SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Was er geen kinderuitvoering?quote:Op zondag 3 april 2022 15:38 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond concert en het begint pas op mijn bedtijd
Neequote:
quote:
Ja, inderdaad.quote:
dat doe ik, beetje koele lucht is alleen maar fijnquote:
Enige goede reden.quote:Op zondag 3 april 2022 16:35 schreef mschol het volgende:
extra water in de grond kan ook geen kwaad, goed voor de plantjes
Wat een ellende weer.quote:Op zondag 3 april 2022 17:02 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ten-minste-20-00-uur
Nou maar de borden doen het in elk geval weer!
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 april 2022 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je dan wel een alternatieve reis vergoed door de NS als je gestrand bent?
Tijd om te kokenquote:
quote:
Hebben wij een andere planningquote:
Hier is het ook net klaarquote:
Eerst aardappelschijfjes dan prei en uien, dan aardappel anders saus en daarover weer geraspte kaas..quote:
Geen vlees? Ik maak wel eens zoiets maar dan met een kerriesausje en gehakt ipv ui.quote:Op zondag 3 april 2022 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerst aardappelschijfjes dan prei en uien, dan aardappel anders saus en daarover weer geraspte kaas..
Kerriesausquote:Op zondag 3 april 2022 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen vlees? Ik maak wel eens zoiets maar dan met een kerriesausje en gehakt ipv ui.
Binnenkort maar weer eens preischotel maken.
Wel uit een pakje.quote:
Nee, vandaag een keer een dagje zonder vlees...quote:Op zondag 3 april 2022 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen vlees? Ik maak wel eens zoiets maar dan met een kerriesausje en gehakt ipv ui.
Binnenkort maar weer eens preischotel maken.
Was ik maar zo verstandig. Soms heb ik het gevoel dat ik 8 jaar in een vleesvrij huis wonen aan het inhalen ben ofzo.quote:Op zondag 3 april 2022 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, vandaag een keer een dagje zonder vlees...
Ik doe ook vaak lui met dat soort dingen.quote:Op zondag 3 april 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel uit een pakje.![]()
![]()
Inb4 kan je zelf wel maken. Ja dat geloof ik graag.
Al het vlees verorberen!quote:Op zondag 3 april 2022 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Was ik maar zo verstandig. Soms heb ik het gevoel dat ik 8 jaar in een vleesvrij huis wonen aan het inhalen ben ofzo.
Ik woonde met voornamelijk veganisten samen.quote:Op zondag 3 april 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou zo'n ramp is vlees eten toch ook niet
Oh ja dat kan wel een probleem zijn jaquote:Op zondag 3 april 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woonde met voornamelijk veganisten samen.
Ach de regels waren er toen ik er kwam wonen dus dan ga ik ook niet moeilijk doen.quote:Op zondag 3 april 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel een probleem zijn jaDie houden namelijk niet op bij zichzelf.
Als je een map met oude magic kaarten tegen komt doe even appenquote:Op zondag 3 april 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
Ik ga met koningsdag na jaren maar weer eens op de vrijmarkt kijken.
Dat ben ik tegen die tijd wel weer vergeten haha.quote:Op zondag 3 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je een map met oude magic kaarten tegen komt doe even appen
Ik herinner je er wel aanquote:Op zondag 3 april 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik tegen die tijd wel weer vergeten haha.
morgen om 10 beginnen.quote:Op zondag 3 april 2022 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer om 8 uur beginnen (normaal om 9 uur), maar ik moet in de middag naar de internist voor controle. Anders had ik me wellicht moeten haasten als ik thuis was gekomen. Nu heb ik meer speling...
Roep ff als er biljetjes zijnquote:Op zondag 3 april 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
Ik ga met koningsdag na jaren maar weer eens op de vrijmarkt kijken.
quote:Op zondag 3 april 2022 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Prima, wil best beetje erop letten of ik iets zie.
Dat hoeft ook niet hoor, jij weet heus wel aan mij te denken als er biljetjes te zien zijnquote:Op zondag 3 april 2022 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga niet met een hele lijst op pad hoor.
Ja dat is ook wel weer zo. Maar ja of zo'n iemand op de vrijmarkt gaat staan?quote:Op zondag 3 april 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor, jij weet heus wel aan mij te denken als er biljetjes te zien zijn
Jawelquote:Op zondag 3 april 2022 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
oh en lego voor mijquote:Op zondag 3 april 2022 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje. Na morgen 2 dagen vrij...quote:
Ik wil ook LEGOquote:
Daar hebben ze er meer van toch?quote:
LEGO is duur jaquote:Op zondag 3 april 2022 19:02 schreef Ama het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/bird-of-paradise-10289 Ook wel geinig maar is wel 100 euro.. pff.
Uhm geen idee eigenlijk. Maar ik wil deze: https://www.lego.com/nl-nl/product/flower-bouquet-10280quote:Op zondag 3 april 2022 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar hebben ze er meer van toch?
Eentje met rozen en eentje met andere bloempjes
eerst weer euro's verdienenquote:
nopequote:Op zondag 3 april 2022 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil ook LEGO![]()
Ga jij de horizon set halen?
@Solotovski lees je mee?quote:Op zondag 3 april 2022 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm geen idee eigenlijk. Maar ik wil deze: https://www.lego.com/nl-nl/product/flower-bouquet-10280
Gewoon de schimmel eraf snijden. Of was het geraspte kaasquote:Op zondag 3 april 2022 19:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n kaas was beschimmeld. Burritos zonder kaas
Die wil ik ook! Vind die zo tofquote:Op zondag 3 april 2022 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm geen idee eigenlijk. Maar ik wil deze: https://www.lego.com/nl-nl/product/flower-bouquet-10280
Hey jijquote:
Ja die is ook wel geinig maar dan heb ik toch liever de bloemen.quote:
het zijn bloemen, gewoon in een vaasquote:Op zondag 3 april 2022 19:04 schreef Ama het volgende:
Als ik ooit heb bedacht waar ik het dan neer moet zetten koop ik hem wel.
quote:Op zondag 3 april 2022 19:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n kaas was beschimmeld. Burritos zonder kaas
Ja maar die moet ik dan ook ergens kwijt. Maar denk dat ik wel een plekje weet.quote:
Was geraspte kaas. Gesmolten smurf.quote:Op zondag 3 april 2022 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:solotovski lees je mee?
[..]
Gewoon de schimmel eraf snijden. Of was het geraspte kaas
Ah ja dan is het weggooienquote:Op zondag 3 april 2022 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was geraspte kaas. Gesmolten smurf.
Idd gewoon er af snijden.quote:Op zondag 3 april 2022 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:solotovski lees je mee?
[..]
Gewoon de schimmel eraf snijden. Of was het geraspte kaas
Op je salontafelquote:Op zondag 3 april 2022 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die moet ik dan ook ergens kwijt. Maar denk dat ik wel een plekje weet.
Meestal gooi ik het inderdaad in de vriezer. Maar dat heb ik na vorig gebruik dus niet gedaan, gewoon in de koelkast gegooid. Was al aan het zoeken. Zo zonde, was amper wat uit het zakje.quote:Op zondag 3 april 2022 19:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Idd gewoon er af snijden.
Als je restjes kaas hebt raspen en in de vriezer gooien heb je altijd geraspte kaas als je het nodig hebt. Gewoon bevroren er over geen of door heen gooien
Zelfde kan ook met rode pepers gewoon invriezen. Als je het nodig hebt bevroren raspen of snijden en door het eten doen
wordt alleen maar duurderquote:Op zondag 3 april 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
Ik wil eigenlijk de boomhut nog maar duur en bijna nergens meer te krijgen
Ik ken idd eentje die hem via marktplaats nieuw had kunnen kopen en helemaal happy zat te zijn. Hij had hem voor een leuke prijs en toch nieuw in de verpakkingquote:Op zondag 3 april 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
Ik wil eigenlijk de boomhut nog maar duur en bijna nergens meer te krijgen
Geen blok kaas in huis dat je kon raspen?quote:Op zondag 3 april 2022 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal gooi ik het inderdaad in de vriezer. Maar dat heb ik na vorig gebruik dus niet gedaan, gewoon in de koelkast gegooid. Was al aan het zoeken. Zo zonde, was amper wat uit het zakje.
Nee heb nooit een blok kaas liggen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen blok kaas in huis dat je kon raspen?
Helaas wel ja.quote:
Eet je verder geen kaasquote:Op zondag 3 april 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb nooit een blok kaas liggen.
Ik heb laatst 3 soorten geraspt en door elkaar gegooid en in de vriezer gedaan. Heb je meer smaak aan je kaas voor de ovenschotel, door macaroni etcquote:Op zondag 3 april 2022 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eet je verder geen kaas![]()
* dud0r kijkt naar de 5 verschillende soorten kaas in de koelkast
Misschien ligt er nog geitenkaas.quote:Op zondag 3 april 2022 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eet je verder geen kaas![]()
* dud0r kijkt naar de 5 verschillende soorten kaas in de koelkast
Pics en adres.quote:Op zondag 3 april 2022 19:15 schreef Goitske het volgende:
Ik heb echt een goddelijke taart in de koelkast staan die ik morgen mee wil nemen naar m'n werk... Liefst zou ik nu een punt er uit snijden die is zooooo lekker
Goed planquote:Op zondag 3 april 2022 19:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb laatst 3 soorten geraspt en door elkaar gegooid en in de vriezer gedaan. Heb je meer smaak aan je kaas voor de ovenschotel, door macaroni etc
Wat die Russen allemaal niet voor elkaar krijgenquote:Op zondag 3 april 2022 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Storing gaat nog de hele nacht duren.
DODGED A BULLET
Ieuwlquote:
Dat is ook ieuwlquote:
Ik kom ER NU AANquote:Op zondag 3 april 2022 19:15 schreef Goitske het volgende:
Ik heb echt een goddelijke taart in de koelkast staan die ik morgen mee wil nemen naar m'n werk... Liefst zou ik nu een punt er uit snijden die is zooooo lekker
quote:
GEEF DIE TAARTquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier staan meer foto's en het recept
https://m.facebook.com/gr(...)nk/1385542245221257/
Adres is beperkte uitgave![]()
Netzo als mijn telefoonnummer ook beperkt uitgegeven wordt want die mensen mogen ook mijn adres
Poeeehquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Netzo als mijn telefoonnummer ook beperkt uitgegeven wordt want die mensen mogen ook mijn adres
Dat is het voordeel van dat we gaan verbouwen hier thuis. Ik koop geen planten of home deco etc krijg toch alleen maar zooi in m'n huisquote:Op zondag 3 april 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Oeh 30 procent korting op planten bij de Hema.
quote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt aan de collega.quote:Op zondag 3 april 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind zelfgebakken dingen van collega's altijd wat viezigs hebben.
Ben benieuwd wat die mensen vannacht dan doen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijkje genomen op het station. Gelukkig hebben ze de deuren van de treinen open gelaten en de verwarming aan. Anders zit je de hele dag te hokken in een ijskoude stationshal
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag het eens netjesquote:
Moest lachenquote:
In je buikquote:Op zondag 3 april 2022 19:20 schreef Goitske het volgende:
Moet nog zien hoe ik die taart op m'n werk morgen krijg op de fiets
Ja, ik denk dat die mensen nu ook te horen krijgen dat er niks meer rijdt. Toen ik net op het station stond, werd nog omgeroepen dat het tot 20.00 uur zou duren.quote:Op zondag 3 april 2022 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die mensen vannacht dan doen.
Als ik iemand zou kennen en die zou mij bellen van joh ik sta op station ... Kom je me halen dan zou ik ze wel naar huis brengen of op halen en hier laten logerenquote:Op zondag 3 april 2022 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijkje genomen op het station. Gelukkig hebben ze de deuren van de treinen open gelaten en de verwarming aan. Anders zit je de hele dag te hokken in een ijskoude stationshal
[ afbeelding ]
Soms zie je weleens oude albums vol aangeboden wordenquote:Op zondag 3 april 2022 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Maar ja of zo'n iemand op de vrijmarkt gaat staan?
Mijn broer heeft een jaartje banketbakkersopleiding gedaan. Daar werd in het beslag van taarten gerocheld en die taarten werden verkocht in het winkeltjequote:Op zondag 3 april 2022 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beetje maar ik sla die meuk sowieso over.
#viesdikquote:Op zondag 3 april 2022 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Vraag het eens netjes
[..]
Moest lachen
[..]
In je buik
Zekerquote:Op zondag 3 april 2022 19:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als ik iemand zou kennen en die zou mij bellen van joh ik sta op station ... Kom je me halen dan zou ik ze wel naar huis brengen of op halen en hier laten logeren
Ben niet gebeld in elk geval. Weet wel als vrienden of familie in de trein zouden zitten dan hadden ze wel gebeldquote:
Worth itquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een jaartje banketbakkersopleiding gedaan. Daar werd in het beslag van taarten gerocheld en die taarten werden verkocht in het winkeltje
Ben niet gebeld in elk geval. Weet wel als vrienden of familie in de trein zouden zitten dan hadden ze wel gebeldquote:
Dat is waar. Deze vulling echt oh... Ik zou zo het hele ding leeg kunnen lepelenquote:
Gatver!quote:Op zondag 3 april 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een jaartje banketbakkersopleiding gedaan. Daar werd in het beslag van taarten gerocheld en die taarten werden verkocht in het winkeltje
Het FOK! Hulpteam had je ook wel geredquote:Op zondag 3 april 2022 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n vader moeten bellen. Anders was ik wel de sigaar geweest.
Ik ben nu wel heel benieuwd. Maak er over 2 weken nog maar eentje als mijn aanbod nodig isquote:Op zondag 3 april 2022 19:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ben niet gebeld in elk geval. Weet wel als vrienden of familie in de trein zouden zitten dan hadden ze wel gebeld
[..]
Dat is waar. Deze vulling echt oh... Ik zou zo het hele ding leeg kunnen lepelen
Zo zijn wijquote:Op zondag 3 april 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het FOK! Hulpteam had je ook wel gered
Bij mij ligt het er aan wie het maakt.quote:Op zondag 3 april 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Minderheden die zich niet geheel welkom voelen in de maatschappij moet je ook niet in de voedselbereiding laten werken.quote:Op zondag 3 april 2022 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden best lekkere mokkataartjes.Lekker smeuïg.
Gewoon allemaal een uitkering.quote:Op zondag 3 april 2022 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minderheden die zich niet geheel welkom voelen in de maatschappij moet je ook niet in de voedselbereiding laten werken.
Sowieso als ik je weer zie zorg ik dat ik wat lekkers maak. Doe ik vaak voor @Dr_Flash ook vaakquote:Op zondag 3 april 2022 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd. Maak er over 2 weken nog maar eentje als mijn aanbod nodig is
Haha, ja hangt heel erg af van de collega en de bakkwaliteiten van die collega.quote:Op zondag 3 april 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2022 19:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sowieso als ik je weer zie zorg ik dat ik wat lekkers maak. Doe ik vaak voor @:Dr_Flash ook vaak
[..]
Wat heb je inmiddels geboekt?quote:Op zondag 3 april 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ja hangt heel erg af van de collega en de bakkwaliteiten van die collega.
Van bepaalde collega's hoefde ik ook niets
Ja, maar dan niet zo'n hoge.quote:
[..]
Krakau!quote:
Zit je er weer klaar voor BZV?quote:
Met de Budabolide to the rescuequote:Op zondag 3 april 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit wie bestaat dat hulpteam?quote:Op zondag 3 april 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie weet, waren het wel balletjes met mensenvlees.quote:Op zondag 3 april 2022 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik had zo'n verkeerd afgestemde Limburgse collega, bleek puistengezicht, laffe kruiperige houding, jampotglazenbril, vieze vingers en die maakte altijd gehaktballetjes om uit te delen op het werk, daar heb ik tegen gezegd dat het verboden was vanaf heden, opbokken met die troep![]()
Wij hebben ooit van een patiënt iets zelf gebakken gekregen maar we weten dat die moeder een kettingroker is, ding was niet goed gaar echt verderequote:Op zondag 3 april 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ja hangt heel erg af van de collega en de bakkwaliteiten van die collega.
Van bepaalde collega's hoefde ik ook niets
Stapelbed met douche?quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krakau!
Moet Auschwitz nog boeken.
En ik ben nog goedkoper uit dan als ik een hotel in NL zou boeken aan het strand._!
Oh was het al bijna vergeten. - zet NPO site alvast open -quote:
Minimaal, of katten, of gewoon stront of zaad erin of zoquote:Op zondag 3 april 2022 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie weet, waren het wel balletjes met mensenvlees.
Ja, dat heb ik dus ook gedaan, toen die collega naar de wc was, zo in de prullenbak gekieperd... beetje keukenpapier eroverheen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:40 schreef Goitske het volgende:
@
[..]
Wij hebben ooit van een patiënt iets zelf gebakken gekregen maar we weten dat die moeder een kettingroker is, ding was niet goed gaar echt verdere
En ooit een collega gehad die had cheesecake gemaakt en op mijn bureau eentje gezet. 1 hapje uit fatsoen gedaan. Daarna alle mogelijke manieren gezocht om hem ongezien weg te gooien.
Die heeft echt een cheesecake zo verknalt terwijl ik echt dol op baked cheesecake ben
Hoe kun je dat nou vergeten !quote:Op zondag 3 april 2022 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh was het al bijna vergeten. - zet NPO site alvast open -
Nu wel.
Heb je die chiliworst niet geprobeerd btw? Was best lekkerquote:
Ik heb wel weer gegeten en gedronkenquote:Op zondag 3 april 2022 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal, of katten, of gewoon stront of zaad erin of zo
Echt iedereen heeft het bij ons gedaan, echt niet te vretenquote:Op zondag 3 april 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook gedaan, toen die collega naar de wc was, zo in de prullenbak gekieperd... beetje keukenpapier eroverheen.
Zonde van de calorieën
Nee heb ik voor Solo gedaan, ik hou daar echt niet van.quote:Op zondag 3 april 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die chiliworst niet geprobeerd btw? Was best lekker
Ik vraag mij echt af als je weet dat er geklooid wordt met eten of je dan niet gewoon ergens een melding er van maakt bij de voedsel en waren autoriteitquote:Op zondag 3 april 2022 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal, of katten, of gewoon stront of zaad erin of zo
Ik vind het ook een soort van knap dat je zoiets kan verknallen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft het bij ons gedaan, echt niet te vreten
Was beetje type links draaiende biogarde hufter... Ze had ook altijd een flesje water mee maar dat kon je niet bijvullen uit de kraan. Wij vroegen ons af of het ingestraald water was van de stach van Jomanda
Ja, misschien komen ze dan gezellig controleren.quote:Op zondag 3 april 2022 19:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af als je weet dat er geklooid wordt met eten of je dan niet gewoon ergens een melding er van maakt bij de voedsel en waren autoriteit
Uit wie er maar in de buurt woont.quote:
Geen idee volgend haar was echt dit het recept en ze vond hem zelf heerlijk. Als ik een hap neem van eigen spul en merk dat ik het verkloot heb dan pak ik de taart op en flikker dat hele ding in de prullenbak voordat iemand anders er van gegeten heeftquote:Op zondag 3 april 2022 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook een soort van knap dat je zoiets kan verknallen.
Had ze er dan geen suiker in gedaan of verkeerde producten gebruikt?
Het concentreert zich wel een beetje rondom Noord-Brabant / NH en een klein beetje in het oosten van het landquote:Op zondag 3 april 2022 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit wie er maar in de buurt woont.We hebben zo’n dicht netwerk dat er altijd wel iemand in de buurt woont
Ik vond van niet, maar dat vind ik nooit.quote:
Hij heeft hem meegenomen naar huis.quote:Op zondag 3 april 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond van niet, maar dat vind ik nooit.
Mr. Wattenschijfje kan niet zo goed tegen pittig, maar die heb ik niet horen piepen![]()
Wat vond je vriend ervan?
Die wil ikquote:
Is best een normale reactie, inderdaadquote:Op zondag 3 april 2022 19:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Geen idee volgend haar was echt dit het recept en ze vond hem zelf heerlijk. Als ik een hap neem van eigen spul en merk dat ik het verkloot heb dan pak ik de taart op en flikker dat hele ding in de prullenbak voordat iemand anders er van gegeten heeft
Ik woon in Zuid-Hollandquote:Op zondag 3 april 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het concentreert zich wel een beetje rondom Noord-Brabant / NH en een klein beetje in het oosten van het land
Krijgt gewoon worst mee naar huisquote:
Net.quote:
Ik ook soort vanquote:
Have funquote:
Dus jij komt ergens uit Flevoland van origine?quote:Op zondag 3 april 2022 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte Brabanders zijn 20 procent slimmerder, een kwartje knapper en 50 procent gezelliger
ik ben er nu een aan het makenquote:Op zondag 3 april 2022 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden best lekkere mokkataartjes.Lekker smeuïg.
quote:Op zondag 3 april 2022 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte Brabanders zijn 20 procent slimmerder, een kwartje knapper en 50 procent gezelliger
Zit ik nu wel even te kijken voordat ze op het werk weer roepen hebjm je het nog gezien die deed dit en dat en die is naar huisquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je zo'n plat kwekkende brabander hoort, dan zou je die niet snel 20% slimmer inschatten.
quote:Op zondag 3 april 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je zo'n plat kwekkende brabander hoort, dan zou je die niet snel 20% slimmer inschatten.
Volgende maandquote:
Snapte ikquote:Op zondag 3 april 2022 11:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81, heb alleen mijn naam veranderd..
Deaud he?quote:
Ik vond haar op zich wel leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 3 april 2022 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deaud he?
Wel blij met de afvaller in HHB?? Ik iig wel.![]()
Lelijk was ze iig niet, maar wel mega irritantquote:Op zondag 3 april 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond haar op zich wel leuk om naar te kijken
Maar het was terecht![]()
Ik vind het dit jaar goede bakkers, maar allemaal een beetje grijze muizen.
Ja, die laagjestaart was heel mooiquote:Op zondag 3 april 2022 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lelijk was ze iig niet, maar wel mega irritant
Ja idd erg goede bakkers, maar niet echt de meest opvallende mensen..
Zeinab is wmb wel een favoriet voor de eindzege . Haar spektakelstukken mogen iig echt die naam dragen..
Ik krijg jeuk op onaangename plekken van die gast met z'n veganistisch bakken en kijk mij nou eens de toffe veganistische gay hipster zijn... Hij legt het er allemaal zo dik bovenopquote:Op zondag 3 april 2022 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deaud he?
Wel blij met de afvaller in HHB?? Ik iig wel.![]()
Ik wilde het niet zeggen, maar ik vind hem ook een tikje vervelendquote:Op zondag 3 april 2022 22:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk op onaangename plekken van die gast met z'n veganistisch bakken en kijk mij nou eens de toffe veganistische gay hipster zijn... Hij legt het er allemaal zo dik bovenop![]()
En ja ik weet dat melk vrij bakken best lastig is maar je hebt gewoon vioplant boter en dat verwerkt netzo makkelijk als gewone boter dus hoef je niet voor de hemel in geprezen te worden. Mijn zoon is een tijd lactose intolerant geweest en daardoor eea melk vrij gemaakt
Tegen de tijd dat die klaar is ligt iedereen hier al te pittenquote:
Ik sowieso.quote:Op zondag 3 april 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die klaar is ligt iedereen hier al te pitten
Ik denk ook niet dat het hier heel laat gaat wordenquote:
Nee, het is wel poezenplaatjestijdquote:Op zondag 3 april 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het hier heel laat gaat worden
Moet ik die eerst gaan zoekenquote:Op zondag 3 april 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is wel poezenplaatjestijd
Heeft die treinapocalypse toch nog ergens nut voor gehadquote:Op zondag 3 april 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Moet m'n best doen om m'n boek niet in 1 dag uit te lezen.
Ja die heb ik niet klaarstaan ofzoquote:
Doorgaans staat er binnen een paar seconden een plaatje als ballie aan haar kussen gaat ruiken.quote:
Omdat ik meestal al wel wat eerder weet wanneer ze naar bed gaat zodat ik tijd heb om er eentje te zoekenquote:Op zondag 3 april 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doorgaans staat er binnen een paar seconden een plaatje als ballie aan haar kussen gaat ruiken.
Aah, via snackappquote:Op zondag 3 april 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik meestal al wel wat eerder weet wanneer ze naar bed gaat zodat ik tijd heb om er eentje te zoeken
Plus ze gaat meestal rond dezelfde tijdquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Media Inside is af en toe wel vermakelijk om te kijken.
quote:Op zondag 3 april 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal heb je deze al gezien?
jaquote:Op zondag 3 april 2022 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie. Hebben ze je veel laten lopen vandaag?
Heb je een slaapje van te voren gedaan?quote:Op zondag 3 april 2022 23:04 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk in bedConcert was leuk [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2022 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een slaapje van te voren gedaan?
Wat hebben ze je vroeg laten gaanquote:
Komt er straks een verontrustend bericht op de nos?quote:
Dat kan altijd jaquote:Op zondag 3 april 2022 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt er straks een verontrustend bericht op de nos?
Lekkerquote:Op zondag 3 april 2022 23:08 schreef bitterbal het volgende:
had nog een broodje zalm naar binnen gesneakt
"Massale slachting in Rotterdams restaurant"quote:
Lekkerquote:Op zondag 3 april 2022 23:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik had dit vanavond![]()
[ afbeelding ]
misschienquote:Op zondag 3 april 2022 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Massale slachting in Rotterdams restaurant"
Dat ziet eruit als goede frietjesquote:Op zondag 3 april 2022 23:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik had dit vanavond![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het wel eens geprobeerd. Niet mijn ding.quote:Op zondag 3 april 2022 23:05 schreef kwiwi het volgende:
Was trouwens helemaal gefascineerd van de trombone speler (die niet op de foto staat). Dat leek me een moeilijk instrument om te spelen.
Op band camp?quote:Op zondag 3 april 2022 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd. Niet mijn ding.
Zeker, ook die waren echt lekkerquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 23:28 schreef kwiwi het volgende:
Heb nu zin in belgische frites met een dikke klodder mayo
Die jaquote:Op zondag 3 april 2022 23:31 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
De echte van zo'n kraam (en dus geen diepvries) jamjam
Slaapthee drinken?quote:Op zondag 3 april 2022 23:35 schreef kwiwi het volgende:
Had koffie gedronken om 18u om niet slspend in die zaal te zitten, maar nu ben ik nog steeds klaarwakker
Trustenquote:Op zondag 3 april 2022 23:38 schreef Flory het volgende:
Ga een etage hoger proberen te geraken![]()
Hele middag buiten gewandeld in de zon met fris (soms echt koud) windje, heb er rooie wangen vanmisschien ook deels van de wijn
![]()
En @:kwiwi dat is niks voor jou![]()
Slaaplekker straks
Een oude eigenlijk, weer uit het stof getrokkenquote:
Ah ok.quote:Op zondag 3 april 2022 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een oude eigenlijk, weer uit het stof getrokken
Nog ff terug, had nog een foto gemaakt op terrasquote:
quote:
Moest er vanmiddag aan terugdenken toen ik dit biertje zagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Ff niet aan denken. It's midnight. Rest is van later zorgquote:
tijd voor bed, iets met maandag en werkquote:Op maandag 4 april 2022 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff niet aan denken. It's midnight. Rest is van later zorg
Dan lekker slapen, althans, dat hoop ik voor jequote:Op maandag 4 april 2022 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor bed, iets met maandag en werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |