drum jij?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*Etcetera gaat er naast zitten met een drumstel
Ach nou jah... 11 overuren deze week...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok.. Nu is het niet leuk meer.
al die mensen die al weekend hebben, en ik moet nog 3 uur.
dat haal ik gelukkig niet in 1 weekquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach nou jah... 11 overuren deze week...
Ik kan geen ritme houden, al zou er iemand een pistool tegen m'n hoofd zetten geloof ikquote:
mijn coördinatie om 2 drumstokken en 2 voetpedalen synchroon te laten lopen werkt niet helemaal. en dat is vrij licht uitgedruktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan geen ritme houden, al zou er iemand een pistool tegen m'n hoofd zetten geloof ik
Vind het wel ontzettend gaaflaatst naar Slagerij van Kampen geweest, heerlijk
Ja, hebben ze goed vlees daar?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan geen ritme houden, al zou er iemand een pistool tegen m'n hoofd zetten geloof ik
Die heb ik wel eens op het veld van het PHilipsstadion zien spelen jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Denk het welquote:
ga je BBQ en ?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:24 schreef Bos81 het volgende:
O ja hopelijk komt de post.nl pakketman vandaag wel binnen het opgegeven tijdsbestek. Laatst had ik aangegeven na eerder niet thuis te zijn geweest een pakketje graag bezorgd zien worden tussen 12.30 en 16.30, Dus bewust geen boodschappen gedaan. Komt ie pas om 20.30![]()
![]()
Zo fijn dat ze op kantoor bij postnl weten hoeveel de chauffeur bij zich heeft en hoe hij zijn route rijdtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:24 schreef Bos81 het volgende:
O ja hopelijk komt de post.nl pakketman vandaag wel binnen het opgegeven tijdsbestek. Laatst had ik aangegeven na eerder niet thuis te zijn geweest een pakketje graag bezorgd zien worden tussen 12.30 en 16.30, Dus bewust geen boodschappen gedaan. Komt ie pas om 20.30![]()
![]()
ongeacht wat de site van postnl aangeeft. ik weet dat de postbezorger altijd tussen 12:30 en 14:30 door de straat komtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Zo fijn dat ze op kantoor bij postnl weten hoeveel de chauffeur bij zich heeft en hoe hij zijn route rijdt
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ongeacht wat de site van postnl aangeeft. ik weet dat de postbezorger altijd tussen 12:30 en 14:30 door de straat komt
hij kent volgens mij ook het halve dorp, want ik ken mensen die hun pakketje op hun werk bezorgt krijgen als ze thuis de deur niet open doenquote:
vrij vervelend die devicesupport errorquote:
Oh ik keek niet, ik luisterde alleenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij vervelend die devicesupport error
De vaste bezorgers weten dat idd vrij snelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij kent volgens mij ook het halve dorp, want ik ken mensen die hun pakketje op hun werk bezorgt krijgen als ze thuis de deur niet open doen
ik kan hier niets kijken of luisteren, dus ik kan alleen naar de titel kijken, maar ook dat gaat nu dus niet meerquote:
succes essiequote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:35 schreef essnhills het volgende:
ZoLekker
Nu op naar het laatste interview van vandaag
Oh. Dat is ruk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan hier niets kijken of luisteren, dus ik kan alleen naar de titel kijken, maar ook dat gaat nu dus niet meer
quote:
jep.quote:
Oow hier zijn we er met regelmaat toe verplicht.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
al zou het sowieso wel een beetje raar zijn als ik op het werk youtube filmpjes ging zitten kijken
Hier zitten de meesten regelmatig met oordoppen inquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
al zou het sowieso wel een beetje raar zijn als ik op het werk youtube filmpjes ging zitten kijken
ik ook, maar dat is omdat ik naar muziek luisterquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier zitten de meesten regelmatig met oordoppen in
Parenting, you're doing it wrongquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef crv het volgende:
echt![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)binnen-met-auto.html
dat wil ik ook wel als sommige collega's aan het praten zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier zitten de meesten regelmatig met oordoppen in
Hier ook meestal koptelefoon met muziek. Nu F1.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook, maar dat is omdat ik naar muziek luister
dit is niet klb scquote:
No shit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is niet klb sc
skye wordt hier niet geadoreerd
maar toch: skye
ik denk: zeg het maar ffquote:
Bears4life Braj.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Wie is dat? Zit die in een hippe serieshow?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is niet klb sc
skye wordt hier niet geadoreerd
maar toch: skye
agents of s.h.i.e.l.d.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is dat? Zit die in een hippe serieshow?
Je kent duidelijk mijn ouders niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:02 schreef Voxs het volgende:
Waarom doen oudere mensen niet aan middagslaapjes?
Jouw ouders zijn dan brave ouderenquote:
kan ik ene jupke voor je inschenken?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
We hebben het hier over bier, niet over afwaswaterquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, straks maar even sixpack Radler halen denk ik. Goed idee
Wat hebben Bier en Radler met elkaar te maken??quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, straks maar even sixpack Radler halen denk ik. Goed idee
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
We hebben het hier over bier, niet over afwaswater
Ga niet mij de schuld geven van hoe Radler vermarkt wordt als bier hequote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat hebben Bier en Radler met elkaar te maken??
Radlerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja, Ik vind Radler echt wel lekker. Maar het heeft imo niet echt iets met bier te maken..
Ik vind het veel te zoet. Liever een wit biertje dan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja, Ik vind Radler echt wel lekker. Maar het heeft imo niet echt iets met bier te maken..
Hoegaardenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het veel te zoet. Liever een wit biertje dan.
Weihenstephaner Hefeweissbierquote:
Ik hou niet van duitsersquote:
quote:
Nou, je draagt wel degelijk je steentje bijquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ga niet mij de schuld geven van hoe Radler vermarkt wordt als bier he
meeste bier wat men drinkt is btw pils en geen bier dus mja radler kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, je draagt wel degelijk je steentje bij
[ link | afbeelding ]
Alles dat de naam bier en 0,0% in 1 zin/woord/verpakking heeft zitten moet dood. Echt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, je draagt wel degelijk je steentje bij
[ link | afbeelding ]
Genoeg biersoorten hier in Belgiëquote:
overal genoeg biersoorten, micro brewery hype draait volopquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Genoeg biersoorten hier in België
Een vriend van me brouwt ook bier en pas is er één uitgebracht als lokaal bierquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
overal genoeg biersoorten, micro brewery hype draait volop
afgelopen jaar hier in de stad 4/5 brouwerijtjes erbij en een heuse bier speciaal winkel maar dat wist je denk ik alquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Een vriend van me brouwt ook bier en pas is er één uitgebracht als lokaal bier![]()
Natuurlijk weet ik datquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen jaar hier in de stad 4/5 brouwerijtjes erbij en een heuse bier speciaal winkel maar dat wist je denk ik al
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:48 schreef crv het volgende:
Mijn biermaat kan last minute niet![]()
Dus gaan we maar wat eerder naar huis ... Weekend
ik vind de naam ook wel tofquote:
quote:
Eenschquote:
nope nog niet, kom wel regelmatig in cothen, maar daar is het vooral bier van de leckere en staffhorst jenever of moutwijn danquote:
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:56 schreef crv het volgende:
Nog wel even decadent gesjopped in de Bahnhofstrasse, altijd leuk daar
nieuwe case en headset voor mijn ifridge in de appleshopquote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope nog niet, kom wel regelmatig in cothen, maar daar is het vooral bier van de leckere en staffhorst jenever of moutwijn dan
mag je niet in kortrok ?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik werk tegenwoordig in Langbroek, wist je dat al?
jupsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik werk tegenwoordig in Langbroek, wist je dat al?
Pfiew, niet in Langbroek hoorquote:
Wie niet.....quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups![]()
ik heb verdorie zin in eten bij de pronckheer in eens
ik denk dat ik er binnenkort weer eens ga helpenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Pfiew, niet in Langbroek hoor
Dat is het kerkdorp van onze gemeente
[..]
Wie niet.....
Maar als je in Cothen bent, waarom drinken wij dan nooit samen biertjes?
Misschien moet ik dan wel spelenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ik er binnenkort weer eens ga helpen![]()
en anders ga ik soweiso naar het kersenfestival
nu heb ik zin in kersenbierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op vrijdag 8 mei 2015 16:35 schreef Baconbus het volgende:
Parté!
[/quote]There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ooh ja spoiler...quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:33 schreef Muck het volgende:
Een zeldzaamheid:
Een foto waarbij ik zelf eens zie: heuj, lekker afgevallenLoike vrouw
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Enschede?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
quote:En Enschede?
je gaat naar de apenheul?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Weekend!
Morgen op bezoek bij de familie van een aantal KSC'ers.
Leuk om een foto van je te zienquote:
ligt aan je fok sessie, klik maar op de linkquote:
hield je het vol die 3 dagenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had vandaag mijn eerste medewerker aan het huilen.![]()
Heerlijk werken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heerlijk, werken.
Bruutquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heerlijk, werken.
ik zou ook licht verbaast zijn als fok jopie ook werk jopie isquote:
vaagquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt aan je fok sessie, klik maar op de link
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou ook licht verbaast zijn als fok jopie ook werk jopie is
quote:
quote:
Al 21 jaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk om een foto van je te zienSpeel je allang trompet?
Ik zag het woordje Concordia. Er is een filmhuis/theaternogwattus die zo heet. Vandaar.
muckjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Al 21 jaar
Ah, oke! Nah, Concordia is de harmonie waar ik lid van ben
FUr shure, looking straight grizzly, bitch better have my honeyquote:
par tetten is ook goedquote:
Workaholics..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
FUr shure, looking straight grizzly, bitch better have my honey
I wishquote:
Ah, ging je Tetalarm af?quote:
Bij slecht passende beha's heb je dat effect weleens jaquote:
en letter ook, let opquote:
Dat is een lange tijd!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Al 21 jaar
Ah, oke! Nah, Concordia is de harmonie waar ik lid van ben
Gekke 5 minuten van de katersquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is een lange tijd!
Harmonie! Ik zat al een hele rits benamingen te bedenken...
die mquote:
Elk volkje is apart vanuit het perspectief van een ander.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:11 schreef Koen66 het volgende:
Engelsen zijn toch ook een euhhh apart volkje
Engelsen mag ik best. Hou ook wel van het lichtelijk sletterige van engelse damesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Elk volkje is apart vanuit het perspectief van een ander.
Slags.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen mag ik best. Hou ook wel van het lichtelijk sletterige van engelse dames
whooo hoo oohquote:
Lichtelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen mag ik best. Hou ook wel van het lichtelijk sletterige van engelse dames
alle sletten zijn vrouwenquote:
klopt zelfs volks op fora hebben datquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Elk volkje is apart vanuit het perspectief van een ander.
Sommige sletten zijn mannen.quote:
klpptquote:
Dat is een mooie afsluiting van een dag werken. Zo mooi daarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:19 schreef essnhills het volgende:
Hoi![]()
hehe, alle interviews voor vandaag erop.
De laatste was in de hortus in Amsterdam, gratis naar binnen, gratis drankje, en daarna mocht ik rondlopen
Karina gemeet?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:19 schreef essnhills het volgende:
Hoi![]()
De laatste was in de hortus in Amsterdam, gratis naar binnen, gratis drankje, en daarna mocht ik rondlopen
Ik zou dan onder de tafel liggen denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 bacardi colas zonder eten vallen best aardig
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is een mooie afsluiting van een dag werken. Zo mooi daar
Eeuhhh ...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik sta al ruim een maand droog.
als je drie kersenbonbons niet meetelt
Ja he?quote:
Karinaquote:
Wie, ik of zij?quote:
Ik ken dat. Dan is het heerlijk even het hoofd vrij te wieberen en mooie dingen te zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
HeerlijkEven ontspannen
Ik word altijd al gestrest van nieuwe mensen ontmoeten, en al helemaal als ik ze moet interviewen![]()
Dus even lekker daar rondlopen![]()
En ik had een bloemetjesshirt aan en een groen jasje, dus in de vlindertuin kwamen alle vlinders meteen naar me toe gefladderd
Filthy mindquote:
hahahah grapvosquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken dat. Dan is het heerlijk even het hoofd vrij te wieberen en mooie dingen te zien.
En beetje jaloers, mooie ervaring lijkt me
Meestal gaat die uitspraak gepaard met deze smiley-->quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik sta al ruim een maand droog.
als je drie kersenbonbons niet meetelt
Niemand natuurlijkquote:
Niet deze?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meestal gaat die uitspraak gepaard met deze smiley-->of deze -->
of deze--->
. Soms ook deze---->
en heel soms deze--->
of deze
en deze ook nog
![]()
Ik moet er weer eens heen. Zo'n fijn daar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
En net lente natuurlijk, dus vanalles bloeit erEn er stonden heeeel veel mooie wilde hyacinthen
Een perswee? hmm.. wellicht soms toepasselijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet er weer eens heen. Zo'n fijn daar.
Heb je nu al je interviews gehad?quote:
Ik zie nu pas.quote:
Nicequote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:19 schreef essnhills het volgende:
Hoi![]()
Jaquote:
Dus toch een meet bij GF in de tokoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:19 schreef Koen66 het volgende:
Een Fok weekend in een all inclusive resort, dat zou baas zijn
Afwegingenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ook dat is een twijfel bij het huisje... Het complete gebrek aan buiten...
Maar aan de andere kant:
's avonds geen gelul aan mijn hoofd, de naaimachine een dagje kunnen laten staan zonder gezeur, niet meer klokslag half zes de aardappels op tafel....
Dilemma, dilemma
Morgen pasquote:
Na het weekend pasquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Afwegingen
Wanneer moet je beslissen?
Oh lekker, kun je nog even rustig erover nadenkenquote:
Ja, wij kunnen er ook niets aan doen dat jij zulke slechte arbeidsvoorwaarden hebt natuurlijkquote:
Preciesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh lekker, kun je nog even rustig erover nadenken
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Alles op een rijtje zetten qua kosten enzo
Want ik blijf erbij: hoe mooi de badkamer ook is: ¤650,- is erg veel voor een microhuis
quote:
Je koopt een huis niet alleen voor de badkamer ook neem ik aan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Want ik blijf erbij: hoe mooi de badkamer ook is: ¤650,- is erg veel voor een microhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Kloptquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je koopt een huis niet alleen voor de badkamer ook neem ik aan.
Geen 'buiten' viel mij erg tegen. Ooit geprobeerd, maar een jaar later waren we eeer aan het verhuizen...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
datquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen 'buiten' viel mij erg tegen. Ooit geprobeerd, maar een jaar later waren we eeer aan het verhuizen...
Woohooquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Weekenden met vlaggen, wimpels en niks dan complimenten door de proeftijd op mn werk heen
wie wil er taart?
iig iets van n tuintje of balkonnetje is wel fijn. had het n tijdje niet, dan moet je echt naar n park/terras als je ff je boek wilt lezen in de zon ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen 'buiten' viel mij erg tegen. Ooit geprobeerd, maar een jaar later waren we eeer aan het verhuizen...
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Weekenden met vlaggen, wimpels en niks dan complimenten door de proeftijd op mn werk heen
wie wil er taart?
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
wie wil er taart?
Keren?quote:
ticipatiequote:
Hoiquote:
Zeker fijn. Maar als je meer van het genieten bent dan van het tuinieren dan niet een té grote tuin nemenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iig iets van n tuintje of balkonnetje is wel fijn. had het n tijdje niet, dan moet je echt naar n park/terras als je ff je boek wilt lezen in de zon ofzo.
quote:
* goldfinger1963 schuift een glaasje roosvice naar pezuquote:
ik ben hier een oldbiequote:
wie ben jij nou weer?quote:
gaat lukken, zelfgemaaktequote:
Oeh, nicequote:
Shoarmaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kom ook uit de uto sc.![]()
Ik ben een schaapje en volg de kudde.
Hoi, ik ben ess.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meestal dus het lekkerst. Enjoy!quote:
helemaal weg van fok zelfs.. maar dit is mn 3e comeback hierquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was alleen tijdelijk verdwenen naar de uto sc?
ah ok, zolang je maar niet het zwarte schaapje bentquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een toestand. En toch blijf je terug komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
helemaal weg van fok zelfs.. maar dit is mn 3e comeback hier
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt uit de uto SC.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:21 schreef crv het volgende:
[..]
ah ok, zolang je maar niet het zwarte schaapje bent
nog 6 overquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik moet nog aan mijn eerste beginnenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwe shirtjes)
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Noms!quote:
Choco chickquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt uit de uto SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |