Ik ontdekte héél laat dat er een klein knopje bij het venstertje zit waarmee je een wissertje aan de binnenkant van het ruitje kunt laten bewegenquote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb ook een condens venstertje
Gelukkig wel binnen, ik mag voor de voordeur op de knietjes de kruipruimte in loeren
quote:Op zondag 3 april 2022 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ontdekte héél laat dat er een klein knopje bij het venstertje zit waarmee je een wissertje aan de binnenkant van het ruitje kunt laten bewegen
Hoe groot is de schade? Moet de hele benedenvloer eruit (dan zou ik het proberen) of is het van een kleine ruimte waar je nooit komt?quote:Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef fietsie het volgende:
Als jullie een lekkende hoofdkraan-kraan zouden hebben, zou je dat melden bij je verzekeraar?
Zo te zien is de enige schade mn laminaat uit 2002, en de laatste keer dat ik een verzekeringsmelding deed van waterschade aan mn laminaat was de mededeling "zit niet nagelvast dus valt niet onder de dekking".
Het is alleen de hal; die loopt wel ononderbroken door over de hele begane grond maar het beschadigde deel beperkt zich tot de hal (visueel).quote:Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe groot is de schade? Moet de hele benedenvloer eruit (dan zou ik het proberen) of is het van een kleine ruimte waar je nooit komt?
Ja het weer lijkt vriendelijk, maar is het niet. Ik kwam doorweekt van de fiets, en dat was niet een enthousiast trainingsresultaat...quote:Op zondag 3 april 2022 14:05 schreef Lonaa het volgende:
"Oh ik ga wel even lekker wandelen in het natuurgebied".
3x hagel op de kop en 1x uitgegleden. Knie doet zeer nu.
Hond is wel tevreden.
Daar gaat het toch om, alles voor Doraquote:Op zondag 3 april 2022 14:05 schreef Lonaa het volgende:
"Oh ik ga wel even lekker wandelen in het natuurgebied".
3x hagel op de kop en 1x uitgegleden. Knie doet zeer nu.
Hond is wel tevreden.
De hoofdkraan zelf? Dat is verantwoordelijkheid van de waterleverancier. Daar melding maken voor vervangenting/reparatie en verzoek om de schade te herstellen. Na de meter is eigen verzekering en reparatie kosten.quote:Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef fietsie het volgende:
Als jullie een lekkende hoofdkraan-kraan zouden hebben, zou je dat melden bij je verzekeraar?
Zo te zien is de enige schade mn laminaat uit 2002, en de laatste keer dat ik een verzekeringsmelding deed van waterschade aan mn laminaat was de mededeling "zit niet nagelvast dus valt niet onder de dekking".
Bedankt voor je waterput.quote:
Nee de hoofdkraan - binnenkraan na de watermeter... Die van de waterleverancier is in 2005 (toen ie lekte) vervangen op 1e kerstdagquote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef z80 het volgende:
[..]
De hoofdkraan zelf? Dat is verantwoordelijkheid van de waterleverancier. Daar melding maken voor vervangenting/reparatie en verzoek om de schade te herstellen. Na de meter is eigen verzekering en reparatie kosten.
Nah. Doet gewoon zeer van binnen. Het is wel mijn slechte knie, daar waar de slijmbeurs al kapot van is, dus feest. Zal vast wel over gaan.quote:Op zondag 3 april 2022 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om, alles voor Dora
Maar klote voor je knie, lijkt het ernstig?
Ik zat net met koffie in de tuinquote:Op zondag 3 april 2022 14:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het weer lijkt vriendelijk, maar is het niet. Ik kwam doorweekt van de fiets, en dat was niet een enthousiast trainingsresultaat...
quote:Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bedankt voor je waterput.
Ik kwam erachter dat 'iemand' ergens in de afgelopen tijd blijkbaar buiten de slang van een drinkwaterkraan gedeeltelijk los heeft getrokken.
120 m3 (da's 50%) meer verbruikt dan vorig jaar![]()
![]()
Oops. Is hier ook eens gebeurd.quote:Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat 'iemand' ergens in de afgelopen tijd blijkbaar buiten de slang van een drinkwaterkraan gedeeltelijk los heeft getrokken.
![]()
Boo😢 en Boo😢 voor fietsie.quote:Op zondag 3 april 2022 14:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah. Doet gewoon zeer van binnen. Het is wel mijn slechte knie, daar waar de slijmbeurs al kapot van is, dus feest. Zal vast wel over gaan.
Ohoh, da's zondequote:Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Ja alleen dit is nog gips waar ze echt niet op mag steunen, dus veel helpen bij trap op trap af enzo.quote:Op zondag 3 april 2022 15:14 schreef AnneX het volgende:
Hoest met Uk en gips? Redt zij zich met krukken?
Hoe is het met de pijn?quote:Op zondag 3 april 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja alleen dit is nog gips waar ze echt niet op mag steunen, dus veel helpen bij trap op trap af enzo.
Maandagmiddag kijken ze of het al veilig is over te gaan naar loopgips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |