uhuquote:Op zondag 3 april 2022 02:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Als ik die TT heel snel lees staat er kwarktetten.
Ja als je die lekker vind .. ga je er toch naar op zoekquote:Op zondag 3 april 2022 02:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Als ik die TT heel snel lees staat er kwarktetten.
Weet eigenlijk niet eens wat die kreet nou precies betekent. Zag het gewoon ineens staan.quote:Op zondag 3 april 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je die lekker vind .. ga je er toch naar op zoek
Ja vaag, maar een voormalige mod hier had ze in dr tasquote:Op zondag 3 april 2022 02:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat die kreet nou precies betekent. Zag het gewoon ineens staan.
Zeker niks mis mee.quote:
Blij dat ik die tijd niet heb meegemaakt dan.quote:Op zondag 3 april 2022 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag, maar een voormalige mod hier had ze in dr tas
Kraan, ben aan het 'werk'..quote:Op zondag 3 april 2022 02:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit je nu op een kraan of in je hotel?
Koelt lekker af nu denk ik.quote:Op zondag 3 april 2022 02:28 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, deur maar eens opengegooid, donder bijna in slaap
Ja, het is ietsje onder nul hier volgens de meters..quote:
Ja, paar klikjes op, paar klikjes zakken.. stomvervelend.quote:Op zondag 3 april 2022 02:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wachten tot je mag heisen denk ik
Heb zo’n rotor wel eens op foto’s gezien. Zijn ook wel boel veel moeren die vastgezet moeten worden.quote:Op zondag 3 april 2022 02:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is ietsje onder nul hier volgens de meters..
[..]
Ja, paar klikjes op, paar klikjes zakken.. stomvervelend.
Ze zijn die rotor aan het vastbouten en op moment aantrekken, dat duurt nu al een uur ofzo
Ik heb hem gepost in het vorige topicquote:Op zondag 3 april 2022 02:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb zo’n rotor wel eens op foto’s gezien. Zijn ook wel boel veel moeren die vastgezet moeten worden.
Het leven van een kraanmachinist bestaat dus voor al uit wachten begrijp ik. Als zo’n rotor op moment vastgezet moet worden ben je wel even bezig dus. En dan ook nog je tripjes naar de andere klussen.quote:Op zondag 3 april 2022 02:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb hem gepost in het vorige topic![]()
Valt op zich wel mee bij dit type, maar het is niet zomaar even aantrekken, volgordes, ding moet steeds draaien om de drukken te verzetten, en het moet een aantal keren worden herhaald, net zoals je met de kop van een motorblok doet zeg maar.. maar volgens mij zijn ze al een aardig eindje..
Zo dadelijk als ik los ben moet er nog een kap op gelegd worden, en dan inschuiven en de kraan platleggen, want het wordt kutweer hier vd week.
Dan rapido naar het hotel, paar uurtjes pitten en rond het middaguur 380 km richting het zuiden naar het volgende hotel; eten, slapen, en morgen (maandag) op een ander hijsding om een paaltje te stapelen.. maar gezien de weersvoorspellingen, denk ik dat het weer een dagje (weekje) 'flix & slapen wordt![]()
Een film over roeien die ik niet eens kende dat is wonderlijk haha.Ga hem zeker checkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola.
'The Novice' Goede film! Aanradert!
Niet alledaags, wat pijnlijk en ongemakkelijk maar erg goed, vind ikke..
https://www.nytimes.com/2021/12/16/movies/the-novice-review.html
Anderen mogen ook kijken, denk ik
Niet altijd, maar het komt idd nogal eens voor.. hoe groter de kraan, hoe meer van die wacht-ellende je krijgt.. het weer, en dan met name de wind, wordt een serieuze factor, hijsen worden kostbaarder, en dus wordt er ook minder risico genomen.quote:Op zondag 3 april 2022 03:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het leven van een kraanmachinist bestaat dus voor al uit wachten begrijp ik. Als zo’n rotor op moment vastgezet moet worden ben je wel even bezig dus. En dan ook nog je tripjes naar de andere klussen.
Het lijkt mij een avontuurlijk bestaan.
Ik wens je nog een goede nacht. Ik ga pitten.
Laterss.
Zo te lezen be. Je niet voor niets gereden. Lange dagen dit. Hoop dat je lekker kan slape. Straksquote:Op zondag 3 april 2022 05:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet altijd, maar het komt idd nogal eens voor.. hoe groter de kraan, hoe meer van die wacht-ellende je krijgt.. het weer, en dan met name de wind, wordt een serieuze factor, hijsen worden kostbaarder, en dus wordt er ook minder risico genomen.
En ja, als je een torendeeltje plaatst waar vervolgens 400 bouten in moeten die op moment moeten worden aangehaald, dan kun je wel een serietje kijken tussendoor.
Nu had ik meer elke paar minuten 5 cm hijsen, 5 cm vieren, en doorlopend van die pas en piel dingetjes.
Maar we zijn nog steeds bezig, ben inmiddels bijna 22 uur wakker, ik heb 550km gereden en vervolgens 12½ uur in de kraan gebivakkeerd, en ik ben nog wel een uurtje of anderhalf zoet voor ik klaar ben, en zeker 2 voor ik in de buurt van een bed kom
Thank gawd for koffieē
Welterusten en bis später![]()
Morguh Pullup ☕️quote:
quote:
Jij bent ook niet van het uitslapen of wel?quote:
Neh, toevallig was vannacht even wakker gebeurt niet veel, gewoonlijk de wekker op 6quote:Op zondag 3 april 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van het uitslapen of wel?
Wees blij dat het niet te vaak gebeurd. Zet je de wekker ook als je vrij bent?quote:Op zondag 3 april 2022 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh, toevallig was vannacht even wakker gebeurt niet veel, gewoonlijk de wekker op 6
Nee gaat redelijk automatisch maar vandaag is het wedstrijd dag dus ik moet ook nog eea doen voor ik vertrekquote:Op zondag 3 april 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet te vaak gebeurd. Zet je de wekker ook als je vrij bent?
Wel koud op het water vandaag, maar wel fijn dat het allemaal weer kan.quote:Op zondag 3 april 2022 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee gaat redelijk automatisch maar vandaag is het wedstrijd dag dus ik moet ook nog eea doen voor ik vertrek
Waar?quote:
Koffie wil ik wel met delen, alleen dat chemische wil je nietquote:
Ik las tetten in TTquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie wil ik wel met delen, alleen dat chemische wil je niet
Oh jaquote:
Nee, dit was idd een keer welbestede brandstofquote:Op zondag 3 april 2022 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te lezen be. Je niet voor niets gereden. Lange dagen dit. Hoop dat je lekker kan slape. Straks
Goede foto'squote:Op zondag 3 april 2022 07:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dit was idd een keer welbestede brandstof![]()
[ afbeelding ]
En toen was het weer ochtend![]()
Aardig ingeschat die 2 uur voor ik een bed zag.. even douchen en dan ga ik hem uitproberentot een uur of 12 ofzo
Kraantje slaapt ook al![]()
[ afbeelding ]
Trustuh!![]()
![]()
Mooie foto's, slaap lekker SDquote:Op zondag 3 april 2022 07:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dit was idd een keer welbestede brandstof![]()
[ afbeelding ]
En toen was het weer ochtend![]()
Aardig ingeschat die 2 uur voor ik een bed zag.. even douchen en dan ga ik hem uitproberentot een uur of 12 ofzo
Kraantje slaapt ook al![]()
[ afbeelding ]
Trustuh!![]()
![]()
Morguh Chanelquote:
Morguh koffiemaatjequote:
Ja, voor mijn doen zelfs supergoed.quote:
Oja, wel tig keer wakker geworden. En de verwarming staat aan hier... ook al wil het kabinet dat het een graadje lager blijft allemaal.quote:Op zondag 3 april 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, voor mijn doen zelfs supergoed.
Wel een paar keer wakker maar ook zo weer ingedommeld.
En jij?
Vervelend dat wakker worden steeds, maar als je maar weer in kan slapen daarna gaat het nog welquote:Op zondag 3 april 2022 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, wel tig keer wakker geworden. En de verwarming staat aan hier... ook al wil het kabinet dat het een graadje lager blijft allemaal.
Da's lekkerquote:Op zondag 3 april 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend dat wakker worden steeds, maar als je maar weer in kan slapen daarna gaat het nog wel
Hier nog niet aan, zit in het zonnetje achter het glas.
Ja dat is wel lekker, ziet er ook vriendelijk uit buiten zoquote:
quote:
quote:
Morguh dame en heerquote:
Het heeft goed gevroren idd.quote:Op zondag 3 april 2022 09:59 schreef Prisha het volgende:
Zo het was vannacht koud zeg. Ik lag te rillen in bed, heb uiteindelijk mijn comfy broek aangetrokken en heb daarin geslapen. Normaal slaap ik met zo weinig mogelijk aan maar dat werd hem niet. Brrrrrrrrrrrrrrrrr
Ben jij zo koukleum dan? Heb er niets van gemerkt dat het buiten vroor en had toch mijn raam openquote:Op zondag 3 april 2022 09:59 schreef Prisha het volgende:
Zo het was vannacht koud zeg. Ik lag te rillen in bed, heb uiteindelijk mijn comfy broek aangetrokken en heb daarin geslapen. Normaal slaap ik met zo weinig mogelijk aan maar dat werd hem niet. Brrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik hou wel van warmte maar slapen doe ik meestal met raam open, ook in de winter en nooit verwarming aan.quote:Op zondag 3 april 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij zo koukleum dan? Heb er niets van gemerkt dat het buiten vroor en had toch mijn raam open
Zal vreemd gevoel zijn ja. Je sluit eigenlijk iets af en je weet dat het (waarschijnlijk) de laatste keer is dat je daar bent. Ben je er wel ok mee verder?quote:Op zondag 3 april 2022 10:17 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag nog even naar kantoor voor het laatst om mijn spullen in te leveren. Voelt toch een beetje gek, puur daarheen zonder dat ik ga werken
Hier was vanochtend een zonnetje en er komen nu wat wolken. Geen sneeuw in elk gevalquote:
chufi weet jij waarom Daley zo werd uitgefloten? Ik las erover, maar zo slecht was hij toch niet.quote:
Nee , gemist om eerlijk te zijn.. Maar lees net dat het mogelijk met zn snelheid heeft te maken ... blijft vaagquote:Op zondag 3 april 2022 10:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
chufi weet jij waarom Daley zo werd uitgefloten? Ik las erover, maar zo slecht was hij toch niet.
Zul je net zien dat het over een week of twee ineens 30 graden is ofzoquote:Op zondag 3 april 2022 10:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmte maar slapen doe ik meestal met raam open, ook in de winter en nooit verwarming aan.
Ik had het raam uiteindelijk dicht gedaan maar dat hielp niet. Ik kon maar niet warm worden.
Ik voel me niet ziek of zo. Maar het was echt erg koud. Of ik was koud. Of allebei. Of zo
Ik vind het sneuquote:Op zondag 3 april 2022 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , gemist om eerlijk te zijn.. Maar lees net dat het mogelijk met zn snelheid heeft te maken ... blijft vaag
Ja inderdaad. Ik ga denk ik nog wel even een rondje doen over de vloeren om afscheid te nemen van wat mensen die er vrijdag niet waren.quote:Op zondag 3 april 2022 10:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zal vreemd gevoel zijn ja. Je sluit eigenlijk iets af en je weet dat het (waarschijnlijk) de laatste keer is dat je daar bent. Ben je er wel ok mee verder?
jaquote:
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 3 april 2022 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het over een week of twee ineens 30 graden is ofzo
ah dan is het goed, als je er zelf ook klaar mee bent. Afsluiten van een periode en dan door naar iets nieuws?quote:Op zondag 3 april 2022 10:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga denk ik nog wel even een rondje doen over de vloeren om afscheid te nemen van wat mensen die er vrijdag niet waren.
Ik ben er helemaal oké mee. Als ik op dat mailtje gereageerd had en het "ontslag" had aangevochten denk ik dat ik nog wel een goede kans had gehad om te blijven, want heb altijd goed werk afgeleverd en heb op meerdere afdelingen gewerkt, dus multi-inzetbaar. Maar ik ben er zelf eigenlijk ook wel klaar mee
Er komt binnenkort vast een fijne baan voor in de plaats.quote:Op zondag 3 april 2022 10:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga denk ik nog wel even een rondje doen over de vloeren om afscheid te nemen van wat mensen die er vrijdag niet waren.
Ik ben er helemaal oké mee. Als ik op dat mailtje gereageerd had en het "ontslag" had aangevochten denk ik dat ik nog wel een goede kans had gehad om te blijven, want heb altijd goed werk afgeleverd en heb op meerdere afdelingen gewerkt, dus multi-inzetbaar. Maar ik ben er zelf eigenlijk ook wel klaar mee
Ja ik ga gewoon even rustig kijken naar wat ik wil nu, en vacatures in de gaten houden. Ik krijg nog wel een tijdje wat doorbetaald van dit werk, dus is niet zo dat ik nu ineens geen inkomen meer hebquote:Op zondag 3 april 2022 10:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah dan is het goed, als je er zelf ook klaar mee bent. Afsluiten van een periode en dan door naar iets nieuws?
Ah dat is wel fijn dan, dat er nog wat binnenkomt.quote:Op zondag 3 april 2022 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ga gewoon even rustig kijken naar wat ik wil nu, en vacatures in de gaten houden. Ik krijg nog wel een tijdje wat doorbetaald van dit werk, dus is niet zo dat ik nu ineens geen inkomen meer heb
Thanks! Ik hoop het ookquote:Op zondag 3 april 2022 10:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er komt binnenkort vast een fijne baan voor in de plaats.
Succes met je laatste dag daar, en ik hoop dat je snel een andere en vooral leuke baan vindt. De markt is gunstig en jij bent nog jong.quote:Op zondag 3 april 2022 10:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga vast wel wat vindenquote:Op zondag 3 april 2022 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met je laatste dag daar, en ik hoop dat je snel een andere en vooral leuke baan vindt. De markt is gunstig en jij bent nog jong.
Dan is het wel extra balen dat dit werk ophoudt voor jou, misschien dat je iets hebt aan deze ervaring.quote:Op zondag 3 april 2022 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga vast wel wat vindenHet was de afgelopen jaren juist lastig voor mij om iets te vinden, want had een groot gat in mijn cv, maar gelukkig zochten ze bij de GGD zoveel personeel en je hoefde helemaal geen specifieke opleiding gehad te hebben ofzo, dus dat kwam me heel goed uit
Ja ik heb er zeker wat aanquote:Op zondag 3 april 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het wel extra balen dat dit werk ophoudt voor jou, misschien dat je iets hebt aan deze ervaring.
De telefoon bleek een stuk minder eng dan je verwachttequote:Op zondag 3 april 2022 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb er zeker wat aanBen ook gelijk van mijn bel-angst afgekomen
![]()
Maar ik vind het eigenlijk wel prima dat het ophoudt. Was wel een beetje klaar ermee, en had niet meer zo de motivatie van een jaar geleden toen de pandemie nog veel meer het dagelijks leven beheerste.
Jobiquote:Op zondag 3 april 2022 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb er zeker wat aanBen ook gelijk van mijn bel-angst afgekomen
![]()
Maar ik vind het eigenlijk wel prima dat het ophoudt. Was wel een beetje klaar ermee, en had niet meer zo de motivatie van een jaar geleden toen de pandemie nog veel meer het dagelijks leven beheerste.
Ook goedemorgen Koenquote:Op zondag 3 april 2022 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jobi
Geniet nog een beetje van je laatste dag
Thanksquote:Op zondag 3 april 2022 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jobi
Geniet nog een beetje van je laatste dag
Opmerking was inderdaad wel apart nu ik zo terugleesquote:
Owwwwww dus geen echte werkdag meerquote:Op zondag 3 april 2022 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksEcht mijn laatste dag is het op zich niet, die was vrijdag. Maar toen was ik op het eind vergeten mijn spullen in te leveren, dus dat moet vandaag nog even
Gelukkig geen last van gehad, ook altijd raam open en geen verwarming aan boven.quote:Op zondag 3 april 2022 10:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmte maar slapen doe ik meestal met raam open, ook in de winter en nooit verwarming aan.
Ik had het raam uiteindelijk dicht gedaan maar dat hielp niet. Ik kon maar niet warm worden.
Ik voel me niet ziek of zo. Maar het was echt erg koud. Of ik was koud. Of allebei. Of zo
Ik werd gewoon keihard genegeerd.quote:Op zondag 3 april 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Opmerking was inderdaad wel apart nu ik zo teruglees
Ja lekker hoor, een koude slaapkamerquote:Op zondag 3 april 2022 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van gehad, ook altijd raam open en geen verwarming aan boven.
Ik hou der van, moet er niet aan denken om daar de verwarming aan te zetten.quote:
Wij hebben de verwarming uit de slaapkamer gesloopt toen we hier kwamen wonen, dat waren van die grote bakken, dat was zonde van de ruimte.quote:Op zondag 3 april 2022 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou der van, moet er niet aan denken om daar de verwarming aan te zetten.
O dat is een goed plan als je een eigenhuis hebt, het zijn van die stofnesten ook nog altijd.quote:Op zondag 3 april 2022 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben de verwarming uit de slaapkamer gesloopt toen we hier kwamen wonen, dat waren van die grote bakken, dat was zonde van de ruimte.
Lekker geslapen Dees?quote:Op zondag 3 april 2022 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd gewoon keihard genegeerd.
Story of my life
Als een roosje, ik werd pas om 08.15 wakker, uitgeslapen dusquote:
Haha jaquote:Op zondag 3 april 2022 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De telefoon bleek een stuk minder eng dan je verwachtte
Wat zou je willen doen en ligt dat ook binnen de mogelijkheden?
Ja hoor heerlijk geslapenquote:Op zondag 3 april 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwwww dus geen echte werkdag meer
Lekker geslapen?
Zaterdag een toffe dag, overdag met zoonlief naar Schiedam voor een competitiewedstrijd tafeltennis, daarna de spelletjesmeetquote:Op zondag 3 april 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als een roosje, ik werd pas om 08.15 wakker, uitgeslapen dus
Hoe is jouw weekend?
Ik hoop dat je snel iets leuks vindt!quote:Op zondag 3 april 2022 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaNog steeds app of mail ik liever dan dat ik bel, maar ik vond het altijd wel spannend als iemand dan opnam en of die persoon er dan wel op zat te wachten. Maar dat heb ik dus helemaal niet meer.
Wat ik precies wil weet ik nog niet zo goed, maar ik ben wel wat breder aan het kijken nu. Het baantje bij de GGD was ook iets waar ik normaal gesproken niet voor had gesolliciteerd omdat het niet echt binnen mijn straatje leek te passen, maar toen had ik een baan nodig en dat kwam toevallig langs en ik kon meteen beginnen.
Gelukkig hoef ik niet met de treinquote:Op zondag 3 april 2022 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Willen er nog mensen met de trein? Er is een enorme storing bij NS. Tot 17 uur geen treinverkeer.
Bizar dat alles stil ligtquote:Op zondag 3 april 2022 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Willen er nog mensen met de trein? Er is een enorme storing bij NS. Tot 17 uur geen treinverkeer.
Ik morgen weer, de ns kennende zou het zomaar kunnen dat ze dan nog steeds niet rijdenquote:
@DJMOquote:Op zondag 3 april 2022 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die heeft Rob, dat zit wel goed.quote:
Storing op borden is reden om geen treinen te laten rijdenquote:Op zondag 3 april 2022 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Er zal wel van alles uitliggen.quote:Op zondag 3 april 2022 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Storing op borden is reden om geen treinen te laten rijden
Bij de ns is een hoop een reden om geen treinen te laten rijdenquote:Op zondag 3 april 2022 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
O dat is minder dan Toch maar met de auto dan?quote:Op zondag 3 april 2022 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik morgen weer, de ns kennende zou het zomaar kunnen dat ze dan nog steeds niet rijden
Dat klinkt inderdaad tof. Wie heeft gewonnen?quote:Op zondag 3 april 2022 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaterdag een toffe dag, overdag met zoonlief naar Schiedam voor een competitiewedstrijd tafeltennis, daarna de spelletjesmeet
Het heeft juist een leuk verrassingseffect als de borden het niet doenquote:Op zondag 3 april 2022 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met borden gooien hoppa !!!quote:Op zondag 3 april 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft juist een leuk verrassingseffect als de borden het niet doen
Van welk onderdeel van de dag?quote:Op zondag 3 april 2022 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad tof. Wie heeft gewonnen?
Ilonaquote:Op zondag 3 april 2022 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad tof. Wie heeft gewonnen?
Het is de trein of niet, geen auto hierquote:Op zondag 3 april 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder dan Toch maar met de auto dan?
Nou en. Ik ga toch nooit met de treinquote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een verkeersbord op de rails en heel de ns ligt voor 3 maanden plat
quote:
quote:
Ik vind het maar engquote:Op zondag 3 april 2022 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat een nieuw personage van Wie is het?
Ja, het is een eng wijfquote:
Nee. Het spel lijkt op Mastermind, maar dan met plaatjes.quote:Op zondag 3 april 2022 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat een nieuw personage van Wie is het?
Tof! Ik ken het niet, maar dat zegt niet zo veel.quote:Op zondag 3 april 2022 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Het spel lijkt op Mastermind, maar dan met plaatjes.
Hoe was bevrijdingsdag?quote:Op zondag 3 april 2022 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Ik ken het niet, maar dat zegt niet zo veel.
Het was tof! 1 april is altijd leuk, veel bewoners in Geuzen- en Spanjaardenkleding, het toneel dat opgevoerd wordt en vrolijkheid, ook omdat het twee jaar niet mocht. Maar het was wel erg koud, maar het was droog en de zon was er, toch was ik maar wat blij met mijn thermo ondergoedquote:
Hoe heette het ook alweer?quote:Op zondag 3 april 2022 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Het spel lijkt op Mastermind, maar dan met plaatjes.
Nog ontsnappen uit het politiebusje ook nogquote:
Moord in Maanlichtquote:
Fijn dat het geslaagd wasquote:Op zondag 3 april 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was tof! 1 april is altijd leuk, veel bewoners in Geuzen- en Spanjaardenkleding, het toneel dat opgevoerd wordt en vrolijkheid, ook omdat het twee jaar niet mocht. Maar het was wel erg koud, maar het was droog en de zon was er, toch was ik maar wat blij met mijn thermo ondergoed
De Skoda Expressquote:
Dees!quote:Op zondag 3 april 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was tof! 1 april is altijd leuk, veel bewoners in Geuzen- en Spanjaardenkleding, het toneel dat opgevoerd wordt en vrolijkheid, ook omdat het twee jaar niet mocht. Maar het was wel erg koud, maar het was droog en de zon was er, toch was ik maar wat blij met mijn thermo ondergoed
Iedereen verkleed?quote:
Waardeloze politie daarquote:Op zondag 3 april 2022 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog ontsnappen uit het politiebusje ook nogEn gelijk weer toeslaan he?
O ja dan moet je wel met de trein als je ergens heen moet/wilquote:Op zondag 3 april 2022 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is de trein of niet, geen auto hier
Lazy sunday idd. Jij ook lekker een rustige zondag?quote:
Hey Nottumaquote:
Lang niet gezien, alles goed?quote:
Ja, ik voer niets uit.quote:Op zondag 3 april 2022 14:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Lazy sunday idd. Jij ook lekker een rustige zondag?
Ja alles prima hier. Met jou ook alles oke?quote:
Zit nog na te genieten van de leuke avond die ik gisteren had met bordspellen en een leuke meet.quote:
Fijn te horen. Ja hier rustig zijn gangetje, dinsdag even een klein ingreepje.quote:Op zondag 3 april 2022 14:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja alles prima hier. Met jou ook alles oke?
quote:Op zondag 3 april 2022 14:06 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm aanbieding bij de Aldi net, apart
[ afbeelding ]
IK heb er pas een aangeschaft ik zou niet meer zonder willlen Een Eufy heb ikquote:Op zondag 3 april 2022 14:06 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
jij hebt ook extra lange borstenquote:Op zondag 3 april 2022 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er pas een aangeschaft ik zou niet meer zonder willlen Een Eufy heb ik
Nee, geen extra lang maar ze komen wel overal. Was al aan het zoeken bij de aldi, wil er ooknog een voor boven hebben. Is het de folder van deze week of volgende week?quote:
het is geheid deze week, deze foto is net live gemaaktquote:Op zondag 3 april 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen extra lang maar ze komen wel overal. Was al aan het zoeken bij de aldi, wil er ooknog een voor boven hebben. Is het de folder van deze week of volgende week?
ze komen overalquote:Op zondag 3 april 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen extra lang maar ze komen wel overal. Was al aan het zoeken bij de aldi, wil er ooknog een voor boven hebben. Is het de folder van deze week of volgende week?
Ja op de vloerquote:
das wel heul langquote:
Nee hoor ze robbie rijd de hele kamer door en gaat netjes overal langs, de plinten, langs de poten. Mijn eigenste echte Robbiequote:
Euhhh lees nu net pas dat er borsten staat in dacht aan borstelsquote:Op zondag 3 april 2022 14:06 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh lees nu net pas dat er borsten staat in dacht aan borstels
ik d8 al, mis je de cluequote:Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vond het al zo raar dat iedereen er over doorging. Dacht eens even terug kijkenquote:
wilde iets zeggen over aparte naam voor borstenquote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ze robbie rijd de hele kamer door en gaat netjes overal langs, de plinten, langs de poten. Mijn eigenste echte Robbie
hey, ik had er een pijl bijgezet hequote:Op zondag 3 april 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vond het al zo raar dat iedereen er over doorging. Dacht eens even terug kijken
Ja ik zie de pijl , ik zie extra lang en ik zie die borstels dus 1+1 = 2 voor mijquote:
dit is niet echt een taalfout, dit is Duitsquote:Op zondag 3 april 2022 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan de foto sturen naar taalvoutjes![]()
https://www.taalvoutjes.nl/
Ohquote:Op zondag 3 april 2022 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is niet echt een taalfout, dit is Duits
Hang tettenquote:Op zondag 3 april 2022 14:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind extra lange borsten niet heul aantrekkelijk.
De doelgroep van deze reclame denkt daar wellicht anders over
Staan of zitten kan ook verschil maken.quote:Op zondag 3 april 2022 14:36 schreef Koen66 het volgende:
ligt ook aan je formaat of ze makkelijk over de grond slepen
Damn, eelt op je tetten door het slepen op de grond.quote:Op zondag 3 april 2022 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Dan leg je ze toch over je schouders?quote:Op zondag 3 april 2022 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Is wel handig als je vliegen op je rug hebt dan, kan je ze zo wegmeppenquote:Op zondag 3 april 2022 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan leg je ze toch over je schouders?
quote:Op zondag 3 april 2022 14:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Damn, eelt op je tetten door het slepen op de grond.
Het regent hier nuquote:
Heb 1 druppel regen gevoeld, toen ik aan het lopen wasquote:
Hmmm. Dit kan interessante discussies opleveren.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 15:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hmmm. Dit kan interessante discussies opleveren.
‘Wil je je tetten laten zien?’
Nee
‘Maar ze hebben toch eksterogen?’
Kwark-tettenquote:
quote:
Hier komt zo een hagelbui aan en ik moet nog wegquote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 3 april 2022 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier komt zo een hagelbui aan en ik moet nog weg
Ojee, dan maar snel op pad.. capuchon op en gaanquote:Op zondag 3 april 2022 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier komt zo een hagelbui aan en ik moet nog weg
Beter dan kwaktetten.quote:
Groetjes aan Nottie!quote:Op zondag 3 april 2022 15:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb borstels boven mijn ogen hangen.
Wordt wel gęnant nu.
Ja druk met bijkomen van gisteravond en druk met het volgen van “beleef de lente” het gaat er vol op bij de slechtvalken. Dikke oorlogquote:Op zondag 3 april 2022 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé daar ben je, ik dacht dat je druk was
Heb je een beetje kunnen winnen? Winnen is natuurlijk belangrijker dan meedoen.quote:Op zondag 3 april 2022 15:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja druk met bijkomen van gisteravond en druk met het volgen van “beleef de lente” het gaat er vol op bij de slechtvalken. Dikke oorlog
Niet alles gewonnen, maar zeker niet als laatste geëindigd.quote:Op zondag 3 april 2022 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen winnen? Winnen is natuurlijk belangrijker dan meedoen.
Goed gedaanquote:Op zondag 3 april 2022 16:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet alles gewonnen, maar zeker niet als laatste geëindigd.
Genoeg varianten op dit themaquote:Op zondag 3 april 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Toen ze nog klein waren noemden mijn kinderen borsten altijd borstels
Komt wel dichtbij nu.
Ilonaquote:Op zondag 3 april 2022 16:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet alles gewonnen, maar zeker niet als laatste geëindigd.
Was net dus naar werk om mijn spullen in te leveren. Was wel even gek om daar naar binnen te gaan met die redenquote:
Het is zowaar droog gebleven op wat gemiezer na. Ik moet ook nooit mijn vader geloven als het op weer aankomtquote:Op zondag 3 april 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, dan maar snel op pad.. capuchon op en gaan
Ilona is een schat van een meid, zegt haar moeder.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Toen ze nog klein waren noemden mijn kinderen borsten altijd borstels
Komt wel dichtbij nu.
Nicequote:Op zondag 3 april 2022 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was net dus naar werk om mijn spullen in te leveren. Was wel even gek om daar naar binnen te gaan met die reden![]()
Ik kwam bij het ICT loket (daar moest alles ingeleverd worden) nog wat collega's tegen die ook weggaan en heb daar nog even mee staan kletsen![]()
En ik heb een chocoladereep met GGD logo gekregen
Ga ook uit dienst bij de GGDquote:
Gelukkig maar hagels kunnen pijn doenquote:Op zondag 3 april 2022 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is zowaar droog gebleven op wat gemiezer na. Ik moet ook nooit mijn vader geloven als het op weer aankomt![]()
Ja die had ik ook openstaan, maar vind ik vaak wat lastig in te schattenquote:Op zondag 3 april 2022 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar hagels kunnen pijn doen
Beter buienradar checken, ook al is die niet 100% betrouwbaar
Ook eens gehad, ik snel fietsen maar toch nog zeiknat thuis aangekomenquote:Op zondag 3 april 2022 16:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die had ik ook openstaan, maar vind ik vaak wat lastig in te schatten![]()
En vertrouw ik inderdaad niet meer sinds die ene keer dat het leek dat ik nog een halfuur had om droog thuis te komen en toen in een wolkbreuk terecht kwam
Heb ze weer opnieuw verstopt. Succes.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 16:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb ze weer opnieuw verstopt. Succes.
17 uur was het tochquote:Op zondag 3 april 2022 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
De NS houdt het falen vandaag wel erg lang vol
Ben je nog wezen schaatsen vanochtend? Het kon blijkbaarquote:
Nee ... er reden geen treinen ...quote:Op zondag 3 april 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je nog wezen schaatsen vanochtend? Het kon blijkbaar
Niks van NS. Wel wat treinen van andere vervoerders.quote:
Wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |