Heb je wel vooraf de veiligheidsbriefing goed gelezen?quote:Op zondag 3 april 2022 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... er reden geen treinen ...
Wel ff gezwommen
[ afbeelding ]
Ja bij de dames bleef ik op de wal..quote:Op zondag 3 april 2022 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel vooraf de veiligheidsbriefing goed gelezen?
Zuiden en oosten ookquote:
Hier heb je Arriva.quote:Op zondag 3 april 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuiden en oosten ook
Zeg maar overal waar het geen ns is.
Ja datquote:Op zondag 3 april 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuiden en oosten ook
Zeg maar overal waar het geen ns is.
Mooie treinen met blauw en wit of eigenlijk mint groen met witquote:
Die zijn vrij nieuw...quote:Op zondag 3 april 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooie treinen met blauw en wit of eigenlijk mint groen met wit
Ik had gister vega nasi van de chineesquote:Op zondag 3 april 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee hoor .. anders had ik het niet in huis gehad
Ik heb vaak de hele avond nog last van de chineesquote:
Misschien moet je die chinees niet zelf opetenquote:Op zondag 3 april 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb vaak de hele avond nog last van de chinees![]()
Maar met de vega nasi niet.
Ik had er wel gewoon babi pangang etc bij....dus de rest was niet vega.
Zal dat het zijnquote:Op zondag 3 april 2022 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je die chinees niet zelf opeten
ja of mihoen... maar al tijden niets meer gehaald / besteld . de 2 chinezen die hier op een steenworp zaten zijn beide verdwenenquote:
Ja die zijn dus zelf opgegetenquote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
de 2 chinezen die hier op een steenworp zaten zijn beide verdwenen
Dat is minder...quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ja of mihoen... maar al tijden niets meer gehaald / besteld . de 2 chinezen die hier op een steenworp zaten zijn beide verdwenen
Heb je niet nog een favo knuffel ?quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet voor toneel dinsdagavond iets meenemen wat mij dierbaar is en iets wat mij fascineert. Een foto van beide mag ook.
Ja jezus hé, dit soort dingen moet ik langer van tevoren weten
Of niet, over sommige dingen moet je juist niet te lang na denken.quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet voor toneel dinsdagavond iets meenemen wat mij dierbaar is en iets wat mij fascineert. Een foto van beide mag ook.
Ja jezus hé, dit soort dingen moet ik langer van tevoren weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |