abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204317341
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204317350
Ik heb ook een condens venstertje ;(

Gelukkig wel binnen, ik mag voor de voordeur op de knietjes de kruipruimte in loeren :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204317351
Nog een late reactie op de droomkeuken van @Myraela ^O^
Is het betaalbaar ook?

Was je al begonnen met een fb groep voor nieuwe bewoners?
Dat was toch het plan. Grappig idee.
pi_204317356
Vanmorgen eerst staan blauwbekken buiten het zwembad. Er was ‘iets’ met het water. Gelukkig konden we een kwartiertje later toch erin *O*

Nu wasjes doen, buiten drogen, dadelijk twee TGTG boxen ophalen. En dat is mijn zondag wel.

Gisteren met een hele club een kwis gedaan, 135 vragen, halve stad was op de been _O- Mijn taak deze keer was voor het doorlopen van geestdodende Google opzoekvragen. En de mensen die er via Zoom waren op de hoogte houden. En medische vragen beantwoorden :Y) Nu maar hopen dat we veel geld binnen slepen voor de vereniging :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204317401
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb ook een condens venstertje ;(

Gelukkig wel binnen, ik mag voor de voordeur op de knietjes de kruipruimte in loeren :')
Ik ontdekte héél laat dat er een klein knopje bij het venstertje zit waarmee je een wissertje aan de binnenkant van het ruitje kunt laten bewegen :o
pi_204317416
https://nos.nl/artikel/24(...)r-technische-storing

Waar zouden wij zijn zonder de trein?
Je zal maar onderwegzijn.
pi_204317447
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 13:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ontdekte héél laat dat er een klein knopje bij het venstertje zit waarmee je een wissertje aan de binnenkant van het ruitje kunt laten bewegen :o
:o

Straks kijken :o
  zondag 3 april 2022 @ 13:44:04 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204317688
Als jullie een lekkende hoofdkraan-kraan zouden hebben, zou je dat melden bij je verzekeraar?

Zo te zien is de enige schade mn laminaat uit 2002, en de laatste keer dat ik een verzekeringsmelding deed van waterschade aan mn laminaat was de mededeling "zit niet nagelvast dus valt niet onder de dekking".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204317892
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef fietsie het volgende:
Als jullie een lekkende hoofdkraan-kraan zouden hebben, zou je dat melden bij je verzekeraar?

Zo te zien is de enige schade mn laminaat uit 2002, en de laatste keer dat ik een verzekeringsmelding deed van waterschade aan mn laminaat was de mededeling "zit niet nagelvast dus valt niet onder de dekking".
Hoe groot is de schade? Moet de hele benedenvloer eruit (dan zou ik het proberen) of is het van een kleine ruimte waar je nooit komt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204317915
"Oh ik ga wel even lekker wandelen in het natuurgebied".
3x hagel op de kop en 1x uitgegleden. Knie doet zeer nu.

Hond is wel tevreden. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 3 april 2022 @ 14:05:14 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204317916
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe groot is de schade? Moet de hele benedenvloer eruit (dan zou ik het proberen) of is het van een kleine ruimte waar je nooit komt?
Het is alleen de hal; die loopt wel ononderbroken door over de hele begane grond maar het beschadigde deel beperkt zich tot de hal (visueel).

Ik kan in principe op de (nu niet bestaande) drempel naar de woonkamer een snede maken en dan is het net 2m2 vloer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 april 2022 @ 14:07:35 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204317945
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 14:05 schreef Lonaa het volgende:

Ja het weer lijkt vriendelijk, maar is het niet. Ik kwam doorweekt van de fiets, en dat was niet een enthousiast trainingsresultaat...
pi_204317992
@Tele6 even gegoogled, zien er solide uit, maar wel goed aan de prijs ja. :X
pi_204318005
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 14:05 schreef Lonaa het volgende:

Daar gaat het toch om, alles voor Dora ;)
Maar klote voor je knie, lijkt het ernstig?
  zondag 3 april 2022 @ 14:20:37 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_204318091
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef fietsie het volgende:

De hoofdkraan zelf? Dat is verantwoordelijkheid van de waterleverancier. Daar melding maken voor vervangenting/reparatie en verzoek om de schade te herstellen. Na de meter is eigen verzekering en reparatie kosten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204318107
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je waterput.
Ik kwam erachter dat 'iemand' ergens in de afgelopen tijd blijkbaar buiten de slang van een drinkwaterkraan gedeeltelijk los heeft getrokken.
120 m3 (da's 50%) meer verbruikt dan vorig jaar :'( :'( :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 3 april 2022 @ 14:21:35 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204318111
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef z80 het volgende:

[..]
De hoofdkraan zelf? Dat is verantwoordelijkheid van de waterleverancier. Daar melding maken voor vervangenting/reparatie en verzoek om de schade te herstellen. Na de meter is eigen verzekering en reparatie kosten.
Nee de hoofdkraan - binnenkraan na de watermeter... Die van de waterleverancier is in 2005 (toen ie lekte) vervangen op 1e kerstdag :P
pi_204318336
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar gaat het toch om, alles voor Dora ;)
Maar klote voor je knie, lijkt het ernstig?
Nah. Doet gewoon zeer van binnen. Het is wel mijn slechte knie, daar waar de slijmbeurs al kapot van is, dus feest. Zal vast wel over gaan. :Y
pi_204318493
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja het weer lijkt vriendelijk, maar is het niet. Ik kwam doorweekt van de fiets, en dat was niet een enthousiast trainingsresultaat...
Ik zat net met koffie in de tuin O+
pi_204318540
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kwam erachter dat 'iemand' ergens in de afgelopen tijd blijkbaar buiten de slang van een drinkwaterkraan gedeeltelijk los heeft getrokken.
-O-
pi_204318671
quote:

[..]
Oops. Is hier ook eens gebeurd.
Sindsdien braaf het stopkraantje dicht na gebruik van water in de tuin.
Vitens accepteerde niet eens de meterstand bij digitaal opgeven. Daarover moest gebeld worden.

Prima middag om te herinvesteren in Kiva. Eén lening is volledig terugbetaald 👍🏼
https://www.kiva.org/ en GC / [Kiva FOK-team] #12 - Micro-kredieten - Doe mee met $25!
pi_204318676
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 14:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nah. Doet gewoon zeer van binnen. Het is wel mijn slechte knie, daar waar de slijmbeurs al kapot van is, dus feest. Zal vast wel over gaan. :Y
Boo😢 en Boo😢 voor fietsie.

Hoest met Uk en gips? Redt zij zich met krukken?
pi_204318785
quote:

[..]
Ohoh, da's zonde -O-
  zondag 3 april 2022 @ 15:28:16 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204318869
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 15:14 schreef AnneX het volgende:

Hoest met Uk en gips? Redt zij zich met krukken?
Ja alleen dit is nog gips waar ze echt niet op mag steunen, dus veel helpen bij trap op trap af enzo.
Maandagmiddag kijken ze of het al veilig is over te gaan naar loopgips
pi_204318885
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja alleen dit is nog gips waar ze echt niet op mag steunen, dus veel helpen bij trap op trap af enzo.
Maandagmiddag kijken ze of het al veilig is over te gaan naar loopgips
Hoe is het met de pijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')