SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Parijs is niet lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Parijs, ook tandjes duur en lelijk.
Tof hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik zit op googlemaps te kijken en mijn oog valt net op Praag
Wel minder dicht bij Putin...
Valt bij mij onder lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Parijs is niet lelijk.
Het is wel vies, onveilig en overspoelt met migranten.
Dresden? München?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op mijn lijstje staan:
- Boedapest
- Praag
- Kopenhagen
Daar ook inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
K&K Hotel in Boekarest onder andere![]()
Heeft me 2 dagen gekost om die kamer af te koelen.
Ja of Berlijn ?quote:
Zal die het wel naar gemaakt hebben danquote:
neequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal die het wel naar gemaakt hebben dan
quote:
De meningen zijn verdeeldquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Berlijn![]()
Praag is er echt op achteruit gegaan over de jaren.
Glazen badkamerdeuren vind ik sowieso iets achterlijksquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
De meningen zijn verdeeld
Ben al een keer in Berlijn geweest, maar dat was met school en in zo'n achterlijk hostel met glazen douchedeuren.
Je bent er allemaal al geweest of gewoon geen behoefte?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Zou eigenlijk geen enkele stad weten waar ik 'graag' naartoe zou willen
Wienerschnitzels en curryworstenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In Duitsland kan je wel lekker eten, ik hoop dat ze dan ook geen mondkapjesplicht meer hebben
In een openbaar iets.. wtf.. ???quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Glazen badkamerdeuren vind ik sowieso iets achterlijks
Ben nooit echt zo'n fan van stedenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent er allemaal al geweest of gewoon geen behoefte?
Pohhhhquote:
Ja, maar om nu op het platteland te gaan zitten in een vreemd land, vind ik ook weer zo wat.quote:
Ik ga naar Wenen, Graz, Ljubljana, Szekesfehérvár en Boedapestquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Kan wel plekken met aantal mooie industrieterreinen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Lekker in Italië?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar om nu op het platteland te gaan zitten in een vreemd land, vind ik ook weer zo wat.
Oh ja, Wenen ben ik ook geweest, was leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga naar Wenen, Graz, Ljubljana, Szekesfehérvár en Boedapest
Gewoon door een land heenreizen is een stuk leukerquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar om nu op het platteland te gaan zitten in een vreemd land, vind ik ook weer zo wat.
Ja, daar welquote:
Ik heb maar 3 dagen, helaasquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon door een land heenreizen is een stuk leuker
Ok Jheronimusquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Praag lopen zoveel van die gewone toeristen rond, hoiiiiii Tim uit Lelystad en Ans uit Krommenie.
Ruzie over een schnitzel?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, Wenen ben ik ook geweest, was leuk!
Een van mijn vriendinnengroepjes is toen wel uit elkaar gevallen, maar dat terzijde.
Op iedere hoek van de straat coke en hoeren aangeboden krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Praag lopen zoveel van die gewone toeristen rond, hoiiiiii Tim uit Lelystad en Ans uit Krommenie.
Ik ben ook heel gewoonquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
In 3 dagen kun je best een eindje rijden en wandelen hoorquote:
Lekker ontbijten aan het Comomeer.quote:
Beetje zoals elke Europese toeristenstad dus?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op iedere hoek van de straat coke en hoeren aangeboden krijgen.
Nee, te debiel voor woorden, iemand kon een ontbijtlepeltje niet vinden en toen barstte iemand anders in woede uit en smeet bestek neer met de legendarische woorden: IK KAN HET ONTBIJTLEPELTJE OOK NIET VINDENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, naar Bommelwaard.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 3 dagen kun je best een eindje rijden en wandelen hoor
Gaat dit over Amsterdam?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op iedere hoek van de straat coke en hoeren aangeboden krijgen.
GoT Jon is zonder H IIRC.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben het wel over dezelfde john snow he?
You know nothing John Snow bedoel ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben het wel over dezelfde john snow he?
Ja, als ik weer wat langer op vakantie kan dan wil ik met gierende banden naar de zon (Italië/ Spanje/ Griekenland zoiets)quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker ontbijten aan het Comomeer.![]()
Da’s nog eens romantisch met Wattenschijfje![]()
En misschien vindt mr Wattenschijf het ook prettig
Ben nu alweer vergeten waar het ligtquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te debiel voor woorden, iemand kon een ontbijtlepeltje niet vinden en toen barstte iemand anders in woede uit en smeet bestek neer met de legendarische woorden: IK KAN HET ONTBIJTLEPELTJE OOK NIET VINDENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
oh...quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
You know nothing John Snow bedoel ik
Weekendje Bergamo?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik weer wat langer op vakantie kan dan wil ik met gierende banden naar de zon (Italië/ Spanje/ Griekenland zoiets)
Vervolgens stormde diegene weg en wij hadden een probleem, want geen hotelsleutelquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oh...
dacht dat je het had over de britse wetenschapper John Snow
Boven US town.quote:
Ik moet gelijk aan Kuifje denken.quote:
Ja das oost-Brabant, dat is stomquote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vervolgens stormde diegene weg en wij hadden een probleem, want geen hotelsleutel
Pardon ?quote:
Ja, dat was echt genietenquote:
Is nu in ieder geval wel genoeg accommodatie beschikbaarquote:
Ik stotter toch niet?quote:
nee johquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT nooit verder dan ep1 gezien, rommel..
Ja, dat weet ik toch niet?quote:
Ken dat soort verhalen ook wel van een ex-vriendin van mij. Kleine dingen die nooit meer vergeten worden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was echt genieten![]()
Iedereen liep ook echt op eieren en zo
Zoek je ook een West-Brabantse vrouw; of is een Oekraïense orderpicker ook goed. Liefde op het eerste gezicht als ze met de avondshift moet beginnen en jij langs komt lopen.quote:
Echt een tof stadje hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Kuifje denken.
Professor Bergamo of zo
Ja, maar dat is dan vanuit een relatie?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken dat soort verhalen ook wel van een ex-vriendin van mij. Kleine dingen die nooit meer vergeten worden.
Ik struikel wel eens over mijn woorden omdat ik sneller denk dan ik kan praten, maar echt stotteren nietquote:
Denk dat de lijken inmiddels ook weer opgeruimd zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is nu in ieder geval wel genoeg accommodatie beschikbaar
Ik kom soms niet uit mijn woorden door mijn hyperventilatie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik struikel wel eens over mijn woorden omdat ik sneller denk dan ik kan praten, maar echt stotteren niet
Nee geen specifieke wensen, als ze het woord vanille maar gewoon normaal kan uitsprekenquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek je ook een West-Brabantse vrouw; of is een Oekraïense orderpicker ook goed. Liefde op het eerste gezicht als ze met de avondshift moet beginnen en jij langs komt lopen.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan vanuit een relatie?
Dat lijkt me dan weer anders en moeilijk.
Ik heb overigens het contact met diegene verbroken, geen tijd voor zulke onzin.
Ik vind dit wel herkenbaarquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik struikel wel eens over mijn woorden omdat ik sneller denk dan ik kan praten, maar echt stotteren niet
Gelijk trek in babi pangangquote:
Wie is het tweede leukste na John Sneeuw? nu hij dood is moet je een nieuwe kiezen hoor, zo werkt dat.quote:
quote:
ja de eerste is eigelijk michiel huismanquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is het tweede leukste na John Sneeuw? nu hij dood is moet je een nieuwe kiezen hoor, zo werkt dat.
nou grmbl vond ze eerst niet te vreten en ineens vreet die ze om de dagquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen kipsatéschnitzels?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou grmbl vond ze eerst niet te vreten en ineens vreet die ze om de dag
O dat doe ik altijd, struikelen over m'n eigen woorden. Of dat ik dan zo druk ben in m'n hoofd dat ik ga raaskallen en woorden door elkaar haal. Vorige week noemde ik paaseitjes aardbeien. Echt wtf. Doe het hier op fok ook weleensquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mmm die vind ik weer zo nep, plastic poppetje nog in de verpakking.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de eerste is eigelijk michiel huisman
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou grmbl vond ze eerst niet te vreten en ineens vreet die ze om de dag
nee joh, mooie man is datquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmm die vind ik weer zo nep, plastic poppetje nog in de verpakking.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is het tweede leukste na John Sneeuw? nu hij dood is moet je een nieuwe kiezen hoor, zo werkt dat.
vies bahquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik had ze gisteren van de Lidl
https://www.globehopper.n(...)-reistips-hoteltips/quote:
Alleen deze week toevallig 2 keer omdat ze in de bonus zijnquote:
uhuhquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen deze week toevallig 2 keer omdat ze in de bonus zijn
Veel neo-nazis daar dus past goed.quote:
Terechtquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.globehopper.n(...)-reistips-hoteltips/
Boedapest staat op nr. 2
Ga jij nou maar eens een keer wat groente door die pasta van je gooienquote:
had er vandaag spinazie doorheen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens een keer wat groente door die pasta van je gooien
Moet ik ook nog over water beginnen of wat?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had er vandaag spinazie doorheen hoor
[ afbeelding ] met je groente
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe eensquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog over water beginnen of wat?
mOEt Ik oOk nOG OvER hET WaTEr beGINnen Of WAt?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog over water beginnen of wat?
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mOEt Ik oOk nOG OvER hET WaTEr beGINnen Of WAt? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag?
Tomatensaus is ook een soort van groenten tochquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
ja maar had pasta met onderwaterinsecten en spinaziequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tomatensaus is ook een soort van groenten toch
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar had pasta met onderwaterinsecten en spinazie
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattenschijfje wil niet naar Boedapest.
Ja, echt onbegrijpelijk he ?quote:
Goedkoop bier hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kopenhagenquote:
Rome in juniquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kopenhagen
Rome
Stockholm
Parijs
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Rome in juli heeft me vijf jaar van m'n leven gekost en heb nog veel gemist ook omdat we lagen dood te gaan in de schaduw.
Ga ik niet overleven, dan smelt ik weg.quote:
Hoe kijken ze dan ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Cavia's zitten me naar bed te kijken.
Ze zitten voor het plexiglas een beetje te wachten. Net als dierentuindieren die naar binnen willen.quote:
Hier hangen ze er altijd overheen, met de elleboogjes OVER de rand, want stel je voor dat je eten misloopt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten voor het plexiglas een beetje te wachten. Net als dierentuindieren die naar binnen willen.
Nighty nightquote:
Dat doet alleen Muis, die flikkert er nog eens uit. Ozzy is er volgens mij fysiek niet toe in staat. Fietje staat vaak achter Muis een beetje wiebelig op haar achterpoten, een beetje als een buikdanseres. Maar dat is alleen als ik echt met eten kom, niet als ik nog tv zit te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier hangen ze er altijd overheen, met de elleboogjes OVER de rand, want stel je voor dat je eten misloopt.
Alles wat anderen hebben is minstens 23 miljoen keer lekkerder.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Muis is ook zo'n draak die vreten van anderen afpakt, nog voor ze haar eigen blaadje op heeft.
Ook als het iets is wat ze zelf niet lusten. Dan pakken ze het nog af want de ander gunnen ze het ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles wat anderen hebben is minstens 23 miljoen keer lekkerder.
Gewoon wetenschappelijk bewezen en goedgekeurd door de caviabond.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doet alleen Muis, die flikkert er nog eens uit. Ozzy is er volgens mij fysiek niet toe in staat. Fietje staat vaak achter Muis een beetje wiebelig op haar achterpoten, een beetje als een buikdanseres. Maar dat is alleen als ik echt met eten kom, niet als ik nog tv zit te kijken.
En dan echt snel wegrennen met de buit in de bekquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook als het iets is wat ze zelf niet lusten. Dan pakken ze het nog af want de ander gunnen ze het ook niet.
zou ik ook doen, hamsteren!!quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Muis is ook zo'n draak die vreten van anderen afpakt, nog voor ze haar eigen blaadje op heeft.
Kopenhagenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op mijn lijstje staan:
- Boedapest
- Praag
- Kopenhagen
Cavia’s hebben toch niets te willen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ben jij vroegquote:Op zondag 3 april 2022 05:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cavia’s hebben toch niets te willen?
Ik ben net thuis. Niet het hele feestje volgehouden. Maar wel verstandig dat ik naar huis gegaan ben want moest een uur rijden.quote:Op zondag 3 april 2022 05:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben net wakker
maar ga nog wel proberen wat slaap te pakken
moet je ding maar zijn dat soort feestjes..quote:Op zondag 3 april 2022 05:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben net thuis. Niet het hele feestje volgehouden. Maar wel verstandig dat ik naar huis gegaan ben want moest een uur rijden.
En in slaap vallen achter het stuur is niet handig
Was je in Rotterdamquote:Op zondag 3 april 2022 05:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben net thuis. Niet het hele feestje volgehouden. Maar wel verstandig dat ik naar huis gegaan ben want moest een uur rijden.
En in slaap vallen achter het stuur is niet handig
A, je bent op vakantie? Geniet er lekker van.quote:Op zondag 3 april 2022 07:24 schreef Karzai het volgende:
Ons hotel staat in een populaire uitgaansstraat waar de clubs tot 6 uur sochtends open zijn.
Dat stond niet in de reviews
Oepsquote:Op zondag 3 april 2022 07:25 schreef Karzai het volgende:
Desondanks redelijk geslapen, had meer last van het gesnurk van mijn moeder
goedemorgen, lang weekendje Madrid en omstrekenquote:Op zondag 3 april 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, je bent op vakantie? Geniet er lekker van.
[..]
Oeps
Leuk, hopelijk heb je daar beter weer dan hier.quote:Op zondag 3 april 2022 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
goedemorgen, lang weekendje Madrid en omstreken
Dacht altijd dat een vakantie is voor ontspanning...quote:Op zondag 3 april 2022 07:26 schreef Karzai het volgende:
Vandaag staat een tripje naar segovia op het programma. Ook een dorpje op een berg. Dat wordt weer klimmen en traplopen
quote:Op zondag 3 april 2022 07:26 schreef Karzai het volgende:
Vandaag staat een tripje naar segovia op het programma. Ook een dorpje op een berg. Dat wordt weer klimmen en traplopen
Gisteren waren we dood om half elf en gingen we slapenquote:Op zondag 3 april 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dacht altijd dat een vakantie is voor ontspanning...
's Avonds ben je bekaf.
quote:Op zondag 3 april 2022 07:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gisteren waren we dood om half elf en gingen we slapen
Tis helder en zonnig. Maar in de ochtend nog koudquote:Op zondag 3 april 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk heb je daar beter weer dan hier.
Las net dat hier de koudste nacht ooit in april was -6.3quote:Op zondag 3 april 2022 07:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis helder en zonnig. Maar in de ochtend nog koud
Hier af en toe een vlokje, echt sneeuwen kan je het niet noemen hierquote:
Gister dwarrelde er sneeuwvlokjes alsof het echt in de winter was. En het is nu ook -3 hier.quote:Op zondag 3 april 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier af en toe een vlokje, echt sneeuwen kan je het niet noemen hier
Hey jij ook hierquote:Op zondag 3 april 2022 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister dwarrelde er sneeuwvlokjes alsof het echt in de winter was. En het is nu ook -3 hier.
Strakblauwe luchtquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dit is de koffieslowchat toch? Dus hier moet je geweest zijn, als er een grote mok koffie voor je staat.
Hier wat wolken her en der maar ook zon. Een prachtige zondagochtend...quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dit is de koffieslowchat toch? Dus hier moet je geweest zijn, als er een grote mok koffie voor je staat.
Stevig ontbijtje met knakworstjes.quote:Op zondag 3 april 2022 08:31 schreef Karzai het volgende:
Ontbijt zit er weer in, ik had Spaanse knakworstjes.
Straks met de taxi naar het station. Ja je bent hier maar kort en wil zoveel mogelijk zien
Morgen doen we het rustiger aan en kunnen we uitslapen
Klopt. Zo'n weekend is zo om.. Veel plezier.quote:Op zondag 3 april 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stevig ontbijtje met knakworstjes.
Veel plezier vandaag, je hebt gelijk dat je veel gaat kijken, in bed liggen kan je thuis ook.
O dat is minderquote:Op zondag 3 april 2022 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan ook wel koffie gebruiken.
Slecht geslapen vannacht.
Hoesten?quote:Op zondag 3 april 2022 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan ook wel koffie gebruiken.
Slecht geslapen vannacht.
quote:Op zondag 3 april 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Zondagse ochtendrust is toch heerlijk eigenlijk hè [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Valt me mee dat er nog niemand enthousiast bezig is met de snoeischaar of vlakschuurmachinequote:Op zondag 3 april 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Kom zo even langs met een bladblazerquote:Op zondag 3 april 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Het is te koud denk ikquote:Op zondag 3 april 2022 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me mee dat er nog niemand enthousiast bezig is met de snoeischaar of vlakschuurmachine
Is normaal ook geen excuus hoorquote:
Urenlang zelfs?quote:Op zondag 3 april 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Of zo'n matige buurvrouw die op zondagochtend urenlang luidkeels ligt te kieriejotten
Ja hoi Bassiequote:Op zondag 3 april 2022 08:59 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vriendjes/vriendinnetjes,
En @:dud0r
copainquote:Op zondag 3 april 2022 08:59 schreef Haags het volgende:
Niet? dan heb je vandaag dus gelukquote:
Morguh Haagsquote:Op zondag 3 april 2022 08:59 schreef Haags het volgende:
Ja.quote:Op zondag 3 april 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Slim of niet?
"Polen staat open voor stationering Amerikaanse kernwapens"
Heeft weinig meerwaarde. We kunnen Rusland nu ook al op alle mogelijke manieren raken. En zij ons.quote:Op zondag 3 april 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Slim of niet?
"Polen staat open voor stationering Amerikaanse kernwapens"
Beetje voorover bukken in een rok en je witte Poolse harige kont laten zien dit.quote:Op zondag 3 april 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft weinig meerwaarde. We kunnen Rusland nu ook al op alle mogelijke manieren raken. En zij ons.
Was er een gast die begon over een gouden bikini?quote:Op zondag 3 april 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Droomde vannacht dat ik dus topless aan het werk was. Mijn collega's niet. En je zag de gasten naar mij kijken zo van is ze nou wat vergeten aan te trekken of hoort dit gewoon zo....
Nee want had zelfs geen bikini topje aanquote:Op zondag 3 april 2022 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was er een gast die begon over een gouden bikini?[ afbeelding ]
Ik droomde precies hetzelfde, maar dan vanuit het perspectief van een gast.quote:Op zondag 3 april 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Droomde vannacht dat ik dus topless aan het werk was. Mijn collega's niet. En je zag de gasten naar mij kijken zo van is ze nou wat vergeten aan te trekken of hoort dit gewoon zo....
* legt broodjes weer in de kast.quote:Op zondag 3 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje voorover bukken in een rok en je witte Poolse harige kont laten zien dit.
das wel erg toevalligquote:Op zondag 3 april 2022 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik droomde precies hetzelfde, maar dan vanuit het perspectief van een gast.
quote:Op zondag 3 april 2022 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik droomde precies hetzelfde, maar dan vanuit het perspectief van een gast.
quote:Op zondag 3 april 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
MAD binnen een maandje lijkt me wat te enthousiast hoorquote:Op zondag 3 april 2022 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja.
Die oorlog is binnen nu en een maandje afgelopen trouwens. #GroetenVanMijnGlazenBol
Toch een tikje van slag door je match met Ignacioquote:Op zondag 3 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want had zelfs geen bikini topje aan
Daar moet ik nog op reagerenquote:Op zondag 3 april 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch een tikje van slag door je match met Ignacio
quote:Op zondag 3 april 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Straks ontvoeren stinkhaatbaarden je in Thailand en de rest van je leven spendeer je met topless dansen voor de Sultan van Brunei.quote:Op zondag 3 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
eerst leden van IS en nu dit
misschien betekent het iets
Vrees er ook voor.quote:Op zondag 3 april 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MAD binnen een maandje lijkt me wat te enthousiast hoor
quote:Op zondag 3 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ontvoeren stinkhaatbaarden je in Thailand en de rest van je leven spendeer je met topless dansen voor de Sultan van Brunei.
quote:Op zondag 3 april 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even vriendelijk begroeten: hijo de puta
Krijg je gelijk ook weer zo'n boze moeder erbij die d'r kindje wil beschermenquote:Op zondag 3 april 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even vriendelijk begroeten: hijo de puta
Ik kom lunchenquote:Op zondag 3 april 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zometeen dus extra goed checken of ik mij wel goed aankleed voordat ik weg ga
en wie trapte er dan?quote:Op zondag 3 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op een fiets zat met een stuurstang van 10 meter hoog waar ik tijdens het fietsen in omhoog klom
quote:Op zondag 3 april 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik schrijf het voor de zekerheid ook op een post it
quote:Op zondag 3 april 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zit dat briefje de hele dag op je tiet.
quote:Op zondag 3 april 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ik straks, zondag is altijd een drukke dag
https://9gag.com/gag/a918zw1
Ja geen idee, die fiets ging vooruit door het klimmen ofzoquote:
Zat er wel een zadel op?quote:Op zondag 3 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op een fiets zat met een stuurstang van 10 meter hoog waar ik tijdens het fietsen in omhoog klom
quote:Op zondag 3 april 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
"Twee cappuccino met appelgebak? momentje hoor" [ afbeelding ]
Jij zou je koffie zeker opeens met melk willenquote:Op zondag 3 april 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Zou toch enigszins afgeleid worden van mijn bakje koffie door topless bediening denk ik.
Lacterende vrouwenquote:Op zondag 3 april 2022 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou je koffie zeker opeens met melk willen
opgegeten?quote:Op zondag 3 april 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Heb gedroomd dat ik in New York was. Liep alleen maar te vretenen toen was ik m'n hotel kwijt.
quote:Op zondag 3 april 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Heb gedroomd dat ik in New York was. Liep alleen maar te vretenen toen was ik m'n hotel kwijt.
je komt gewoon op plekken op internet waar je niet moet komen als je de beelden daadwerkelijk gezien hebt, niet dat ik de acties van de russen goedkeur hoor maar ik vind het niet verrassend.quote:Op zondag 3 april 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere beelden van dat afslachten van vastgebonden burgers daar in Bucha, misschien toch maar eens echt ingrijpen in plaats van de verwarming 2 graadjes terug zetten en en wat grabbelcenten meer betalen aan de pomp.
Lekker op YNC geweest?quote:Op zondag 3 april 2022 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
je komt gewoon op plekken op internet waar je niet moet komen als je de beelden daadwerkelijk gezien hebt, niet dat ik de acties van de russen goedkeur hoor maar ik vind het niet verrassend.
en ingrijpen is waarschijnlijk nog veel meer klote
Had ook liever dat ze die verplaatsen naar overdag of de avond. Dat kan ik veel beter aanquote:Op zondag 3 april 2022 05:57 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je ding maar zijn dat soort feestjes..
liever jij dan ik
en verstandig ja![]()
Tilburgquote:
Wandelend frituurvatquote:Op zondag 3 april 2022 08:59 schreef Haags het volgende:
Mar die inktvisringenquote:Op zondag 3 april 2022 10:16 schreef Karzai het volgende:
De kalfspens vond ik niet lekker, maar een paar hapjes van genomen
Hoe was de pens?quote:Op zondag 3 april 2022 10:14 schreef Karzai het volgende:
Dit was ons avondmaal gister,
Gegrilde asperges en Gegrilde groene pepers.
Patatas bravas, inktvisringen en kalfspens met worst
[ afbeelding ]
afhankelijk van het soort feestje hoor maar vermoedelijk ben ik in 5 min weer wegquote:Op zondag 3 april 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ook liever dat ze die verplaatsen naar overdag of de avond. Dat kan ik veel beter aan
[..]
Tilburg
het zou tijd wordenquote:Op zondag 3 april 2022 10:22 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash @:zipportal
Noteer het in je agenda!! Nog 80 nachtjes slapen en dan worden de dagen weer korter.
Nederlanders zijn het slecht gewend om orgaanvlees te eten.quote:Op zondag 3 april 2022 10:16 schreef Karzai het volgende:
De kalfspens vond ik niet lekker, maar een paar hapjes van genomen
Lievelingsstad van @LTVDKquote:Op zondag 3 april 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ook liever dat ze die verplaatsen naar overdag of de avond. Dat kan ik veel beter aan
[..]
Tilburg
quote:Op zondag 3 april 2022 10:22 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash @:zipportal
Noteer het in je agenda!! Nog 80 nachtjes slapen en dan worden de dagen weer korter.
Amaramadingdongquote:
Dit was flinke rengdengdengdeng muziekquote:Op zondag 3 april 2022 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van het soort feestje hoor maar vermoedelijk ben ik in 5 min weer weg
brrrquote:Op zondag 3 april 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
Oeh heb nog pizza van gisteren voor ontbijt/lunch.
Ik kom er nu aanquote:Op zondag 3 april 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
Oeh heb nog pizza van gisteren voor ontbijt/lunch.
mja, zoals ik zeg binnen 5 min weg, of eigenlijk gewoon niet gaanquote:Op zondag 3 april 2022 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amaramadingdong
[..]
Dit was flinke rengdengdengdeng muziek
zelfs dan, brrrquote:Op zondag 3 april 2022 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt in de koelkast en doe ik zo even snel weer in de oven.
In de andere zaal hadden ze Dubstep. Ik wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op zondag 3 april 2022 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, zoals ik zeg binnen 5 min weg, of eigenlijk gewoon niet gaan
2000 belt.quote:Op zondag 3 april 2022 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de andere zaal hadden ze Dubstep. Ik wist niet eens dat dat nog bestond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |