zorg goed voor jezelf.
En hopelijk gauw weer terug hier.

Pff, jullie ook last van zwangerschapsdementie? Ik loop echt zo enorm verstrooid rond. Kan nauwelijks helder nadenken, ben heel traag, en soms gaan mijn eigen handelingen totaal langs me heen.
Ik hoop niet dat dit lang gaat duren want ik kan zo mijn werk echt niet doen....
pi_204519156
Ik merk niet echt verschil, ik ben altijd al wat verstrooid. :P
Dus zonder portemonnee naar de winkel kwam sowieso al regelmatig voor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')