drum jij?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*Etcetera gaat er naast zitten met een drumstel
Ach nou jah... 11 overuren deze week...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok.. Nu is het niet leuk meer.
al die mensen die al weekend hebben, en ik moet nog 3 uur.
dat haal ik gelukkig niet in 1 weekquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach nou jah... 11 overuren deze week...
Ik kan geen ritme houden, al zou er iemand een pistool tegen m'n hoofd zetten geloof ikquote:
mijn coördinatie om 2 drumstokken en 2 voetpedalen synchroon te laten lopen werkt niet helemaal. en dat is vrij licht uitgedruktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan geen ritme houden, al zou er iemand een pistool tegen m'n hoofd zetten geloof ik
Vind het wel ontzettend gaaflaatst naar Slagerij van Kampen geweest, heerlijk
Ja, hebben ze goed vlees daar?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan geen ritme houden, al zou er iemand een pistool tegen m'n hoofd zetten geloof ik
Die heb ik wel eens op het veld van het PHilipsstadion zien spelen jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Denk het welquote:
ga je BBQ en ?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:24 schreef Bos81 het volgende:
O ja hopelijk komt de post.nl pakketman vandaag wel binnen het opgegeven tijdsbestek. Laatst had ik aangegeven na eerder niet thuis te zijn geweest een pakketje graag bezorgd zien worden tussen 12.30 en 16.30, Dus bewust geen boodschappen gedaan. Komt ie pas om 20.30![]()
![]()
Zo fijn dat ze op kantoor bij postnl weten hoeveel de chauffeur bij zich heeft en hoe hij zijn route rijdtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:24 schreef Bos81 het volgende:
O ja hopelijk komt de post.nl pakketman vandaag wel binnen het opgegeven tijdsbestek. Laatst had ik aangegeven na eerder niet thuis te zijn geweest een pakketje graag bezorgd zien worden tussen 12.30 en 16.30, Dus bewust geen boodschappen gedaan. Komt ie pas om 20.30![]()
![]()
ongeacht wat de site van postnl aangeeft. ik weet dat de postbezorger altijd tussen 12:30 en 14:30 door de straat komtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Zo fijn dat ze op kantoor bij postnl weten hoeveel de chauffeur bij zich heeft en hoe hij zijn route rijdt
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ongeacht wat de site van postnl aangeeft. ik weet dat de postbezorger altijd tussen 12:30 en 14:30 door de straat komt
hij kent volgens mij ook het halve dorp, want ik ken mensen die hun pakketje op hun werk bezorgt krijgen als ze thuis de deur niet open doenquote:
vrij vervelend die devicesupport errorquote:
Oh ik keek niet, ik luisterde alleenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij vervelend die devicesupport error
De vaste bezorgers weten dat idd vrij snelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij kent volgens mij ook het halve dorp, want ik ken mensen die hun pakketje op hun werk bezorgt krijgen als ze thuis de deur niet open doen
ik kan hier niets kijken of luisteren, dus ik kan alleen naar de titel kijken, maar ook dat gaat nu dus niet meerquote:
succes essiequote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:35 schreef essnhills het volgende:
ZoLekker
Nu op naar het laatste interview van vandaag
Oh. Dat is ruk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan hier niets kijken of luisteren, dus ik kan alleen naar de titel kijken, maar ook dat gaat nu dus niet meer
quote:
jep.quote:
Oow hier zijn we er met regelmaat toe verplicht.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
al zou het sowieso wel een beetje raar zijn als ik op het werk youtube filmpjes ging zitten kijken
Hier zitten de meesten regelmatig met oordoppen inquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
al zou het sowieso wel een beetje raar zijn als ik op het werk youtube filmpjes ging zitten kijken
ik ook, maar dat is omdat ik naar muziek luisterquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier zitten de meesten regelmatig met oordoppen in
Parenting, you're doing it wrongquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef crv het volgende:
echt![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)binnen-met-auto.html
dat wil ik ook wel als sommige collega's aan het praten zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier zitten de meesten regelmatig met oordoppen in
Hier ook meestal koptelefoon met muziek. Nu F1.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook, maar dat is omdat ik naar muziek luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |