Heb je wel vooraf de veiligheidsbriefing goed gelezen?quote:Op zondag 3 april 2022 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... er reden geen treinen ...
Wel ff gezwommen
[ afbeelding ]
Ja bij de dames bleef ik op de wal..quote:Op zondag 3 april 2022 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel vooraf de veiligheidsbriefing goed gelezen?
Zuiden en oosten ookquote:
Hier heb je Arriva.quote:Op zondag 3 april 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuiden en oosten ook
Zeg maar overal waar het geen ns is.
Ja datquote:Op zondag 3 april 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuiden en oosten ook
Zeg maar overal waar het geen ns is.
Mooie treinen met blauw en wit of eigenlijk mint groen met witquote:
Die zijn vrij nieuw...quote:Op zondag 3 april 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooie treinen met blauw en wit of eigenlijk mint groen met wit
Ik had gister vega nasi van de chineesquote:Op zondag 3 april 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee hoor .. anders had ik het niet in huis gehad
Ik heb vaak de hele avond nog last van de chineesquote:
Misschien moet je die chinees niet zelf opetenquote:Op zondag 3 april 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb vaak de hele avond nog last van de chinees![]()
Maar met de vega nasi niet.
Ik had er wel gewoon babi pangang etc bij....dus de rest was niet vega.
Zal dat het zijnquote:Op zondag 3 april 2022 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je die chinees niet zelf opeten
ja of mihoen... maar al tijden niets meer gehaald / besteld . de 2 chinezen die hier op een steenworp zaten zijn beide verdwenenquote:
Ja die zijn dus zelf opgegetenquote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
de 2 chinezen die hier op een steenworp zaten zijn beide verdwenen
Dat is minder...quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ja of mihoen... maar al tijden niets meer gehaald / besteld . de 2 chinezen die hier op een steenworp zaten zijn beide verdwenen
Heb je niet nog een favo knuffel ?quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet voor toneel dinsdagavond iets meenemen wat mij dierbaar is en iets wat mij fascineert. Een foto van beide mag ook.
Ja jezus hé, dit soort dingen moet ik langer van tevoren weten
Of niet, over sommige dingen moet je juist niet te lang na denken.quote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet voor toneel dinsdagavond iets meenemen wat mij dierbaar is en iets wat mij fascineert. Een foto van beide mag ook.
Ah goeie, ik ga eens in mijn kast kijkenquote:
Deisyyquote:Op zondag 3 april 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of niet, over sommige dingen moet je juist niet te lang na denken.
Haha ja klopt, maar ik zou het echt even niet wetenquote:Op zondag 3 april 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of niet, over sommige dingen moet je juist niet te lang na denken.
Ligt is niet in je bed dan ?quote:Op zondag 3 april 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah goeie, ik ga eens in mijn kast kijken
Favo knuffels horen niet in de kastquote:Op zondag 3 april 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah goeie, ik ga eens in mijn kast kijken
Kat meequote:Op zondag 3 april 2022 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Een dierbare foto? En een pepermolen, de geur van verse zwarte peper fascineert mij.quote:Op zondag 3 april 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar ik zou het echt even niet weten
Dat was wel mijn eerste gedachtequote:
Jazeker, het is me vandaag weer gelukt om alle ballen in de lucht te houden.quote:
Ik ben helemaal opgeladenquote:Op zondag 3 april 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, het is me vandaag weer gelukt om alle ballen in de lucht te houden.
Ben jij aan een nieuwe werkweek toe?
Dat klopt iddquote:Op zondag 3 april 2022 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee verder.
Deze had je ervoor.
[ afbeelding ]
Leuk voor de kat ookquote:
Alledrie op een foto, dat gaat lastig wordenquote:
Echtquote:Op zondag 3 april 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter is op Malta en wist wel dat de Paus daar zou komen, maar ze had niet verwacht dat ze hem langs zou zien rijden
[ afbeelding ]
Dan moet je ze alledrie mee nemenquote:Op zondag 3 april 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alledrie op een foto, dat gaat lastig worden
In Malta rijden ze links , dus zit ie ook nog eens zelf achter het stuur ?quote:Op zondag 3 april 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter is op Malta en wist wel dat de Paus daar zou komen, maar ze had niet verwacht dat ze hem langs zou zien rijden
[ afbeelding ]
Misschien is het prima chauffeur...quote:Op zondag 3 april 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
In Malta rijden ze links , dus zit ie ook nog eens zelf achter het stuur ?
Inderdaadquote:Op zondag 3 april 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
In Malta rijden ze links , dus zit ie ook nog eens zelf achter het stuur ?
Echt veilige pausmobiel kan er ook niet meer vanaf tegenwoordig .. en dan ook nog het raam openquote:
Hij is ooit een keer aangevallen meen ik.quote:Op zondag 3 april 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt veilige pausmobiel kan er ook niet meer vanaf tegenwoordig .. en dan ook nog het raam open
Wauw, dit is de echte?quote:Op zondag 3 april 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat verbaast mij ook, en dat de wegen niet helemaal afgezet zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt veilige pausmobiel kan er ook niet meer vanaf tegenwoordig .. en dan ook nog het raam open
De enige echte, mijn dochter wist wel dat hij kwam, maar had er verder geen boodschap aan, totdat ze hem langs zag rijden terwijl ze lekker aan het toeren was.quote:
Hij rijdt niet .. is een Europeesche autoquote:Op zondag 3 april 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, en dat de wegen niet helemaal afgezet zijn.
[ afbeelding ]
Dit stelt me gerustquote:Op zondag 3 april 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij rijdt niet .. is een Europeesche auto
Dat zou ook wat zijn, terwijl hij loopt te zwaaien ondertussenquote:Op zondag 3 april 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij rijdt niet .. is een Europeesche auto
En een peuk in zn andere hand ... ja nee dat kan echt niet meerquote:Op zondag 3 april 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ook wat zijn, terwijl hij loopt te zwaaien ondertussen
quote:Op zondag 3 april 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En een peuk in zn andere hand ... ja nee dat kan echt niet meer
Ik had smashed potatoes, varkenshaas omwikkeld met spek en witlofsaladequote:
Hmmm, was het lekker?quote:Op zondag 3 april 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had smashed potatoes, varkenshaas omwikkeld met spek en witlofsalade![]()
Jij?
Ja, het was heerlijkquote:Op zondag 3 april 2022 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, was het lekker?
Ik weet het nog niet
Nicequote:Op zondag 3 april 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had smashed potatoes, varkenshaas omwikkeld met spek en witlofsalade![]()
Jij?
Het antwoord is wel duidelijk bij mijn vraag terug... (wat is een Tandoorw)quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 19:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het antwoord is wel duidelijk bij mijn vraag terug... (wat is een Tandoorw)
,,De aantallen zijn te groot, daarom zetten we geen extra bussen in’’quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, er rijden helemaal geen treinen meer vandaag
Ben benieuwd hoeveel vertraging ik morgen ga hebben. Als ik er al ga komen.
NS logica.quote:Op zondag 3 april 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
,,De aantallen zijn te groot, daarom zetten we geen extra bussen in’’
Linzencurry met naanbroodquote:
Busssenquote:Op zondag 3 april 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Wel heel zuur voor alle reizigersHebben die nog alternatieven?
Mogelijk een hack... misschien dat sode er meer van weetquote:Op zondag 3 april 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Een IT storing zeggen ze. Ben eigenlijk wel benieuwd wat hier nu echt de oorzaak van is en hoe die IT storing dan veroorzaakt is.
Die allemaal meer dan vol zitten.quote:
Het rare is, niet NS vervoerders rijden wel,quote:Op zondag 3 april 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Een IT storing zeggen ze. Ben eigenlijk wel benieuwd wat hier nu echt de oorzaak van is en hoe die IT storing dan veroorzaakt is.
ja dan ben je in de aap gelogeerdquote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die allemaal meer dan vol zitten.
En je zal maar het halve land door moeten.
Ja dat krijg je dan ...quote:Op zondag 3 april 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)edereen-kan-mee.html
Wil je wat zeggen?quote:
Ik wil zeggen dat er wat gaande is in dat topic. En daar laat ik het bij.quote:
Ja nu ben ik er even klaar mee.quote:Op zondag 3 april 2022 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat er wat gaande is in dat topic. En daar laat ik het bij.
bitchfights, altijd +1.quote:
Ik wil er nog ff over kwijt dat @Deisyy heus wel weet hoe je iemand quoot zonder quotealerts en ze hem daarheen gelokt heeft en hij nu precies heeft gedaan waar zij op hoopte. Koekoek pannekoek dat ie isquote:
Bedankt voor de attentie.quote:Op zondag 3 april 2022 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat er wat gaande is in dat topic. En daar laat ik het bij.
quote:Op zondag 3 april 2022 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, hoho, angina. Je liep toen te zeiken om niets en nu nog
Dan zijn we weer gered 🎵quote:
Jippiequote:Op zondag 3 april 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan zijn we weer gered 🎵
Dan sta ik al om zeven uur
gelukkig naast mijn bed 🎶
Ik niet eens inquote:Op zondag 3 april 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben Sweet Lake niet uitgeweest vandaag
Ik heb het van een afstandje zien liggenquote:
Ik ook niet, ik wilde wel, maar twee keer tanken en 8 uur extra rijden paste niet in de dag.quote:
Nog steeds bij de oosterburen?quote:Op zondag 3 april 2022 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde wel, maar twee keer tanken en 8 uur extra rijden paste niet in de dag.![]()
Dat lijkt me doodeng! 😳quote:Op zondag 3 april 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Hier ook niet in Sweet Lake geweest. Wel heel eventjes officieel Utrecht uit geweest onderweg naar werk (voor een paar meter en daarna weer Utrecht in)
En toch heb ik het ruim een jaar zo'n 3 a 4 dagen in de week gedaanquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch heb ik het ruim een jaar zo'n 3 a 4 dagen in de week gedaanIk heb veel over voor wat geld
Ik mag er niet eens meer komenquote:
Ik hou van enge dingenquote:
Het is alleen voor rijke fokkers die een abo kunnen betalen.quote:
Oh ... dat wist ik geen eensquote:Op zondag 3 april 2022 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is alleen voor rijke fokkers die een abo kunnen betalen.
Jazekers.. nieuwe locatie, móest hierheen. geen idee waarom, morgen wordt het vet sjitweer, net als vandaagquote:
QFT.quote:Op zondag 3 april 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch heb ik het ruim een jaar zo'n 3 a 4 dagen in de week gedaanIk heb veel over voor wat geld
Ik heb een abo ooit een jaar cadeau gehadquote:
Ja geen idee wie dat was ... ik ben er nogquote:Op zondag 3 april 2022 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een abo ooit een jaar cadeau gehad, hartstikke lief van diegene, ik weet wie het is, maar ik heb diegene al een tijdje niet gezien.
Jij bent er gelukkig ook nogquote:Op zondag 3 april 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee wie dat was ... ik ben er nog
Ze betalen jou een hoop voor niets doenquote:Op zondag 3 april 2022 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jazekers.. nieuwe locatie, móest hierheen. geen idee waarom, morgen wordt het vet sjitweer, net als vandaag
FTFYquote:Op zondag 3 april 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze betalen jou een hoop voor niets doen
Wind, dat wordt een regenjas.quote:
Ik zat eerst meer aan lichte dementie te denken, praat soms best verwardquote:Op zondag 3 april 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Oops Louis van Gaal heeft kanker geeft ie nu toe
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=402308
Rotziekte.quote:Op zondag 3 april 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Das een ander iets ... Maar het wordt dus maar afwachten hoe lang het nog duurt.. Maat van me is er vorig jaar aan overleden .. was geen weg meer terugquote:Op zondag 3 april 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat eerst meer aan lichte dementie te denken, praat soms best verward
Koeman moet dus mogelijk snel instappen.quote:Op zondag 3 april 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Danny zit er ook al .. dan kan Daley met pensieonquote:Op zondag 3 april 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koeman moet dus mogelijk snel instappen.
Moet Daley met pensioen dan?quote:Op zondag 3 april 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Danny zit er ook al .. dan kan Daley met pensieon
Die zijn niet goed bij hun hoofd over het algemeen,quote:Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het aan onze volgelingen in het stadion ligt wel
sstt prish zit er ook wel eensquote:Op zondag 3 april 2022 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn niet goed bij hun hoofd over het algemeen,
dus lekker boeiend wat die vinden
En toch ben ook jij daar vandaan verhuistquote:Op zondag 3 april 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb daar familie en kom er vandaan
dat was om een redenquote:Op maandag 4 april 2022 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch ben ook jij daar vandaan verhuist
Er is altijd een reden, goed of slechtquote:
welke serie?quote:Op maandag 4 april 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn serie is bijna afgelopen,
zo maar eens bed zoeken,
over iets meer dan 5 uur gaat mijn wekker weer
Castle, heel goede serie, debiel zwakke laatste aflevering.quote:
Niet over nadenken ... gewoon pittenquote:Op maandag 4 april 2022 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Castle, heel goede serie, debiel zwakke laatste aflevering.
Hey Dot.quote:
Hey FFquote:
Grote vriend.quote:
Vriendquote:
quote:
Morguh herenquote:
Het was niet heel druk.quote:Op maandag 4 april 2022 07:10 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend
Nog iets meegekregen van qapital afgelopen zaterdag?
quote:
quote:
Maar wel veel ruimte,al kan dat fijn zijn.quote:
Ah zo. Misschien ook door de rare opstelling van het podium.quote:Op maandag 4 april 2022 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel veel ruimte,al kan dat fijn zijn.
Ben je brak? Wezen stappen?quote:
Nee was een pittig dagje buiten gisteren. Had er uiteindelijk 120 km op zitten op de fiets want er kwam nog een stuk terug fietsen vanuit Houten achteraan door de NSquote:
Ach ja die storing gisteren. Dan heb je heel wat km fietsen er op zitten ppffffquote:Op maandag 4 april 2022 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee was een pittig dagje buiten gisteren. Had er uiteindelijk 120 km op zitten op de fiets want er kwam nog een stuk terug fietsen vanuit Houten achteraan door de NS
Haha damnedquote:Op maandag 4 april 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja die storing gisteren. Dan heb je heel wat km fietsen er op zitten ppffff
Hoorde dat je op kosten van de NS een hotelletje had kunnen boeken?
Dit heb ik nog nooit meegemaakt in ieder geval.quote:Op maandag 4 april 2022 07:47 schreef Koen66 het volgende:
Is dat al eerder gebeurd, dat alle treinen stil staan door een storing? Hooguit dat ze niet rijden door het weer d8 ik toch?
Hoorde het gisteren op het nieuws.quote:
31 Mei 2021.quote:Op maandag 4 april 2022 07:47 schreef Koen66 het volgende:
Is dat al eerder gebeurd, dat alle treinen stil staan door een storing? Hooguit dat ze niet rijden door het weer d8 ik toch?
Ze zullen het wel lekker laat bekend hebben gemaakt die mogelijkheid.quote:Op maandag 4 april 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het gisteren op het nieuws.
Dacht nog gaat ze klauwen met geld kosten
Kan je nagaan hoe snel je dat vergeetquote:
Dat vermoeden heb ik ook. Het was een ravage met auto's die mensen op kwamen halen.quote:Op maandag 4 april 2022 07:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen het wel lekker laat bekend hebben gemaakt die mogelijkheid.
Dan heeft iedereen allang wat geregeld
Was ooit met een Dancevalley dat het vervoer ook een chaos was icm slecht weer.Wij hebben toen nog mensen opgehaald die onderkoeld waren.quote:Op maandag 4 april 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Het was een ravage met auto's die mensen op kwamen halen.
Taxi's die vol waren het was een slecht georganiseerd zooitje.
Ja dat scheelde gisteren bij waar ik was ook niet veel voor hele groepen.quote:Op maandag 4 april 2022 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ooit met een Dancevalley dat het vervoer ook een chaos was icm slecht weer.Wij hebben toen nog mensen opgehaald die onderkoeld waren.
Dat is nogal een uitspraak.quote:Op maandag 4 april 2022 08:08 schreef pullup het volgende:
Vervolg op de eerdere tweet![]()
[ twitter ]
Pandas zijn dombos
Niet echt, kijk gewoon naar dat filmpje en durf dan maar eens met droge ogen te beweren dat dat er soepel uitzietquote:Op maandag 4 april 2022 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is nogal een uitspraak.
@:Moemoe
Niet best,maar hij is positief.Hij was gisteren bij Humberto.Wel het kijken waard.quote:
Ga ik wellicht terugkijken zoquote:Op maandag 4 april 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet best,maar hij is positief.Hij was gisteren bij Humberto.Wel het kijken waard.
Louis Vegaquote:Op maandag 4 april 2022 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga ik wellicht terugkijken zo![]()
Heel veel Louissen zijn er niet
120 kmquote:Op maandag 4 april 2022 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee was een pittig dagje buiten gisteren. Had er uiteindelijk 120 km op zitten op de fiets want er kwam nog een stuk terug fietsen vanuit Houten achteraan door de NS
NepLouissenquote:Op maandag 4 april 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Louis Vega
Lil Louis.
Louis de 14 tiende
quote:
Ik heb Humberto juist niet gekeken omdat hij zou komenquote:Op maandag 4 april 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet best,maar hij is positief.Hij was gisteren bij Humberto.Wel het kijken waard.
quote:Op maandag 4 april 2022 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
NepLouissen![]()
Er is maar een echte Louis
Dottie toch.quote:Op maandag 4 april 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Humberto juist niet gekeken omdat hij zou komenVreselijke man vind ik die van Gaal
quote:
Louis Vuittonquote:Op maandag 4 april 2022 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
NepLouissen![]()
Er is maar een echte Louis
Morguh Domniquote:
Hoi Dottekequote:
Onze Koenquote:
Bohhquote:
Wat voor steen ?quote:Op maandag 4 april 2022 11:55 schreef Flory het volgende:
Wat een eikel die steen![]()
Goede- net nog- morgen
En wat komt die nu weer doen ?quote:
Ik ging het zelfs missen nadat ik verhuisdequote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
Toch geruststellend om je bij dat alarm te kunnen realiseren dat het inderdaad de eerste maandag van de maand isEn 12 uur
Steen alsin rock en ik las terug want ik krijg blijkbaar ook een hoop niet meequote:Op maandag 4 april 2022 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat voor steen ?
Jullie spreken ook voor mij in raadselen vanochtend
Haha okquote:Op maandag 4 april 2022 12:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Steen alsin rock en ik las terug want ik krijg blijkbaar ook een hoop niet mee
Oh ja nog een Louisquote:
Helaas, nu zijn ze op.quote:
Ja wel een van mijn favorieten uit die tijdquote:
Er was ook weinig anders..quote:Op maandag 4 april 2022 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wel een van mijn favorieten uit die tijd
Succes!quote:Op maandag 4 april 2022 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit fijn, in de regen werken.
Maar iemand moet het doen![]()
Tot later!
Sterkte.. risico's van het vakquote:Op maandag 4 april 2022 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit fijn, in de regen werken.
Maar iemand moet het doen![]()
Tot later!
quote:Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoi Espri![]()
Ik ga nu wandelen dus hopelijk niet teveel buien
Die heb ik vaker gehoord hier op Fok! 'Ja jouw username spreek ik in mijn hoofd een beetje uit als aioli, maar dan net wat anders.'quote:Op maandag 4 april 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helaas, nu zijn ze op.
Verwarrend trouwens: aoili, Aiobhin
Ja, hier lig ik ook lekker op de bedbank te niksen en wat te internetten en wat filmpjes te kijkenquote:
Vind je het wat? Ik heb er veel goede verhalen over gehoordquote:
Is beter voor vandaag ja, we wachten rustig af tot het zonnetje weer komtquote:Op maandag 4 april 2022 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, hier lig ik ook lekker op de bedbank te niksen en wat te internetten en wat filmpjes te kijkenDaar is het echt ideaal weer voor als je er toch niet uit hoeft
Ik kijk nog dus dat zegt al heel watquote:Op maandag 4 april 2022 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind je het wat? Ik heb er veel goede verhalen over gehoord
Meh, de praktijk is niet zo luxe hoor.. ik ben liever lekker aan het werk, dan schiet de dag ook beter op.quote:
Om jou te plagen.quote:
14.27 was op.quote:
Je moet je horloge gelijk zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |