SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Was er geen kinderuitvoering?quote:Op zondag 3 april 2022 15:38 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond concert en het begint pas op mijn bedtijd
Neequote:
quote:
Ja, inderdaad.quote:
dat doe ik, beetje koele lucht is alleen maar fijnquote:
Enige goede reden.quote:Op zondag 3 april 2022 16:35 schreef mschol het volgende:
extra water in de grond kan ook geen kwaad, goed voor de plantjes
Wat een ellende weer.quote:Op zondag 3 april 2022 17:02 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ten-minste-20-00-uur
Nou maar de borden doen het in elk geval weer!
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 april 2022 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je dan wel een alternatieve reis vergoed door de NS als je gestrand bent?
Tijd om te kokenquote:
quote:
Hebben wij een andere planningquote:
Hier is het ook net klaarquote:
Eerst aardappelschijfjes dan prei en uien, dan aardappel anders saus en daarover weer geraspte kaas..quote:
Geen vlees? Ik maak wel eens zoiets maar dan met een kerriesausje en gehakt ipv ui.quote:Op zondag 3 april 2022 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerst aardappelschijfjes dan prei en uien, dan aardappel anders saus en daarover weer geraspte kaas..
Kerriesausquote:Op zondag 3 april 2022 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen vlees? Ik maak wel eens zoiets maar dan met een kerriesausje en gehakt ipv ui.
Binnenkort maar weer eens preischotel maken.
Wel uit een pakje.quote:
Nee, vandaag een keer een dagje zonder vlees...quote:Op zondag 3 april 2022 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen vlees? Ik maak wel eens zoiets maar dan met een kerriesausje en gehakt ipv ui.
Binnenkort maar weer eens preischotel maken.
Was ik maar zo verstandig. Soms heb ik het gevoel dat ik 8 jaar in een vleesvrij huis wonen aan het inhalen ben ofzo.quote:Op zondag 3 april 2022 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, vandaag een keer een dagje zonder vlees...
Ik doe ook vaak lui met dat soort dingen.quote:Op zondag 3 april 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel uit een pakje.![]()
![]()
Inb4 kan je zelf wel maken. Ja dat geloof ik graag.
Al het vlees verorberen!quote:Op zondag 3 april 2022 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Was ik maar zo verstandig. Soms heb ik het gevoel dat ik 8 jaar in een vleesvrij huis wonen aan het inhalen ben ofzo.
Ik woonde met voornamelijk veganisten samen.quote:Op zondag 3 april 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou zo'n ramp is vlees eten toch ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |