Ok, wow.quote:Op zondag 3 april 2022 13:24 schreef Farenji het volgende:
Vroeger werden gevangenen kaalgeschoren voordat ze in de gevangenis gepleurd werden, kunnen we dat gebruik weer in ere herstellen asjeblieft?
Dat bedoelde ik dus met mijn post in het vorige topicquote:Op zondag 3 april 2022 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ok, wow.![]()
Net zo geschift.
Maar ga vooral door te bewijzen dat jij/jullie wel deugen.
Hij wordt toch gewoon opgepakt voor een strafbaar feit? En wij mogen daar toch een mening over hebben?quote:Op zondag 3 april 2022 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met mijn post in het vorige topic.
Oneens met iemand, kapotmaken, fuck de rechtsstaat, die is er alleen om mijn kant vrij te spreken van onrecht als we weer eens een McDonalds kapot hebben gemaakt in de naam van klimaat!
Ja hoorquote:Op zondag 3 april 2022 13:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon opgepakt voor een strafbaar feit? En wij mogen daar toch een mening over hebben?
Linkse mensen laten hun ware aard weer zienquote:Op zondag 3 april 2022 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ok, wow.![]()
Net zo geschift.
Fantaseren is niet strafbaar, en ook niemand neemt het recht in eigen hand waar je wel op hintte vorig topicquote:Op zondag 3 april 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor.
Alleen is het wel apart om te zien wat mensen dan allemaal met zo iemand zouden willen doen als ze de kans kregen.
Beschaafd allemaal
Jij hebt ook dat muziek makende en zingende groepje mensen gezien die Engel op stonden te wachten als held?quote:Op zondag 3 april 2022 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Linkse mensen laten hun ware aard weer zien
Omdat ze het niet kunnenquote:Op zondag 3 april 2022 13:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Fantaseren is niet strafbaar, en ook niemand neemt het recht in eigen hand waar je wel op hintte vorig topic
Blij zijn en muziek maken, 100% hetzelfde als rechten ontnemen, kaalscheren, ontmenselijken.quote:Op zondag 3 april 2022 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij hebt ook dat muziek makende en zingende groepje mensen gezien die Engel op stonden te wachten als held?
Dat weet je nog niet de rechter moet er nog even in meegaan in het beste geval pakt dit slecht voor hem uit.quote:Op zondag 3 april 2022 13:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon opgepakt voor een strafbaar feit? En wij mogen daar toch een mening over hebben?
Jahoor, Engel heeft exact dezelfde rechten en plichten als wijquote:Op zondag 3 april 2022 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze het niet kunnen![]()
En fantaseren is idd niet strafbaar, maar je fantasie over het evt niet bestaan van de Holocaust posten wel.
Dus oproepen tot het ontnemen van rechten, kaalscheren en stiekem (ja, die komt nog NET niet voorbij) lynchen is op zijn minst bedenkelijk.
Maar leef je uit hoor. Het is toch maar een wappie, die hebben geen rechten toch?
Prima hoor, ik heb ook niets met die vent verder. Maar het is gewoon leuk om te zien hoe laag mensen willen gaan om iemand die ze stom vinden kapot te maken. That's allquote:Op zondag 3 april 2022 14:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jahoor, Engel heeft exact dezelfde rechten en plichten als wij.
Maar goed, niemand neemt dus het eigen recht in handen. Wat een slechte frame. Wat mensen wel gedaan hebben is aangifte. Zoals het hoort.
Hij is opgepakt voor een strafbaar feit. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 3 april 2022 13:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet de rechter moet er nog even in meegaan in het beste geval pakt dit slecht voor hem uit.
Dat zie je bij zoveel misdrijven. Zolang het bij ventileren blijft, geen problemen mee.quote:Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor, ik heb ook niets met die vent verder. Maar het is gewoon leuk om te zien hoe laag mensen willen gaan om iemand die ze stom vinden kapot te maken. That's all.
Huh? Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 3 april 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blij zijn en muziek maken, 100% hetzelfde als rechten ontnemen, kaalscheren, ontmenselijken.
Only @ FOK!.
Mijn subforum niet. Maar heb toch een poging gewaagd. Is het gelukt? (Ik zit mobiel)quote:
Yes. Mobiel kun je de topic title naar links swipen en dan krijg je het reeks icoontje te zien btw.quote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn subforum niet. Maar heb toch een poging gewaagd. Is het gelukt? (Ik zit mobiel)
Ja. De like gaat naar Capricia. @GGMMquote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn subforum niet. Maar heb toch een poging gewaagd. Is het gelukt? (Ik zit mobiel)
Waar staat dat dat niet mag?quote:Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je plaatst geen prive-woonadressen van politici op internet.
Je gaat geen mensen oproepen om verzorgingstehuizen op te bellen.
Je verspreid geen fotos van agenten.
Hou toch op, die clown roept op om zorgpersoneel te intimideren en vraagt op social media om privé-adressen van agenten openbaar te maken.quote:Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor, ik heb ook niets met die vent verder. Maar het is gewoon leuk om te zien hoe laag mensen willen gaan om iemand die ze stom vinden kapot te maken. That's all.
Dat bedoel ik met lastig juridisch hard maken.quote:
Niet zo zeer de overheid sarren, maar links en rechtsom zo veel mogelijk geld lospeuteren.quote:Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die geflipte freak zit fout. Ookal is het juridisch lastig hard te maken. Al jaren gaat hij ver over de grens van wat toelaatbaar is. En dat weet W.C. Engel, de hele familie heeft maar 1 doel in het leven en dat is de overheid sarren.
Stel je niet aan sneeuwvlokje. Je gaat echt niet dood van een tondeuse. Groeit vanzelf weer aan. Al weet ik niet of er tondeuses zijn die door die ranzige jarenlang ongewassen stinkdreads heenkomen, daar heb je denk ik een gemotoriseerde heggeschaar voor nodig.quote:Op zondag 3 april 2022 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ok, wow.![]()
Net zo geschift.
Dan moet je hem naar Rusland sturen.quote:Op zondag 3 april 2022 15:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Stel je niet aan sneeuwvlokje. Je gaat echt niet dood van een tondeuse. Groeit vanzelf weer aan. Al weet ik niet of er tondeuses zijn die door die ranzige jarenlang ongewassen stinkdreads heenkomen, daar heb je denk ik een gemotoriseerde heggeschaar voor nodig.
quote:Op zondag 3 april 2022 15:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet je hem naar Rusland sturen.
[ twitter ]
Lijkt wel alsof ze alleen de lelijke hebben teruggestuurdquote:Op zondag 3 april 2022 15:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet je hem naar Rusland sturen.
[ twitter ]
Niet zo lelijk als jij van binnen bent. Wat een opmerking zegquote:Op zondag 3 april 2022 15:43 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze alleen de lelijke hebben teruggestuurd
Hoeft hij niet net als Akwasi excuses aan te bieden en weer doorgaan met dagelijks leven?quote:Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die geflipte freak zit fout. Ookal is het juridisch lastig hard te maken. Al jaren gaat hij ver over de grens van wat toelaatbaar is. En dat weet W.C. Engel, de hele familie heeft maar 1 doel in het leven en dat is de overheid sarren.
Sorryquote:Op zondag 3 april 2022 15:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niet zo lelijk als jij van binnen bent. Wat een opmerking zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op zondag 3 april 2022 19:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Willem Engel is niet opgepakt door de politie, aldus de wappies, nee nee, hij is 'ontvoerd door struikrovers'. Waarom zitten die nog niet vast, is dan de vraag van de wappievereniging.Godsklote zeg, soort wandelende nageboortesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft nu gelijk? Het OM of die Jurist? @ikweethetookniet meer...quote:Jeroen Pols, de juridisch adviseur van Engel, zegt ervan uit te gaan dat het optreden in Café Weltschmerz aanleiding is voor de arrestatie. Hij zegt dat echter niet te zien als een overtreding van de voorwaarden, omdat die volgens hem alleen voor Engels persoonlijke socialmedia-accounts zouden gelden.
"We hebben heel zorgvuldig naar de voorwaarden gekeken. Dat dit nu gebeurt, verbaast hem zeer", zegt de jurist. Engels partner vult aan dat hij alle socialemedia-apps heeft verwijderd van zijn telefoon. "Als hij geen interviews meer mag geven hadden ze een algemeen spraakverbod of media verbod moeten geven."
quote:Op zondag 3 april 2022 19:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Willem Engel is niet opgepakt door de politie, aldus de wappies, nee nee, hij is 'ontvoerd door struikrovers'. Waarom zitten die nog niet vast, is dan de vraag van de wappievereniging.Viruswaarheid? Eerder viruskneuzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest niveau weer van die jankerds. Ze huilen overal om. En dan misbruik maken van amnesty-posters-gedoe. Jeroen Pols is ook gewoon een eersteklas imbeciel. Die dacht dat Willem Engel onder schot werd aangehouden terwijl Willem zijn fantastische vriendin het mooi heeft gefilmd en online heeft gezet, hoe dom kun je zijn.16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
Ik zit nog even na te stuiteren van Robje Jetten bij Buitenhof over de gasleveranties van Putinquote:Op zondag 3 april 2022 19:38 schreef Bocaj het volgende:
Wie heeft nu gelijk? Het OM of die Jurist? @:ikweethetookniet meer...
Als die kneuzen niet ieder detail op social media gooien kunnen agenten zich identificeren en hoeven ze ook niet hun gezicht te bedekken. Maar dat zal wel weer wat te ingewikkeld zijn voor van Meijeren.quote:
Ligt aan de definitie van social media. Bij mijn weten het bereiken van velen en uitwisselen van informatie en meningen op een openbaar internet medium.quote:
Als ze zich zouden legitimeren, moet je ook hun gezichten zien. En dat is niet wenselijk. Is al gebleken dat agenten en andere hulpverleners bedreigd zijn.quote:[ twitter ]
Nogmaals, het gevaar zit em erin dat hij de doek voor het gezicht van de agenten wegtrekt en ze zichtbaar op beeld komen. Daarom handboeien.quote:[ twitter ]
Denk dat iedere aanklager makkelijk korte metten met deze onzin maakt.quote:[ twitter ]
Volgens mij voldoet Youtube hier wel aan.quote:Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.
En dan hebben ze ook nog eens Jeroen Pols als drugsdealer pooier bajesklant huisjuristquote:Op zondag 3 april 2022 20:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Gideon van Meijeren, Thierry Baudet, Willem Engel, tja dan is de toekomstige leiding van de NSB van de 21e eeuw wel aardig compleet. Een baasje, een ophitser en een would be moordenaar, best heel klassiek. Wie welke rol vervult mag ieder voor zich invullen. Laat de Russen maar komen, de verraders staan klaar om de tribunalen te organiseren.
Ik wens je veel succes. Wordt lachen.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Resistwemuch het volgende:
Ik heb de clickbait-link gezien van die ondernemer. Verspreid via de mainstream media en online kranten zoals nu.nl. Het was makkelijk om 20000 Willem Engel haters te vinden met een kutsmoes. Waarna een zogenaamde aanklacht voor zogenaamd opruien kon worden ingediend. Dit is gevaarlijke cancel-culture. Maar ik vraag mij af of dit niet ook de andere kant op kan. Ik kan me zo indenken dat we net zo snel 20000 Eva Jinek haters of Rutte haters kunnen vinden. En dan worden die ook opgepakt.
Je hebt blijkbaar gemist dat Engel op social media heeft opgeroepen om zorgpersoneel te intimideren en om privé-adressen van agenten vroeg.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Resistwemuch het volgende:
Ik heb de clickbait-link gezien van die ondernemer. Verspreid via de mainstream media en online kranten zoals nu.nl. Het was makkelijk om 20000 Willem Engel haters te vinden met een kutsmoes. Waarna een zogenaamde aanklacht voor zogenaamd opruien kon worden ingediend. Dit is gevaarlijke cancel-culture. Maar ik vraag mij af of dit niet ook de andere kant op kan. Ik kan me zo indenken dat we net zo snel 20000 Eva Jinek haters of Rutte haters kunnen vinden. En dan worden die ook opgepakt.
Nee.quote:Op maandag 4 april 2022 19:16 schreef Bruinie het volgende:
Zou wel lachen zijn als die gewoon een kogel krijg op een dag als die zo blijft doorgaan
als hij gewelddadig wordt dan kan het zo gebeuren. Hij is zo’n opgefokt ventje.quote:Op maandag 4 april 2022 19:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar gemist dat Engel op social media heeft opgeroepen om zorgpersoneel te intimideren en om privé-adressen van agenten vroeg.
Allemaal met het nobele doel om een volwassen gesprek aan te gaan en ideëen uit te wisselen.
[..]
Nee.Hoezeer die man ook pek en veren verdient, er zijn natuurlijk grenzen.
yep, YouTube is gewoon een social media platform, net als TikTok Facebook Twitter, noem het op.quote:Op maandag 4 april 2022 10:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet Youtube hier wel aan.
Ze dachten een maas gevonden te hebben. Helaas.
Neuh, daar is die veel te schijnheilig en te laf voor. Enkel incasseren om vervolgens slachtoffer te spelen bij de achterban. Hij heeft immers niets misdaan en dit past prima bij zijn act als martelaar.quote:Op maandag 4 april 2022 19:45 schreef Bruinie het volgende:
[..]
als hij geweldig wordt dan kan het zo gebeuren. Hij is zo’n opgefokt ventje.
Ok, laat maar zien. Ben benieuwd.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Resistwemuch het volgende:
Zoals verwachtquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:28 schreef golfer het volgende:
En hij is alweer vrij:
Willem Engel, de voorman van actiegroep Viruswaarheid, komt weer op vrije voeten. Engel zat vorige week al in voorlopige hechtenis omdat hij wordt verdacht van opruiing op Facebook. Woensdag kwam hij vrij, op voorwaarde dat hij zich stil zou houden op sociale media, maar vrijdag kwam een vraaggesprek met hem bij het YouTube-kanaal Café Weltschmerz naar buiten.
De rechtbank vindt dat het verbod voor de activist om zich op sociale media te uiten te ruim is geïnterpreteerd: het grondrecht om zijn mening te uiten weegt zwaarder. Engel blijft wel verdachte in de zaak.
Zondag werd Engel opnieuw opgepakt en vastgezet. Hij was toen onderweg naar een coronaprotest in Nijmegen, waar hij een toespraak zou houden. Het Openbaar Ministerie zei dat hij zich niet aan de voorwaarden voor zijn vrijlating had gehouden, maar wilde niet bevestigen dat dat betrekking had op het gesprek met Café Weltschmerz, een platform dat zich profileert als "alternatief voor de mainstream media".
Engel bestrijdt dat het gesprek een schending van de voorwaarden voor zijn vrijlating was. Bij monde van jurist Jeroen Pols, een adviseur en medestander van hem, liet hij weten dat onduidelijk was waarop de rechtbank doelde met uitingen op sociale media.
Volgens hem ging het alleen om zijn eigen Twitter- en Facebookaccounts en niet om een algeheel verbod om te communiceren. Engel zou alle socialemedia-apps van zijn telefoon hebben verwijderd om geen misverstanden te laten ontstaan. Hij is in beroep gegaan tegen zijn aanhouding, die zaak dient over twee weken.
Willem klaagde alles en iedereen aan waar hij een meningsverschil mee had.quote:Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef Resistwemuch het volgende:
Tja, daar sneuvelt het argument dat we een politiestaat zijn geworden en mensen zomaar kunnen worden vastgezet om hun mening...quote:
En inmiddels een vrijheid opeisen die er al is. Ik geef een voorzet voor verdere demonstraties die evenveel zin hebben:quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik vind het altijd interessant, dat de vrijheid die ze eisen, de vrijheid is om geen rekening te hoeven houden met andere mensen. En dat ze proberen een cult op te richten waar zij de absolute macht hebben, of zulke mensen blindelings volgen.
Ja, en ondertussen vestigen ze hun hoop op autoritaire leidersfiguren die hun echte, totale vrijheid zouden moeten waarborgen. Zoals bv een Poetinquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik vind het altijd interessant, dat de vrijheid die ze eisen, de vrijheid is om geen rekening te hoeven houden met andere mensen. En dat ze proberen een cult op te richten waar zij de absolute macht hebben, of zulke mensen blindelings volgen.
of Zelenskyquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen vestigen ze hun hoop op autoritaire leidersfiguren die hun echte, totale vrijheid zouden moeten waarborgen. Zoals bv een Poetin
Het is echt om te gillen bij dergelijke types.
Daar loopt geen enkele maatschappelijk teleurgestelde fvd wappie achteraan hoor.quote:
Ook niet echt een autoritair figuur verder.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar loopt geen enkele maatschappelijk teleurgestelde fvd wappie achteraan hoor.
Zelf ben ik ook vrij links maar wil niet geassocieerd worden met Willem Engel aanhangers. Kun je deze mensen überhaupt in links of rechts indelen? beetje jammer om dit aan te grijpen om mensen die sociaal stemmen in een slecht daglicht te plaatsen.quote:Op zondag 3 april 2022 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Linkse mensen laten hun ware aard weer zien
Hoe moet ik dat voor me zien? Leg je dan je telefoon in de toiletpot?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:40 schreef Bruinie het volgende:
Proberen te poepen op dit topic. Het was teleurstellend.
quote:De rechtbank in Rotterdam heeft Willem Engel vandaag vrijgesproken van 5 verdenkingen van opruiing. Voor een oproep om deel te nemen aan een verboden demonstratie wordt hij wel veroordeeld. De rechtbank legt Engel daarvoor een voorwaardelijke gevangenisstraf van een maand op met een proeftijd van 2 jaar.
Vrijheid van meningsuiting en opruiing
Deze strafzaak gaat over 6 uitlatingen van Engel op social media die opruiend zouden zijn. Onder opruiing wordt verstaan het oproepen tot het plegen van strafbare feiten. Tijdens de behandeling van de zaak is uitgebreid stilgestaan bij de inhoud van de uitlatingen van Engel, de context waarin deze zijn gedaan en de bedoeling daarvan.
Daarnaast stond de vraag centraal tot welke strafbare feiten de uitlatingen zouden hebben opgeroepen. Een ander onderwerp van debat was in hoeverre de vrijheid van meningsuiting van de verdachte bij een veroordeling zou worden ingeperkt. Die vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar niet onbegrensd.
Veroordeling
In juni 2020 nodigt Engel- in een livestream op Facebook- iedereen uit om naar een verboden demonstratie te komen op het Malieveld in Den Haag. Een vergelijkbare demonstratie was 5 dagen eerder volledig uit de hand gelopen.
Het recht om te demonstreren is een zeer belangrijk grondrecht. Slechts in uitzonderlijke gevallen, als andere belangen zwaarder wegen, mag een demonstratie worden beperkt of verboden.
Door opzettelijk op te roepen om toch aan de demonstratie deel te nemen heeft Engel laten zien dat hij lak heeft aan de (lokale) autoriteiten. Dergelijk ondermijnend handelen kan leiden tot gedrag dat een gevaar oplevert voor het maatschappelijk leven. De ernst daarvan wordt versterkt door de coronacrisiscontext. De samenkomst van veel mensen bij elkaar kan een gevaar voor de volksgezondheid opleveren. Engel heeft bovendien de in de samenleving heersende onrust met zijn oproep gevoed. Dat alles in de wetenschap dat hij een groot bereik had.
Deze oproep is opruiend en dus strafbaar. Voor dit feit legt de rechtbank een voorwaardelijke gevangenisstraf op van 1 maand.
Vrijspraak
Van 5 andere verdenkingen van opruiing wordt Engel vrijgesproken. Daarbij ging het onder andere om berichten over koffiedrinken bij Bruls, het bellen naar een verzorgingstehuis, zorgen voor zoveel mogelijke infecties en het fotograferen van GGD-medewerkers. Sommige van deze oproepen gaan over een morele grens, hebben iets lelijks.
Een aantal GGD-medewerkers heeft aangegeven dat ze het als irritant, onprettig en frustrerend hebben ervaren dat ze tijdens hun werk werden gefotografeerd. De strafrechtelijk grens van opruiing wordt met deze oproepen echter niet gepasseerd. Het is niet vast komen te staan dat wordt aangezet tot het plegen van een strafbaar feit.
Ontvankelijkheid OM
Volgens Engel zou er sprake zijn van een 'politiek proces' en zou het OM daarom niet-ontvankelijk zijn in de vervolging. De rechtbank is van oordeel dat een situatie van willekeurige vervolging of een situatie van politieke bemoeienis met of sturing van de vervolging niet aannemelijk is geworden.
https://www.rechtspraak.n(...)oep-veroordeeld.aspx
Dat wordt dan een week want als drie weken vastgezetenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Binnen 2 jaar nog zo'n oproep en die Sliert gaat een maand de bak in.
Willem is van de Trump/Bolsonaro school. Diep fundamenteel wantrouwen van het systeem, behalve als het in zijn persoonlijke voordeel is, dan maakt ie er maar wat graag gebruik van.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:22 schreef qajariaq het volgende:
Als ie het OM niet ontvankelijk vind dat gaat ie neem ik op alle punten in hoger beroep? Ook dus waar die voor vrij gesproken is. Een beetje principiële kerel zou dat doen.
Ik denk dat als hij op alle punten was vrijgesproken, hij alsnog in hoger beroep gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:35 schreef golfer het volgende:
Uiteraard:
De Nederlandse coronascepticus Willem Engel gaat in hoger beroep tegen het vonnis van de rechtbank in Rotterdam die hem vrijdag veroordeelde voor opruiing. De voorman van de voormalige actiegroep Viruswaarheid sprak na afloop van de uitspraak van “een politiek gekleurd vonnis”. Het Openbaar Ministerie zegt het vonnis te zullen bestuderen. Het OM heeft daar twee weken de tijd voor.
Tuurlijk joh, dat zal het zijn...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef WheatWaffles het volgende:
De overheid is bang voor Willem Engel. Hij maakt teveel mensen wakker.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef WheatWaffles het volgende:
Daar lijkt het sterk op ja. De overheid wilde perse een voorbeeld van Engel maken. Om anderen af te schrikken. Jerry airfryer bijvoorbeeld die meermaals tweette dat hij mensen willde afknallen. Laten zij met rust. Want dat is een useful jester van globohomo zelf. Die wordt dan weer beschermd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dat zal het zijn...
Tja, Engel heeft alles en iedereen voor de rechter gesleept die hij voor de rechter kon krijgen, tot Van Ranst aan toe.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:12 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Daar lijkt het sterk op ja. De overheid wilde perse een voorbeeld van Engel maken. Om anderen af te schrikken. Jerry airfryer bijvoorbeeld die meermaals tweette dat hij mensen willde afknallen. Laten zij met rust. Want dat is een useful jester van globohomo zelf. Die wordt dan weer beschermd.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef WheatWaffles het volgende:
Uitvreter van Ranst staat op youtube. Waar hij een seminar geeft hoe je een hele bevolking manipuleert ten behoeve van Bigphrama. En bij manipulatie hoort altijd liegen dunkt me. Die vette linkse uitvreter mocht altijd aansluiten bij praatprogramma's om angst en leugens (de manipulatie) te verspreiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, Engel heeft alles en iedereen voor de rechter gesleept die hij voor de rechter kon krijgen, tot Van Ranst aan toe.
En als anderen vervolgens hem voor de rechter slepen, dan huilen al zijn discipelen over het hem aangedane onrecht...
Geef eens een voorbeeldje of 2.....quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Uitvreter van Ranst staat op youtube. Waar hij een seminar geeft hoe je een hele bevolking manipuleert ten behoeve van Bigphrama. En bij manipulatie hoort altijd liegen dunkt me. Die vette linkse uitvreter mocht altijd aansluiten bij praatprogramma's om angst en leugens (de manipulatie) te verspreiden.
Denk jij dat het lucht is, wat we inademen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Uitvreter van Ranst staat op youtube. Waar hij een seminar geeft hoe je een hele bevolking manipuleert ten behoeve van Bigphrama. En bij manipulatie hoort altijd liegen dunkt me. Die vette linkse uitvreter mocht altijd aansluiten bij praatprogramma's om angst en leugens (de manipulatie) te verspreiden.
Ja, die lezing van hem wordt inderdaad door aanhangers van Engel gemanipuleerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je serieus denkt dat je meedoet in een discussie met dit soort teksten, teringquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Ja, dat mag allemaal wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zelfs bij die kansloze zaak tegen van Ranst is de Sliert in hoger beroep gegaan. Dat speelt in Maart, dacht ik.
ik snap het ook niet .De kans om Willem Engel te zien is pijnlijker dan een mopshond zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef TLC het volgende:
Een verbod op mopshonden maar geen verbod op Willem Engel
wat de actuele neuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |