SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Parijs is niet lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Parijs, ook tandjes duur en lelijk.
Tof hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik zit op googlemaps te kijken en mijn oog valt net op Praag
Wel minder dicht bij Putin...
Valt bij mij onder lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Parijs is niet lelijk.
Het is wel vies, onveilig en overspoelt met migranten.
Dresden? München?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op mijn lijstje staan:
- Boedapest
- Praag
- Kopenhagen
Daar ook inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
K&K Hotel in Boekarest onder andere![]()
Heeft me 2 dagen gekost om die kamer af te koelen.
Ja of Berlijn ?quote:
Zal die het wel naar gemaakt hebben danquote:
neequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal die het wel naar gemaakt hebben dan
quote:
De meningen zijn verdeeldquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Berlijn![]()
Praag is er echt op achteruit gegaan over de jaren.
Glazen badkamerdeuren vind ik sowieso iets achterlijksquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
De meningen zijn verdeeld
Ben al een keer in Berlijn geweest, maar dat was met school en in zo'n achterlijk hostel met glazen douchedeuren.
Je bent er allemaal al geweest of gewoon geen behoefte?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Zou eigenlijk geen enkele stad weten waar ik 'graag' naartoe zou willen
Wienerschnitzels en curryworstenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In Duitsland kan je wel lekker eten, ik hoop dat ze dan ook geen mondkapjesplicht meer hebben
In een openbaar iets.. wtf.. ???quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Glazen badkamerdeuren vind ik sowieso iets achterlijks
Ben nooit echt zo'n fan van stedenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent er allemaal al geweest of gewoon geen behoefte?
Pohhhhquote:
Ja, maar om nu op het platteland te gaan zitten in een vreemd land, vind ik ook weer zo wat.quote:
Ik ga naar Wenen, Graz, Ljubljana, Szekesfehérvár en Boedapestquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Kan wel plekken met aantal mooie industrieterreinen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Lekker in Italië?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar om nu op het platteland te gaan zitten in een vreemd land, vind ik ook weer zo wat.
Oh ja, Wenen ben ik ook geweest, was leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga naar Wenen, Graz, Ljubljana, Szekesfehérvár en Boedapest
Gewoon door een land heenreizen is een stuk leukerquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar om nu op het platteland te gaan zitten in een vreemd land, vind ik ook weer zo wat.
Ja, daar welquote:
Ik heb maar 3 dagen, helaasquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon door een land heenreizen is een stuk leuker
Ok Jheronimusquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Praag lopen zoveel van die gewone toeristen rond, hoiiiiii Tim uit Lelystad en Ans uit Krommenie.
Ruzie over een schnitzel?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, Wenen ben ik ook geweest, was leuk!
Een van mijn vriendinnengroepjes is toen wel uit elkaar gevallen, maar dat terzijde.
Op iedere hoek van de straat coke en hoeren aangeboden krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Praag lopen zoveel van die gewone toeristen rond, hoiiiiii Tim uit Lelystad en Ans uit Krommenie.
Ik ben ook heel gewoonquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
In 3 dagen kun je best een eindje rijden en wandelen hoorquote:
Lekker ontbijten aan het Comomeer.quote:
Beetje zoals elke Europese toeristenstad dus?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op iedere hoek van de straat coke en hoeren aangeboden krijgen.
Nee, te debiel voor woorden, iemand kon een ontbijtlepeltje niet vinden en toen barstte iemand anders in woede uit en smeet bestek neer met de legendarische woorden: IK KAN HET ONTBIJTLEPELTJE OOK NIET VINDENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, naar Bommelwaard.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 3 dagen kun je best een eindje rijden en wandelen hoor
Gaat dit over Amsterdam?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op iedere hoek van de straat coke en hoeren aangeboden krijgen.
GoT Jon is zonder H IIRC.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben het wel over dezelfde john snow he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |